Mogen de jawbreakers tegenwoordig niet eens meer?quote:Op zondag 28 januari 2018 20:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
Die participraatjes bieden wel inspiratie. Ik zat aan het eind hardop te lachen om dat "pizza trakteren". Dat tracteren (en ook wat ze mee mogen nemen voor in de pauze) is tegenwoordig zo'n gedoe. En dan komt een kind met verantwoorde kaas, tomaatjes of leverworst,of een vreselijk knutselwerkje waar de ouders de avond tevoren van inde stress zijn geschoten en vindt de juf alles in of naast de prullenbak.
Een zakje chips of een zakje met smoeltjes mag dat nog wel of ook niet meer.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
Die participraatjes bieden wel inspiratie. Ik zat aan het eind hardop te lachen om dat "pizza trakteren". Dat tracteren (en ook wat ze mee mogen nemen voor in de pauze) is tegenwoordig zo'n gedoe. En dan komt een kind met verantwoorde kaas, tomaatjes of leverworst,of een vreselijk knutselwerkje waar de ouders de avond tevoren van inde stress zijn geschoten en vindt de juf alles in of naast de prullenbak.
Smoeltjesquote:Op zondag 28 januari 2018 20:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Een zakje chips of een zakje met smoeltjes mag dat nog wel of ook niet meer.
Bij mij op school wel, maar er zijn ook genoeg scholen die daar een ander beleid voor hebbenquote:Op zondag 28 januari 2018 20:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Toen ik nog een klein WcPotje was mocht ik daar altijd op trakteren van MamaWcPotquote:
Wij kregen 25 jaar geleden gewoon zakjes snoep als traktatie...blijkbaar mag dat niet meer.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 januari 2018 21:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Toen ik nog een klein WcPotje was mocht ik daar altijd op trakteren van MamaWcPot
Dan worden alle ADHD kindjes helemaal wild waar er tegenwoordig drie van in één klas zittenquote:Op zondag 28 januari 2018 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wij kregen 25 jaar geleden gewoon zakjes snoep als traktatie...blijkbaar mag dat niet meer.
in combi met die handgebaren helemaal top.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:56 schreef Pleun2011 het volgende:
'Denk je dat het voor mij makkelijk is om jou de schuld te geven?'
Meesterlijk. Anton is mijn favoriet, wat een zijige paardelul is dat zeg.
Die worden -als je juf Ank mag geloven- al hyper van 2 x fruit. "Fruitsuiker is ook suiker."quote:Op zondag 28 januari 2018 21:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan worden alle ADHD kindjes helemaal wild waar er tegenwoordig drie van in één klas zitten
Dan maar één minion banaanquote:Op zondag 28 januari 2018 21:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die worden -als je juf Ank mag geloven- al hyper van 2 x fruit. "Fruitsuiker is ook suiker."
En een openstaande gulp.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:03 schreef Handleiding het volgende:
[..]
in combi met die handgebaren helemaal top.
Je bent zulf interessant.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:49 schreef Wereldgozer het volgende:
sow volgende week wordt misschien interessant
Lijkt me moeilijk serieus te nemen met die 2. Met hun snackbar/kipcorn scenes normaliter.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:48 schreef Handleiding het volgende:
Allemachtig wat is dat Smeris toch slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |