abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176664307
Je hebt van die mensen die dol zijn op hun hond of poes maar dan wel in het bijzijn van de dieren de hele dag staan te paffen... En dat terwijl wetenschappelijke onderzoeken aantonen hoe slecht dat is.

Ik snap dat niet. Als je zo gek bent op je dier ga je die toch niet vergiftigen?

Waarom staat er eigenlijk op sigarettenpakjes dat roken je familie en kinderen vergiftigd maar niet dat het ook je kat vergiftigd? :?

Meisje van de basisschool had altijd thuis heel veel katten die altijd vrij snel weer sneuvelden en ik begrijp waarom. :')
Ukraine
  Spellchecker zondag 21 januari 2018 @ 22:09:40 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176664347
Het meisje van de basisschool is nog niet gesneuveld?
pi_176664398
Wetenschappelijke onderzoeken. :')
Waarom toch altijd wetenschappelijk erbij vermelden? Bang dat men je anders niet wil geloven?

Verder zeer terechte klacht.
  roze zondag 21 januari 2018 @ 22:12:15 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176664404
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:07 schreef SashaRomanova het volgende:
Meisje van de basisschool had altijd thuis heel veel katten die altijd vrij snel weer sneuvelden en ik begrijp waarom. :')
Onze kat is gewoon oud geworden hoor. Mijn huidige kat is ook niet zielig.
Your beauty never ever scared me.
pi_176664419
Ik verwachtte een interessant topic over honden en katten die er ook gezellig eentje opsteken als hun baas rookt. Helaas blijkt TS roken in het bijzijn van huisdieren te bedoelen.
pi_176664423
Snoop Dog rookt al jaren en die is ook niet dood, dus zo slecht is het niet voor doggo's.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_176664451
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:13 schreef epicbeardman het volgende:
Snoop Dog rookt al jaren en die is ook niet dood, dus zo slecht is het niet voor doggo's.
Mensen die zichzelf proberen op te hangen gaan ook niet altijd dood en iedereen weet dat het gevaarlijk is. :?
Ukraine
pi_176665883
Ik rook ook gewoon waar
m’n zusjes en broertjes bijzijn. Die gaan vanzelf ook roken.
  maandag 22 januari 2018 @ 02:54:49 #9
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_176667047
Dank voor deze Wake up call, Sasha.

Ik rook ook vaak in huis, met huisdieren.
Eigenlijk stond ik er nooit bij stil, want wij mensen krijgen doorgaans pas kanker als we meer dan 30 jaar roken. En aangezien katten en honden zelden ouder dan 20 worden... dan snap je de (foute, weet ik nu) redenatie.

En natuurlijk heb ik me ook wel eens afgevraagd of het slecht is voor huisdieren, maar tegen de tijd dat ik mijn computer weer aanzet (meestal na 22.30 uur) was ik die vraag al lang weer kwijt.
Direct na jouw bericht gegoogeld... en behoorlijk geschrokken!

Dus ik ga mijn leven (en dat van mijn huisdieren ver)beteren.

Nee stoppen met roken zit er nog niet direct in, maar ik ga vaker even buiten roken en zet mijn asbak en een tuinstoel in de badkamer neer om daar te roken (met ventilatie aan). Mijn huisdieren komen daar zelden. Dat moet toch een slok op een borrel schelen.

Tja, voor mezelf kan het me niet eens zo heel veel schelen, maar voor mijn dieren heb ik het er wel voor over, met roken te minderen of toch minstens hun minder te laten mee roken.

Zo zie je maar weer... een paar zinnen op Fokforum, en je bericht is niet voor niets geweest. ^O^

Ollie, Poeshka en Nelson danken je (en ik ook).
pi_176667056
Also-von-Oder ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 januari 2018 @ 04:14:38 #11
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_176667102
oh please :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')