abonnement Unibet Coolblue
pi_176659783
Iemand die weet wat ik nog kan doen? Sinds de update naar de nieuwste versie van Mozilla (januari 2018) werkt geen enkele video meer (Youtube, nieuwssites, ...)

Ik heb reeds Shockwave en Flash geupdate. Heb ook alle cookies gewist en heb al 2x Mozilla Firefox er af gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Maar dit haalt niets uit.

Google Chrome doet het wel.
Cindy De Vuyst
pi_176661267
Merkwaardig probleem.
Heb ff gekeken bij mijn instellingen en heb openH264-video codex van Cisco erin staan bij plugins.
Flash heb ik niet. En alles werkt.

Als je het nu eens weer eraf gooit, dan je temp files en temp internetfiles leegmaakt en ook de mappen in program filesX86, Mozilla firefox en Mozilla Maintenance Service wegflikkert vervolgens Ccleaner eroverheen gooit en opnieuw opstart en opnieuw installeren; wellicht dat dat de oplossing is.
pi_176661707
Opnieuw installeren heeft niet zoveel zin, omdat alle instellingen opgeslagen blijven.

Wat je wel kan proberen is een refresh. Ga naar help->probleemoplossingsinformatie->firefox opfrissen. Dan wordt alles weer teruggezet naar de fabrieksinstellingen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_176662515
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:05 schreef gepromoveerT het volgende:
Merkwaardig probleem.
Heb ff gekeken bij mijn instellingen en heb openH264-video codex van Cisco erin staan bij plugins.
Flash heb ik niet. En alles werkt.

Als je het nu eens weer eraf gooit, dan je temp files en temp internetfiles leegmaakt en ook de mappen in program filesX86, Mozilla firefox en Mozilla Maintenance Service wegflikkert vervolgens Ccleaner eroverheen gooit en opnieuw opstart en opnieuw installeren; wellicht dat dat de oplossing is.
Heb dit nu net gedaan, het werkt niet.
Cindy De Vuyst
pi_176662526
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:24 schreef Jordy-B het volgende:
Opnieuw installeren heeft niet zoveel zin, omdat alle instellingen opgeslagen blijven.

Wat je wel kan proberen is een refresh. Ga naar help->probleemoplossingsinformatie->firefox opfrissen. Dan wordt alles weer teruggezet naar de fabrieksinstellingen.
Behoud ik mijn bladwijzers? En de opgeslagen wachtwoorden?
Cindy De Vuyst
pi_176662544
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:56 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Behoud ik mijn bladwijzers? En de opgeslagen wachtwoorden?
nope, nope.

Die kan je wel exporteren.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_176664247
Werkt het in private mode?
https://support.mozilla.org/en-US/questions/1189302
Hardware acceleration veroorzaakt ook problemen bij sommigen:
https://support.mozilla.org/en-US/questions/1200408

gebruikt youtube niet html5 ipv flash?

[ Bericht 22% gewijzigd door crystal_meth op 21-01-2018 22:13:14 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_176667225
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:04 schreef crystal_meth het volgende:
Werkt het in private mode?
https://support.mozilla.org/en-US/questions/1189302
Hardware acceleration veroorzaakt ook problemen bij sommigen:
https://support.mozilla.org/en-US/questions/1200408

gebruikt youtube niet html5 ipv flash?
Uitgevoerd wat er stond, het werkt ook niet.
Ja, Youtube is HTML 5
Cindy De Vuyst
pi_176667229
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:24 schreef Jordy-B het volgende:
Opnieuw installeren heeft niet zoveel zin, omdat alle instellingen opgeslagen blijven.

Wat je wel kan proberen is een refresh. Ga naar help->probleemoplossingsinformatie->firefox opfrissen. Dan wordt alles weer teruggezet naar de fabrieksinstellingen.
Nee, ook geen oplossing. Gisterenavond laat gedaan en zit nu online en het werkt nog steeds niet.
Cindy De Vuyst
pi_176667893
DIG / Kan geen video meer spelen

In december had je ook al dit soort problemen, wat doe je allemaal voor dingen met je computer? Dit ligt echt niet aan Firefox... :D
Powered by Janetje®
pi_176668067
Dat doen bepaalde *kuch* sites met opzet bij overmatig gebruik. Ze hebben gewoon het beste met je voor.
pi_176720971
quote:
2s.gif Op maandag 22 januari 2018 08:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
DIG / Kan geen video meer spelen

In december had je ook al dit soort problemen, wat doe je allemaal voor dingen met je computer? Dit ligt echt niet aan Firefox... :D
Het is gewoon nooit opgelost geraakt. Het probleem is begonnen toen de nieuwe Firefox uitkwam. Plots had ik geen video meer.
Cindy De Vuyst
  woensdag 24 januari 2018 @ 18:39:18 #13
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_176721020
Java had ook een update trouwens... kan het daar in zitten? ;)

Ik had trouwens ook last met niet heel soepele videos (soort rgb probleem..)
Maar is al een poosje vanuit het niets opgelost.. geheel automagisch.. :Y
  woensdag 24 januari 2018 @ 18:42:28 #14
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_176721101
Staan er in de console (Ctrl+shift+k) relevante foutmeldingen?
pi_176721919
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:37 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Het is gewoon nooit opgelost geraakt. Het probleem is begonnen toen de nieuwe Firefox uitkwam. Plots had ik geen video meer.
Als een compleet schone installatie van Firefox het niet oplost dan is er iets anders mis. Heb je al in de logs gekeken?
Powered by Janetje®
pi_176722495
ADNXSMediation geeft problemen.
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')