Laat die maar eerst es weer wat vertrouwen krijgen in de luwte van de Challenge Tourquote:
madtwitter:oasiserfede twitterde op zondag 21-01-2018 om 16:23:02@andy_c_scott With all due respect to Kamphuis and the Netherlands, surely PDC needed a Brazilian more than another Dutch fella. *sigh* reageer retweet
Groot gelijk. Ernstig jammer allemaal dit.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:28 schreef KennyPowers het volgende:
madtwitter:oasiserfede twitterde op zondag 21-01-2018 om 16:23:02@andy_c_scott With all due respect to Kamphuis and the Netherlands, surely PDC needed a Brazilian more than another Dutch fella. *sigh* reageer retweet
Zijn vriendin en zus leiden te veel af.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ernstig jammer allemaal dit.
Hij kwam 1 overwinning te kort.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:31 schreef heywoodu het volgende:
Oh wacht, Portela loopt een kaart mis omdat hij verloor van die nekbaard?
Godverdomme. Ik ben echt walgelijk teleurgesteld.quote:
Marijanovic ook toch?quote:Op zondag 21 januari 2018 16:45 schreef Mani89 het volgende:
Clemens wint de finale. Toch nog een Duitse tourkaart.
twitter:rtl7darts twitterde op zondag 21-01-2018 om 16:48:19Niet alleen Nederlands succes op Q School, ook de Belg Davy van Baelen wint een tourkaart! #rtl7darts https://t.co/PJ6RQlw4Yb reageer retweet
Wie is nekbaard?quote:Op zondag 21 januari 2018 16:31 schreef heywoodu het volgende:
Oh wacht, Portela loopt een kaart mis omdat hij verloor van die nekbaard?
Kamphuisquote:
Maar wel erg jammer allemaalquote:Op zondag 21 januari 2018 17:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verder verloren van Rasztovits, Ceder en Kantele. Is ook allemaal geen grote schande...
twitter:rtl7darts twitterde op zondag 21-01-2018 om 17:14:08De Duitse Gabriel Clemens is de dagwinnaar, ook hij wint een tourkaart! #rtl7darts https://t.co/us3H5Ldqa1 reageer retweet
met interviewtwitter:rtl7darts twitterde op zondag 21-01-2018 om 17:15:37Vincent Kamphuis is de laatste Nederlandse tourkaartwinnaar! Proficiat! #rtl7darts https://t.co/QwTZgjOYy4 reageer retweet
Gelukkig hebben we wel Tytus Kan ik en Mario Robbequote:Op zondag 21 januari 2018 18:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik rijd even naar de brienenoord
Nouja eigenlijk maar goede dagquote:Op zondag 21 januari 2018 17:01 schreef KennyPowers het volgende:
Zjak is ook vies kritisch tegen Noppert. Kwalificeren is toch al knap.
+ Aspinall en Dirk.quote:Op zondag 21 januari 2018 19:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Matige namen allemaal, benieuwd of er nog wat leuke nieuwkomers bij zitten, zoals North vorig jaar. Alleen Cadby en Noppert zijn wel echt een toffe toevoeging.
Dirk is toch niet bijzonder. Al 2 jaar te tijd gehad en niet eens in de top 64quote:
Ratajski is ook jammer. En verder wel pijnlijk wat die lui van de BDO hebben gebracht.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer van diogogod. maar krijgt genoeg kansen omdat er altijd wel mensen afzeggen
Simon heeft de kaart binnen.quote:Op zondag 21 januari 2018 18:07 schreef Mani89 het volgende:
Simon Stevenson bij de laatste 16. #hetzaltochniet
Mja. Hangt van af hoeveel verwachtingen je had... Ratajski had ik wel verwacht ja. Fitton of O Shea bijvoorbeeld dan weer nietquote:Op zondag 21 januari 2018 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ratajski is ook jammer. En verder wel pijnlijk wat die lui van de BDO hebben gebracht.
Hughes stiekem dan weer wel...quote:Op zondag 21 januari 2018 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja. Hangt van af hoeveel verwachtingen je had... Ratajski had ik wel verwacht ja. Fitton of O Shea bijvoorbeeld dan weer niet
Die kut-indier mag wel eens optyfen.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Rode mensjes moeten dit jaar hun best doen anders weer terug naar Kjoew Skoel. Geldt in principe ook voor mensen aan de rand van de top 64.
Jep. Dat is wel iemand waar ik meer van had verwacht. Alhoewel ik hem afgelopen Zuiderduin masters en Lakeside ook maar matig vond. Hopelijk herpakt hij zich. Volgens mij zou hij ook BDO circuit mogen doen dit jaarquote:Op zondag 21 januari 2018 20:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hughes stiekem dan weer wel...
John Goldie klinkt wel als een goede naam voor in bepaalde films.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Leuk voor Awesome Dawson. Het monster genaamd Simon Stevenson die een tourkaart haalt door 2 keer de laatste 16 te halen is een drama te noemen.
Heb jij zin om al die darters te googlen die er bij zitten? Ik ben benieuwd of er talent tussen zit.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sjeemie Hughes heeft zich gelukkig nog maar net gekwalificeerd voor UK Open Qualifiers....
Ik weet alleen dat Callan Rydz iets ouder is dan Justin van Tergouw. Net geen tourcard helaas maar zal wel genoeg deelnames pakken wanneer er mensen afzeggen of hoop kwalificaties mogen spelen. Kedbie ken je wel uiteraard.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb jij zin om al die darters te googlen die er bij zitten? Ik ben benieuwd of er talent tussen zit.
Jeff Smith miss je echt helemaal niks aan, die kan alleen maar op de bagagedarts gooien en daar heb je helemaal niks aan als de tegenstanders 95+ gooien. Wegwezen, oprotten, te licht bevonden.quote:Op maandag 22 januari 2018 01:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Erg jammer dat Ratajski, Portela en Koltsov het niet hebben gered op de European QS, ook Berry van Peer is ergens wel jammer, al is het voor die jongen zelf denk ik wel goed om nog even lekker in de luwte te mogen spelen.
Vooral de UK QS is erg teleurstellend.... Joeks en Djef Smiss had ik eigenlijk wel verwacht en op O´Sjee en Jaws had ik tegen beter weten in wel gehoopt. Maar inderdaad als je kijkt naar Cross kun je het nooit zeggen..... Anderzijds.... Cross is ook vrijwel de enige die als nobody vanaf QS als een malloot de top is binnengestormd binnen no time....
Voor nu inderdaad te licht bevonden.... Maar een Smiss die gooit zoals in zijn voorronde van het WK kan je er prima bij hebben. Beetje type zoals Djeems Weet in zijn beste dagen, inderdaad bagagedarts en dodelijk op de dubbels waardoor ze het iedereen lastig kunnen maken. Ik zie graag dat soort spelers.....quote:Op maandag 22 januari 2018 01:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeff Smith miss je echt helemaal niks aan, die kan alleen maar op de bagagedarts gooien en daar heb je helemaal niks aan als de tegenstanders 95+ gooien. Wegwezen, oprotten, te licht bevonden.
Erg teleurstellend dat de Belg van Baelen via de European Qschool order of merit een toerkaart heeft gehaald. Van Baelen is nog trager dan de al zeer trage Pipe dus hij is zeker geen aanwinst voor de PDC pro tour #rtl7dartsquote:Op zondag 21 januari 2018 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy van Baelen heeft een tourkaart. Duid dit even voor ons als gewone kijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |