abonnement Unibet Coolblue
pi_176648791
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:47 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Nope. Afrin gaat op termijn gewoon naar Assad als de Turkse terroristenproxies klaar zijn met de koerden onder voorwaarden dat Assad de koerden verder onder de duim houdt. Assad en de Russen moeten de gelegenheidstroepen vanErdogan zelf opruimen, nadat Erdogan hun diensten niet meer nodig heeft. De turken stoppen de steun aan de terroristen in Idlib, Assad en de Russen krijgen dit nu op een presenteerblaadje. De amerikanen boeit het niet, want die zijn alleen geintereeseerd in Syrie ten oosten van de Eufraat om Iran dwars te zitten.

Dit is pure machtspolitiek, de koerden zijn het wisselgeld voor alle partijen.
pretty much, de assadisten vinden het helemaal niet erg dat de rebellen en het sdf (waar tegenwoordig ook veel oud rebellen zitten) elkaar verzwakken en de turken (rebellen backer) hen erbij helpen, is eigenlijk alleen maar win-win-win voor het regime. al helemaal als het regime ook nog eens het sdf gaat helpen om de turken nog dieper het moeras in te trekken. het regime is sinds dag 1 geweldig bezig geweest om de ene vijand uit te spelen tegen de andere vijand.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176649009
AFP twitterde op zondag 21-01-2018 om 10:07:19 #BREAKING Iraq condemns German woman to death for belonging to IS reageer retweet
pi_176649568
deze scene is echt zoooo CRINGE, maar het laat duidelijk zien hoe het regime mensen heel kort aan een touwtje heeft, verbaasd me dat VICE de beelden nog het land uit mocht krijgen. zou de hele reportage wel willen zien :P

THE_47th twitterde op zondag 21-01-2018 om 08:37:43 Assad's minders brought Vice's journalist @IsobelYeung to State TV to try to get some good PR... As they say: "you won't believe what happened next". #Syria #Truth #Respect https://t.co/InsLlGRrDn reageer retweet
die andere PKK proxy, genaamd HDP, is uiteraard ook aan het huilen ;(

ahval_en twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 22:07:44 Turkey's pro-Kurdish HDP spox Ayhan Bilgen: despite the Afrin operation named "Olive Branch" this is also very similar to Saddam's attack on civilian Kurds in Halabja which was named "Enfal" from holy book Quran. This operation also targets civilians. https://t.co/lAxdo0KWJf reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176649762
kan het regime straks zonder slag of stoot sheikh maqsoud innemen :P

op_shield twitterde op zondag 21-01-2018 om 10:57:38 Aleppo24 reports that Pkk send reinforcement from Sheikh Maksoud to Afrin province through regime-controlled area.https://t.co/vYvKDxsPMJ reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176649872
Er was toch iets van een lente gaande?
  zondag 21 januari 2018 @ 11:17:53 #56
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176650031
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 09:49 schreef no1uknow het volgende:
Zijn weer een paar Turken onder hun snor vandaag gekropen in deze reeks _O-
Vermoeiend he
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176650041
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:08 schreef Jaroon het volgende:
Er was toch iets van een lente winter gaande?
:Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176650051
Gelukkig kun je vluchten naar het westen.
pi_176650111
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:19 schreef Jaroon het volgende:
Gelukkig kun je vluchten naar het westen.
*O*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176650132
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

*O*
Dat lijkt die school wel met een welkomslied. Ik zou ook vluchten naar het westen.
pi_176650198
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat lijkt die school wel met een welkomslied. Ik zou ook vluchten naar het westen.
moi aussi :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176650226
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

moi aussi :Y
Gedaan? Goed zo. Mijn begrip heb je. Ik wil ook naar een leuke plek zonder dwang en geweld.
pi_176650427
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:28 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Gedaan? Goed zo. Mijn begrip heb je. Ik wil ook naar een leuke plek zonder dwang en geweld.
nee niet gedaan, geboren en getogen in de Hofstad :7 maar ik begrijp die mensen die streven naar een stabiele, veilige plek om te leven, we zijn als mens nu eenmaal geprogrammeerd om te overleven en vluchten is een onderdeel van ons overlevingsinstinct. zo simpel is het. xenofobie (leden van een vreemde stam zien als een bedreiging) is overigens ook een onderdeel van onze overlevingsinstinct, daarom het actuele vluchtelingen debat.

goed artikel mbt migratie

Wat als de Joden de VS niet in hadden gemogen in de 19de eeuw?

De argumenten die tegen immigranten worden gebruikt, klonken in 19de eeuw over Joden. Wat als hen immigratie verboden was, vraagt Bret Stephens.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176650448
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:09 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee hoor. Turkije is onder Erdogan veranderd in een onbetrouwbare dictatuur.
Wat een onzin. Turkije is van groot belang geopolitiek gezien. Dat Erdogan er dictatoriale trekjes op nahoudt, wil niet zeggen dat je er geen afspraken mee kan maken. Zo zal Erdogan deze aanvallen op YPG nooit doen, zonder groenlicht van andere NAVO landen.
pi_176650450
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee niet gedaan, geboren en getogen in de Hofstad :7 maar ik begrijp die mensen die streven naar een stabiele, veilige plek om te leven, we zijn als mens nu eenmaal geprogrammeerd om te overleven en vluchten is een onderdeel van ons overlevingsinstinct. zo simpel is het. xenofobie (leden van een vreemde stam zien als een bedreiging) is overigens ook een onderdeel van onze overlevingsinstinct, daarom het actuele vluchtelingen debat.

goed artikel mbt migratie

Wat als de Joden de VS niet in hadden gemogen in de 19de eeuw?

De argumenten die tegen immigranten worden gebruikt, klonken in 19de eeuw over Joden. Wat als hen immigratie verboden was, vraagt Bret Stephens.

Ik begrijp het wel. Het niet willen integreren soms niet.
pi_176650457
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:41 schreef Rangono het volgende:

[..]

Wat een onzin. Turkije is van groot belang geopolitiek gezien. Dat Erdogan er dictatoriale trekjes op nahoudt, wil niet zeggen dat je er geen afspraken mee kan maken. Zo zal Erdogan deze aanvallen op YPG nooit doen, zonder groenlicht van andere NAVO landen.
Het is een megalomane idioot.
pi_176650496
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel. Het niet willen integreren soms niet.
when in rome do as the romans do ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176650513
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

when in rome do as the romans do ;)
Of als Roma.
pi_176650574
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is een megalomane idioot.
hij is zoveel dingen tegelijk :P

goede analyse van een fransman die recentelijk een boek heeft geschreven over hem

Politically, how would you label him? An extreme populist, an autocrat, a benevolent leader of the lower classes, a fascist, an Islamist, the final Muslim Brotherhood leader left in power, an Islamo-Stalinist, or an Islamo-Baathist? Is he truly an Islamist or just another corrupt politician who is tempted by the spell of money, and corruption?

Yes, all of those at the same time and many more. He is an extreme populist, a very absolute form of populist. This populism is the backbone of his very personal "ideology". This will probably be called Erdoğanism. He feeds on conspiracy theories, obvious lies but relies on vox populi, flatters nationalist and macho instincts and does not hesitate to appeal to religious codes.

His populism reshapes history, architecture and even fashion with its famous checkered jackets.

It makes you dizzy and that is why Erdoğan gives the impression that he changes his mind on all topics and does not pursue any logical line.

His turnarounds are sometimes unexpected and brutal: for example on Russia in 2016. But each time his strength is to make change a necessity. The end of the ceasefire with the Kurds? Under the pressure of terrorism, there is no other option. Gülen? He is given full powers and then the community is eradicated.

But Erdoğan is not just an instinctive, a pragmatist. We must not forget that he is nourished by an ideological background and his course within the Islamist movement.

He is also the product of the evolution of the Turkish political landscape. Erdoğan comes from an anti-Kemalist tradition but did not deny totally his heritage. On the contrary, since he rose to the presidency, he posed as a new father of the nation, willingly comparing himself to Atatürk. The tribute speech of last November is the expression of that.

Erdoğan achieves a kind of "Turkish-Islamic" synthesis.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176650645
quote:
Wat is dit voor herrie
pi_176650851
tweet reeks mbt manpads ind e handen van de ypg

RaoKomar747 twitterde op zondag 21-01-2018 om 00:53:17 1. Thread regarding reports that the #YPG in #Afrin has MANPADS to defend against the Turkish Air Force and its implications on the upcoming battle for Afrin. #AfrinOperasyonu reageer retweet
de hele reeks interviews van hoe niet europeanen kijken naar europa is interessant om te lezen

Dat sommige moslims radicaliseren heeft Europa grotendeels over zichzelf afgeroepen, zegt de Egyptisch-Soedanese schrijfster Leila Aboulela. Ze pleit voor nationale grootmoefti's die moslims respect bijbrengen voor het Europese land waarin ze wonen. Deel 8 van een serie waarin niet-Europeanen hun visie geven op Europa en de EU.
..........
"De staat zou in Europa een actievere rol moeten spelen bij religie. Dat de staat zijn handen ervan aftrekt, is de reden dat we in het Verenigd Koninkrijk zoveel problemen hebben met radicalisering en terrorisme. Moslims kwamen het land binnen en de staat liet ze in hun getto's. Het idee was dat ze wel over hun geloof heen zouden groeien. Ten eerste is dat arrogant, ten tweede een onderschatting van de aantrekkingskracht van de islam.

"Wat de overheid zou moeten doen, is een nationale grootmoefti aanwijzen, zoals de opperrabbijn of de aartsbisschop van Canterbury. Die kan religieuze regels opleggen aan moslims en tegelijkertijd bewustzijn kweken over Groot-Brittannië en uitleggen waarom je loyaal moet zijn aan dat land. Zo kan elk land zijn eigen grootmoefti krijgen, iemand die de autoriteit heeft om religieuze richtlijnen te verstrekken in specifieke omstandigheden en in specifieke landen.


[ Bericht 19% gewijzigd door Slayage op 21-01-2018 12:34:17 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176651232
Two Turkish soldiers killed, three missing in avalanche blast in Bitlis in eastern Turkey

quote:
Two Turkish soldiers were killed, and seven soldiers were wounded in an avalanche blast in the eastern province of Bitlis during a military operation, private broadcaster CNNTürk reported on Jan. 21.

Three soldiers are still missing, according to the broadcaster’s report, as search and rescue efforts are ongoing.
http://www.hurriyetdailyn(...)astern-turkey-126049

Avalanche blast...oftewel de PKK. ;)
pi_176651251
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:33 schreef Stabiel het volgende:
Two Turkish soldiers killed, three missing in avalanche blast in Bitlis in eastern Turkey

[..]

http://www.hurriyetdailyn(...)astern-turkey-126049
off topic :+
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176651274
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

off topic :+
Nah. Waarschijnlijk een PKK-aanval als gevolg van het offensief in Syrië.
pi_176651292
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176651301
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:36 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Nah. Waarschijnlijk gewoon een PKK-aanval als gevolg van het offensief in Syrië.
als je dat graag wilt geloven, vooral doen, neemt niet weg dat bitlis weinig met syrie of irak te maken heeft
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176651330
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:04 schreef Slayage het volgende:
tweet reeks mbt manpads ind e handen van de ypg

RaoKomar747 twitterde op zondag 21-01-2018 om 00:53:17 1. Thread regarding reports that the #YPG in #Afrin has MANPADS to defend against the Turkish Air Force and its implications on the upcoming battle for Afrin. #AfrinOperasyonu reageer retweet
de hele reeks interviews van hoe niet europeanen kijken naar europa is interessant om te lezen

Dat sommige moslims radicaliseren heeft Europa grotendeels over zichzelf afgeroepen, zegt de Egyptisch-Soedanese schrijfster Leila Aboulela. Ze pleit voor nationale grootmoefti's die moslims respect bijbrengen voor het Europese land waarin ze wonen. Deel 8 van een serie waarin niet-Europeanen hun visie geven op Europa en de EU.
..........
"De staat zou in Europa een actievere rol moeten spelen bij religie. Dat de staat zijn handen ervan aftrekt, is de reden dat we in het Verenigd Koninkrijk zoveel problemen hebben met radicalisering en terrorisme. Moslims kwamen het land binnen en de staat liet ze in hun getto's. Het idee was dat ze wel over hun geloof heen zouden groeien. Ten eerste is dat arrogant, ten tweede een onderschatting van de aantrekkingskracht van de islam.

"Wat de overheid zou moeten doen, is een nationale grootmoefti aanwijzen, zoals de opperrabbijn of de aartsbisschop van Canterbury. Die kan religieuze regels opleggen aan moslims en tegelijkertijd bewustzijn kweken over Groot-Brittannië en uitleggen waarom je loyaal moet zijn aan dat land. Zo kan elk land zijn eigen grootmoefti krijgen, iemand die de autoriteit heeft om religieuze richtlijnen te verstrekken in specifieke omstandigheden en in specifieke landen.

Het gaat voorbij aan vrijheid aankunnen. Daar maakt men de fout.
pi_176651364
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176651429
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:37 schreef Slayage het volgende:
als je dat graag wilt geloven, vooral doen, neemt niet weg dat bitlis weinig met syrie of irak te maken heeft
De PKK heeft aangegeven een offensief in Syrie te beantwoorden met aanvallen op militaire doelen in Turkije. In het oosten van Turkije, daar waar de PKK opereert, sneuvelen een dag na het offensief plots een aantal militairen in een zogenaamde lawine. Dat gelooft natuurlijk helemaal niemand buiten de gebruikelijke fanboys.

Wel degelijk on-topic. De ontwikkelingen in Turkije met de PKK is een interessant focuspunt nu de Turken bezig zijn in Afrin.
pi_176651441
SputnikInt twitterde op zondag 21-01-2018 om 12:31:39 URGENT Official: France calls urgent @UN meeting over #Turkey's operation in #Syria's #Afrin https://t.co/bfOCSu8KpP https://t.co/TlocjSZB92 reageer retweet
pi_176651533
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176651582
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:44 schreef Stabiel het volgende:

[..]

De PKK heeft aangegeven een offensief in Syrie te beantwoorden met aanvallen op militaire doelen in Turkije. In het oosten van Turkije, daar waar de PKK opereert, sneuvelen een dag na het offensief plots een aantal militairen in een zogenaamde lawine. Dat gelooft natuurlijk helemaal niemand buiten de gebruikelijke fanboys.

Wel degelijk on-topic. De ontwikkelingen in Turkije met de PKK is een interessant focuspunt nu de Turken bezig zijn in Afrin.
er sneuvelen al jaren turkse soldaten in het oosten, wordt soms wel eenmelding gemaakt en soms niet, de afrin link van deze melding is het resultaat van jouw fantasie.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176651696
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

er sneuvelen al jaren turkse soldaten in het oosten, wordt soms wel eenmelding gemaakt en soms niet, de afrin link van deze melding is het resultaat van jouw fantasie.
Simpele logica. Nu begrijp ik dat het concept logica je als Turk waarschijnlijk niet echt aanspreekt, maar wellicht dat je je best kan doen. Probeer die bekrompen Anatalische plattelandsmentaliteit eens te ontstijgen, ondanks alle generationele en culturele barrières.
pi_176651785
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:55 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Simpele logica. Nu begrijp ik dat het concept logica je als Turk waarschijnlijk niet echt aanspreekt, maar wellicht dat je je best kan doen. Probeer die bekrompen Anatalische plattelandsmentaliteit eens te ontstijgen, ondanks alle generationele barrières.
jij hebt echt issues met het feit dat ik turks ben heh...

je blijft het keer op keer op keer op keer benoemen :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176651867
Koerden vieren de komst van het Turkse leger in Afrin

https://twitter.com/worldonalert/status/955014131966464000
  zondag 21 januari 2018 @ 13:04:43 #86
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_176651878
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

jij hebt echt issues met het feit dat ik turks ben heh...

je blijft het keer op keer op keer op keer benoemen :')
Je laat het keer op keer merken, ik vermoed dat je er zelf niet eens bewust van bent. Zodra het onderwerp over Turkije gaat komt er altijd zo'n vreemde reflex naar boven. Natuurlijk zegt simpele logica dat die dood van de soldaten met grote kans gelinkt is aan de operatie van Turkije. Hoeft niet, maar waarschijnlijk wel.
pi_176651923
internationale huilie mbt de afrin operatie, wel mooi verwoord :Y

quote:
De koerden hielpen de wereld tegen ijs
Maar als ze zelf aangevallen worden, faalt het westen.

In ' s werelds strijd tegen ijs / daesh was het vroeg duidelijk dat iemand met grondtroepen in syrië moest gaan om de terroristen weg te halen toen de west air strike niet genoeg was. Maar geen enkel land wilde het grote risico nemen om troepen te landen en zich tegen de verschrikkelijke terroristen te bewegen. Dankzij de koerdische ypg hebben zij echter de ongelooflijk gevaarlijke en moeilijke operatie kunnen uitvoeren.

De koerdische ypg zijn erin geslaagd en de wereld zou daarmee de geografische basis van terroristen in syrië kunnen vernietigen. De koerdische inspanningen waren absoluut van cruciaal belang.

Ypg staat voor steun parastina gel en betekent de mensen van de mensen. Het is het leger van nu onafhankelijke koerdische regio van de democratische federatie van noord-syrië, geleid door het midden-oosten democratische unionspartiet. De partij is in tegenstelling tot de extremisten, nationalistische groeperingen die in syrië west, democratisch en politiek gericht zijn op sociale kwesties, gendergelijkheid en milieu. Ypg staat bekend om zijn systergren ypj bestaande uit vrouwelijke soldaten.

Het is een van de weinige democratische en stabiliserende krachten in syrië en het waren de ypg troepen waar zweedse jesper south voor vocht in de strijd tegen de terroristen. Maar omdat ze koerden zijn, hebben ze turkije tegen degenen die niet willen dat de koerden hun eigen regio in noord-syrië hebben en erdogan probeert hun eigen peilingen thuis te maken.

Gisteren heeft de turkse separatistische leider erdogan een militair offensief gelanceerd tegen de koerden in noord-syrië en tot nu toe heeft de buitenwereld niet ingegrepen.

Analyse
De wereld heeft ongelooflijk veel te danken aan de koerden in noord-syrië. Zij zijn degenen die de terroristen hebben verslagen en daardoor de mogelijkheid van terroristische daden tegen europa hebben verminderd. Bovendien is het verreweg de meest democratische en westelijke macht in de regio.

Maar nu turkije aan het aanvallen is, kijkt de wereld naar goo.gl/vmXfrf. lopende gesprekken tussen turkije en de buitenwereld hebben tot nu toe geen succes gehad. Het is niet logisch. In de tweede plaats is het uiterst oneerlijk dat de buitenwereld de koerden niet steunt die zelf de buitenwereld met hun eigen leven hebben gesteund. Aan de andere kant is het zeer gevaarlijk om de stabiliserende kracht van de eu en de verenigde staten te bombarderen en dat is een van de sleutels om weer welvaart in de regio te creëren.

bron https://www.facebook.com/jesper.soder.9/posts/10155496093249094
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176651943
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:04 schreef polderturk het volgende:
Koerden vieren de komst van het Turkse leger in Afrin

https://twitter.com/worldonalert/status/955014131966464000
Propaganda is strong.
pi_176651966
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:04 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Je laat het keer op keer merken, ik vermoed dat je er zelf niet eens bewust van bent. Zodra het onderwerp over Turkije gaat komt er altijd zo'n vreemde reflex naar boven. Natuurlijk zegt simpele logica dat die dood van de soldaten met grote kans gelinkt is aan de operatie van Turkije. Hoeft niet, maar waarschijnlijk wel.
jij hebt een tijdje die "Slayage = Turk en post als een typische Turk" frame links laten liggen, maar kennelijk kon je je niet inhouden dit keer om het weer te benoemen, enigszins teleurstellend wel. ik dacht dat je die frame achter je had gelaten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 21 januari 2018 @ 13:09:17 #90
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_176651975
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:06 schreef Slayage het volgende:
internationale huilie mbt de afrin operatie, wel mooi verwoord :Y

[..]

Mensen hebben er geen zin in dat een dictator het land van een andere dictator binnenvalt. Is dat nou echt zo vreemd?
pi_176651987
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:09 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Mensen hebben er geen zin in dat een dictator het land van een andere dictator binnenvalt. Is dat nou echt zo vreemd?
dat zal het wel zijn
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176651989
Erdogan is zo dom geweest met zijn hele Syrië politiek. Als de Kemalisten aan de macht waren geweest was het nooit zover gekomen. Door de steun aan het FSA heeft Assad voor zijn leven moeten vechten. Assad werd flink verzwakt. Daardoor kon de PKK/YPG oprukken met steun van de VS. Als de Kemalisten aan de macht waren geweest hadden ze FSA nooit gesteund. Assad had zich helemaal op IS kunnen concentreren. Erdogan mag oprotten.
  zondag 21 januari 2018 @ 13:10:57 #93
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_176652005
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

jij hebt een tijdje die "Slayage = Turk en post als een typische Turk" frame links laten liggen, maar kennelijk kon je je niet inhouden dit keer om het weer te benoemen, enigszins teleurstellend wel. ik dacht dat je die frame achter je had gelaten.
Ik weet niet of je een typische Turk bent want ik weet geeneens wat een typische Turk is. Wat ik wel weet is dat jij, net als andere Turken, in zo'n vreemde reflex schiet zodra het over Turkije gaat. Ik vind het vreemd dat je niet inziet dat die dood van de soldaten met grote kans gelinkt is aan de invasie.
pi_176652008
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:07 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Propaganda is strong.
Jij ziet die Koerden niet zwaaien en feesten?
pi_176652021
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:10 schreef polderturk het volgende:

Erdogan mag oprotten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 21 januari 2018 @ 13:12:09 #96
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_176652023
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat zal het wel zijn
Het is de zoveelste escalatie. Nu notabene als het conflict op zijn einde loopt. Daarnaast gaan er nu natuurlijk een reeks binnenlandse vergeldingen komen. Echt slim handelt Erdo de schreeuwer niet.
pi_176652035
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:04 schreef polderturk het volgende:
Koerden vieren de komst van het Turkse leger in Afrin

https://twitter.com/worldonalert/status/955014131966464000
Fake news.
pi_176652049
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:10 schreef Richestorags het volgende:

Ik vind het vreemd dat je niet inziet dat die dood van de soldaten met grote kans gelinkt is aan de invasie.
een grote kans zelfs, toe maar, jeetje.. bedankt voor je statische inzichten ^O^
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176652077
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:11 schreef polderturk het volgende:
Jij ziet die Koerden niet zwaaien en feesten?
Nee. Turkse propaganda is een beetje lachwekkend vind ik. Net genoeg intellectuele bagage om alle bekrompen fanboys in Turkije te overtuigen van dit soort verzinsels, maar niet genoeg kracht om de mensen die bekend zijn met het conflict en de verhoudingen te foppen.
pi_176652102
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:55 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Simpele logica. Nu begrijp ik dat het concept logica je als Turk waarschijnlijk niet echt aanspreekt, maar wellicht dat je je best kan doen. Probeer die bekrompen Anatalische plattelandsmentaliteit eens te ontstijgen, ondanks alle generationele en culturele barrières.
Godverdomme, wat een elegante manier van je medeuser subtiel af te zeiken, daar kan ik met mijn "idioot, ga je es inlezen / je begrijpt er niks van " nog es wat van leren :9~

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2018 13:16:15 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')