abonnement Unibet Coolblue
pi_176635414
Mediteren
Mediteren is een belangrijke manier om je ziel te reinigen. Het zorgt ervoor dat je gedachten leeg worden, zodat je minder stress krijgt. Je raakt ontspannen en verlost.

Kaarsje
Een kaarsje branden zorgt voor de warmte van de ziel. Je gedachten worden op orde gezet als je in de vlam kijkt, en je krijgt meer mogelijkheid om liefde te geven.

Yoga
Yoga is een goede manier om zowel je lichaam als geest te reinigen van kwade en negatieve associaties.

Groeten van vreemdelingen
Het groeten van vreemdelingen reinigt je ziel door positieve energie over te brengen naar andere mensen. Je tovert een glimlach op de ander.

Tenen masseren
Door je tenen te masseren stimuleer je de doorbloeding en hierdoor het reinigen van de afvalstoffen in je lichaam.

Oren reinigen
Door je oren te reinigen versterk je je hoorvermogen, en hierdoor ook de roep van beschikbaarheid om anderen te hulp kunnen bieden. Een luisterend oor is goud waard.

Salades
Salades zijn niet alleen goed voor de gezondheid, maar ook voor de ziel. Het brengt mensen terug naar een tijdperk van de verzamelaars. Toen er nog geen dieren werden gedood en alleen groen materiaal werd gegeten.

Dromenvangers
Dromenvangers beschermen je tegen de geesten en de nare nachtmerries. Reinig je ziel door meerdere dromenvangers in je slaapkamer op te hangen, het liefst boven je hoofd, op het plafond.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176635458
Handige tips, maar hoe reinig je je ziel als je dood bent?
pindazakje
  zaterdag 20 januari 2018 @ 16:48:59 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176635820
Als je alle teer en bagger uit mijn ziel wast blijft er niks van over, firefly. Slechte tips dus.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_176636461
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:17 schreef firefly3 het volgende:
Salades
Salades zijn niet alleen goed voor de gezondheid, maar ook voor de ziel. Het brengt mensen terug naar een tijdperk van de verzamelaars. Toen er nog geen dieren werden gedood en alleen groen materiaal werd gegeten.
Wat is dit voor nonsens. Als we alleen nog groen materiaal zouden eten, zouden we helemaal geen mensen zijn.
bron: https://www.volkskrant.nl(...)an-voedsel~a3336001/
quote:
De wetenschappers bekeken de benodigde voedselinname om grote hersenen te onderhouden. Het aantal zenuwcellen in de hersenen hangt af van de hoeveelheid calorieën die wordt gegeten, blijkt uit het onderzoek. Apen zijn de hele dag in beweging om eten te zoeken, genoeg om hun huidige vorm te onderhouden, maar niet om hun hersengrootte te ontwikkelen.

Toen de mens overstapte naar gekookte voeding, waarschijnlijk voor het eerst gebruikt door de Homo erectus, was er veel meer tijd over om nóg meer voeding te vinden en voor andere uitdagingen voor de hersenen. Hierdoor heeft de mens grotere hersenen, aldus de onderzoekers.
Google is your friend, abuse your friends
pi_176637664
Als je je kut voel ga je of sporten of zwaar aan de drank. Gewoon lekker knallen! Probleem opgelost.

Het idee van stil zitten mediteren of het doen van yoga is nooit iets geweest dat mijn hoofd vrij krijgt. Krachttraining wel, tot dat je spieren trillen. Heerlijk gevoel .
pi_176639469
Beetje SJW-wegkijkerstopic dit.
Google is your friend, abuse your friends
pi_176653085
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:34 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Wat is dit voor nonsens. Als we alleen nog groen materiaal zouden eten, zouden we helemaal geen mensen zijn.
bron: https://www.volkskrant.nl(...)an-voedsel~a3336001/

[..]

Beetje ongeloofwaardig. Leeuwen zijn toch ook niet slim? Zij eten ook vlees. En vissen die bij heetwaterbronnen leven eten ook praktisch gekookt vlees. Vleeseters zijn ook meer gespannen en minder in het Nu.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176653093
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Handige tips, maar hoe reinig je je ziel als je dood bent?
Geen idee
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176653108
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:48 schreef SpecialK het volgende:
Als je alle teer en bagger uit mijn ziel wast blijft er niks van over, firefly. Slechte tips dus.
Je hebt vast wel iets goeds in je :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176653126
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:39 schreef Notnecessary het volgende:
Als je je kut voel ga je of sporten of zwaar aan de drank. Gewoon lekker knallen! Probleem opgelost.

Het idee van stil zitten mediteren of het doen van yoga is nooit iets geweest dat mijn hoofd vrij krijgt. Krachttraining wel, tot dat je spieren trillen. Heerlijk gevoel .
Als dat jou helpt met je verlichting is het jouw juiste pad :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176653129
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:00 schreef Metalfrost het volgende:
Beetje SJW-wegkijkerstopic dit.
Waar kijk ik van weg?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176666067
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 14:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Beetje ongeloofwaardig. Leeuwen zijn toch ook niet slim? Zij eten ook vlees. En vissen die bij heetwaterbronnen leven eten ook praktisch gekookt vlees. Vleeseters zijn ook meer gespannen en minder in het Nu.
Misschien omdat hun strottenhoofd niet gevormd is om spraak te ontwikkelen zodat ze kennis kunnen overbrengen (anders dan de basiszaken zoals hoe je jaagt) en ook geen handen hebben waarmee ze gereedschap kunnen gebruiken.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_176677892
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:44 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Misschien omdat hun strottenhoofd niet gevormd is om spraak te ontwikkelen zodat ze kennis kunnen overbrengen (anders dan de basiszaken zoals hoe je jaagt) en ook geen handen hebben waarmee ze gereedschap kunnen gebruiken.
Je hebt geen handen nodig om gereedschap te kunnen gebruiken. Kijk maar naar vogels die takken gebruiken om iets te pakken, of vissen die iets onder water in elkaar zettwn door hun vinnen te gebruiken en hiermee zandheuvels maken. Wat dacht je van dolfijnen die zelfs met een bal kunnen omgaan. Allemaal handloos. En zij praten met elkaar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176677924
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt geen handen nodig om gereedschap te kunnen gebruiken. Kijk maar naar vogels die takken gebruiken om iets te pakken, of vissen die iets onder water in elkaar zettwn door hun vinnen te gebruiken en hiermee zandheuvels maken. Wat dacht je van dolfijnen die zelfs met een bal kunnen omgaan. Allemaal handloos. En zij praten met elkaar.
toon mij een dier dat een auto heeft gebouwd en ik stop met vlees eten.
pi_176684928
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:20 schreef Murdera het volgende:

[..]

toon mij een dier dat een auto heeft gebouwd en ik stop met vlees eten.
Wat is de definitie van een auto bouwen? Tekeningen maken, de banden eromheen doen?? Ik denk niet dat 1 dier het kan doen, een dolfijn kan bijvoorbeeld niet de banden op de juiste plek zetten, maar een olifant is een landdier en is sterk genoeg. Hij eet trouwens geen vlees. Dolfijnen staan erom bekend dat zij dingen in het zand kunnen tekenen en tekeningen kunnen herkennen. Apen zijn slim genoeg om hunzelf in de spiegel te zien. Die kunnen bijvoorbeeld de spiegels plaatsen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176691283
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:20 schreef Murdera het volgende:

[..]

toon mij een dier dat een auto heeft gebouwd en ik stop met vlees eten.
Belachelijke meetlat trouwens. Kan ik net zo goed je oma opeten. Zij heeft ook nooit een auto gebouwd.
pi_176692063
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 11:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Belachelijke meetlat trouwens. Kan ik net zo goed je oma opeten. Zij heeft ook nooit een auto gebouwd.
Belachelijke meetlat voor een belachelijke stelling, lijkt me duidelijk. :')
pi_176693222
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 12:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

Belachelijke meetlat voor een belachelijke stelling, lijkt me duidelijk. :')
Welke stelling?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176694185
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Welke stelling?
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 14:17 schreef firefly3 het volgende:
Beetje ongeloofwaardig. Leeuwen zijn toch ook niet slim? Zij eten ook vlees. En vissen die bij heetwaterbronnen leven eten ook praktisch gekookt vlees. Vleeseters zijn ook meer gespannen en minder in het Nu.
pi_176697580
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:38 schreef Murdera het volgende:

[..]


[..]

Ik heb nog geen goed argument van je gezien helaas waarom vlees = grotere hersenen betekent. Kijk maar naar de hersenen van een walvis ten opzichte van de hersenen van een klein roofdier zoals de mier.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176697781
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb nog geen goed argument van je gezien helaas waarom vlees = grotere hersenen betekent. Kijk maar naar de hersenen van een walvis ten opzichte van de hersenen van een klein roofdier zoals de mier.
Het formaat van hersenen is niet belangrijk, dat is je bekend toch? Of zijn walvissen de slimste dieren ter wereld?
pi_176698023
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het formaat van hersenen is niet belangrijk, dat is je bekend toch? Of zijn walvissen de slimste dieren ter wereld?
Wel slimmer dan een mier. Dus maakt vlees niet uit. Dolfijnen zijn één van de slimste dieren en eten ook geen vlees.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176698122
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wel slimmer dan een mier. Dus maakt vlees niet uit.
Want walvissen zijn herbivoren?

quote:
Dolfijnen zijn één van de slimste dieren en eten ook geen vlees.
Ze eten (oa) vis...
pi_176698499
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Want walvissen zijn herbivoren?

[..]

Ze eten (oa) vis...
Een olifant en mier dan. Of schaap en kever. Verlichting dood niet. Verlichting geeft alleen liefde.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_176698533
De homo erectus is uitgestorven, maar de verzamelaars overleefden
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')