Lozano? Neres?quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:40 schreef mrclvm het volgende:
Labyad IF speelt super lekker trouwens!
Iemand anders nog een goed spelertje uit de Eredivisie?
lulquote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:10 schreef mrclvm het volgende:
[..]
Lul zegtie
Die twee heb ik al, fijne spelertjes man. Lekker man.
Ik heb net een potje gedaan, maar wtf hebben ze gedaan. Alles achterin is een gatenkaas gewordenquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:50 schreef kapiteintje het volgende:
DP ben je al aan 't trainen voor onze clash. Ik stel wel gelijkwaardige elftallen voor, aangezien jij sowieso beter bent. Of verplicht spelen met Clasie in de spits.
De excuses komen al ten tonele zie ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb net een potje gedaan, maar wtf hebben ze gedaan. Alles achterin is een gatenkaas geworden
Gister eerste helft 5-0 in seizoenen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:31 schreef Lastpost het volgende:
Composure heb ik eigenlijk vrijwel nooit last van. Of ze nou 65 hebben of 90.
Speel met IF Muriel en SIF Wilson voorin, leuke combinatie voor ragequits in ieder geval.
Is al begonnen, geen id hoelaat precies.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:34 schreef mrclvm het volgende:
Hoelaat begint die WL altijd op vrijdag?
Hebben ze shit lopen veranderen ja?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb net een potje gedaan, maar wtf hebben ze gedaan. Alles achterin is een gatenkaas geworden
Nog 1x gedaan en Batsu gepacked, vandaag 2 goals en 1 assistquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:46 schreef Doublepain het volgende:
120K weggegooid, nu heb ik untradable Rashica
Nog steeds ~40k door de plee gespoelt.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 01:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog 1x gedaan en Batsu gepacked, vandaag 2 goals en 1 assist
Jackpot
Klopt, maarja je weet maar nooit he. Heb dit jaar al 2 klappers gehad uit waardeloos ogende packsquote:Op zaterdag 3 februari 2018 07:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nog steeds ~40k door de plee gespoelt.![]()
Altijd erg verleidelijk dit soort SBCs, maar kans op iets goeds is zo klein.
Yup. Als je PSN-ID hebt voeg ik je alvast toe. Ga even wat SB's doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PS4? Ben over klein uurtje thuis als je dan nog zin hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |