Utrechtquote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeeh. Dat is nog wel weer spannend. Wil je dan meer richting de randstad weer gaan wonen?
Hahaha nu ben ik nieuwsgierig geworden![]()
Met mij gaat het wel goedNiet super veel te klagen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker aan het werk? Heb je nog mooie tripjes in het verschiet?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja, dat was redelijk impulsief een keer op fb voorbij gekomen en ik kon ze nog goedkoop krijgen dusquote:
Ahhh. Staan die op een exchange dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat was redelijk impulsief een keer op fb voorbij gekomen en ik kon ze nog goedkoop krijgen dus
Ach zolang als ik nog andijvie stampot kan maken voel ik me best rijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een beetje een debiel dat ik dat soort dingen niet helemal mee krijg en daardoor dus ook geld mis loop. Half de wereld profiteert ergens van en ik ga enigszins ongestoord met mijn leven door.
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ach zolang als ik nog andijvie stampot kan maken voel ik me best rijk.
Uh nee, heb ze gewoon via website gekocht, staan nu in een online wallet opgeslagen. Coinomiquote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ahhh. Staan die op een exchange dan?
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
UtrechtM'n broertje en zn vriend hebben super leuk huisje daar net buiten het centrum en ik ben jelly dus ik wil er ook wonen.
In het kort danIs het nu niet lastig om daar een woning te vinden? Of ga je huren? Utrecht is wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker aan het werk? Heb je nog mooie tripjes in het verschiet?
Ik voel me zelfs ongemakkelijk van die spoilerMaar ondanks recent gesprek, geen vooruitgang dus?
Ja ik ben wel 'lekker' aan het werk. Heb het er nog altijd naar mijn zin en zeer weinig te klagen.
En ik twijfel over vakantie. Ik moet waarschijnlijk nog 2x voor werk op reis dit jaar en ik wil zelf eigenlijk naar China. Maar misschien eindig ik ook wel met mijn luie reet op Koh Lanta met een mai tai en een pad thai.![]()
Dan gaan we meeten.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het nu niet lastig om daar een woning te vinden? Of ga je huren? Utrecht is wel leuk
Ik voel me zelfs ongemakkelijk van die spoilerMaar ondanks recent gesprek, geen vooruitgang dus?
Ja ik ben wel 'lekker' aan het werk. Heb het er nog altijd naar mijn zin en zeer weinig te klagen.
En ik twijfel over vakantie. Ik moet waarschijnlijk nog 2x voor werk op reis dit jaar en ik wil zelf eigenlijk naar China. Maar misschien eindig ik ook wel met mijn luie reet op Koh Lanta met een mai tai en een pad thai.
Ah okequote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh nee, heb ze gewoon via website gekocht, staan nu in een online wallet opgeslagen. Coinomi
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Jammer at flips liever de derde wereld van china in gaat.
Buiten Thailand is de wereld vrij matig.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik hap wel eventjes.
Ik wil gewoon meer zien van deze wereld, maar ik wil ook met je meeten in Thailand.
Ik ga sowieso hurenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het nu niet lastig om daar een woning te vinden? Of ga je huren? Utrecht is wel leuk
En ik twijfel over vakantie. Ik moet waarschijnlijk nog 2x voor werk op reis dit jaar en ik wil zelf eigenlijk naar China. Maar misschien eindig ik ook wel met mijn luie reet op Koh Lanta met een mai tai en een pad thai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm ja, China of Thailand, ook wel derdewereldproblemen heMaar je bent je echte Into the wild-gevoelens wel beetje kwijt geraakt sinds je een goeie baan hebt ofniet?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Maar doe er niet zoveel mee als jullie in crypto topic hoorquote:
Heh, hoezoquote:
Eerder ziek van die Gioquote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Blijft toch in je hersenen zitten he
Hele matige spelerquote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerder ziek van die Gio
Vermeer wegdoenWat een gek
Prima tactiek toch, gewoon lekker hodlen.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar doe er niet zoveel mee als jullie in crypto topic hoorik kan er niet de moeite voor nemen om me elke dag er in te verdiepen ofzo. DUs ik laat het maar beetje gaan en kijk aan het eind van hetj aar hoe het ervoor staat
![]()
Wat doe jij nu trouwens qua werk enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |