abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176627774
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:23 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Oeeh. Dat is nog wel weer spannend. Wil je dan meer richting de randstad weer gaan wonen?

Hahaha nu ben ik nieuwsgierig geworden :(

Met mij gaat het wel goed :D Niet super veel te klagen ofzo :D
Utrecht :Y M'n broertje en zn vriend hebben super leuk huisje daar net buiten het centrum en ik ben jelly dus ik wil er ook wonen.

In het kort dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker aan het werk? Heb je nog mooie tripjes in het verschiet?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_176627775
Goed topic.
pi_176627777
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:25 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Prima portfolio :)

Adcoins?
Ja, dat was redelijk impulsief een keer op fb voorbij gekomen en ik kon ze nog goedkoop krijgen dus :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_176627781
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja, dat was redelijk impulsief een keer op fb voorbij gekomen en ik kon ze nog goedkoop krijgen dus :+
Ahhh. Staan die op een exchange dan?
pi_176627782
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:25 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ik voel me altijd een beetje een debiel dat ik dat soort dingen niet helemal mee krijg en daardoor dus ook geld mis loop. Half de wereld profiteert ergens van en ik ga enigszins ongestoord met mijn leven door.
Ach zolang als ik nog andijvie stampot kan maken voel ik me best rijk. _O_
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_176627785
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ik speel voor twee tientjes.
:D
pi_176627786
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:28 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Ach zolang als ik nog andijvie stampot kan maken voel ik me best rijk. _O_
Ik ook
pi_176627791
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

:D
Doe het voor de spanning
pi_176627792
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ahhh. Staan die op een exchange dan?
Uh nee, heb ze gewoon via website gekocht, staan nu in een online wallet opgeslagen. Coinomi
pi_176627794
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Utrecht :Y M'n broertje en zn vriend hebben super leuk huisje daar net buiten het centrum en ik ben jelly dus ik wil er ook wonen.

In het kort dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker aan het werk? Heb je nog mooie tripjes in het verschiet?
Is het nu niet lastig om daar een woning te vinden? Of ga je huren? Utrecht is wel leuk O+

Ik voel me zelfs ongemakkelijk van die spoiler _O- Maar ondanks recent gesprek, geen vooruitgang dus? :D

Ja ik ben wel 'lekker' aan het werk. Heb het er nog altijd naar mijn zin en zeer weinig te klagen.

En ik twijfel over vakantie. Ik moet waarschijnlijk nog 2x voor werk op reis dit jaar en ik wil zelf eigenlijk naar China. Maar misschien eindig ik ook wel met mijn luie reet op Koh Lanta met een mai tai en een pad thai. :D
pi_176627795
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:30 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Is het nu niet lastig om daar een woning te vinden? Of ga je huren? Utrecht is wel leuk O+

Ik voel me zelfs ongemakkelijk van die spoiler _O- Maar ondanks recent gesprek, geen vooruitgang dus? :D

Ja ik ben wel 'lekker' aan het werk. Heb het er nog altijd naar mijn zin en zeer weinig te klagen.

En ik twijfel over vakantie. Ik moet waarschijnlijk nog 2x voor werk op reis dit jaar en ik wil zelf eigenlijk naar China. Maar misschien eindig ik ook wel met mijn luie reet op Koh Lanta met een mai tai en een pad thai. :D
Dan gaan we meeten.
pi_176627796
Jammer at flips liever de derde wereld van china in gaat.
pi_176627798
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:30 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Uh nee, heb ze gewoon via website gekocht, staan nu in een online wallet opgeslagen. Coinomi
Ah oke :)
pi_176627800
Ben doodziek van fenoord-ajax.
pi_176627809
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Jammer at flips liever de derde wereld van china in gaat.
:( Ik hap wel eventjes.
Ik wil gewoon meer zien van deze wereld, maar ik wil ook met je meeten in Thailand.
pi_176627810
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:33 schreef Flippiee het volgende:

[..]

:( Ik hap wel eventjes.
Ik wil gewoon meer zien van deze wereld, maar ik wil ook met je meeten in Thailand.
Buiten Thailand is de wereld vrij matig.
pi_176627816
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:30 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ik ga sowieso huren :P Kopen kan ik niet met mijn salaris :D
Ja, en dat als collegas he, het was echt heel erg, ik kon niet eens meer fatsoenlijk werken :') Die spanning die er hing was gewoon te erg. En het is helemaal erg odmat je gewoon niet weet wat er in iemands hoofd speelt.
SPOILER
Hm ja, China of Thailand, ook wel derdewereldproblemen he :( Maar je bent je echte Into the wild-gevoelens wel beetje kwijt geraakt sinds je een goeie baan hebt ofniet? :7
pi_176627820
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ah oke :)
Maar doe er niet zoveel mee als jullie in crypto topic hoor :+ ik kan er niet de moeite voor nemen om me elke dag er in te verdiepen ofzo. DUs ik laat het maar beetje gaan en kijk aan het eind van hetj aar hoe het ervoor staat :+

Wat doe jij nu trouwens qua werk enzo?
pi_176627821
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ben doodziek van fenoord-ajax.
Heh, hoezo
pi_176627822
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Heh, hoezo
Blijft toch in je hersenen zitten he
pi_176627827
Ik wil zo graag winnen
pi_176627828
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Blijft toch in je hersenen zitten he
Eerder ziek van die Gio
Vermeer wegdoen :') Wat een gek
pi_176627829
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Eerder ziek van die Gio
Vermeer wegdoen :') Wat een gek
Hele matige speler
pi_176627830
Maarja, opeens wereldkeeper.
pi_176627832
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 02:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar doe er niet zoveel mee als jullie in crypto topic hoor :+ ik kan er niet de moeite voor nemen om me elke dag er in te verdiepen ofzo. DUs ik laat het maar beetje gaan en kijk aan het eind van hetj aar hoe het ervoor staat :+

Wat doe jij nu trouwens qua werk enzo?
Prima tactiek toch, gewoon lekker hodlen.

Nog steeds VodafoneZiggo, wel nog belagent maar ik neem met redelijke regelmaat de 'vraagbaak' over (seniortaak) dus iig iets van vooruitgang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')