TRON heeft niet eens plannen om een product te maken, alleen een blockchainnetwerk. Meeste top 100 coins hebben al een blockchainnetwerk + product in de maakquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:49 schreef poker4lifee het volgende:
HET HEEFT NIET EENS EEN WERKEND PRODUCT.
dan hebben de meeste coins in de top 100 niet
Ontkracht mijn topic dan, hoor juist heel erg graag waarom TRON geen shitcoin is.quote:
Troll is obvious.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:55 schreef GVU het volgende:
[..]
Ontkracht mijn topic dan, hoor juist heel erg graag waarom TRON geen shitcoin is.
Dit.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:27 schreef EP3 het volgende:
Kopen -> Meeliften op de waanzin -> Verkopen = Winst
dat hoopte ik dus ook....quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:27 schreef EP3 het volgende:
Kopen -> Meeliften op de waanzin -> Verkopen = Winst
Je mag soms verkopen met verliesquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:21 schreef SMS303 het volgende:
[..]
dat hoopte ik dus ook....
door mijn omgedraaid dag/nacht ritme heb ik het verkoopmoment gemist...
zit komende maanden met 8300TRX opgescheept en sta met mn speelgeld dus helemaal vast
Dat begrijp ik .... $300-350 verlies op een investeringsbedrag van $800 vind ik iets teveel...quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:34 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Je mag soms verkopen met verlies
Zou gewoon de dingen waar je geen (lange termijn) vertrouwen in hebt verkopen. Ik heb zelf een tijdje met FUN gezeten, verkocht, en dat was toch de betere keuze. Het is ook slecht voor je gemoedstoestand als je de hele tijd geconfronteerd wordt in je blockfolio met verliesquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:59 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik .... $300-350 verlies op een investeringsbedrag van $800 vind ik iets teveel...
Ik schat tussen de $2500-3000 in de min te staan door TRX, COB en CAG...
Cobinhood (COB) ging na de ico flink omhoog en na het Zuid Korea nieuws hard onderuit. Of het na Chinees nieuwjaar weer opkrabbelt moet ik maar afwachten...
Change (CAG) heb aan de ico meegedaan, prijs heeft lang net boven ico prijs gestaan en ging eind december keer 3-4. Ik dacht dat ze eindelijk uitbraken en steady op $2-3 zouden blijven staan. Momenteel staat de prijs zelfs onder ico prijs. Reden ook het Zuid Korea nieuws en klagers in de community ivm herzien white papers, weinig nieuws van developers en updates etc.... erg jammer en ik hoop dat het snel goed komt. CAG heeft de potentie om Azie te veroveren en iedereen aan een (crypto)bankrekening met bijbehorende debit card te helpen.... Vanaf de ico wist ik al dat dit een project voor de langere termijn zou zijn....
Heb je wel vertrouwen in het product en het project?quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:25 schreef SMS303 het volgende:
Gelukkig gebruik ik geen portfolio en kijk ik al een stuk minder op coinmarketcap![]()
Zeker tot eind februari kijk ik het aan. Heb wel wat sell orders staan. Als die worden aangetikt pak ik m'n inleg met min. 15% erop. Als ik het nu verkoop zie ik 30-40% van m'n totale portfoliowaarde verdampen. Hoe ik dat in een aantal weken kan goedmaken zie ik niet zo snel...
Dit kwartaal de lancering van het testnet en mainnet afwachten. Daarna zie ik wel of het holden wordt of snel doorschuiven.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 23:05 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Heb je wel vertrouwen in het product en het project?
Da's niet zo handig. Ik gebruik ook stop-limits. Dan voorkom je dat soort problemen,quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:21 schreef SMS303 het volgende:
[..]
dat hoopte ik dus ook....
door mijn omgedraaid dag/nacht ritme heb ik het verkoopmoment gemist...
zit komende maanden met 8300TRX opgescheept en sta met mn speelgeld dus helemaal vast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |