Hopelijk dan wel zo dat de mode-S niet uitgeschakeld kan worden en dat de code niet kan worden gewijzigd. Anders werkt het nog niet...quote:Klopt, is ook lastig. Ik weet niet hoe het er mee staat maar ze wilden die zware varianten een registratie geven. In combinatie met een soort van mode S transponder lijkt me dat een goed plan.
Lijkt erop dat vanaf het winterseizoen 2018/2019 de 747 wordt vervangen door de 777-300ER.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:05 schreef Sunri5e het volgende:
Weet iemand hier wat KLM van plan is met de 747 op de route naar Curacao? Staat deze op de planning om op korte termijn te worden vervangen door een ander type?
Oke. Thnx! Geen 787 op de planning dus?quote:Op zondag 4 februari 2018 16:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lijkt erop dat vanaf het winterseizoen 2018/2019 de 747 wordt vervangen door de 777-300ER.
Ik denk dat je dat beter in dit topic kan posten: TRV / Vragen over vliegen #53 (e-tickets, inchecken, bagage, etc)quote:Op zondag 4 februari 2018 16:25 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb met de multi city formulier het volgende schema gemaakt [ afbeelding ]
Is het mogelijk dat b.a mijn bagage in een keer doorstuurt? Kun je dat gewoon vragen?
Vooralsnog niet. De 787-9 is natuurlijk ook een stuk kleiner dan de full pax 747.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:28 schreef Sunri5e het volgende:
Oke. Thnx! Geen 787 op de planning dus?
Ja, sinds KLM overgestapt is op die kut 3-4-3 opstelling dan he...quote:Op zondag 4 februari 2018 16:38 schreef Iemand91 het volgende:
In de 777-300ER gaan precies evenveel passagiers mee als in de full pax 747, ook in bijna gelijke verdeling over de verschillende cabines, in business en economy (comfort).
Tja, aangezien nagenoeg elke maatschappij met de 777 dat doet kan KLM niet bepaald achterblijven. In hun positie zeker niet.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:12 schreef flipsen het volgende:
Ja, sinds KLM overgestapt is op die kut 3-4-3 opstelling dan he...
quote:Op zondag 4 februari 2018 19:33 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, aangezien nagenoeg elke maatschappij met de 777 dat doet kan KLM niet bepaald achterblijven. In hun positie zeker niet.
Als je gewend was aan de 3-3-3 bij KLM en je de keer daarop klem zit in een 3-4-3, ben je gewoon niet blij. Ik hou het wel bij A330/A340s van AirEuropa of voor mijn part Iberiaquote:Op zondag 4 februari 2018 19:47 schreef DeeBee het volgende:
Altijd dat haten op die 3-4-3 in een 777...
Geen idee wat voor stoelen KLM gebruikt, maar je zit écht wel klem daarin (en ik heb niet eens zo´n dikke reet).quote:Als je op nieuwe Recaro's zit dan heb je echt ruimte zat in die kist op die manier. Alles staat of valt met de stoelen, zo voelen de QR Dreamliners dramatisch aan met 3-3-3 vanwege de stoelen en plaatsing van de IFE rond de beenruimte.
Ik heb dat even opgezocht, werd spontaan duizelig van hoe 'vol' de cabine is.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:47 schreef DeeBee het volgende:
Van het weekend overigens 2-2-2-2 'business class' gevlogen op BA in een 777, dat is pas een lachwekkende indeling.
Sodeknetter, dat is ook wel een flinke productiequote:Op dinsdag 6 februari 2018 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
Airbus wil halverwege 2019 60 toestellen per maand van de A320 serie bouwen, maar kijkt nu al of die productie niet verder omhoog kan gezien de enorme backlog.
twitter:NaijaFlyingDr twitterde op woensdag 07-02-2018 om 08:50:49 Flew Dana. Exit door was unstable throughout the flight. As we touched down it fell off. Scary stuff. reageer retweet
Priority deboardingquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:12 schreef FredvZ het volgende:
Bij Dana Air worden plaatsen bij de nooduitgang nu ook aangeboden met priority deboarding:twitter:NaijaFlyingDr twitterde op woensdag 07-02-2018 om 08:50:49 Flew Dana. Exit door was unstable throughout the flight. As we touched down it fell off. Scary stuff. [ afbeelding ] reageer retweet
Zou mooi zijn als KLM er ook nog eens een keer 20 zou bestellenquote:SILK WAY AIRLINES WIL NOG EENS TWINTIG BOEING 747-8F'S
BAKOE - Vrachtmaatschappij Silk Way Airlines heeft de komende tien jaar behoefte aan nog eens twintig Boeing 747-8F’s. Tijdens de viering van de innige samenwerking met Cargolux stelde topman Jahangir Askerov te hopen dat Boeing de productielijn van de Boeing 747 zo lang wil openhouden.
Boeing ziet de verkoop van de jumbojet al jaren stagneren. Nieuwe bestellingen voor de passagiersversie zijn er niet en ook voor de vrachtuitvoering lijkt de markt op te droegen. Vorige week kwam UPS nog met een nieuwe order, waardoor de productie de komende jaren nog wel gegarandeerd is.
Silk Way vliegt onder andere op Schiphol en Maastricht Aachen Airport en beschikt over vijf Boeing 747-8F’s en een 747-400F.
Doet me aan deze denken:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |