Mijn autisme, wat doe jequote:Op donderdag 18 januari 2018 22:27 schreef LurkJeRot het volgende:
Het is weer een ouderwetse achtbaan, in de sc en erbuiten.
A of B?quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:27 schreef murp het volgende:
Als deze sc dichtgaat komen er ook geen topics over hem
De grootste troll is hijzelf natuurlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Braddie heeft het over trollen, maar ik heb het idee dat de grootste trollen hier toch eht de modjes zijn
jellyquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:29 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De grootste troll is hijzelf natuurlijk.
Houdt hier hoogstpersoonlijk de gemoederen bezig en tientallen mensen die alles volgen wat hij doet/zegt, zelfs als hij een tijd niet actief is
Morgen wil je toch wel weer een topic.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:30 schreef Braddie het volgende:
Dus de SC blijft open zodat ik gewoon besproken kan / mag blijven worden? Snap er niks meer van
NIET BASHENquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:30 schreef Braddie het volgende:
Dus de SC blijft open zodat ik gewoon besproken kan / mag blijven worden? Snap er niks meer van
quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen wil je toch wel weer een topic.
quote:
Ja, zit wat inquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen wil je toch wel weer een topic.
En dan niet krijgenquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:30 schreef Sheffield het volgende:
Wat een held.
"Suuuupppernice m'n eigen SC!"
"Oh kut, mensen zeggen dingen die ik niet leuk vind"
"Dat zag ik niet aankomen, ga gauw vragen om een slotje"
Schrödingers topic. Als je niet kijkt is hij zowel open als dicht.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:29 schreef Voszje het volgende:
He... Oké, dus het topic is open en blijft open? Of wat?
geniet er nog van totdat ie dicht isquote:Op donderdag 18 januari 2018 22:30 schreef Braddie het volgende:
Dus de SC blijft open zodat ik gewoon besproken kan / mag blijven worden? Terwijl 'ie net opeens dicht ging? Snap er niks meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |