abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:46:08 #151
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_176612708
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wie hier zegt dan dat zij niet aansprakelijk is?
Waar voor hem de consequenties mogelijk zijn zijn ze voor haar al een feit.
In het algemeen worden mannen vaker als "schuldig" bevonden bij een ongewenste zwangerschap. 'Had die maar dit, had die maar dat' Nou, hadden ze beide maar opgelet, was dit topic er niet.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:46:52 #152
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_176612729
Oh en volgens mij komt het best vaak voor dat vrouwen liegen over anti-conceptie. En dan alsnog krijg je als man alle shit over je heen :')
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:53:12 #153
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176612924
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:46 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

In het algemeen worden mannen vaker als "schuldig" bevonden bij een ongewenste zwangerschap. 'Had die maar dit, had die maar dat' Nou, hadden ze beide maar opgelet, was dit topic er niet.
Nou nee hoor. Bij mannen wordt er juist veel vaker gezegd dat hij zo zielig is.
Een vrouw die aankomt met geen bescherming en ben nu zwanger krijgt echt overal de wind van voren. Van mannen en vrouwen. En terecht.

Bij mannen wordt er ineens gedaan alsof hij slachtoffer is omdat er consequenties zijn. Diezelfde consequenties worden dood normaal gevonden bij vrouwen.

Probeer het maar eens. Over een tijdje, zodat er geen directe connectie is met deze topic. Open maar eens een topic waarin je een meid bent die zwanger is geworden. Vertel daar maar dat je zwanger bent van een scharrel die je amper kent en dat hij gezegd heeft dat hij op tijd terug zou trekken, onvruchtbaar was of wat dan ook. (En met condoom gaat natuurlijk niet, hij zei dat hij daar niet tegen kon, of niets meet zou voelen enz enz)
Ik kan je nu al vertellen dat domme doos en vergelijkbare benamingen veel voor zullen komen. Dat algemeen genomen het als eigen schuld betitelt zou worden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176612961
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind dat wel vreemd, want het is je nageslacht, dat er niks aan kan doen, dat je daarmee straft. Niet zozeer de vrouw.

Dat je t niet wil omdat je haar n kutwijf vindt, begrijpelijk, maar je eigen kind is daar de dupe van en daarom zou je je imo daar overheen moeten zetten en je best moeten doen om n vader voor hem of haar te zijn.
Die kun je ook prima omdraaien. Gezien de verstandhouding tussen de ouders kun je er bewust voor kiezen het kind niet de dupe te laten zijn en het kind dus laten weghalen, om vervolgens wanneer je er klaar voor bent met de juiste persoon wel de opvoeding kan geven die je zelf voor ogen hebt. Als ik jouw logica extrapoleer is eigenlijk de moeder de egoïstische in dit verhaal.

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je bent van mening dat hij geen enkele consequentie mag ondervinden en dat zij alles maar alleen moet dragen. Dat over een beslissing die ze samen genomen hebben.

Er is geen speelbal, er is een kutsituatie ontstaan door dom gedrag van beiden. Waardoor beiden op de blaren moeten zitten die ze zelf gecreeerd hebben.
Voor de man zijn er al minder consequenties, dat is niet anders, we kunnen die biologie nu eenmaal niet veranderen. Hou dus op met dat verongelijkte gejank over die consequenties die er wel zijn.

Natuurlijk raad ik de ts wel aan om met haar te gaan praten. Duidelijk te zeggen dat hij niet met haar verder wil en geen vader wil worden. Dat hij heel graag zou willen dat ze een abortus pleegt.
Hij moet daarin echt duidelijk zijn, geen greintje hoop over laten. Zo zou ik het ook terecht vinden als hij aan haar laat weten dat liegen over anticonseptie (alhoewel er een kansje is dat dat niet is gebeurd) een ongelovelijke kutstreek is.

Maar hij heeft wel zijn eigen graf gegraven en dat heeft gewoon mogelijke consequenties.
Ga eens in op de hypothetische kwestie die ik eerder neergelegd heb dan. Wat is volgens jou de 'juiste' handelswijze als hij het kind wel wil houden en zij juist niet?
pi_176613020
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:02 schreef capricia het volgende:
Haha! Gefrustreerde mannen topic.
Als je geen kind wil, gebruik je een condoom. Of je neukt niet.
Gezeur achteraf toch altijd.
Typerend dat je niet meer op me hebt gereageerd. Volgens mij ben jij de enige frustie hier.
pi_176613026
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:46 schreef SpaanseVlieg het volgende:
Oh en volgens mij komt het best vaak voor dat vrouwen liegen over anti-conceptie. En dan alsnog krijg je als man alle shit over je heen :')
dat is helemaal niet waar. Zij is gewoon n trut als ze dat doet en dat is gewoon echt n naaistreek, zowel tov de man als tov het kind...
En wat mij betreft mag dat best strafbaar zijn oid, al heb ik geen idee op welke manier, bewijzen lijkt me echter moeilijk. Het is vaak toch de een zn woord tegen de ander.
Wat er vervolgens gezegd wordt is wel dat je als man ook een condoom kan gebruiken als ze zegt de pil te slikken en dat iemand die je niet goed kent op haar blauwe ogen vertrouwen niet verstandig is.
Als je dat vervolgens ziet als ‘alle shit over je heen krijgen’ zegt dat meer over hoe jij leest dan over wat er werkelijk gezegd wordt.
compact en kleverig.
pi_176613155
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:54 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Die kun je ook prima omdraaien. Gezien de verstandhouding tussen de ouders kun je er bewust voor kiezen het kind niet de dupe te laten zijn en het kind dus laten weghalen, om vervolgens wanneer je er klaar voor bent met de juiste persoon wel de opvoeding kan geven die je zelf voor ogen hebt. Als ik jouw logica extrapoleer is eigenlijk de moeder de egoïstische in dit verhaal.
Dat is ze sowieso ook in het geval dat ze expres zwanger is geraakt.
In het geval dat niet zo is, vind ik dat te simpel gesteld. Daar ga ik nu verder niet op in.

Jij hebt het steeds over weghalen, ik heb het over de situatie waarin dat dus niet gebeurt en hoe je daar als man op reageert.

Dat zijn twee verschillende situaties en beide komen voor en dus moet je als man ook voorbereid zijn op een vrouw die dat niet doet.
En dan siert het je als man als je je verantwoordelijkheid neemt en je ego opzij zet voor je kind. Vind ik dan.
compact en kleverig.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 16:07:44 #158
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_176613274
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:57 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat is helemaal niet waar. Zij is gewoon n trut als ze dat doet en dat is gewoon echt n naaistreek, zowel tov de man als tov het kind...
En wat mij betreft mag dat best strafbaar zijn oid, al heb ik geen idee op welke manier, bewijzen lijkt me echter moeilijk. Het is vaak toch de een zn woord tegen de ander.
Wat er vervolgens gezegd wordt is wel dat je als man ook een condoom kan gebruiken als ze zegt de pil te slikken en dat iemand die je niet goed kent op haar blauwe ogen vertrouwen niet verstandig is.
Als je dat vervolgens ziet als ‘alle shit over je heen krijgen’ zegt dat meer over hoe jij leest dan over wat er werkelijk gezegd wordt.
Nou, misschien niet direct alle shit over je heen krijgen. Maar je krijgt wel opmerkingen dat je je verantwoordelijkheid moet nemen.

En dan nog het grote verschil in man en vrouw. Een vrouw wilt vaker het kind houden dan de man, ook al is het ongewenst. Zal wel puur een gevoelskwestie zijn.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 16:11:29 #159
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176613364
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:54 schreef SebbeSwensje het volgende:


Ga eens in op de hypothetische kwestie die ik eerder neergelegd heb dan. Wat is volgens jou de 'juiste' handelswijze als hij het kind wel wil houden en zij juist niet?
Op persoonlijk vlak vind ik dan dat de wil van die man zwaar mee zou moeten wegen. Dat vind ik bij zowel weghalen als houden.
Maar het blijft iets wat niet in de man zijn lijf groeit, met alle risico van dien(en zelfs zonder dat gevolgen). Je kan iemand niet dwingen een zwangerschap uit te zitten.
Waar ik zelf dus absoluut serieus zou overwegen zo'n kind te dragen voor hem dan kan ik dat niet voor anderen beslissen. En vind ik dat je dat ook niet kan verplichten. Daarvoor behelst het iets teveel, heeft het teveel lichamelijke gevolgen.

Ook hier geld dat de consequenties voor de vrouw veel groter zijn dan die voor de man.
Dat is in de huidige situatie ook zo (niet zo extreem als bij tegen je wil een zwangerschap uit moeten dragen gelukkig). Daarom snap ik niet dat sommige mannen zo hard gillen hoe oneerlijk het is. Mannen zitten al in de betere positie op dit gebied.
Nogmaals, daar is niets aan te doen, zou ik ook absoluut niet aan willen tornen, maar dit is wel hoe het is.
Sterker nog, zou voor mannen de mogelijkheid tot een officiele afspraak willen introduceren (wettelijk dus). Dat ze in samenlevings contract, huwelijks contract of los contract kunnen laten vaststellen dat er de afspraak is gemaakt dat er geen kinderen komen. Dat wanneer de vrouw zich eenzijdig bedenkt hij geen verantwoordelijkheid draagt.
Dit omdat mannen in bepaalde situaties een kwetsbaarheid kennen zolang er geen gedegen mannen anticonseptie is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cause_Mayhem op 19-01-2018 16:20:31 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 16:46:46 #160
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176614078
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Waar ik zelf dus absoluut serieus zou overwegen zo'n kind te dragen voor hem dan kan ik dat niet voor anderen beslissen.
Waarbij je ook nog het risico loopt dat de vader aan het eind van de zwangerschap ineens zegt: doe toch maar niet en de benen neemt.
Zo ken ik een draagmoeder voor een homo-stel die na de bevalling ineens te horen kreeg dat ze er toch maar vanaf zagen.

Maar goed ik vind het rieken naar een trol-topic. Ts reageert nauwelijks en het is een onderwerp waarvan je weet dat er figuren reageren die denken dat het niet om ANTI-conceptie gaat maar om AFTER-conceptie en dat gedeelde verantwoordelijkheid gelijk staat aan 100% gevolgen voor de vrouw en 0% van de man.
Lekkere clickbait dus.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_176614239
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:54 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Die kun je ook prima omdraaien. Gezien de verstandhouding tussen de ouders kun je er bewust voor kiezen het kind niet de dupe te laten zijn en het kind dus laten weghalen, om vervolgens wanneer je er klaar voor bent met de juiste persoon wel de opvoeding kan geven die je zelf voor ogen hebt. Als ik jouw logica extrapoleer is eigenlijk de moeder de egoïstische in dit verhaal
Dit inderdaad, het kind is in deze sowieso de dupe, papa die mama maar een achterbaks kutwijf vind, lijkt mij niet dat een kind dat niet door heeft.
pi_176614259
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:46 schreef Elpis het volgende:

[..]

Zo ken ik een draagmoeder voor een homo-stel die na de bevalling ineens te horen kreeg dat ze er toch maar vanaf zagen.

Wut? Dit is wel even een van de grootste streken die je een ander kan leveren volgens mij.

Verder is het overduidelijk een trolltopic. Gebruik het dan ook maar gewoon om TS te bashen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weggegaan en opgerot
pi_176614293
Kies je voor je leven, of voor het niet willen kwetsen van iemands gevoelens?

Als jij nog geen kind wil, maak dat dan goed duidelijk. Het is haar keuze of ze alleenstaande moeder wil worden of niet.
pi_176614328
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:57 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Typerend dat je niet meer op me hebt gereageerd. Volgens mij ben jij de enige frustie hier.
Rare redenatie ook. Alsof condooms een garantie zijn en een spiraaltje niet.
  Spellchecker vrijdag 19 januari 2018 @ 16:59:21 #165
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176614393
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:46 schreef Elpis het volgende:

[..]

Waarbij je ook nog het risico loopt dat de vader aan het eind van de zwangerschap ineens zegt: doe toch maar niet en de benen neemt.
Zo ken ik een draagmoeder voor een homo-stel die na de bevalling ineens te horen kreeg dat ze er toch maar vanaf zagen.

Die hadden dat kindje al een paar maanden in huis ....
pi_176614418
Doe ook maar even een soa test.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 17:11:58 #167
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176614765
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:59 schreef maily het volgende:

[..]

Die hadden dat kindje al een paar maanden in huis ....
Nee dat niet. Ik dacht dat het direct na de bevalling was, maar ik ga nu twijfelen of het nog voor de bevalling was. :{
Niet dat het er echt toe doet. Ze hebben er een onverwacht in hun gezin bij met een andere vader.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 11:19:11 #168
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_176630548
Breinaalden
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 20 januari 2018 @ 11:35:42 #169
269689 crew  Viv
pi_176630816
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:59 schreef maily het volgende:
Die hadden dat kindje al een paar maanden in huis ....
Dat was een ander geval, waarbij mevrouw de draagmoeder in de periode van de inseminatie tegen de afspraak in seks had met haar eigen man, en het kind dus van hem bleek te zijn. :X
pi_176637038
TS is al een kinderkamer aan het regelen. Al tijd niet gepost :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Spellchecker zaterdag 20 januari 2018 @ 18:50:15 #171
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176637888
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:12 schreef Godshand het volgende:
TS is al een kinderkamer aan het regelen. Al tijd niet gepost :D
Typisch wanhoopstopic ....
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 20 januari 2018 @ 20:36:42 #172
269689 crew  Viv
pi_176640267
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:50 schreef maily het volgende:
Typisch wanhoopstopic ....
Of troll, hoop ik eigenlijk, in het belang van het ongeboren kind. :X
pi_176640440
Daarom alleen anaal.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176640593
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:43 schreef Joene het volgende:
Daarom alleen anaal.
En toch werd je uitgepoept
pi_176640668
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:49 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

En toch werd je uitgepoept
ja mijn vader was kennelijk zoals ts.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 21:50:44 #176
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176642304
Ojee keep_walking heeft er nu een probleem bij.
  zondag 21 januari 2018 @ 00:36:05 #177
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176646643
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 00:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Kind hoeft niet zonder papa op te groeien als ts gewoon zijn verantwoordelijkheid tov het kind neemt..
Zelfs als ie betaalt dan betekent dat niet dat het kind een "papa" heeft. Hooguit een die het eens op de zoveel weken of maanden zal zien.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 21 januari 2018 @ 01:05:20 #178
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176647041
-Heel duidelijk zijn tegen haar dat je helemaal niks wil, niet met haar en ook niet vader wilt zijn.
-Alles wat wettelijk is doen om consequenties te voorkomen. Wat mij stoort is dat ze zegt een spiraaltje te hebben en dan hups meteen al zwanger. Vreemd. Jij wilde een condoom, en door háár opmerking heb je dat nagelaten, Laat je dus heel goed voorlichten / informeren en niet op een forum maar door advocaat of officiele folders of boeken.
-Ga studeren, héél lange studie. Want volgens mij (maar ik weet het niet daarom verdiepen in alles wat wettelijk is inclusief de tendens van de wetgeving die het aantal jaren van vertalen bij echtscheiding sterk wil terugbrengen) zijn het hoogstens een aantal jaren.

Overigens, ik heb zo ´n gevoel dat dit kind toch gefinancieerd zal worden door de Bijstand. Net zoals de moeder. Maar dat is natuurlijk mijn gevoel. Dan heeft het kind niks extra, maar spaart de Bijstand wat.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176650329
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:03 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Geen :') kunnen doen: :'):')

Gepost vanaf mijn iPhone
Speciaal typen dat je op een iPhone zit, en je daar niet voor schamen. :')
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_176650381
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 23:36 schreef madam-april het volgende:

[..]

'Het' is een kind dat er niks aan kan doen en het is op zijn zachts gezegd nogal kinderachtig en triest om een onschuldig kind de dupe te laten worden. En voor dat je nu komt met 'ja maar zij besluit om het kind te houden'.. door geen condoom te gebruiken heeft hij zelf dat risico genomen..
Als je al weet dat de 'vader' hier geen zin in heeft, is het gewoon egoïstisch om dat kind alsnog geboren te laten worden, en vervolgens te huilen dat de vader er niet is. Het is een ongelukje, hoe naïef dan ook, ging hij er vanuit dat het wel kon.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  zondag 21 januari 2018 @ 17:00:58 #181
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176656782
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 01:05 schreef LeesFoknl het volgende:
-Ga studeren, héél lange studie. Want volgens mij (maar ik weet het niet daarom verdiepen in alles wat wettelijk is inclusief de tendens van de wetgeving die het aantal jaren van vertalen bij echtscheiding sterk wil terugbrengen) zijn het hoogstens een aantal jaren.

Wat heeft partneralimenatie hier in hemelsnaam mee te maken? :? Ze zijn niet getrouwd. Het is een neukertje die hij een blauwe maandag kent.
Kinderalimentatie werkt door tot 18/21 jaar. Dat wordt echt niet ingekort.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_176657711
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:37 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Als je al weet dat de 'vader' hier geen zin in heeft, is het gewoon egoïstisch om dat kind alsnog geboren te laten worden, en vervolgens te huilen dat de vader er niet is. Het is een ongelukje, hoe naïef dan ook, ging hij er vanuit dat het wel kon.
Ze zijn beiden debiel.

Ze wisten dat die kans er was, misschien hoopte ze het wel (je hebt rare figuren hoor, viavia hoorde ik verhalen van een meid die PERSE een kind wilde hebben en bij het uitgaan hoopte ze dan dat iemand haar zou bezwangeren :') ).

Natuurlijk, zonder condoom is lekkerder en ik ben zelf ook geen heilige geweest. Tot nu toe hebben mijn foutjes niets opgeleverd (misschien ben ik wel onvruchtbaar, je weet het niet), maar je kan de ander niet blind vertrouwen omdat ze blond haar heeft en een natte doos dat ze dus niet zwanger wil worden, laat staan wellicht een SOA heeft.

Die kans is er overigens nog, ik zou je maar laten testen TS, want enkele SOA hebben ook gevolgen voor het kind (oa blindheid). En zelf kan je er als man ook onvruchtbaar van worden. Handig denk je nu, maar net als je iemand tegen komt voor huisje, boompje, beestje zit je daar dan wel mee.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 21 januari 2018 @ 19:09:18 #183
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176659696
quote:
13s.gif Op zondag 21 januari 2018 17:49 schreef Godshand het volgende:
Tot nu toe hebben mijn foutjes niets opgeleverd
Zover jij weet. :+
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_176660334
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:09 schreef Elpis het volgende:

[..]

Zover jij weet. :+
Mwoh, de foutjes waren niet bij 1 night stands, dus weet het wel zeker :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176693772
Als die meid zo makkelijk is, weet je dan wel zeker dat het kind van jou is?
Geen interesse.
  Spellchecker dinsdag 23 januari 2018 @ 14:15:47 #186
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176693853
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 14:11 schreef GobSmacked- het volgende:
Als die meid zo makkelijk is, weet je dan wel zeker dat het kind van jou is?
Ook dat nog; vandaar dat hem door een heleboel mensen hier een vaderschapstest is aangeraden.
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 23 januari 2018 @ 14:15:49 #187
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176693855
--> OUD
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 23 januari 2018 @ 21:18:41 #188
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_176703665
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 01:05 schreef LeesFoknl het volgende:
-Heel duidelijk zijn tegen haar dat je helemaal niks wil, niet met haar en ook niet vader wilt zijn.
-Alles wat wettelijk is doen om consequenties te voorkomen. Wat mij stoort is dat ze zegt een spiraaltje te hebben en dan hups meteen al zwanger. Vreemd. Jij wilde een condoom, en door háár opmerking heb je dat nagelaten, Laat je dus heel goed voorlichten / informeren en niet op een forum maar door advocaat of officiele folders of boeken.
-Ga studeren, héél lange studie. Want volgens mij (maar ik weet het niet daarom verdiepen in alles wat wettelijk is inclusief de tendens van de wetgeving die het aantal jaren van vertalen bij echtscheiding sterk wil terugbrengen) zijn het hoogstens een aantal jaren.

Overigens, ik heb zo ´n gevoel dat dit kind toch gefinancieerd zal worden door de Bijstand. Net zoals de moeder. Maar dat is natuurlijk mijn gevoel. Dan heeft het kind niks extra, maar spaart de Bijstand wat.
Waar twee neuken hebben twee schuld. Hij heeft haar zwanger gemaakt, dus moet hij betalen. Risico van neuken.
pi_176704214
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:37 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Als je al weet dat de 'vader' hier geen zin in heeft, is het gewoon egoïstisch om dat kind alsnog geboren te laten worden, en vervolgens te huilen dat de vader er niet is. Het is een ongelukje, hoe naïef dan ook, ging hij er vanuit dat het wel kon.
Als je mans genoeg bent om hem er zonder condoom in te steken, moet je ook mans genoeg zijn om de consequenties daarvan te dragen als ze zwanger blijkt te zijn. Als je niet bereid bent om die consequenties te dragen moet je hem er gewoon niet zonder condoom in steken.
pi_176704241
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:36 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Zelfs als ie betaalt dan betekent dat niet dat het kind een "papa" heeft. Hooguit een die het eens op de zoveel weken of maanden zal zien.
Verantwoordelijkheid nemen is meer dan enkel betalen..
  dinsdag 23 januari 2018 @ 23:49:36 #191
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_176708002
Ah, je weet nu in ieder geval een ding. Je bent vruchtbaar en je apparaat werkt zoals ie hoort te werken. Is ook wat waard om te weten ;)

Succes met je aankomend vaderschap!

Al denk ik eigenlijk dat het mokkel helemaal niet zwanger is eigenlijk, maar gewoon een aandachtshoertje.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kamelenteen op 23-01-2018 23:56:54 ]
  Spellchecker dinsdag 23 januari 2018 @ 23:55:24 #192
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176708092
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:49 schreef Kamelenteen het volgende:
Ah, je weet nu in ieder geval een ding. Je bent vruchtbaar en je apparaat werkt zoals ie hoort te werken. Is ook wat waar
d om te weten ;)

Succes met je aankomend vaderschap!

Al denk ik eigenlijk dat het mokkel helemaal niet zwanger is eigenlijk, of niet eens van jou maar gewoon een aandachtshoertje.
pi_177137825
Accepteer dat zij haar kind wil houden, je hoeft geen relatie met haar te hebben om nog wel verantwoordelijkheid voor het kind te houden. Help haar met de zwangerschap en opvoeding, het is geen eitje :) Je zult er later spijt van krijgen als je het opgroeien van je zoon of dochter mist.
  maandag 12 februari 2018 @ 20:36:55 #194
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_177138031
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:18 schreef Flogging het volgende:

[..]

Waar twee neuken hebben twee schuld. Hij heeft haar zwanger gemaakt, dus moet hij betalen. Risico van neuken.
Nee nee nee, dit is zo fout en zo kort door de bocht.
Wanneer zij aangeeft dat ze anti-conceptie gebruikt, dan hebben beiden geen schuld wanneer zij zwanger wordt. Het is niet voor niets een ongeluk.

Probleem zit em in dat als zij het wil houden, hij geen keuze of zeggenschap hierin heeft. Hij is dan fucked, wat hij ook wil.Het is ontzettend krom en zou moeten worden veranderd imo.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 07:34:58 #195
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177144253
Ik reageer op het tweede deel van mijn voorganger .....

"Probleem zit em in dat als zij het wil houden, hij geen keuze of zeggenschap hierin heeft. Hij is dan fucked, wat hij ook wil.Het is ontzettend krom en zou moeten worden veranderd imo."

In Zweden ligt er een wetsvoorstel waarin dat geregeld wordt. De man kan dan laten vastleggen dat hij het kind niet wenst en niet wenst te onderhouden of vader voor te willen zijn. Dat kan dan de eerste 3-4 maanden (weet ik niet zeker de termijn) van de zwangerschap worden ingevuld (notaris?). Details weet ik verder niet meer.

Komt er dan toch nog iets goeds mbt sex en relaties uit Zweden. Want de bekende Zweedse prostitutie wet die men van daaruit probeert te exporteren naar de rest van de wereld (prostitutie is altijd verboden óók als 2 volwassenen dat beiden willen) heeft vooral voor de vrouwen heel slechte gevolgen. Tot op heden is er nog nooit een man veroordeeld maar wel veel vrouwen hun baan kwijtgeraakt (bv vrouwen die in het onderwijs of de zorg werken). En vrouwen die gestigmatiseerd worden. Zo worden ze verplicht therapie te volgen, en allerlei regels van de sociale dienst te volgen. Weigeren ze zich als (geestes?) zieken te zien en te laten behandelen dan worden hun geen banen gegeven en zelfs !! de kinderen weg genomen door de jeugdzorg.

Over feminazi´s gesproken. Waarom willen toch zoveel mensen anderen hun normen anderen opdringen? Denk daarbij aan doorgeschoten feminisme en extreem gelovigen in diverse geloven.

Ik heb het natuurlijk niet over sex traficking of andere vormen van moderne slavernij, en natuurlijk zeker niet van al dan niet sexueel kindermisbruik!

:N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177145854
TS reageert allang niet meer.

Of hij is erachter gekomen dat hij geen papa is geworden, of hij berust erin en wandelt nu achter de kinderwagen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177165422
gewoon weer een nachtje blijven slapen, sex hebben en daarna een morning after pil in het ontbijtje wat je voor der fixt. Werkt altijd, maar dan moet je er wel snel bij zijn.... ^O^
pi_177166195
quote:
13s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:36 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Nee nee nee, dit is zo fout en zo kort door de bocht.
Wanneer zij aangeeft dat ze anti-conceptie gebruikt, dan hebben beiden geen schuld wanneer zij zwanger wordt. Het is niet voor niets een ongeluk.

Probleem zit em in dat als zij het wil houden, hij geen keuze of zeggenschap hierin heeft. Hij is dan fucked, wat hij ook wil.Het is ontzettend krom en zou moeten worden veranderd imo.
Als hij zijn verantwoordelijkheid had genomen en een condoom om had gedaan dan was ze niet zwanger geworden.. Zwangerschap is 99,999999999999% te voorkomen door 2 voorbehoedsmiddelen te gebruiken.

Op het moment dat zij eenmaal zwanger is, heeft hij inderdaad geen zeggenschap meer. Maar hij kan absoluut voorkomen dat ze zwanger wordt. Als hij geen kind wil, moet hij ervoor zorgen dat hij geen kind verwekt.


Lekker makkelijk om geen verantwoordelijkheid voor het voorkomen van de zwangerschap te nemen en vervolgens ook nog geen verantwoordelijkheid te willen nemen voor de mogelijke consequenties daarvan.
pi_177168457
Overduidelijke trol dit.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 14 februari 2018 @ 08:22:35 #200
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_177171260
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:25 schreef TheresaGray het volgende:
Accepteer dat zij haar kind wil houden, je hoeft geen relatie met haar te hebben om nog wel verantwoordelijkheid voor het kind te houden. Help haar met de zwangerschap en opvoeding, het is geen eitje :) Je zult er later spijt van krijgen als je het opgroeien van je zoon of dochter mist.
Onzin!
Ze kiest er zelf voor om het te houden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')