Zal wel gaan over mensen die zich niet in hebben geschreven en vluchtelingen. Dan winnen de vluchtelingen het van je ja.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh dacht dat het je eigen woorden waren, schrok al.
Maar dat is dus pure onzin Braddie
Daarom.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, oke. Qua grootte vergelijkbare autootjes (Cuore, Alto) zijn vaak wat duurder omdat ze een stuk beter en gewilder zijn. Maar goed, zolang het niet kapot gaat kun je haast niet goedkoper rijden dan met een Cinq oid. En zeker als Sporting vind ik ze wel leuk.
OMDAT HIJ AL ZIJN FIETSEN AAN GORT TRAPT DOOR ZIJN STERKE BENEN MOZYquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:25 schreef Mozy het volgende:
Ik snap oprecht niet waarom jij in godsnaam zo hard een auto nodig hebt. Alsjeblieft zeg Braddie. Denk eens goed na. Je kiest er voor omdat het makkelijk is, jij gaat altijd voor makkelijk. Alles moet makkelijk anders doe je het niet.
Waarom krijgen die vluchtelingen dan meestal zo snel al een huis, en ik.. (En met mij anderen) Die al jaren staan ingeschreven niks?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh dacht dat het je eigen woorden waren, schrok al.
Maar dat is dus pure onzin Braddie
Waarom kreeg ik dan wel van woningnet netjes een leuk huurhuisje zonder urgentie of vluchtelingenstatus?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom krijgen die vluchtelingen dan meestal zo snel al een huis, en ik.. (En met mij anderen) Die al jaren staan ingeschreven niks?
Ik heb deze politiecel gekregen via Facebook via een vriendin van een vriendin van een kennis
als je van het geld wat Braddie in auto’s steekt een fiets zou kopen dan is dat ding zo kapot goed dat hij er de Tour de France nog mee kan uitfietsen incl podiumplek.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
OMDAT HIJ AL ZIJN FIETSEN AAN GORT TRAPT DOOR ZIJN STERKE BENEN MOZY
Heb je nou het afgelopen jaar godverdomme nooit opgelet
Die worden ook met meerdere in een huis gezet volgens mij, wil je dat ook dan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom krijgen die vluchtelingen dan meestal zo snel al een huis, en ik.. (En met mij anderen) Die al jaren staan ingeschreven niks?
Ik heb deze politiecel gekregen via Facebook via een vriendin van een vriendin van een kennis
Andere regio misschien?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik dan wel van woningnet netjes een leuk huurhuisje zonder urgentie of vluchtelingenstatus?
Braddie heeft niet door dat de gemeente de touwtje overneemt van de woningbouw zodra zijn achternaam voorbij komt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik dan wel van woningnet netjes een leuk huurhuisje zonder urgentie of vluchtelingenstatus?
Misschien omdat de vluchtelingen een betere reputatie hebbenquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
azpi!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:08 schreef Azpilicueta het volgende:
Tvp
Wel geniaal dat je dit een halfjaar niet volgt en je het idee hebt niks te hebben gemist.
Ja, duh. Als jij als bedrijf geen klanten meer kan aannemen dan verwijs je die door.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Andere regio misschien?
Woningbouw heb ik vorige week gebeld en die hebben mij godverredomme gewoon aangeraden om PARTICULIER te gaan huren
DE, FUCKING, WONINGBOUW.
Nee hoor, jij valt ook onder gooi en vechtstreek qua woningnet toch?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Andere regio misschien?
Woningbouw heb ik vorige week gebeld en die hebben mij godverredomme gewoon aangeraden om PARTICULIER te gaan huren
DE, FUCKING, WONINGBOUW.
Heeft je ma nog steeds die Ka, eigenlijk?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daarom.
Sporting heeft m`n ma nog gehad, een zwarte, snelheidsbeleving was best wel groot
Je wil niet weten hoeveel woningen er in en om de bloemenbuurt in Hilversum leeg staan, alleen al in de wijk waar mijn vader woont staan er een dozijn leeg maar neeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 18 januari 2018 16:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, duh. Als jij als bedrijf geen klanten meer kan aannemen dan verwijs je die door.
Klopt jaquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hoor, jij valt ook onder gooi en vechtstreek qua woningnet toch?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Braddie heeft niet door dat de gemeente de touwtje overneemt van de woningbouw zodra zijn achternaam voorbij komt.
Nee, die is niet door de keuring gekomen voor het 2e jaar.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Heeft je ma nog steeds die Ka, eigenlijk?
haha hoiiiiiquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ook allemaal users die je maanden niet ziet en ineens zijn ze er weer.
Het zou de Tour voor mij wel aantrekkelijk maken. Elke dag Braddie af zien stappen om naar de berm te waggelen en een Dumoulintje te doen omdat het eten van thuisbezorgd.fr verkeerd is gevallen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
als je van het geld wat Braddie in auto’s steekt een fiets zou kopen dan is dat ding zo kapot goed dat hij er de Tour de France nog mee kan uitfietsen incl podiumplek.
Wordt verkocht, als je Funda mag geloven. Vind het dan ook niet vreemd dat het leeg staat hè?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel woningen er in en om de bloemenbuurt in Hilversum leeg staan, alleen al in de wijk waar mijn vader woont staan er een dozijn leeg maar neeeeeeeeeeee
Geen ongewoon einde voor een Ka. Is die Swift wat? De mijne (uit 1998) bleek ook behoorlijk verrot te zijn bij de bodem...quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, die is niet door de keuring gekomen voor het 2e jaar.
Omdat er het eerste jaar wel veel is gelast, maar niet is getectyleerd, is 'ie even hard weer gaan rotten op die plekken + andere plekken op het subframe, en nu rijd ze een Swift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |