abonnement Unibet Coolblue
pi_176613464
Hier een gekkenhuis op kantoor, maar ik ben er bijna klaar mee. Zo'n zin in weekend.

Huishouden is klaar (nieuwe hulp lijkt wel heel erg goed!), moet alleen de kattenbak flink uitschrobben.
We have far more in common than that which devides us..
pi_176613492
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, huis ook. Kattenbak (AB geeft diarree ;( ), stofzuigen, stormschade melden, belletjes plegen, er stond 4x!! iemand aan de deur vandaag. Blegh.
Meh.. druk ja..
Ik heb Sam weggebracht en toen na het stofzuigen kwam de lamp + monteur. Toen Sam weer halen, thee drinken met schoonouders en Sam even gewogen bij de dierenarts (1.7kg afgevallen! *O* ) en toen kwam Tav thuis en hebben we boodschappen gedaan, wasjes gedaan en zo.. en nu dus beiden gaar op de bank. :')
pi_176613909
Ik doe zo nog even een medicijnrondje, dan even naar de supermarkt, douchen en in joggingbroek op de bank. Aju (met een du)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176614144
Ik ga zo de nieuwe lamp eens aan doen :s) *O*

Idioot eigenlijk hoe blij ik kan worden van zulke dingen :') :+
pi_176614991
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo de nieuwe lamp eens aan doen :s) *O*

Idioot eigenlijk hoe blij ik kan worden van zulke dingen :') :+
:D

Ik snap het wel hoor. Had de monteur er nog veel werk aan?
Spoilers!
pi_176615059
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 11:42 schreef Vanyel het volgende:
:o

Ik begin met aan kinderbijslag, maat hier klinkt het lang niet zo leuk als bij jou :(
Volgens mij kom je hier als ouder in de nachtmerrie speelparadijs/funjungle terecht :')

En ook maar een *O* voor Sunny's lamp O+

Iedereen klaar voor het weekend zo te lezen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176615081
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen klaar voor het weekend zo te lezen!
helaas, morgen nog een dagje dan pas weekend!
pi_176615097
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:D

Ik snap het wel hoor. Had de monteur er nog veel werk aan?
Nja, viel mee :') maar hij was het met me eens dat het wel een beetje een gedoe was.
pi_176615195
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen klaar voor het weekend zo te lezen!
Inderdaad. Ik hou er mee op voor vandaag, ik vind het weer leuk geweest. Als J straks thuis komt doen we nog even boodschappen en dan is het wel weer genoeg voor vandaag.
Spoilers!
pi_176615385
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:14 schreef minilot het volgende:
Babi pagang en Star Wars, het v zou de favo verjaardagsinvulling van mijn dude kunnen wezen. *) Van harte voor je lief, Lot! :*
De babi pangang ook ja? :D thanks!

MCH: Eurosonic Noorderslag is van 17-20 januari. Ik bedoel dat we de stad in lopen om te kijken of er leuke gratis optredens zijn.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_176615406
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo de nieuwe lamp eens aan doen :s) *O*

Idioot eigenlijk hoe blij ik kan worden van zulke dingen :') :+
Ha, herkenbaar :D is dat die lamp die je allerlei kanten op kunt bewegen?
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_176615420
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:39 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Ha, herkenbaar :D is dat die lamp die je allerlei kanten op kunt bewegen?
:Y
pi_176615494


8-) mooie lamp.. :7
pi_176615620
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:38 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

De babi pangang ook ja? :D thanks!

MCH: Eurosonic Noorderslag is van 17-20 januari. Ik bedoel dat we de stad in lopen om te kijken of er leuke gratis optredens zijn.
Ik ben autistisch, wo-vrijdag binnenstad heet Eurosonic (europese bandjes), alleen NLse artiesten zaterdag Oosterpoort. Maar er is altijd genoeg leuks gratis, vond dat gratis gebeuren op een gegeven moment zelfs leuker.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 17:52:59 #165
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176615728
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 11:45 schreef Bramito het volgende:

[..]

Gelei maken van de siroop van fruit uit blik en dat over het fruit op de zelfgebakken vlaaibodem is toch wel hoe ik de standaard vlaaien uit de familie ken. Toch is dat lekkerder dan van die drilpuddingop de fabrieksvlaai. Daarnaast natuurlijk, rijstevlaai, toeschlaag en kruimelvlaai.
Geen kwaad woord over tantes, moeders of anderen die zo bakken, maar professionele bakkers moeten zich schamen vind ik als ze zo met hun vak omgaan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_176616289
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij kom je hier als ouder in de nachtmerrie speelparadijs/funjungle terecht :')
Dat doen wij nog niet met feestjes. En ik moet bekennen dat ik het ('s ochtends, als er weinig schoolkinderen zijn) nog best vind meevallen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176616544
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 18:20 schreef Vanyel het volgende:
Dat doen wij nog niet met feestjes. En ik moet bekennen dat ik het ('s ochtends, als er weinig schoolkinderen zijn) nog best vind meevallen.
Ik moet wel bekennen dat ik er maar 1x met een groep kinderen (7 jaar oud) ben geweest. Ik vond het echt heel erg. Maar dat was toen. Op een zaterdag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176616917
Door de weeks in de ochtend is t uitermate relaxed! :Y

Jagar, geen idee of je er behoefte aan hebt maar ik kan evt mijn netwerk aanslingeren voor ne
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
  vrijdag 19 januari 2018 @ 19:07:21 #169
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176617223
Ik ging lekker om 4 uur naar huis.
Wel k-nieuws dat mijn collega andere baan krijgt.
Moet ik alles weer zelf doen. }:|

Langs Ikea Barendrecht geweest, maar dat was beetje verspilde moeite, want de hapjespan die ik wilde hadden ze niet en de kookwekkers kon ik niet vinden maar was het alweer zó zat dat ik geen zin had terug te lopen. Dus alleen nieuwe wijnglazen en een afwasborstel.

Thuis gekomen wilde mijn lief een snelle hap in de buurt eten en stelde voor naar Juffrouw Janzen te gaan. Modern, Bio en kindvriendelijk restaurant. Was ook geen succes.m }:|

Maar verder : weeeeeeekennnndddd!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 19 januari 2018 @ 19:12:16 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176617331
Hey Robin, vanmiddag met kind op schoot gevlogen, uitgerekend naast een enorme kinderhater ook nog.
Zero fucks were given door Larf die lekker zat te chillen, maar die vent zat zit toch op te fokken _O_
Denk dat we dit vaker gaan doen ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176617352
Hier 'verse' opwarmlasagne van de nieuwe groentewinkel in mijn dorp. Het zal me benieuwen..
Verder een hoop in huis gedaan vandaag en beste vriend op bezoek gehad en daarna het broertje van J. nog en nou zit ik al te knikkebollen op de bank :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_176617375
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 19:12 schreef Molo het volgende:
Hey Robin, vanmiddag met kind op schoot gevlogen, uitgerekend naast een enorme kinderhater ook nog.
Zero fucks were given door Larf die lekker zat te chillen, maar die vent zat zit toch op te fokken _O_
Denk dat we dit vaker gaan doen ^O^
Geen gejank van Larf, maar toch geïrriteerde buurman in het vliegtuig?! Nah! Waarom dan?
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 19 januari 2018 @ 19:15:53 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_176617409
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 19:12 schreef Molo het volgende:
Hey Robin, vanmiddag met kind op schoot gevlogen, uitgerekend naast een enorme kinderhater ook nog.
Zero fucks were given door Larf die lekker zat te chillen, maar die vent zat zit toch op te fokken _O_
Denk dat we dit vaker gaan doen ^O^
Waar naar toe vliegen?
Ik vind kinderen niks aan maar om mij er helemaal te laten irriteren? Nou nee, behalve als ze HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL HOOOOOOOOOOOOOOOOOG schreeuwen want dat doet echt lichamelijk pijn :@

Sunny, ik heb je lamp echt 10 keer tevoorschijn gehaald... Wist niet of ik het nou mooi vond of vreselijk.. Maar ik vind hem toch fantastisch :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 19 januari 2018 @ 19:17:12 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_176617431
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 19:13 schreef minilot het volgende:
Hier 'verse' opwarmlasagne van de nieuwe groentewinkel in mijn dorp. Het zal me benieuwen..
Verder een hoop in huis gedaan vandaag en beste vriend op bezoek gehad en daarna het broertje van J. nog en nou zit ik al te knikkebollen op de bank :')
Heb jij ook nog steeds "luiers' nodig? of gaat dat goed?
Jullie hebben wel een knap garnaaltje gemaakt hoor O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 19 januari 2018 @ 19:18:09 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176617441
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 19:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Geen gejank van Larf, maar toch geïrriteerde buurman in het vliegtuig?! Nah! Waarom dan?
Ik denk het idee dat het kind mógelijk herrie zou kúnnen gaan maken ofzo :D


Mijn grapje of hij een beetje kon zingen ter vermaak van Larf als ze het vliegen zat zou zijn werd niet gewaardeerd ook :')

Ik heb denk ik meer last van zijn niet frisse oksels gehad
Oud mannenzweet in synthetische kleding :r
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')