Aangedikt, hahahahaquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:02 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Hij zei dat zelf meerdere malen in de stream. Vond het ook nogal veel, dus misschien is dat getal aangedikt.
Dat zit er dik in.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:02 schreef Muisspinrat het volgende:
Vond het ook nogal veel, dus misschien is dat getal aangedikt.
Dat is wel netjes.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:09 schreef Braddie het volgende:
Nou, ik heb een prijsindicatie.
Omdat ik de Tyros er al eens heen heb gebracht voor reparatie en hij nu weer stuk is rekent de beste man geen starttarief deze keer!En hij zegt dat ik voor 110 klaar ben, scherm a 75, inbouw a 35.
Dat vind ik erg meevallen, en ik ga dat ook wel doen denk ik zo.
hoe kom je aan dat geld zeg?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:09 schreef Braddie het volgende:
Omdat ik de Tyros er al eens heen heb gebracht voor reparatie en hij nu weer stuk is rekent de beste man geen starttarief deze keer!En hij zegt dat ik voor 110 klaar ben, scherm a 75, inbouw a 35.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:09 schreef Braddie het volgende:
Waar word meteen vandaan gehaald DAT ik dat keyboard ga laten repareren?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:12 schreef Monopoly het volgende:
Voor 110 euro heb je een maand eten als noodles, rijst, aardappels, groenten in huisNee, ik ga een keyboard laten repareren.
Braddieleef![]()
Jongen, zonder keyboard überhaupt geen inkomsten voor onze braad (behalve uitkering, maar dat is niet veel) en dus geen eten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:12 schreef Monopoly het volgende:
Voor 110 euro heb je een maand eten als noodles, rijst, aardappels, groenten in huisNee, ik ga een keyboard laten repareren.
Braddieleef![]()
Hier:quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waar word meteen vandaan gehaald DAT ik dat keyboard ga laten repareren?
110 euro is 22 x tankenquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:12 schreef Monopoly het volgende:
Braddieleef![]()
Dat je er nog om moet twijfelenquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
110 euro is geld wat ik deze maand niet heb.
Dat is ook geld wat ik volgende maand naar alle waarschijnlijkheid niet heb.
En de maand daarna moet ik hier m`n woning verlaten..
Dus ik zit te twijfelen over wat handig/logisch is.
"Denk ik zo"quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:14 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hier:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:13 schreef Braddie het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:09 schreef Braddie het volgende:
en ik ga dat ook wel doen denk ik zo.
Sja, wat moet ik dan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat je er nog om moet twijfelen![]()
![]()
![]()
Jezus jij hebt af en toe echt een enorme plaat voor je kop.
Af en toe?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:16 schreef Monopoly het volgende:
Jezus jij hebt af en toe echt een enorme plaat voor je kop.
Dan maar even geen keyboard toch? Lijkt me laag op de prioriteitenlijst staan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja, wat moet ik dan?
Staat er straks gedurende een half jaar een keyboard met defect display tegen de muur.
Geld voor een ander scherm IS er niet.
Gewoon keyboard repareren man. De rest zie je later wel! #YOLOquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
110 euro is geld wat ik deze maand niet heb.
Dat is ook geld wat ik volgende maand naar alle waarschijnlijkheid niet heb.
En de maand daarna moet ik hier m`n woning verlaten..
Dus ik zit te twijfelen over wat handig/logisch is.
Staat ook erg laag op de lijst though, maar het is gewoon klote dat dit nou net mij weer moet overkomen TERWIJL het al kut gaat weet je wel, financieel matig, woning uitquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan maar even geen keyboard toch? Lijkt me laag op de prioriteitenlijst staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |