Heb binnenkort misschien wel een Corsa C in de aanbieding!?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:21 schreef Braddie het volgende:
Ghehe, nee Geelman, de volgende auto is nog heeeeeleeeemaaaaaal niet aan de orde
Ja dat is mijn oude auto!quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:23 schreef cofi het volgende:
Maar heeft omni jouw auto gereviewed, Braad? Of toevallig ook een blauwe twingo?
Ik verwacht niet dat ik daar het budget voor hebquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:24 schreef cofi het volgende:
[..]
Heb binnenkort misschien wel een Corsa C in de aanbieding!?moet je wel van olie bijvullen houden.
Omni is echt heel goed met die shit.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:26 schreef LompeHork het volgende:
Die Omni edit die shit echt goed gewoon. Die was echt puik.
Waar zijn je 4 camera's gebleven?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omni is echt heel goed met die shit.
Goede camera en mic scheelt trouwens ook echt al de hele wereld, dan hoef je niet eens zo goed te editen als het visueel maar aantrekkelijk is.
Als ik omni mijn gear geef (Samsung telefoon en een webcam) Dan blijft het resultaat matig, hoe goed je ook kan editen, want de gear is meh
nope, casey neistat maakt soms ook vlogs met alleen zn samsung.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omni is echt heel goed met die shit.
Goede camera en mic scheelt trouwens ook echt al de hele wereld, dan hoef je niet eens zo goed te editen als het visueel maar aantrekkelijk is.
Als ik omni mijn gear geef (Samsung telefoon en een webcam) Dan blijft het resultaat matig, hoe goed je ook kan editen, want de gear is meh
Ja okeeeee maar dan moet je weer verstand hebben van color grading, misschien werken met externe audio en dat soort zaken right?quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:35 schreef Ingolstadt het volgende:
Ben het er trouwens ook niet echt mee eens. Met kutcamera’s kan je best goede video’s maken.
Nu, maar hij loopt alleen te typen.quote:
quote:
Misschien handig om je stream-kanaal even in de OP te (laten) gooien.quote:
Fucking mooi datbde gordels van de polo achterin nog op Apk modus zittenquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja dat is mijn oude auto!
Sterker nog:
Dit zijn Omni en ik tijdens een challenge toen ik de Polo nog had
Mwoah, litertje per 1000kmquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ik daar het budget voor heb
En olie bijvullen? Dit blok verbruikt 0,0 olie... Dus ligt er aan wat jij bijvullen vind
Ja mooi he, geloof dat 'ie 2 weken voor de video APK kreegquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:38 schreef cofi het volgende:
[..]
Fucking mooi datbde gordels van de polo achterin nog op Apk modus zitten
Audio is eigenlijk belangrijker dan visueel bij een vlog. Maar ja het verhaal is belangrijk en dat doe je met edits.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja okeeeee maar dan moet je weer verstand hebben van color grading, misschien werken met externe audio en dat soort zaken right?
Then again, ik ben gewoon een pauper als't gaat om edit skills, presenteer skills, maar goed vind het leuk om te doen
Ga het je niet aandoen. Ook al 300k km op de teller. Zou ook veel te luxe zijn voor een beater met navi, werkende airco, licht metaal, stuurwiel bediening en roest op de motorkapquote:Op woensdag 17 januari 2018 22:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is best wel wat...
Doe ff een DM anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |