Je order heeft een update gekregen en zal spoedig bij je bezorgd worden.quote:
Ik zou even wachten tot je hier een ticket over ontvangt. Anders gaat er heel veel langs elkaar heen lopen. Ik verwacht dat je maandag hier een bericht over ontvangt.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:05 schreef Jannuk2.0 het volgende:
Weer even een vraagje, naar aanleiding van de missende pakjes.
Ik kreeg gisteren een reactie op de livechat (na 3 dagen), dat ik even na moet vragen op het postkantoor. Daarna de reactie dat ik een ticket aan moet maken voor de missende orders.
Moet ik nu wachten totdat het ticket met de deadline voor resend komt, of moet ik zelf de tickets aan maken? Voordat er straks zaken door elkaar heen lopen.
Dankjewel vast!
Fijn om te horen dat je pakketje aan is gekomen en veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 12:40 schreef empino het volgende:
[..]
order uiteindelijk toch gisteren (net voor de deadline) binnengekregen , lange treinreis met veel avontuur waarschijnlijk!
That is great news and many thaks for your patience. Now enjoy your orderquote:Op zaterdag 27 januari 2018 14:56 schreef g.popovici het volgende:
Ohhh, unbelieveble! After 3 weeks of "parcel in clearance" and more than 60 days from the order, My drone arrived in England, and the status on www.dpd.co.uk was updated and the parcel also, left UK.
Ik ga je order doorgeven en je zal hier een bericht/ticket over ontvangen met een deadline erin als het goed is.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 15:03 schreef Greyfox_Zero het volgende:
Hoi Gearbest,
Zou je kunnen kijken naar onderstaande?
Orderdatum: 26-11-2017
Product: https://gearbest.com/electronics-gadgets/pp_310701.html
Ordernummer: WP1711261745562181
Trackingnummer: RN434336424CN
Verzendmethode: Europe Railway Registered
Probleem: niet ontvangen
Refund/resend: resend bij voorkeur
Alvast bedankt!
Inmiddels heeft Hella de herlevering in gang gezet. Ik heb haar proberen duidelijk te maken dat het verloopstekkertje (2 pin) op het plaatje niet zal passen op de xiaomi smart power strip (3 pin) . Ik hoop dat de boodschap bij haar doorkomt. Anyways, bedankt voor je hulpquote:Ik ga je order doorgeven en je zal hier een bericht/ticket over ontvangen met een deadline erin als het goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Your order number is W1801060856172833 and we have shipped your order out today.
quote:Op zondag 28 januari 2018 16:56 schreef Greyfox_Zero het volgende:
[..]
Inmiddels heeft Hella de herlevering in gang gezet. Ik heb haar proberen duidelijk te maken dat het verloopstekkertje (2 pin) op het plaatje niet zal passen op de xiaomi smart power strip (3 pin) . Ik hoop dat de boodschap bij haar doorkomt. Anyways, bedankt voor je hulpGraag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me een PM stuurt met je email adres ga ik je proberen van de lijst af te halen.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:24 schreef mcwops het volgende:
beste Gearbest, dank voor de 20 bulkmailtjes van vrijdagmorgen 8 uur. why??? 1x een survey ingevuld en dan zo bedanken?? never againZeer vervelend en mag natuurlijk niet. Ik ga dit doorgeven samen met je voorkeur voor een resend. Je zal hier snel een ticket over ontvangen.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:52 schreef Kevin86 het volgende:
- Orderdatum: 18-nov-2017
- Product: SOOCAS X3 White (2x) / 2pcs SOOCAS replacement toothbrush
- Ordernummer: W1711181428354114
- Tracking nummer: 5997170129
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Nooit aangekomen (ook niet bij DPD UK, zie tracking)
- Voorkeur: Resend
Ik word afgepoeierd via GearBest support (ticket systeem). Uiteraard ben ik daar niet blij mee, het is een bestelling van ruim 70 euro. Er is iets misgegaan met de verzending, waar ik dus niks aan kan doen. Het liefste ontvang ik de bestelling alsnog..Zou je het hele lijstje in willen vullen. Dan kan ik er werk van maken.quote:Op zondag 28 januari 2018 22:09 schreef Karina het volgende:
Hoi.
Zou je kunnen checken wat met deze order is gebeurd? Op 8 januari een mail gekregen dat het is verzonden maar tot op heden nog niet ontvangen.
[..]
Je zou een ticket op de 25e/26e moeten hebben ontvangen om je refund te bevestigen. Ik ga zeggen dat je die dus niet hebt ontvangen en dus opnieuw sturen. Via PayPal gaat het langzaamst. Via mij nu is het snelst en je hoeft alleen je refund nog te bevestigen. Mijn excuses als je het ticket niet ontvangen hebt.quote:Op maandag 29 januari 2018 15:06 schreef _MsG_ het volgende:
Het is vandaag de 29e. Wat is nu de verdere precieze afhandeling? Ik heb weinig zin er nog veel achter aan te moeten, als via PayPal vanaf nu het snelst gaat prefereer ik dat. Dus wmb liever geen Chinese communicatie er meer tussen.
Je order staat hier in de beginpost uitgelegd. Dit is vrij normaal en kan nog wel even duren voordat je deze ontvangt. Nog wel heel even geduld dusquote:Op maandag 29 januari 2018 11:44 schreef MrBean73 het volgende:
Beste,
kunnen jullie onderzoeken waar dit pakje zit aub ? Ik krijg via jullie site een zeer cryptische omschrijving maar geen duidelijk beeld waar het pakje zit en hoe ik het zelf kan tracken ?
- Orderdatum: Dec 31, 2017 08:21:12 AM
- Product: Xiaomi 8.5 inch Tire Folding Electric Scooter ( Youth Edition )
- Ordernummer: WP1712310821127933
- Tracking nummer (indien beschikbaar): Ik zie enerzijds TH15148118328701, anderzijds 1Z0909F26860955298
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Waar zit het pakje ?
- Voorkeur: Refund
Het tracking nummer lijkt op een UPS nummer. Als ik daar het nr ingeef, zie ik enkel dat het pakje sinds 18/1 de status heeft "Bestelling verwerkt: klaar voor UPS". Dat is 11 dagen geleden...
Laten jullie me iets weten aub ?
D
Super dan gewoon nogmaals aangeven dat je de refund verkiest. Ik heb dit al doorgegeven, maar dient nog als extra controle.quote:Op maandag 29 januari 2018 15:34 schreef _MsG_ het volgende:
Ik had wel eerder een bericht ontvangen van ene Helga, die wees me op de 29e als einddatum (want verzenddatum is leidend, niet zozeer besteldatum kwam ik achter), maar dat ticket kon ik nu ook nergens meer terugzien bij tickets of RMA. Kan ik niet gewoon via hier bevestigen dat ik een refund wil? Ik heb liever dat ik met jou heb te dealen dan nog weer iets er tussen. Dus ik denk dat ik het ticket wel heb gehad, maar gek dat ik hem nu niet meer zie in het systeem.
EDIT: Oh ik zie hem al. Als een ticket wordt bijgewerkt met een nieuw bericht krijgt die ticket als geheel in het ticket-overzicht niet de datum van het nieuwste bericht, mag wel wat handiger wmb maar goed ik heb het ticket dus wel.
Sorry heb blijkbaar de quotealert gemist.quote:Op maandag 29 januari 2018 05:38 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Zou je het hele lijstje in willen vullen. Dan kan ik er werk van maken.
[/quote]quote:Op maandag 22 januari 2018 16:58 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je pakketje is vanaf 19-12-2017 vanaf Polen verzonden naar Nederland. We verwachten dat deze spoedig bij je geleverd zal worden. Dit is een heeeel langzame verzendmethode per trein.
[quote] Op maandag 22 januari 2018 16:58 schreef Gearbest het volgende:
Orderdatum: 26 november 2017
- Product: KZ Bluetooth Module Upgrade Detachable Cord + KZ ZS3 Detachable Design HiFi In Ear Stereo Earphones
- Ordernummer: W1711260755497046
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN434313689CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: niet geleverd!
- Voorkeur: wat is de status?
Fijn dat je pakketje geleverd is en wel jammer van de DOA. Ik ga dit doorgeven en je ontvangt hier spoedig een ticket over. Je zal waarschijnlijk wel video's / foto's moeten uploaden. Als de resend gebeurd zal het inderdaad via dezelfde verzendmethode verzonden worden ben ik bang.quote:Op maandag 29 januari 2018 17:30 schreef mopf het volgende:
Vandaag gearriveerd, DOA, rechter oor doet het niet, blijkbaar slechte batch zie: https://www.head-fi.org/t(...)e-1805#post-13984670
Resend? En gaat het dan ook weer zo lang duren?
Heb je het geld al terug op je PayPal rekening staan? Heb je wel melding gemaakt om je order te annuleren. Weet niet wat je vraag nu eigenlijk is?quote:Op maandag 29 januari 2018 18:14 schreef spijk860 het volgende:
Heb mijn order gecancelled en via paypal mn geld teruggeboekt. Maar toch is mijn bestelling verzonden. ik hoef deze bestelling niet meer. support centre heb je niet veel aan. Product is mooi verzonden terwijl jullie geen geld hebben ontvangen.
Order:W1801160459288426
Geen probleemquote:Op maandag 29 januari 2018 16:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry heb blijkbaar de quotealert gemist.
- Orderdatum: 6 januari
- Product: 169446614 Deluxe Tobacco Style Flavor E-liquid for E Cigarette by Hangsen
- Ordernummer: W1801060856172833
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX803162432CN (staat bij shipping number)
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? - resend
vorige keer kwam het gewoon met brievenbuspost en volgens mij zelfs al binnen een week.
Oh dat kies ik meestal, niet goed opgelet zeker Dan wacht ik gewoon nog even, tx voor het nakijken.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:29 schreef Gearbest het volgende:
Geen probleem
Je pakketje kan je hier volgen en is nog onderweg. Deze verzendmethode is echt heel langzaam. Het duurt meestal rond de 45 dagen eer deze geleverd wordt. Dat kan dus nog wel even duren. Ik raad zelf aan om deze niet te gebruiken en eerder te gaan voor Priority Line of Registered Air Mail. De vorige keer zal via Registered Air Mail zijn gebeurd. Die is over het algemeen zeer snel.
Geen probleemquote:Op maandag 29 januari 2018 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat kies ik meestal, niet goed opgelet zeker Dan wacht ik gewoon nog even, tx voor het nakijken.
Ik ga dit voor je navragen en kijken hoe we dit kunnen oplossen. Waarschijnlijk is het niet aannemen van het pakketje de beste optie.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:49 schreef spijk860 het volgende:
Heb mn geld al terug op mijn rekening staan. Maar alsnog is mijn pakket verzonden door Gearbest. Ook heb ik een ticket aangemaakt om de order te cancellen,kreeg een reactie terug waar ik niets mee kon en mijn pakket werd ineens verzonden.
Er komt dus een niet betaald pakket deze kant op. Hoe kan ik dit cancellen? Niet aannemen bij de bezorging?
Correctie: Via paypal is er
een geschil geopend om zo mijn geld terug te krijgen. Ik ben nu het aankoopbedrag verschuldigd aan paypal.
Niet dus. Als dat waar was, had ik 'm 19 of 20 januari binnen gehad. En vandaag nog steeds geen tracking gegevens.quote:There has been a slight delay to your delivery. However, we are pleased to inform you that the package is now in your local country and will be delivered to you soon.
Dat is zeer vervelend en ik ga dit voor je navragen wat de uiterste verzenddatum hiervoor is. Als ik meer weet dan laat ik het direct weten.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:07 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste gearbest, een vraagje:
https://www.gearbest.com/diy-pc/pp_1555634.html
Deze heb ik besteld, zou eerst na de 24ste van januari worden verscheept (paar dagen speling zoals je al eerder zei is mogelijk).
Maar nu zie ik om de 2 dagen elke keer maar dat de shipping datum verzet wordt en weer verzet wordt al 6 keer toe ofzo ondertussen.
Dat is wel vervelend want op deze manier heb ik nooit een indicatie wanneer ik het zal krijgen uberhaupt.
Is er een soort van uiterste shipping datum ofzo?
en/of een soort van compensatie als het echt nog een stuk langer uitgesteld gaat worden? Bedoel ik begrijp dat er wat dagen speling kunnen zijn maar op deze manier wordt het gewoon elke 2 dagen weer 2 dagen opgeschoven en op die manier heb ik geen enkele indicatie. Plus dat het nu dus met de huidige shippingstatus zelfs al 1,5 week langer gaat duren dan eerst werd aangegeven, en zover ik kan weten kan dat ook nog 4 weken duren als ze telkens zo blijven verzetten om het zo maar te zeggen..
Dat klinkt inderdaad alsof er iets niet goed mee is. Ik hoop dat ik iets voor je kan regelen.. Wanneer heb je de order ontvangen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:22 schreef sc0ut84 het volgende:
Beste Gearbest support,
Ik heb in oktober de Xiaomi 3G router besteld.
Order number: W1710060556016708
Order datum: Oct 06, 2017 05:56:01 AM
Na talloze pogingen heb ik deze nog steeds niet werkend gekregen.
De router staat achter onze Ziggo modem die in bridge modus staat.
Om te beginnen duurt het een eeuwigheid voordat deze internetverbinding krijgt. Andere routers krijgen hier direct verbinding.
Ook valt deze verbinding telkens weg.
Als de router überhaupt verbinding heeft is deze niet of nauwelijks te bedienen. De webinterface valt telkens weg en de Mi app kan - na de eerste installatie - niet meer met de router verbinden.
Grootste probleem is nog wel dat - als we dus zogenaamd internetverbinding hebben - er geen enkele site werkt. Pingen naar bijvoorbeeld 8.8.8.8. of google.com werkt niet en geeft geen packets terug of zelfs request timed out. Daarnaast DNS problemen en soms zelfs proxi-instellingen die niet goed zouden zijn.
Al deze problemen spelen niet met andere routers die ik hier heb. Om rare software/firmware fouten van Xiaomi uit te sluiten heb ik er bijvoorbeeld ook Padavan firmware op geïnstalleerd.
Deze geeft dezelfde fouten als de stock firmware.
Deze router is dus totaal niet te gebruiken. Dit moet wel aan dit exemplaar liggen, want online lees ik lovende verhalen dat de router prima werkt en met Padavan zelf erg goed.
Hopelijk kunnen jullie iets voor mij betekenen!
Hello,quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:10 schreef GearLuis het volgende:
Hello GB,
- Orderdatum: 28/01/2018
- Product: Xiaomi Mi 6 4G Smartphone International Version
- Ordernummer: W1801281548437836
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: ES-GLS-Oversea
- Probleem: ?
Why is my order still in "Processing" ?
Also, whenever I login and go to "My Orders" section, I get this popup notification:
"Due to the snowstorm, your order may arrive late. We apologize for any inconvenience."
But... Which snowstorm ?!
Isn't my product supposed to be shipped from a EU warehouse (G-W-16)? Because there is no snowstorm happening in Europe... Am I missing something here ?
Thanks in advance.
Wow dat is wel echt heel erg lang geleden. Deze had je echt wel eerder mogen melden! Ik ga dit voor je proberen in orde te maken. Je zal hier snel een nieuw ticket over ontvangen. Lukt het niet om een resend of full refund te krijgen laat het dan direct weten. Dan ga ik het over een andere boeg gooien en kijken of dat lukt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:03 schreef Unidex het volgende:
Beste Gearbest,
Ook ik ben al een poos mijn pakket kwijt. Contact met de collega's in China gaat helaas heel traag. Tot op heden ging het altijd goed, daarom was GB mijn nr. 1 webshop.
Pakket (order nr. W1709240235560464) is verzonden met Belgiumpost International: tracking nr. LVS1376360001856751. Ik lees op de tracking sites dat het nooit China verlaten heeft maar nog op een Bpost kantoor daar ligt.
Heb ongeveer twee maanden lang contact met GB gehad (ticketing site). Uitkomst is dat ik eerst nog langer moest wachten en daarna dat zij er niet achter komen. Offer is om 50% te vergoeden 'omdat ik geen verzekering had'. Ik baal hier wel van, te meer ik altijd goed service had en het via Beliumpost met tracking is verstuurd.
Zou jij er op een manier nog achter kunnen komen waar het pakket is? Ik baal dat ik op 24 sept 207 iets bestel bij GB... er vervolgens maanden over heen gaan en ik op 25 januari 2018 pas def. bericht krijg en eigenlijk afgescheept wordt. Jammer want het ging altijd zo goed. Echt een super winkel (tot nu toe). Sorry dat ik nu wat klaag.
Hoop dat je iets kan betekenen.
Ik ga dit doorgeven. Ik heb als laatste status update het volgende gekregen:quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:36 schreef babipanghang het volgende:
Beste Gearbest,
Kun je ook eens kijken naar mijn order? 1 december besteld.
Na enige tijd in de track&trace: vertraging door de sneeuwstorm (wut? heb geen sneeuw gezien), maar geen tracking gegevens
Begin januari: een deelzending ontvangen (filament). Vreemd, dat verschil. Nog steeds geen tracking gegevens
18 januari: een email van gearbest:
[..]
Niet dus. Als dat waar was, had ik 'm 19 of 20 januari binnen gehad. En vandaag nog steeds geen tracking gegevens.
- Orderdatum: 01-12-2017
- Product: Tronxy X5s High-precision Assembly Metal Frame 3D Printer Kit - EU PLUG BLACK
- Ordernummer: WB1712010551165080
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5147045048
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
En oh ja, mocht het mogelijk zijn, dan heeft verzending vanuit een EU warehouse mijn voorkeur (douane )
Hartelijk dank!
Hallo,quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:29 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad alsof er iets niet goed mee is. Ik hoop dat ik iets voor je kan regelen.. Wanneer heb je de order ontvangen?
We zijn inmiddels een paar dagen verder en ik heb nog geen reactie/nieuw ticket voor een resend zoals beloofd. Wanneer kan ik deze verwachten? Ben heel geduldig, maar wil na 2,5 maand wel eens zekerheid inmiddels.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:52 schreef Kevin86 het volgende:
- Orderdatum: 18-nov-2017
- Product: SOOCAS X3 White (2x) / 2pcs SOOCAS replacement toothbrush
- Ordernummer: W1711181428354114
- Tracking nummer: 5997170129
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Nooit aangekomen (ook niet bij DPD UK, zie tracking)
- Voorkeur: Resend
Tot op heden heb ik niets van een oplossing gekregen via het supportcentrum, zou je me kunnen helpen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 07:18 schreef Gearbest het volgende:
[..]
[..]
Ik ga dit voor je navragen en kijken hoe we dit kunnen oplossen. Waarschijnlijk is het niet aannemen van het pakketje de beste optie.
Ik verwacht dat je hier snel een ticket over krijgt. Mocht je er niet uitkomen laat het me dan weten.
Heb je voor mij ook nog je ordernummer?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:07 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste gearbest, een vraagje:
https://www.gearbest.com/diy-pc/pp_1555634.html
Deze heb ik besteld, zou eerst na de 24ste van januari worden verscheept (paar dagen speling zoals je al eerder zei is mogelijk).
Maar nu zie ik om de 2 dagen elke keer maar dat de shipping datum verzet wordt en weer verzet wordt al 6 keer toe ofzo ondertussen.
Dat is wel vervelend want op deze manier heb ik nooit een indicatie wanneer ik het zal krijgen uberhaupt.
Is er een soort van uiterste shipping datum ofzo?
en/of een soort van compensatie als het echt nog een stuk langer uitgesteld gaat worden? Bedoel ik begrijp dat er wat dagen speling kunnen zijn maar op deze manier wordt het gewoon elke 2 dagen weer 2 dagen opgeschoven en op die manier heb ik geen enkele indicatie. Plus dat het nu dus met de huidige shippingstatus zelfs al 1,5 week langer gaat duren dan eerst werd aangegeven, en zover ik kan weten kan dat ook nog 4 weken duren als ze telkens zo blijven verzetten om het zo maar te zeggen..
Ongeveer 3-4 weken na verzending komt deze in de UK aan. Ik schat zo rond de 6 februari. Dit is een schatting dus neem me niet kwalijk als dit niet zo is....quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:08 schreef robinjoo1 het volgende:
hoi enig idee wanneer ik dit pakket kan verwachten
W1801121258080205
heb hem al op deze site http://www.faryaa.com/use(...)&button_search=Track
gecheckt en daar staat dit
2018-01-24 14:58:00 Arrived at Sort Facility waiting for customs clearance.
2018-01-19 19:11:00 Parcel arrived at the airport.
2018-01-18 05:35:00 Departed Hongkong Sorting Centre.
2018-01-16 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2018-01-15 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
2018-01-13 03:30:00 Customer data received Southall
Als je kiest voor een refund en je pakketje wordt toch nog bezorgd. Dan zou ik deze weigeren. Als je deze houdt heb je kans dat GearBest alsnog de betaling gaat eisen (niet altijd, maar zekere voor onzekere nemen). Je zou anders een gratis product krijgen en dat is ook niet eerlijk/netjes Wel leuk, maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:56 schreef wirehunters het volgende:
Stel, ik pas mijn voorkeur aan naar een refund, en ik krijg na bijvoorbeeld 70 dagen alsnog mijn pakket binnen? Moet ik 'm dan weigeren of kan ik 'm dan houden?
Super dit heb ik ook doorgekregen. Helaas wel laat, maar alsnog komt deze dan aan.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:22 schreef Kevin86 het volgende:
[..]
We zijn inmiddels een paar dagen verder en ik heb nog geen reactie/nieuw ticket voor een resend zoals beloofd. Wanneer kan ik deze verwachten? Ben heel geduldig, maar wil na 2,5 maand wel eens zekerheid inmiddels.
Edit: Ik zie ineens beweging in de tracking na al die weken, alvast bedankt als dit betekent dat mijn pakketje inbound is :-)
Ik heb nog geen feedback op je ticket. Deze zal snel volgen. Veel tickets die in volgorde worden afgehandeld. Je zal snel een bericht ontvangen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:14 schreef spijk860 het volgende:
[..]
Tot op heden heb ik niets van een oplossing gekregen via het supportcentrum, zou je me kunnen helpen?
Jahoorquote:Op woensdag 31 januari 2018 15:38 schreef Gearbest het volgende:
Heb je voor mij ook nog je ordernummer?
Dankjewelquote:Op woensdag 31 januari 2018 16:14 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Jahoor
Order number: W1801160548566675
Nog vaak wel ja. Dit zie je als je naar Track My Shipment gaat. Ik snap alleen je punt hier niet van of het nut van deze opmerking op dit moment....quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:32 schreef Rik.. het volgende:
Ik dacht dat er altijd foto's gemaakt werden van een pakket? Bij al mijn bestellingen (Waaronder: WB1801191638318586) heb ik nog nooit een foto in mijn account zien staan...
Mijn punt is: Bij mijn bestellingen staat nooit een foto.. Zou u dat eens na kunnen kijken? Ordernummer is WB180119163831858 (En alle andere bestellingen in mijn account)quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:37 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Nog vaak wel ja. Dit zie je als je naar Track My Shipment gaat. Ik snap alleen je punt hier niet van of het nut van deze opmerking op dit moment....
Oke ik ga dit voor je doorgeven, maar verwacht dat ik hier niks aan kan doen. Heb je een probleem met deze order dan? Mocht dit het geval zijn zou je dan het lijstje in kunnen vullen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:44 schreef Rik.. het volgende:
[..]
Mijn punt is: Bij mijn bestellingen staat nooit een foto.. Zou u dat eens na kunnen kijken? Ordernummer is WB180119163831858 (En alle andere bestellingen in mijn account)
Dit is nog vrij normaal mocht je een bestelling uit een China of Hong Kong warenhuis hebben geplaatst. Zou je het hele lijstje in willen vullen dan kan ik dit nog voor je nakijken. In de beginpost staan ook de verschillende verzendmethodes uitgelegd.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:44 schreef SuperCow het volgende:
Beste Gearbest
Op 6 januari een laptop besteld, 11 januari shipped, maar nog niks ontvangen, ik begin me wat zorgen te maken.
Ordernummer: W1801060724551774
Mvg, Wiersma
Bij deze:quote:Dit is nog vrij normaal mocht je een bestelling uit een China of Hong Kong warenhuis hebben geplaatst. Zou je het hele lijstje in willen vullen dan kan ik dit nog voor je nakijken. In de beginpost staan ook de verschillende verzendmethodes uitgelegd.
Zou je hier s.v.p. nog naar willen kijken?quote:Op woensdag 31 januari 2018 07:31 schreef sc0ut84 het volgende:
[..]
Hallo,
De eerste of tweede week van november als ik het me goed herinner.
Ik had gehoopt dat je via Priority Line had besteld, maar dit is niet het geval. Je pakketje zal nog wel even onderweg zijn, want dit is een zeer langzame verzendmethode. Zie ook de uitleg in mijn beginpost. Je zal dus echt nog wel even geduld moeten hebben. Je pakketje kan je volgen door de tracking code op 17track in te vullen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:06 schreef SuperCow het volgende:
[..]
Bij deze:
Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum: 06 jan 2018
- Product: YEPO 737A Notebook 6GB RAM
- Ordernummer: W1801060724551774
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RX803377977CN
- Verzendmethode: EU Registered / EUEXPTH
Ja natuurlijk. Ben er nog mee bezigquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:33 schreef sc0ut84 het volgende:
[..]
Zou je hier s.v.p. nog naar willen kijken?
Je pakketje volgt nog het normale traject en heeft de laatste status gekregen "2018-01-21 00:00:00 Parcel is in clearance". Ik verwacht dat deze snel in de UK aankomt en dan bezorgd wordt. De kans op douanekosten is aanzienlijk kleiner met deze verzendmethode. Wil je je order snel ontvangen dan kijk je tegen douanekosten aan.... Lees ook de beginpost waarin dit uitgelegd staat. Nog heel even geduld dusquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:33 schreef youri1_2-3 het volgende:
- Orderdatum:Jan 02, 2018
- Product: Creality 3D
- Ordernummer:W1801020959166891
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 3268907669
- Verzendmethode: priorty lane
- Probleem: nog niet binnen, en vind het eigenlijk al te lang duren
Oké ik ga kijken wat ik kan regelen. Teven wacht ik ook nog op antwoord op je vorige vraag.quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:58 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste gearbest,
Gisteren wilde ik voor de s9 nog de coupon gebruiken maar de abn amro bank had storing.
Nu lijkt de code verlopen te zijn..??
Kan je zorgen dat ik deze alsnog kan gebruiken?
Alvast heel erg bedankt en ik hoop op een beetje spoedige reactie want ik wil vandaag de 2e bestellen als dat kan met de kortingscode (AntminerS9)
Bedankt voor al je support tot nu toe
edit/toevoeging: kan niet eens garanderen dat ik vandaag wel kan betalen want de abn amro zegt dat er nog steeds vertraging is Maar wil graag zo snel mogelijk nog een 2e antminer s9 kopen bij jullie als de korting nog mogelijk is.
Je zou nu een refund moeten ontvangen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:30 schreef Unidex het volgende:
Dank voor je inzet! Ik laat het direct weten wanneer het wel / niet goed komt.
Dankje, heb inmiddels een ticket bij de support lopen!quote:Op donderdag 1 februari 2018 03:41 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ben er nog mee bezig
Super hopelijk is het dan opgelost.quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:35 schreef sc0ut84 het volgende:
[..]
Dankje, heb inmiddels een ticket bij de support lopen!
Dat is zeker wel een beetje raar ja. Ik ga deze doorgeven en dan zou het wel in orde moeten gaan komen. Je ontvangt hier snel een ticket over.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:20 schreef fady34 het volgende:
Hi Gearbest,
Zou u mij alsjeblieft opnieuw kunnen ondersteunen bij het oplossen van een kleine issue. Ik heb op 1 december een bestelling geplaatst en heb tot op heden helaas de bestelling niets ontvangen.
Volgens de tracking info ligt het pakket in Brazilie.
Zie links hieronder:
https://track.bpost.be/bt(...)G966884805BE&lang=nl
24/01/2018 14:50 Aankomst in depot BRCWBA
12/12/2017 04:30 Vertrek uit het uitwisselingskantoor BEBRUA
https://www.parcelmonitor.com/track-it-online
(Latest event
Arrived at sorting center
Curitiba, Curitiba, State of Paraná, Brazil
24 Jan 18 02:50 PM)
- Orderdatum: 1 december 2017
- Product: HYD1572 Cotton Fashion Detachable Cap Jaket for Man (XL)
- Ordernummer: W1712010942152715
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RG966884805BE
- Verzendmethode: BERAMHQ
- Probleem: Pakket niet aangekomen.
- Voorkeur: Resend via PostNL.
Alvast bedankt voor uw hulp.
Er is niet echt een algemeen email adres, maar weet je je ordernummer nog. Weet je het email adres niet meer wat je gebruikt hebt of?quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:09 schreef Riot- het volgende:
Is er een algemeen mail-adres voor de klantenservice? Had iets besteld voor de verandering bij jullie en dat is niet geheel goed gegaan maar ben het account kwijt...
Dat is een check fase, zoals controle van verzendlabel, gewicht, afmetingen en of het geen verboden goederen bevat. Beetje vanalles eigenlijk;)quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:06 schreef youri1_2-3 het volgende:
Je pakketje volgt nog het normale traject en heeft de laatste status gekregen "2018-01-21 00:00:00 Parcel is in clearance". Ik verwacht dat deze snel in de UK aankomt en dan bezorgd wordt. De kans op douanekosten is aanzienlijk kleiner met deze verzendmethode. Wil je je order snel ontvangen dan kijk je tegen douanekosten aan.... Lees ook de beginpost waarin dit uitgelegd staat. Nog heel even geduld dus
ow de melding van parcel is in clearance heb ik niet gehad maar wat betekend dat precies?
bedankt!
Dit is nog vrij normaal. Lees ook de beginpost over de verzendmethode Priority Line. Ik verwacht dat je pakketje zeer snel in de UK aankomt. Echt nog heel even geduld. Het kan daar elk moment aankomen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:07 schreef Pegasus81 het volgende:
Ik heb een probleem met de volgende bestelling:
- Orderdatum: 1-1-2018
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation - FIRST-GENERATION WHITE
- Ordernummer:W1801011433113241.
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5197959493. Tracking message is 'Sorry, your shipping information has not updated yet!'. Bij DPD zelf dateert de enige status-update van 2 januari: 'Order information has been transmitted to DPD'.
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: inmiddels 1-2-2018 en product nog niet ontvangen. Ook reageert helpdesk niet (17-1-2018, ticket ID: WT18011713673 en 23-1-2017, ticket ID: WT18012401856)
- Voorkeur: statusupdate. Wanneer komt hij?
Dank!
Ik ga je zo een PM sturen. Je order is namelijk al verzonden krijg ik doorquote:Op woensdag 31 januari 2018 16:14 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Jahoor
Order number: W1801160548566675
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |