abonnement Unibet Coolblue
pi_176834817
Laten we stellen dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:45 schreef DKUp het volgende:

lokquote
Weggegaan en opgerot
pi_176835413
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 22:41 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. In het echt ziet ze er ook zo uit en op andere foto's ook. Een doorsnee filler/botoxhoofd.
Die specifieke foto is oud en was toen nep. In de tussentijd zal ze ongetwijfeld wat meer in d'r bek gespoten hebben, maar dat neemt niet weg dat de geposte foto geshopt was. Zie ook:

http://axed.nl/temptation(...)-reageert-statement/
https://drimble.nl/entert(...)t-met-statement.html

etc etc
(Y)
pi_176843234
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:49 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Laten we stellen dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

lokquote
Donderdag :Y)

Lokquotes helpen niet. Ik gebruik de mobiele versie van FOK!
SOONY
pi_176844086
quote:
Annelien is toch gewoon een 9 hoor bohh :9~
En verder kan alleen Maxine mij bekoren, daar zit een goeie kop op. De rest is niet het type waar ik voor zou vallen..
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 30 januari 2018 @ 21:37:33 #181
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176848791
quote:
Allemaal net niet vrouwen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176857222
Haagse verleiders ‘Temptation Island’: “Minstens net zo heftig als vorig jaar”

https://denhaagfm.nl/2018(...)ftig-als-vorig-jaar/

Mmm ;)
SOONY
pi_176857295
quote:
17s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:57 schreef DKUp het volgende:
Haagse verleiders ‘Temptation Island’: “Minstens net zo heftig als vorig jaar”

https://denhaagfm.nl/2018(...)ftig-als-vorig-jaar/

Mmm ;)
Zag een ander filmpje vanuit de Belgen dat drank wel weer eens een rol zal gaan spelen. Hopelijk gaat Tim een keer dronken goed de mist in en allowed ie wat girls.
pi_176857575
quote:
Ah, Bacardi Breezer bestaat ook nog :o
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_176860124
Wat een saaie 2 afleveringen, net zoals vorig jaar zal weer "alles" gebeuren in de laatste aflevering.
Hopelijk wordt het heftiger dit jaar, vorig jaar was veel te soft man leek wel een uitzending van de evangelische omroep.
  woensdag 31 januari 2018 @ 14:30:14 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176861102
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:37 schreef 20100 het volgende:
Wat een saaie 2 afleveringen, net zoals vorig jaar zal weer "alles" gebeuren in de laatste aflevering.
Hopelijk wordt het heftiger dit jaar, vorig jaar was veel te soft man leek wel een uitzending van de evangelische omroep.
En dat terwijl iedereen zei dat vorig jaar een van de heftigste seizoenen was.
Was dat niet dan?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 31 januari 2018 @ 14:33:01 #187
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176861136
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:20 schreef chiren het volgende:

[..]

Die specifieke foto is oud en was toen nep. In de tussentijd zal ze ongetwijfeld wat meer in d'r bek gespoten hebben, maar dat neemt niet weg dat de geposte foto geshopt was. Zie ook:

http://axed.nl/temptation(...)-reageert-statement/
https://drimble.nl/entert(...)t-met-statement.html

etc etc
Opgehouden met lezen na het belabberde Nederlands in de eerste zinnen alleen al.

quote:
Waar jullie je allemaal druk om maken! En alle roddel bladen dat ik plastische chirurgie heb gedaan! Mooiii is dat, heb btw alleen me lips gedaan! Photoshop is leuk he soms Maar serieus mensen why mij volgen en alles in de gaten houwe als je alleen maar poep praat
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 31 januari 2018 @ 16:30:14 #188
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_176863585
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:37 schreef 20100 het volgende:
vorig jaar was veel te soft man leek wel een uitzending van de evangelische omroep.
Hè? Volgens mij was vorig seizoen qua actie (al zij het allemaal in de laatste paar afleveringen) juist het 'hardste' seizoen in de geschiedenis van het programma?
pi_176865036
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:30 schreef Xurk het volgende:

[..]

Hè? Volgens mij was vorig seizoen qua actie (al zij het allemaal in de laatste paar afleveringen) juist het 'hardste' seizoen in de geschiedenis van het programma?
het blijft erg flauw in vergelijking met Ex on the Beach, waar ook alles in scene is gezet en gescript is maar toch
pi_176865228
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:30 schreef Xurk het volgende:

[..]

Hè? Volgens mij was vorig seizoen qua actie (al zij het allemaal in de laatste paar afleveringen) juist het 'hardste' seizoen in de geschiedenis van het programma?
Seizoen daarvoor was wel mega saai. Toen had je alleen Jeffke die not wat deed. Vorig jaar was wel tof ja.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_176865259
Ex on the beach is nog weer ff iets tokkieachtiger en nog nepper. Temptation island is vermakelijker, met name door het Vlaamse sausje met mafkezen en naïeve vrouwtjes die meedoen (Marvin, Herbert, Gringo en Lize, Jolien, Louise)
pi_176865290
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:35 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Seizoen daarvoor was wel mega saai. Toen had je alleen Jeffke die not wat deed. Vorig jaar was wel tof ja.
Marvin met Chiara vergeten, Haroon?
pi_176865320
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:38 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Marvin met Chiara vergeten, Haroon?
Ehm ik bedoelde Marvin trouwens. Jeffke was afgelopen seizoen. En die Haroun was wel fout, maar dat was wat minder boeiend qua actie. Die lulde vooral veel als hij dacht dat de camera's uit waren.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 1 februari 2018 @ 01:09:37 #194
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176875877
Hij staat online.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 1 februari 2018 @ 08:57:00 #195
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_176878188
Marvin was twee jaar terug de enige waarvan je wat kon verwachten ja, voor de rest gebeurde er echt héél weinig dat jaar.
pi_176878247
Vanavond *O* *O*
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_176878330
quote:
Op het eerste gezicht vind ik alleen Inge knap. En Annelien natuurlijk, maar dat is geen verleidster.

Hoorde dat de eerste 2 afleveringen saai waren. Maar zo erg vind ik dat niet. Zolang ze maar niet constant elke week dezelfde beelden laten zien. Er is ook wel eens een seizoen geweest waar 3 van de 4 mannen de eerste avond vreemdgingen. Meteen spektakel maja dan is "het spel al gespeeld" en kabbelt het natuurlijk door tot het einde. Als er een "opbouw" in zit, blijft het tenminste wel spannend. :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door RedWhiteArmy1983 op 01-02-2018 11:17:22 ]
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_176878581
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 08:57 schreef Xurk het volgende:
Marvin was twee jaar terug de enige waarvan je wat kon verwachten ja, voor de rest gebeurde er echt héél weinig dat jaar.
Maar Marvin trok wel het gemiddelde flink omhoog.

Dit seizoen gaat er sowieso meer fout, maar ik begin de geloofwaardigheid wel in twijfel te trekken.

Waarom zou RTL niet een handje helpen (lees, vrijgezellen als koppeltjes portretteren), om het zo allemaal wat spannender te maken?
RTL faalt momenteel op zoveel vlakken, ook zijn ze veel te laat ingestapt in de nieuwe manier van kijken (Netflix, youtube etc).
Weggegaan en opgerot
pi_176879014
De naam van aflevering 3:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het voorstukjes van aflevering 4 ziet er goed uit :Y)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
SOONY
pi_176879096
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:27 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Maar Marvin trok wel het gemiddelde flink omhoog.

Dit seizoen gaat er sowieso meer fout, maar ik begin de geloofwaardigheid wel in twijfel te trekken.

Waarom zou RTL niet een handje helpen (lees, vrijgezellen als koppeltjes portretteren), om het zo allemaal wat spannender te maken?
RTL faalt momenteel op zoveel vlakken, ook zijn ze veel te laat ingestapt in de nieuwe manier van kijken (Netflix, youtube etc).
Het is nu zo groots en bekend in Nederland en België, dat ze toch echt hun eigen glazen ingooien als ze een koppel laten meedoen terwijl t eigenlijk vrijgezellen zijn. Dan zullen mensen uit de omgeving van zulke vrijgezellen echt wel aan de bel trekken. Dus dat lijkt me sterk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')