abonnement Unibet Coolblue
pi_176580990
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:15 schreef xTowTruckx het volgende:

[..]

Misschien heb je daar ook wel gelijk in. Ik weet echter niet of het nou is of ze het niet wilt geloven, of dat er wat anders speelt. Wat we samen hadden was namelijk wel echt een dingetje. Zij vertelde mij dingen, die ze zelfs aan haar vrienden die ze al jaren kent niet zou vertellen.

Ik heb zelf het gevoel dat er meer speelt. Maar als zij me dat niet kan vertellen, en me blijft afkaffen als ik haar normaal een berichtje stuur om opheldering te krijgen, is het misschien maar beter om haar te laten gaan, hoe moeilijk ik dat ook vind. Ik weet wel dat ze er een hekel had aan de momenten dat ik weer eens naar de fles greep voor m'n problemen. Momenteel heb ik een behandeling van 2 weken om mijn drinkgedrag onder controle te krijgen. Zou het een idee zijn om haar na deze 2 weken nog een keer een belletje te doen? Misschien dat haar emoties tegen die tijd ook wel wat verdwenen zijn, en ze wel normaal een gesprek aan kan..
Vraag haar anders mee uit voor een drankje, dat zal ze wel kunnen waarderen. En daarna gewoon NEUKEN vriend, NEUKEN!
pi_176580997
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 23:19 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Tjah
Ontmoet op vakantie
Drankprobleem waarvoor je dus zelfs een behandeling van 2 weken hebt
Lichte depressie waarvan ze de gevolgen wel heeft gemerkt waarschijnlijk
Een vriendin van jou die ruzie maakt met haar? Dat is mij zelfs nooit gelukt.
En als ze jou binnen 6 maand al haar beste maatje noemt geeft dat ook al wel aan dat ze verder weinig echt heeft opgebouwd. Dus ja dat kan na dat soort dingen wel voorbij zijn omdat zelfs zo'n persoon nog wel beseft dat er mensen zijn die minder fucked up zijn
Ik zou als ik TS was eerst aan zichzelf werken.
  donderdag 18 januari 2018 @ 07:32:38 #28
41913 Marialice
beetje gek en is er trots op
pi_176581035
Er zit niks anders op dan haar nu even te respecteren als je met de vriendschap verder wil. Ze wil niet dat je haar belt, doe dat dan ook niet. Geef haar wat tijd, je hebt geen idee wat er speelt, maar ze laat duidelijk merken dat ze nu aan jou geen behoefte heeft.

Jammer dat je niet open hebt kunnen zijn over je eigen lichte depressie. Geen idee of het klopt maar het zou wel eens kunnen dat ze gemerkt heeft dat er iets 'anders' was.
"I can't explain myself, Sir," said Alice, "'cause I'm not myself, you see"
  vrijdag 19 januari 2018 @ 09:54:21 #29
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176605862
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:15 schreef xTowTruckx het volgende:

[..]

Ik heb zelf het gevoel dat er meer speelt. Maar als zij me dat niet kan vertellen, en me blijft afkaffen als ik haar normaal een berichtje stuur om opheldering te krijgen, is het misschien maar beter om haar te laten gaan, hoe moeilijk ik dat ook vind. Ik weet wel dat ze er een hekel had aan de momenten dat ik weer eens naar de fles greep voor m'n problemen. Momenteel heb ik een behandeling van 2 weken om mijn drinkgedrag onder controle te krijgen. Zou het een idee zijn om haar na deze 2 weken nog een keer een belletje te doen? Misschien dat haar emoties tegen die tijd ook wel wat verdwenen zijn, en ze wel normaal een gesprek aan kan..
ja, zou haar zeker met rust laten die 2 weken dat je "afkickt". vergeet niet een leuke kaart oid te sturen voor haar verjaardag.
Na die 2 weken kun je het nog eens proberen. Overigens, kan het zijn dat je gevoelig bent voor licht, dat het een winterdip is?
Dus geef het wat tijd en probeer dan nog eens, en indien niet, helaas dan maar.
Overigens dat ze jou zaken vertelt die ze anderen niet vertelt hoeft niet te betekenen dat zij ook verliefd is. Blijkbaar ben jij voor haar (of was toen) een goed klankbord, iemand waar zij erg goed mee kan praten.

Succes, vooral met het van de alcohol afblijven. Rond jouw leeftijd heb ik ook gezopen maar drink nu al bijna 40 jaar niet meer. Paar keer per jaar drink ik een biertje of port, maar minder dan 6 per jaar! Heb er gewoon geen zin meer in.

^O^ c_/

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 19-01-2018 10:04:38 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 19 januari 2018 @ 09:58:39 #30
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176605941
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 23:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Okee, je bent 19 en je hebt nu al een alcohol probleem, echt als mijn dochter zoiets zou zeggen zou ik haar ook aanraden om het contact direct te verbreken.
Sorry ts-er, ik zou haar zelfs verbieden om nog met jou om te gaan.
Drank maakt meer kapot dan je denkt. Krijg het onder controle of stop er helemaal mee. Je hebt nog ´n jaar of 60 te gaan.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 19 januari 2018 @ 10:01:36 #31
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176606001
quote:
4s.gif Op woensdag 17 januari 2018 23:28 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hij is 19 en heeft zijn alcoholprobleem erkend en er hulp voor gezocht..

Waarom zou je je dochter aanraden het contact te verbreken?
Misschien omdat je het beste voor je kind wilt, of in ieder geval niet iets waar een duidelijk risico op ellende bij aanwezig is.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 19 januari 2018 @ 11:55:31 #32
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_176607997
quote:
4s.gif Op woensdag 17 januari 2018 23:28 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hij is 19 en heeft zijn alcoholprobleem erkend en er hulp voor gezocht..

Waarom zou je je dochter aanraden het contact te verbreken?
Omdat op je 19e een drankprobleem hebben niet erg gezond is. Vaak komt dit dan ook voor in bepaalde milieus. En dat is niet bij de Pieter-jan's van Nederland.

Een drankprobleem krijg je niet zomaar. Ik vindt het wel iets zeggen over de persoon. Vooral gezien de leeftijd.
pi_176608690
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 11:55 schreef SpaanseVlieg het volgende:
Vaak komt dit dan ook voor in bepaalde milieus. En dat is niet bij de Pieter-jan's van Nederland.
Nog nooit bij het corps geweest zeker?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 12:54:40 #34
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_176609181
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 12:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nog nooit bij het corps geweest zeker?
Dat noem ik geen drankprobleem
pi_176611086
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:12 schreef Seam het volgende:
Its the friendzone. Op die leeftijd noemt geen enkele meid een man haar beste maatje als ze seksueel geinteresseerd in hem is.

Dus? Hij zegt niet dat hij het erg vindt om haar maatje te zijn.

TS, als een meisje geïnteresseerd is doet ze wel haar best om contact te onderhouden. Als jij probeert contact te zoeken en zij verbreekt het contact moet je gewoon stoppen met berichten sturen totdat zij weer contact opneemt. Neemt zij geen contact op dan is het einde vriendschap.

Gelukkig zijn er miljoenen andere vrouwen ^O^

Ik heb trouwens laatst hetzelfde gehad. Twee goede vriendinnen die ineens het contact verbroken. Whatever.

[ Bericht 3% gewijzigd door Libertarisch op 19-01-2018 14:31:17 ]
pi_176616067
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 11:55 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Omdat op je 19e een drankprobleem hebben niet erg gezond is. Vaak komt dit dan ook voor in bepaalde milieus. En dat is niet bij de Pieter-jan's van Nederland.

Een drankprobleem krijg je niet zomaar. Ik vindt het wel iets zeggen over de persoon. Vooral gezien de leeftijd.
Vind ik niet. Dan kun je net zo goed wat zeggen over mensen die 'ik vindt' schrijven.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_176630055
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 11:55 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Omdat op je 19e een drankprobleem hebben niet erg gezond is. Vaak komt dit dan ook voor in bepaalde milieus. En dat is niet bij de Pieter-jan's van Nederland.

Een drankprobleem krijg je niet zomaar. Ik vindt het wel iets zeggen over de persoon. Vooral gezien de leeftijd.
Op een andere leeftijd wel dan?

Er zijn echt heel veel mensen van die leeftijd, ongeacht hun achtergrond, die alcoholissues hebben. En een drankprobleem kun je dus wél zomaar krijgen, omdat alcohol verslavend werkt.
Dat To zijn probleem erkent siert hem juist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')