Dit zijn de specsquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:02 schreef BlackQuasarHole het volgende:
175 excl. verstuur kosten!
En wat voor moederbord zit erin weet je dat?
Want ga hem gelijk upgraden naar een snellere processor! Ga deze als render Node gebruiken voor Vray
let je hier even op? heb ik je al eerder op gewezen...quote:2. Aanvullende regels
o Je mag je topic maximaal één keer per dag kicken, maar alleen als er die dag niet gereageerd is, je eventuele eigen reacties tellen hier in mee
Hij is net zo groot als een doorsnee PC maar minder groot dan een ‘beest van een game pc’quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:19 schreef C2000 het volgende:
Kun je een indicatie geven van de grootte van de kast? Ik wil eigenlijk naar een mini-case, maar dit is wel een mooi systeem...
laat het maar weten. Fijn weekendquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:33 schreef C2000 het volgende:
Dank je. Oke, dat is even groot als mijn huidige kast. Ik denk er even over en kom er dan aankomende week op terug (en ik sluit het dus zeker niet uit dat ik hem van je over wil nemen), is ie intussentijd verkocht; so be it.
Dank je, ingelijksquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:37 schreef Faerlina91 het volgende:
[..]
laat het maar weten. Fijn weekend
Muis wordt gebruikt voor de laptop. Toetsenbord is niet verkoopwaardig, maar mag je er gerust bij hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:42 schreef john2406 het volgende:
Geen scherm toetsenbord of noem maar, hoe gebruikte je moeder deze dan?
heb je nog interesse ?quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:02 schreef BlackQuasarHole het volgende:
Want ga hem gelijk upgraden naar een snellere processor! Ga deze als render Node gebruiken voor Vray
sorry dat vind ik te weing. Voor ¤200 inclusief hebben we een dealquote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:28 schreef Sjechov het volgende:
150 excl. verzending (moet wel verzonden worden)
Is me teveel. Ik haak af, succes!quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:31 schreef Faerlina91 het volgende:
[..]
sorry dat vind ik te weing. Voor ¤200 inclusief hebben we een deal
Doe mij eens een paar fotos binnen zijde van de kast en evt buitenzijde usb aansluitingen kan dat?quote:
ik neem aan dat je geen interesse meer hebt. Voor einde van de dag is ie verkocht voor ¤375quote:Op donderdag 18 januari 2018 12:02 schreef BlackQuasarHole het volgende:
Excuus dacht dat ik al had gezegd dat ik hem niet meer wilde?quote:Op zondag 21 januari 2018 01:23 schreef Faerlina91 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je geen interesse meer hebt. Voor einde van de dag is ie verkocht voor ¤375
prima dan. Bij deze, mag slotje op. Pc wordt vandaag opgehaaldquote:Op zondag 21 januari 2018 01:28 schreef BlackQuasarHole het volgende:
[..]
Excuus dacht dat ik al had gezegd dat ik hem niet meer wilde?
En verkocht voor 375 euro??? Welk slachtoffer?
Hoop doet leven.quote:Op zondag 21 januari 2018 01:40 schreef Faerlina91 het volgende:
[..]
prima dan. Bij deze, mag slotje op. Pc wordt vandaag opgehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |