quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:50 schreef Eejit het volgende:
[..]
Daar is ook gewoon een tool voor van EA. Moet je wel een positief record hebben.
Zonde.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:32 schreef timmmmm het volgende:
A;s het hele TOTY uit is, ga ik toch ook wel wat fifapunten halen denk ik
Dat is wel een dingetje ja, investeren is zoveel makkelijker met 500k coins dan met 50kquote:Op donderdag 18 januari 2018 09:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Thanks
Rijken worden rijker is wel een feit, lekker massaal investeren
Niet doen man! Zonde van het geld, Nephentez en Bateson op youtube hebben allebei meer dan 100k fifa points uitgegeven tot nu toe en niets bijzonders gepacked. Tuurlijk, je kan net geluk hebben, maar ik zou het zonde vinden.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:32 schreef timmmmm het volgende:
Als het hele team uit is, heb je meer kans. Is nog steeds een kleine kans, maar toch.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet doen man! Zonde van het geld, Nephentez en Bateson op youtube hebben allebei meer dan 100k fifa points uitgegeven tot nu toe en niets bijzonders gepacked. Tuurlijk, je kan net geluk hebben, maar ik zou het zonde vinden.
De kans dat je daadwerkelijk iets interessants packt is minimaal dit jaar.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vertel, waarom is het zonde dat ik voor een paar knaken wat pakketjes koop.
Wat Elan zegtquote:Op donderdag 18 januari 2018 10:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vertel, waarom is het zonde dat ik voor een paar knaken wat pakketjes koop.
Mijn neefje heeft voor 500 euro gehaald, ik (met coin) voor een kleine miljoen. Werkelijk waar geen speler gepackt van boven de 2 ton zijn beste was Aguerro die was 5 ton toen... Je kunt je coin beter sparen in mijn optiek.quote:
Tot nu toe heb ik altijd zieke packluck dus ik ga het er zeker op wagen. Ik hou jullie op de hoogtequote:Op donderdag 18 januari 2018 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft voor 500 euro gehaald, ik (met coin) voor een kleine miljoen. Werkelijk waar geen speler gepackt van boven de 2 ton zijn beste was Aguerro die was 5 ton toen... Je kunt je coin beter sparen in mijn optiek.
Maar goed zal je zien, pakt timmmmmm gewoon een TOTY Ronaldo.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft voor 500 euro gehaald, ik (met coin) voor een kleine miljoen. Werkelijk waar geen speler gepackt van boven de 2 ton zijn beste was Aguerro die was 5 ton toen... Je kunt je coin beter sparen in mijn optiek.
Jezusquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb een basic team gebouwd (+- 200K) en ga van mijn coins packs halenquote:Op donderdag 18 januari 2018 10:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga hetzelfde doen als hopelijk prime Kluivert vanavond uitkomt, enige speler die ik wilquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik heb een basic team gebouwd (+- 200K) en ga van mijn coins packs halen8 125K packs en zie wel wat eruit komt.
Spelen met betere spelers is toch minimaal verschil.
Bedank alle mensen die er geld tegenaan smijten voor de pack weight.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:16 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb echt niks noemenswaardigs gepacked en ik heb nu al 15 seizoenen FUT gespeeld en ik weet niet hoeveel SB.
Kluivert lijkt me meer wat voor GTAquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde doen als hopelijk prime Kluivert vanavond uitkomt, enige speler die ik wil
Niet echt zin om me daar mee bezig te houdenquote:Op donderdag 18 januari 2018 12:31 schreef Bolasie het volgende:
Geld uitgeven in FUT![]()
Niet het spel al minstens vier keer terugverdiend hebben.
Gebeurt mij nou nooit zoiets...quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:48 schreef Lastpost het volgende:
Kreeg zelf uit een bronzen SB reward Pogba.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |