abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 januari 2018 @ 09:33:10 #26
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_176582384
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:32 schreef Notnecessary het volgende:
Heb weleens gehad dat je ergens blijft slapen dus dan heb je 2x avond seks, ochtendseks en dan is het voor mij wel klaar.

Samen onder de douche kreeg hij m weer stijve dus dan pijp je m even klaar. Kun je de eiwitten bij het ontbijt schrappen 😛
heb je al plannen het weekend??
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 18 januari 2018 @ 12:09:30 #27
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_176585764
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:32 schreef Notnecessary het volgende:
Heb weleens gehad dat je ergens blijft slapen dus dan heb je 2x avond seks, ochtendseks en dan is het voor mij wel klaar.

Samen onder de douche kreeg hij m weer stijve dus dan pijp je m even klaar. Kun je de eiwitten bij het ontbijt schrappen 😛
Niks mis mee idd :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_176586112
Nee zou te lang duren, duurt al een uur voordat ik klaar kom met normale seks. Alleen aftrekken of pijpen gaat niet werken
pi_176779000
Ik zou in een relatie wel meer m'n best doen om haar te helpen, maar als het alleen om de seks gaat ben ik er na het klaarkomen wel klaar mee.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 28 januari 2018 @ 02:10:01 #30
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_176789706
Ja, ik ook wel hoor, wat is de kleine moeite om je mond en tong te laten werken?

Anderzijds kan ik, als ik echt niet geil ben, niet op commando stijf worden. Vind ik wel een beetje jammer :{
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
pi_176789753
quote:
2s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:12 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Diverse redenen hé, ongesteld geen zin e.d.
Een echte schipper bevaart ook de rode zee, mijn jong. :')
pi_176793038
Waarom zou je minder je best doet voor seks zonder relatie? Het is toch veel lekkerder als de vrouw er ook een beetje plezier in heeft? Na een orgasme is de seks voor mij beter en ben ik tot alles in staat. Daarnaast mis je de kans op herhaling als je alleen maar aan jezelf denkt en vrouwen praten onderling. Volgens mij verlies je dan alleen maar.
pi_176802272
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 11:40 schreef Notnecessary het volgende:
Waarom zou je minder je best doet voor seks zonder relatie? Het is toch veel lekkerder als de vrouw er ook een beetje plezier in heeft? Na een orgasme is de seks voor mij beter en ben ik tot alles in staat. Daarnaast mis je de kans op herhaling als je alleen maar aan jezelf denkt en vrouwen praten onderling. Volgens mij verlies je dan alleen maar.
Dit 100x. Seks iets dat je samen beleefd, niet iets dat je in je eentje beleefd.
Hoe lekkerder het voor haar is, hoe lekkerder het ook voor jou is.
Plus dat het voor jou toch ook lekker/geil/spannend is om te zien dat zij er van geniet? en vice versa natuurlijk.
Ik doe mijn best.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 18:08:15 #34
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_177236380
Kan iemand de titel aanpassen? Het is niet eenzijde maar eenzijdige.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_177247946
Vaak draait het uit op wederzijdse seks bij ons, maar soms als ik ongesteld ben (1e of 2e dag, dus wanneer het hevig is) en hij zin heeft, doen we aan eenzijdige seks. Ook als we het bijvoorbeeld al 2x of 3x hebben gedaan, hoeft het van mij niet meer, dus als hij dan nog een rondje wil, wordt het eenzijdige seks.

Andersom komt trouwens niet voor, maar vooral omdat het dan uiteindelijk wederzijdse seks wordt.
pi_177280307
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 09:48 schreef DD_Kong het volgende:
Ja hoor.

Meestal als ik was klaargekomen, hoefde ik niet zo nodig meer verder te neuken. Maar mijn ex wilde altijd nog een 2e / 3e keer. Dat deed ik dan voor haar, niet zo zeer voor mijzelf.
Wat ben je een kanjer zeg....een vrouw drie maal doen klaar komen met neuken en uzelve maar één keer uwe kogel verschieten..U bent zeker getraind in tantraneuken.Dat vraagt training en ademhalingsoefening om de kogel tot op het uiterst van de loop te drijven zonder af te schieten.Deze terug te laten zakken enz... zit U dan ook in elkaars schoot??
pi_177290028
Oh ja natuurlijk. Soms ben je gaar of lui maar toch ook geil. Vaak loopt dat wel uit op seks want opwindend. Maar soms is het ook gewoon lekker om de ander op te geilen en klaarpijpen, zeker als je nog niet wakker genoeg of te teut bent voor full blown seks. Dat komt dan de volgende ronde wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')