abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 januari 2018 @ 10:04:25 #26
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176514440
quote:
7s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Stam plus t. Lagereschoolwerk.
Lees even terug. _O-.
And so is the past
pi_176514453
Voor de duidelijkheid: ik heb helemaal geen hekel aan vrouwen ofzo hoor! Maar dit is iets wat me gewoon opvalt, vrouwen zijn gemeen tegen elkaar, misgunnen elkaar van alles en ik vroeg me alleen even af waarom?
Bij mannen is dit beduidend minder.
pi_176514464
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:04 schreef Mekamotut het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik heb helemaal geen hekel aan vrouwen ofzo hoor! Maar dit is iets wat me gewoon opvalt, vrouwen zijn gemeen tegen elkaar, misgunnen elkaar van alles en ik vroeg me alleen even af waarom?
Bij mannen is dit beduidend minder.
Wellicht omdat vrouwen vaak socialer zijn? :P
Twiddel
  maandag 15 januari 2018 @ 10:05:41 #29
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176514469
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:04 schreef Mekamotut het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik heb helemaal geen hekel aan vrouwen ofzo hoor!
Dat heeft nagenoeg niemand (behalve wat geesteszieke figuren hier en daar). Dat je dat tegenwoordig steeds overal bij moet zeggen is dan ook bedonderd.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 15 januari 2018 @ 10:05:54 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176514475
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:

Lees even terug. _O-.
Je weet dat ik je al voor je edit heb gequoot?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176514490
quote:
99s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:05 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Wellicht omdat vrouwen vaak socialer zijn? :P
Roddelen en afkraken zijn dus normale sociale bezigheden van vrouwen?
Lijkt me sterk.
  maandag 15 januari 2018 @ 10:07:02 #32
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176514498
quote:
10s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je weet dat ik je al voor je edit heb gequoot?
Welke edit? O-).

Beetje quotes veranderen, vals kreng. :P.
And so is the past
pi_176514514
Concurrentie.

Waar mannen hun dominantie aantonen door grapjes te maken ten koste van anderen (ja, dat zie ik dan weer vaker bij mannen), doen vrouwen dat door anderen op hun hand te krijgen en mensen die ze niet mogen zwart te maken.

Heel erg gegeneraliseerd natuurlijk.
  maandag 15 januari 2018 @ 10:07:43 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176514521
quote:
12s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:

Welke edit? O-).

Beetje quotes veranderen, vals kreng. :P.
Ik snap dat gezichtsverlies lijden moeilijk is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 15 januari 2018 @ 10:08:06 #35
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176514529
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:06 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Roddelen en afkraken zijn dus normale sociale bezigheden van vrouwen?
Lijkt me sterk.
Vrouwen zijn tegelijkertijd ook meer actief met het opbouwen van sociale capital en onderhouden relaties beter. Dus ze kunnen het zich vaker veroorloven om bruggen te verbranden. Of om de ene persoon in te wisselen voor de ander (door achter de rug om de ander af te fikken bij de koffiemachine)
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_176514541
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:06 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Roddelen en afkraken zijn dus normale sociale bezigheden van vrouwen?
Lijkt me sterk.
Wel op kantoor.
pi_176514563
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Concurrentie.

Waar mannen hun dominantie aantonen door grapjes te maken ten koste van anderen (ja, dat zie ik dan weer vaker bij mannen), doen vrouwen dat door anderen op hun hand te krijgen en mensen die ze niet mogen zwart te maken.

Heel erg gegeneraliseerd natuurlijk.
Goed antwoord! Klopt wel een beetje, ik maak ook grappen ten koste van andere maar dat zijn meestal gewoon grappige dingen waar het slachtoffer zelf ook om moet lachen.
pi_176514565
Ik mag graag in SHO en andere topics over mooie vrouwen lachen over de vaginanijd die er daar heerst. :P

Vrouwen doen dit soort onzin inderdaad wel, maar als ze eenmaal een beetje zelfvertrouwen kweken en niet op hun 35e nog met hun magere eierstokjes thuis met de kat zitten te vingeren ofzo valt het allemaal wel mee. Sommige zijn onherstelbaar verzuurd, dat wel. It happens.
-nee-
  maandag 15 januari 2018 @ 10:11:29 #39
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176514600
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:09 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Goed antwoord! Klopt wel een beetje, ik maak ook grappen ten koste van andere maar dat zijn meestal gewoon grappige dingen waar het slachtoffer zelf ook om moet lachen.
Echt lachen of als een boer met kiespijn lachen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_176514647
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Echt lachen of als een boer met kiespijn lachen?
Echt lachen.
  maandag 15 januari 2018 @ 10:14:44 #41
242879 Onnoman
The On And Only
pi_176514667
TS is laatst met zijn moeder gaat lunchen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 15 januari 2018 @ 10:15:10 #42
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176514673
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Echt lachen of als een boer met kiespijn lachen?
Zal bij mannen 20/80 zijn

80% dingen waar je een klein beetje gevoelig voor bent maar wat in de groep gewoon een leuk ding is en waarvan je equivalenten hebt bij andere mannen waar je ze op terug kan pakken en wat jou ook helpt je gevoeligheid te verminderen (wat wat mij betreft goed is)

20% dingen wat je wellicht niet kan hebben maar wat je weg lacht.

Wat betreft mijn eigen ervaring.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 15 januari 2018 @ 10:15:22 #43
242879 Onnoman
The On And Only
pi_176514679
quote:
10s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Mannen doen dat ook hoor, verschilt gewoon per persoon. Sommige mensen hebben gewoon niks beters te doen in hun leven, daarom gaan ze maar fucks geven om andermans leven
zit niet zo te bitchen kut
anders kom je maar vechten :D
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 15 januari 2018 @ 10:15:58 #44
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176514693
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:13 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Echt lachen.
Nee oké. Want die zogenaamde grappen kunnen natuurlijk ook gewoon kwetsend zijn, ook al wordt erom gelachen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_176514736
Toen ik nog geneeskunde deed waren de vrouwen ruim in de meerderheid en het viel me wel op dat ze absoluut niet met alleen vrouwen in groepsprojecten wilden zitten. Er werd als man zijnde nog net niet om je gevochten :') Of ik dit kan generaliseren naar de gehele vrouwelijke bevolking is een andere vraag, maar als single mannelijke student vond ik het wel vermakelijk :+ Dat miste ik wel toen ik vervolgens in Delft ging studeren.. :(
pi_176514750
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee oké. Want die zogenaamde grappen kunnen natuurlijk ook gewoon kwetsend zijn, ook al wordt erom gelachen.
Meestal zijn het werkgerelateerde grappen zoals iemand een heet steentje in zijn bilspleet keilen en dat soort dingen.
En natuurlijk zijn er dingen die gevoelig liggen en daar maken we dan geen grappen over.
pi_176514759
Schopenhauer heeft hier een mooi stuk over geschreven.

quote:
"Bij een eerste kennismaking staan twee vrouwen met duidelijk meer gedwongenheid en huichelarij tegenover elkaar dan twee mannen. Als twee vrouwen elkaar een compliment maken, klinkt het ook veel belachelijker dan als twee mannen dat doen. Terwijl een man, zelfs tegen iemand die ver beneden hem staat, meestal toch spreekt met een zekere consideratie en humaniteit, is het onverdraaglijk om aan te zien hoe hautain en minachtend een voorname vrouw zich gedraagt tegenover een lager geplaatste vrouw (die niet bij haar in dienst is).

Misschien komt dat omdat bij vrouwen ieder verschil in rang er veel meer op aankomt dan bij ons en veel sneller kan worden veranderd of opgeheven. Want bij ons tellen er honderd verschillende factoren mee, maar bij hen is er maar één beslissend: welke man zij hebben behaagd. Misschien komt het ook omdat zij veel dichter bij elkaar staan dan mannen, door de eenzijdigheid van hun beroep, en om die reden de standsverschillen proberen te benadrukken.

Alleen als het door de geslachtsdrift is vertroebeld, kan het mannelijke intellect het onvolgroeide geslacht, met zijn smalle schouders, brede heupen en korte beentjes, het schone geslacht noemen, want heel de schoonheid ervan hangt samen met die drift. Het zou beter zijn om het vrouwelijke geslacht het onesthetische te noemen. Voor muziek, voor poëzie en voor de beeldende kunsten zijn zij geen van allen werkelijk gevoelig of ontvankelijk; als ze doen alsof ze dat wel zijn, is het alleen naäperij, uit behaagzucht. Ze zijn niet in staat een zuiver objectieve interesse voor iets te hebben, en de reden daarvan is, denk ik, de volgende. De man streeft naar een directe beheersing van de dingen, door ze te begrijpen of te onderwerpen. Maar de vrouw is altijd en overal uitsluitend aangewezen op een indirecte beheersing, namelijk via de man, en hij is de enige die zij direct moet beheersen.

Daarom ligt het in de aard van de vrouw om alle dingen allleen maar te beschouwen als middel om een man te veroveren, en hun interesse in iets anders is altijd maar geveinsd, is enkel een omweg, dat wil zeggen loopt uit op koketterie en naäperij. Rousseau heeft al gezegd: 'Les femmes, en général, n' aiment aucun art, ne se connaissent a aucun, et n' ont aucun génie.' Iedereen die zich niet door de schijn laat bedriegen zal dat wel gemerkt hebben. Men hoeft er slechts op te letten waar ze belangstelling voor hebben bij een concert, een opera of een toneelstuk, en bij voorbeeld de kinderlijke onbevangenheid gade te slaan waarmee ze tijdens de mooiste passages van de grootste meesterwerken doorgaan met hun geklets. Als het waar is dat de Grieken de vrouwen niet toelieten bij toneelvoorstellingen, dan hadden ze gelijk; in hun theaters kon men dan tenminste iets verstaan."
pi_176514760
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee oké. Want die zogenaamde grappen kunnen natuurlijk ook gewoon kwetsend zijn, ook al wordt erom gelachen.
Dit gebeurd vast wel, maar daar moet je als man maar tegen kunnen vind ik, all is fair in love and war. Moet je als man maar een dikke huid kweken :P
-nee-
  maandag 15 januari 2018 @ 10:19:47 #49
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176514761
Ik denk dat een interessante factor is dat er bij vrouwen vaak geen grens is in hoe kattig ze kunnen zijn naar elkaar toe. Het mondt toch bijna nooit uit op geweld. En geweld tussen vrouwen is... vaak... whatever... Ga je bij een man te hard de grens over kan je een ECHTE klap op je bek verwachten en ga je 80x de grens over kan je in een gevecht voor je leven belanden. Ja zelfs als de man in kwestie de helft van jouw gewicht is kan deze persoon in theorie dodelijk uit de hoek komen.

Dat heeft wellicht een effect op de dynamiek tussen mannen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 15 januari 2018 @ 10:20:29 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176514773
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:19 schreef Mekamotut het volgende:

Meestal zijn het werkgerelateerde grappen zoals iemand een heet steentje in zijn bilspleet keilen en dat soort dingen.

Waar werk jij?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')