abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176505734
Ik introduceer twee filmpjes.


Op fok wordt dit vrijwel zonder uitzondering gezegd door zowel mannen en vrouwen. 'Persoonlijkheid maakt de man aantrekkelijk voor vrouwen, en niet zijn fysieke knapheid'. Hoeveel hiervan is waar? Youtube user "Realtalk" geeft op amateuristische maar zeer overtuigende wijze weer. Dat het uiterlijk van een man waar hij mee geboren is, doch zeer zeker impact heeft op hoe en wat vrouwen kiezen als (sexuele) partner. Meer dan de gemiddelde man denkt. Hij gebruikt hiervoor fragmenten uit de Britse dating-serie 'Dating in the Dark' (Engels commentaar met Frans accent. Rustig gesproken, zeer goed te doen)


Youtube channel FaceandLMS, deed recent op een amateuristische maar erg overtuigende wijze een studie. Naar wat vrouwen werkelijk aantrekt in mannen. Video 1.4 gaat in op het baggetelisatiegdrag van mannen zelf, die nooit aantrekkelijk gevonden worden. En hoe vrouwen zich hierin verhouden. Bijvoorbeeld. Mannen denken ouder te worden als wijn en vrouwen zullen alleen maar verzuren. De realiteit is echter dat bij het ouder worden de huid bij iedereen aan elasticiteit inboet. Door gemis aan collageen. Hij gaat op veel meer algemene (on)wijsheden in. En debunked ze stuk voor stuk. Ter verduidelijking. De realiteit is wat wordt genoemd de "red pill". Populair gemaakt door de film "The Matrix" uit 1999. Waar Morpheus, Neo de keus geeft. Wil je de rode pil en de waarheid of ga je met de blauwe pil terug naar dromenland? (Engels-Amerikaans commentaar. Prima te doen)

Mijn bedoeling met deze twee videos. Is dat ik graag zou willen zien dat het collectief aan gemiddelde wijsneuzen hier op dit forum. Deze twee videos en hun argumenten, volledig debunken. Zou dit gaan lukken?

Ik wil de mods oproepen om semi-gappige oneliner opmerkingen te verwijderen van tijd tot tijd. Waarvoor Dank!
pi_176505790
Nou is het net alsof Kwadraad gefrustreerd is.
Misschien ff de op in quote form zetten?
Twiddel
  zondag 14 januari 2018 @ 20:11:05 #3
451005 Grems
Clown World
pi_176505810
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:01 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

-O-
Mijn tienerjaren zouden zoveel beter geweest zijn als men gewoon eerlijk geweest was. Sociaal gewenst advies neem ik mensen nog niet eens zozeer kwalijk maar het actief ontmoedigen van de daadwerkelijke oplossingen wel.
pi_176505836
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:10 schreef summer2bird het volgende:
Nou is het net alsof Kwadraad gefrustreerd is.
Misschien ff de op in quote form zetten?
-O-
pi_176505853
Het is ook een beetje als de natuur, Albatrossen die maar een moeilijke landing hebben of een oog dat een vreemde kant op kijkt of hun cloaca niet helemaal op orde hebben die paren nu eenmaal wat minder snel en gemakkelijk :)
pi_176505858
quote:
15s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:11 schreef Kwadraad het volgende:

[..]

-O-
Moeiluuuk
Twiddel
pi_176505907
quote:
15s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:12 schreef Kwadraad het volgende:
Het is ook een beetje als de natuur, Albatrossen die maar een moeilijke landing hebben of een oog dat een vreemde kant op kijkt of hun cloaca niet helemaal op orde hebben die paren nu eenmaal wat minder snel en gemakkelijk :)
Ja, maar die blijven iig wel proberen :P
Twiddel
pi_176505914
quote:
99s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:12 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Moeiluuuk
Wat is fiedelen?
pi_176505937
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:14 schreef Kwadraad het volgende:

[..]

Wat is fiedelen?
Geen idee. Vond ik een leuk woord. :P
Twiddel
pi_176505976
quote:
99s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:14 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Geen idee. Vond ik een leuk woord. :P
:P
pi_176506062
Ik verzin ook altijd woordjes en die gebruik ik dan net zolang tot mensen het oppikken en het gaan gebruiken :')
pi_176507538
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:04 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Het bevestigt juist de onjuistheid dat innerlijke kwaiteiten zwaarder zouden wegen dan de knapheid van een man. Links heeft alle innerlijke kwaliteiten die vrouwen zeggen te willen. Rechts kreeg bekendheid door alleen zijn fotos van zijn uiterlijk op een social media platform. Het is ook de moeite waard om de verdere videos van FaceandLMS (de andere youtuber) te kijken. Waarin meer voorbeelden worden gegeven die "realtalk" ook aanhaalt.

[..]

Je geeft toe dat het bij Tinder wel om t uiterlijk gaat. En ik geloof je absoluut wat je in de alinea daarvoor schrijft. Je bent reel in je wensen. Maar wat als een knapperd op Tinder jou zou aanspreken. Zou je dan wel op zijn avances ingaan. Ik bedoel. Als vrouw wordt je wel benaderd op Tinder. Je hoeft verder zelf niks te doen.
Een voorbeeld met wat we bedoelen dat uiterlijk ook niet alles is.

Ja uiterlijk telt natuurlijk wel. Het is het eerste wat je ziet. Een mooie man zal meer vrouwen aantrekken. Maar als het gaat om een relatie wil het niet zeggen dat een mooie man daarin ook succesvol is. Als voorbeeld neem ik boer Marc van bzv. Hij werd gezien als de mooie boer. Hij had dan inderdaad ook de meeste reacties.


Alleen bleek tijdens de afleveringen dat het een saaie man was. Die niet veel lijkt te bieden ondanks zijn eigen bedrijf. Zijn aantrekkelijkheid werd steeds minder. Men snapte waarom deze boer nog alleen was. Als je naast je mooiheid niks te bieden hebt, zijn vrouwen ook snel weg. Daarom het antwoord dat uiterlijk niet het belangrijkste is.

Nog iets om over na te denken. Met het ouder worden gaat de schoonheid ook weg. Dan is het wel prettig om een partner te hebben waar je het fijn mee hebt, waar je mee kan lachen, waar je jezelf bij kan zijn ipv van een mooie klootzak die ook nog eens "lelijk" is geworden.
pi_176507781
Hoe mijn hunk, mijn hunk is geworden:
- mijn gedachtes en gevoelens kunnen lezen
- op het juiste moment het juiste juist kunnen zeggen met juiste lichaamstaal, blik en nabijheid
- lief en hulpvaardig naar mij, en anderen
- neemt leiding wanneer nodig
- laat mij nadenken wanneer nodig

En uiteraard:
- er waren geen alarmbellen afgegaan bij het zien van hem. Later een warm en comfortafel gevoel wanneer hij praatte. Wanneer hij dichtbij kwam: aah, een hunk. Weer later zag ik pas dat hij gespierd was i.v.m. lange mouwen enz. En toen: ahum, een hunk ja ♡

[ Bericht 0% gewijzigd door Yiwei op 14-01-2018 21:27:47 ]
pi_176507952
Misschien een spoiler alert in de OP vanwege de spoiler over the matrix?
pi_176508043
Het idee trouwens dat zelfvertrouwen alles kan compenseren is belachelijk.
Dus ja als je lelijk bent en 2 linkerhanden hebt en meer dan kunnen mensen zeggen dat je zelfverzekerder moet zijn maar ja dat zijn wat holle zinnen dan, ook al zal het vast wel wat helpen.
Betekent alleen niet dat zelfvertrouwen niet iets is wat meiden opvalt. Zet 2 knappe mensen te koop en de ene heeft zelfvertrouwen en de andere niet en ze kopen die met zelfvertrouwen.
Zelfvertrouwen maakt altijd wel uit, maar is geen wondermiddel zoals sommigen willen voordoen nee.
Maar beter je er niet op richten dat het minder uitmaakt dan gezegd wordt en meer tijd investeren in de dingen die wel uitmaken. Bedoel het idee van je leven is toch dat je erop vooruitgaat, niet dat je gaat janken erover wat niet werkt en niet eerlijk is?
pi_176508156
Kan hiervan trouwens een reeks gemaakt worden? Wilde wat teruglezen om te kijken wat er gezegd is tot nu toe maar is wat moeilijker zo
pi_176508206
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:36 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Kan hiervan trouwens een reeks gemaakt worden? Wilde wat teruglezen om te kijken wat er gezegd is tot nu toe maar is wat moeilijker zo
Wat leveren al deze analyses precies op?

De uitkomst is of dat uiterlijk het belangrijkst is, of dat het een wisselwerking is tussen uiterlijk en zelfvertrouwen. Either way moet je er het beste van maken met de kaarten die je hebt.
pi_176508238
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:11 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Een voorbeeld met wat we bedoelen dat uiterlijk ook niet alles is.

Ja uiterlijk telt natuurlijk wel. Het is het eerste wat je ziet. Een mooie man zal meer vrouwen aantrekken. Maar als het gaat om een relatie wil het niet zeggen dat een mooie man daarin ook succesvol is. Als voorbeeld neem ik boer Marc van bzv. Hij werd gezien als de mooie boer. Hij had dan inderdaad ook de meeste reacties.

[ afbeelding ]
Alleen bleek tijdens de afleveringen dat het een saaie man was. Die niet veel lijkt te bieden ondanks zijn eigen bedrijf. Zijn aantrekkelijkheid werd steeds minder. Men snapte waarom deze boer nog alleen was. Als je naast je mooiheid niks te bieden hebt, zijn vrouwen ook snel weg. Daarom het antwoord dat uiterlijk niet het belangrijkste is.

Nog iets om over na te denken. Met het ouder worden gaat de schoonheid ook weg. Dan is het wel prettig om een partner te hebben waar je het fijn mee hebt, waar je mee kan lachen, waar je jezelf bij kan zijn ipv van een mooie klootzak die ook nog eens "lelijk" is geworden.
Goed voorbeeld inderdaad. Man, wat was die vent saai. Maar ja, hij had wel veel opties door zijn uiterlijk. Je hebt er alleen minder aan als niemand blijft hangen omdat je zo nietszeggend bent.
pi_176508283
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat leveren al deze analyses precies op?

De uitkomst is of dat uiterlijk het belangrijkst is, of dat het een wisselwerking is tussen uiterlijk en zelfvertrouwen. Either way moet je er het beste van maken met de kaarten die je hebt.
Nou ja ik wilde niet echt teruglezen om te analyseren. Denk gezien dat je wel meer van mijn posts hebt gezien je dit ook wel door hebt. Vind het alleen wel interessant om te lezen wat er tot nu toe is gezegd. Zonder daarover direct bij iedereen te moeten melden of ik het ermee eens ben of niet en er mijn eigen hersenspinsels op los te laten.

Maar alleen afgaande op jouw post, waarom zou de uitslag niet bijvoorbeeld kunnen zijn dat zelfvertrouwen het belangrijkste is? En nee ik hoef geen hele uitleg, maar bedoel naar mijn idee sluit je hiermee al iets uit wat ook net zo goed zou kunnen. Maar goed zelfvertrouwen is naar mijn idee ook een card die je hebt of ontwikkelt of niet. Ik zie nooit zo het onderscheid met alle andere dingen wat dat betreft
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 21:41:45 #20
236264 crew  capricia
pi_176508292
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:31 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Het idee trouwens dat zelfvertrouwen alles kan compenseren is belachelijk.
Dus ja als je lelijk bent en 2 linkerhanden hebt en meer dan kunnen mensen zeggen dat je zelfverzekerder moet zijn maar ja dat zijn wat holle zinnen dan, ook al zal het vast wel wat helpen.
Betekent alleen niet dat zelfvertrouwen niet iets is wat meiden opvalt. Zet 2 knappe mensen te koop en de ene heeft zelfvertrouwen en de andere niet en ze kopen die met zelfvertrouwen.
Zelfvertrouwen maakt altijd wel uit, maar is geen wondermiddel zoals sommigen willen voordoen nee.
Maar beter je er niet op richten dat het minder uitmaakt dan gezegd wordt en meer tijd investeren in de dingen die wel uitmaken. Bedoel het idee van je leven is toch dat je erop vooruitgaat, niet dat je gaat janken erover wat niet werkt en niet eerlijk is?
Niet eens.
Mijn tegen argument is Nigel Farage.
Die man is gewoon bij alle standaarden lelijk. En toch is/was ie getrouwd en neukte hij daarnaast minimaal 10 jaar zijn secretaresse.

Uiterlijk is kennelijk niet het issue als het om neuken gaat.
Definitely not CIA
  zondag 14 januari 2018 @ 21:43:03 #21
451005 Grems
Clown World
pi_176508328
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Niet eens.
Mijn tegen argument is Nigel Farage.
Die man is gewoon bij alle standaarden lelijk. En toch is/was ie getrouwd en neukte hij daarnaast minimaal 10 jaar zijn secretaresse.

Uiterlijk is kennelijk niet het issue als het om neuken gaat.
https://www.celebritynetw(...)el-farage-net-worth/
pi_176508334
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Niet eens.
Mijn tegen argument is Nigel Farage.
Die man is gewoon bij alle standaarden lelijk. En toch is/was ie getrouwd en neukte hij daarnaast minimaal 10 jaar zijn secretaresse.

Uiterlijk is kennelijk niet het issue als het om neuken gaat.
Nee 1 uitzondering maakt inderdaad wel dat iets algemeens niet meer klopt.
Je begrijpt waarom mensen zijn gaan zeggen dat uitzonderingen de regel bevestigen?
En blijkbaar heeft hij wel wat om mee te compenseren ook
En hoeft hij niet te compenseren omdat hij niet lelijk is
pi_176508349
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:41 schreef capricia het volgende:
Nigel Farage
Nigel Farage is niet lelijk.
pi_176508393
En toch is mijn hele reactie nu aan gort door zo'n persoon.
Niemand gaat echt nog gewoon door nu op mijn reactie hierna, gaat gewoon weer verder op het oude houtje alsof wat ik stelde niet klopt.
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 21:50:29 #25
236264 crew  capricia
pi_176508521
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:43 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nigel Farage is niet lelijk.
Smaken verschillen. Maar ik vind zijn hoofd toch wel een 4/10.
Definitely not CIA
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 21:51:19 #26
236264 crew  capricia
pi_176508542
quote:
Ja. Hij heeft geld.
Wat meteen bewijst dat uiterlijk voor een man niet eens zo belangrijk is, kennelijk.
Definitely not CIA
pi_176508556
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Smaken verschillen. Maar ik vind zijn hoofd toch wel een 4/10.
Bedankt Hans
pi_176508564
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Smaken verschillen. Maar ik vind zijn hoofd toch wel een 4/10.
Ji hebt het over standaarden. Ook volgens standaarden is hij niet lelijk.

pi_176508597
Deze discussie weer :') ja vrouwen zijn kieskeurig. Omdat als je er maar beetje behoorlijk uitziet je de mannen voor het uitkiezen hebt.

Als je als man ook geen moeite hebt een vrouw te strikken wil je ook de leukste/mooiste.
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 21:55:07 #30
236264 crew  capricia
pi_176508665
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:52 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ji hebt het over standaarden. Ook volgens standaarden is hij niet lelijk.

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die hier wel van houden.



Definitely not CIA
pi_176508735
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die hier wel van houden.
[ afbeelding ]


[ afbeelding ]
:')
  zondag 14 januari 2018 @ 21:58:24 #32
451005 Grems
Clown World
pi_176508748
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:51 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Hij heeft geld.
Wat meteen bewijst dat uiterlijk voor een man niet eens zo belangrijk is, kennelijk.
Niet als je multimiljonair bent en verbaal/intellectueel tot de elite behoort inderdaad.
  zondag 14 januari 2018 @ 22:00:25 #33
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_176508793
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:58 schreef Grems het volgende:

[..]

Niet als je multimiljonair bent en verbaal/intellectueel tot de elite behoort inderdaad.
Zie ook de vrouw van elke lelijke profvoetballer.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_176508799
Op die foto's ziet ie er wel dom uit ja
  zondag 14 januari 2018 @ 22:01:11 #35
451005 Grems
Clown World
pi_176508806
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:00 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Multimiljonair is voldoende inderdaad _O-

Neeeeeee, dat is omdat hij een passie heeft.
pi_176508844
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:41 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Nou ja ik wilde niet echt teruglezen om te analyseren. Denk gezien dat je wel meer van mijn posts hebt gezien je dit ook wel door hebt. Vind het alleen wel interessant om te lezen wat er tot nu toe is gezegd. Zonder daarover direct bij iedereen te moeten melden of ik het ermee eens ben of niet en er mijn eigen hersenspinsels op los te laten.

Maar alleen afgaande op jouw post, waarom zou de uitslag niet bijvoorbeeld kunnen zijn dat zelfvertrouwen het belangrijkste is? En nee ik hoef geen hele uitleg, maar bedoel naar mijn idee sluit je hiermee al iets uit wat ook net zo goed zou kunnen. Maar goed zelfvertrouwen is naar mijn idee ook een card die je hebt of ontwikkelt of niet. Ik zie nooit zo het onderscheid met alle andere dingen wat dat betreft
Omdat de maatschappij over het algemeen vrij oppervlakkig is en als je dan een theoretisch persoon die 10/10 is tegenover een lelijk persoon met zelfvertrouwen zet, denk ik dat de 10/10 het vaker zou winnen. En dan probeer ik echt te denken aan hoe vrouwen in de maatschappij over het algemeen kijken, dus niet hoe ik zelf kijk of hoe foksters kijken.

Maar ook dat is niet zwart/wit. Want er is een verschil tussen waar je iemand ontmoet, hoe lang je die persoon kent, wat je van iemand wilt (lust, relatie) etc. Het valt gewoon niet te zeggen en zo’n puur theoretische analyse van twee uitersten heb je imo niet zoveel aan.

Want als iemand heel lelijk is én onzeker, gaat die persoon ook niet zomaar heel zelfverzekerd worden. Het draagt dus ook niet bij aan een oplossing. Ben je gemiddeld, dan moet je vooral wat meer leren relativeren en onder de mensen komen, ipv online analyseren hoe makkelijker knappe mensen het hebben via online dating.

Maar ik snap heel goed hoe je uiterlijk je kansen kan beperken en hoe dat lastig compenseren is als je al onzeker bent. Als mensen je dan het advies geven dat je aan je innerlijk moet werken, klopt dat. Als ze zeggen dat je er eerst beter uit moet zien, klopt dat ook. Want beide vergroten je kansen.
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 22:02:33 #37
236264 crew  capricia
pi_176508846
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:01 schreef Grems het volgende:

[..]

Multimiljonair is voldoende inderdaad _O-
Ja. Dus hou toch eens op over dat uiterlijk zo belangrijk is. _O-
Definitely not CIA
pi_176508906
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:01 schreef Grems het volgende:

[..]

Multimiljonair is voldoende inderdaad _O-

Neeeeeee, dat is omdat hij een passie heeft.
Mja status.

Dat je dan vrouwen aantrekt betekent trouwens niet dat je alle vrouwen aantrekt. Golddiggers zijn natuurlijk wel een bepaald type. De meeste vrouwen, denk ik toch wel, kijken ook naar of iemand bij ze past. :D Heel leuk dat geld en aanzien, maar echt je leven délen met iemand is niet te koop.

Ik snap wel dat als je wanhopig bent en uit een arm land komt, je wat minder waarde hecht aan het romantische beeld van een relatie. Maar in het westen? Veel vrouwen zorgen prima voor zichzelf.
  zondag 14 januari 2018 @ 22:05:21 #39
451005 Grems
Clown World
pi_176508918
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Dus hou toch eens op over dat uiterlijk zo belangrijk is. _O-
Dat is het, tenzij je steenrijk bent.

Het siert je in ieder geval dat je het niet op een zweverig innerlijk gooit.
pi_176508929
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:00 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Op die foto's ziet ie er wel dom uit ja
Het zijn grappige foto's op een voor hem niet zo'n gunstig moment genomen. Maar ook daar zie je dat hij niet lelijk is.

  zondag 14 januari 2018 @ 22:06:39 #41
451005 Grems
Clown World
pi_176508953
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mja status.

Dat je dan vrouwen aantrekt betekent trouwens niet dat je alle vrouwen aantrekt. Golddiggers zijn natuurlijk wel een bepaald type. De meeste vrouwen, denk ik toch wel, kijken ook naar of iemand bij ze past. :D Heel leuk dat geld en aanzien, maar echt je leven délen met iemand is niet te koop.

Ik snap wel dat als je wanhopig bent en uit een arm land komt, je wat minder waarde hecht aan het romantische beeld van een relatie. Maar in het westen? Veel vrouwen zorgen prima voor zichzelf.
Middels de nodige overheidssubsidie wel ja :')
  zondag 14 januari 2018 @ 22:07:49 #42
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176508981
Cholera, topic 3 al? Wat heb zoal gemist aan deel 2?
pi_176509020
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat de maatschappij over het algemeen vrij oppervlakkig is en als je dan een theoretisch persoon die 10/10 is tegenover een lelijk persoon met zelfvertrouwen zet, denk ik dat de 10/10 het vaker zou winnen. En dan probeer ik echt te denken aan hoe vrouwen in de maatschappij over het algemeen kijken, dus niet hoe ik zelf kijk of hoe foksters kijken.

Maar ook dat is niet zwart/wit. Want er is een verschil tussen waar je iemand ontmoet, hoe lang je die persoon kent, wat je van iemand wilt (lust, relatie) etc. Het valt gewoon niet te zeggen en zo’n puur theoretische analyse van twee uitersten heb je imo niet zoveel aan.

Want als iemand heel lelijk is én onzeker, gaat die persoon ook niet zomaar heel zelfverzekerd worden. Het draagt dus ook niet bij aan een oplossing. Ben je gemiddeld, dan moet je vooral wat meer leren relativeren en onder de mensen komen, ipv online analyseren hoe makkelijker knappe mensen het hebben via online dating.

Maar ik snap heel goed hoe je uiterlijk je kansen kan beperken en hoe dat lastig compenseren is als je al onzeker bent. Als mensen je dan het advies geven dat je aan je innerlijk moet werken, klopt dat. Als ze zeggen dat je er eerst beter uit moet zien, klopt dat ook. Want beide vergroten je kansen.
Mooi gezegd weer lieve Aardbei
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 22:10:20 #44
236264 crew  capricia
pi_176509056
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:05 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat is het, tenzij je steenrijk bent.

Het siert je in ieder geval dat je het niet op een zweverig innerlijk gooit.
We kunnen het samenvatten door te stellen dat vrouwen voor succesvolle mannen vallen.

Uiterlijk kan daar een onderdeel van zijn, maar is niet noodzakelijk.
Definitely not CIA
pi_176509180
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:10 schreef capricia het volgende:

[..]

We kunnen het samenvatten door te stellen dat vrouwen voor succesvolle mannen vallen.

Uiterlijk kan daar een onderdeel van zijn, maar is niet noodzakelijk.
Vrouwen vallen ook best voor knappe mannen die nog niks bereikt hebben hoor. Anders had ik veel minder exen gehad. Aangezien voor mij heel veel jaar gewoon wat yolo waren
pi_176509208
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:06 schreef Grems het volgende:

[..]

Middels de nodige overheidssubsidie wel ja :')
:’)
  zondag 14 januari 2018 @ 22:15:33 #47
451005 Grems
Clown World
pi_176509220
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:10 schreef capricia het volgende:

[..]

We kunnen het samenvatten door te stellen dat vrouwen voor succesvolle mannen vallen.

Uiterlijk kan daar een onderdeel van zijn, maar is niet noodzakelijk.
Succes is enkel nodig als cope voor een gebrekkig uiterlijk.
pi_176509263
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mja status.

Dat je dan vrouwen aantrekt betekent trouwens niet dat je alle vrouwen aantrekt. Golddiggers zijn natuurlijk wel een bepaald type. De meeste vrouwen, denk ik toch wel, kijken ook naar of iemand bij ze past. :D Heel leuk dat geld en aanzien, maar echt je leven délen met iemand is niet te koop.

Ik snap wel dat als je wanhopig bent en uit een arm land komt, je wat minder waarde hecht aan het romantische beeld van een relatie. Maar in het westen? Veel vrouwen zorgen prima voor zichzelf.
Alsjeblieft zeg, de meeste vrouwen gáán juist voor het geld én status van de man. Paar jaar trouwen, uit elkaar, nog geld meekrijgen ook.

Buiten die groep heb je ook nog degene die zich fixeren op het uiterlijk, of ze zijn puur op jacht voor de seks, want wees eerlijk, als vrouw heb je het voor het uitkiezen (dit bedoel ik niet negatief, zou niet willen ruilen met 150+ matches op Tinder, zou knettergek worden!).

Uiteindelijk merk je dat de meeste dat niet volhouden en gaan ze tegen de tijd dat er kinderen moeten komen opzoek naar een "stabiele" man, je weet wel degene die ze eerst niet zagen staan.

Het eea is wat gechargeerd en overdreven, maar uiteindelijk komt het hier wel op neer.

En degene die riep dat mensen lelijk worden als ze ouder worden. De meeste worden dat. Sommige vrouwen vind ik persoonlijk mooier worden als ze een oudere leeftijd bereiken O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2018 22:18:33 ]
pi_176509272
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:06 schreef Grems het volgende:

[..]

Middels de nodige overheidssubsidie wel ja :')
Hier ben ik het wel mee eens, financieel wil het nog wel eens lukken maar toch snakken ze naar een man als rots in de branding
  zondag 14 januari 2018 @ 22:19:38 #50
451005 Grems
Clown World
pi_176509366
Mja mannen kunnen heeelemaal niet alleen zijn getuige dit topic :')
pi_176509381
quote:
Niks mis met part-time.
pi_176509413
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:17 schreef Kwadraad het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens, financieel wil het nog wel eens lukken maar toch snakken ze naar een man als rots in de branding
Dan begeef jij je blijkbaar niet in wat meer universitair geschoolde kringen.
  zondag 14 januari 2018 @ 22:22:58 #54
451005 Grems
Clown World
pi_176509429
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niks mis met part-time.
Als je daar zelfstandig mee rond kunt komen niet nee, als je daardoor overheidsgeld nodig hebt om rond te komen red je het dus niet prima zelfstandig.
pi_176509432
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, de meeste vrouwen gáán juist voor het geld én status van de man. Paar jaar trouwen, uit elkaar, nog geld meekrijgen ook.

Buiten die groep heb je ook nog degene die zich fixeren op het uiterlijk, of ze zijn puur op jacht voor de seks, want wees eerlijk, als vrouw heb je het voor het uitkiezen (dit bedoel ik niet negatief, zou niet willen ruilen met 150+ matches op Tinder, zou knettergek worden!).

Uiteindelijk merk je dat de meeste dat niet volhouden en gaan ze tegen de tijd dat er kinderen moeten komen opzoek naar een "stabiele" man, je weet wel degene die ze eerst niet zagen staan.

Het eea is wat gechargeerd en overdreven, maar uiteindelijk komt het hier wel op neer.

En degene die riep dat mensen lelijk worden als ze ouder worden. De meeste worden dat. Sommige vrouwen vind ik persoonlijk mooier worden als ze een oudere leeftijd bereiken O+
Hoe weet je dat het de mééste vrouwen betreft? Omdat je wat verhalen hebt gelezen over scheidingen met golddiggers?
pi_176509466
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:22 schreef Grems het volgende:

[..]

Als je daar zelfstandig mee rond kunt komen niet nee, als je daardoor overheidsgeld nodig hebt om rond te komen red je het dus niet prima zelfstandig.
Red jij het zonder hypotheekrenteaftrek, inkomensafhankelijke heffingskorting, zorgtoeslag, enzovoort dan?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176509475
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:22 schreef Grems het volgende:

[..]

Als je daar zelfstandig mee rond kunt komen niet nee, als je daardoor overheidsgeld nodig hebt om rond te komen red je het dus niet prima zelfstandig.
Er staat in hetzelfde artikel dat het niet de keuze is van de vrouwen.

Maar succes met je vrouwenhaat en zo.
pi_176509488
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan begeef jij je blijkbaar niet in wat meer universitair geschoolde kringen.
Juist wel maar mensen blijven toch de drang hebben om koppeltjes te maken hoor
pi_176509491
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niks mis met part-time.
Ik vind van wel, en om de volgende redenen (ongeacht of het een man of vrouw is):

- krijgen niet alles mee op het werk, dus veel vertellen en/of uitleggen.
- kletsen over hoe het weekend was en wat ze allemaal gaan doen op hun vrije dagen, dus minder productief.
- klagen over dat ze zo druk zijn thuis (hallo, je werkt part-time, tijd genoeg zou je zeggen)
  zondag 14 januari 2018 @ 22:24:58 #60
451005 Grems
Clown World
pi_176509500
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:23 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Red jij het zonder hypotheekrenteaftrek, inkomensafhankelijke heffingskorting, zorgtoeslag, enzovoort dan?
Zonder enig probleem.
  zondag 14 januari 2018 @ 22:25:59 #61
451005 Grems
Clown World
pi_176509530
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er staat in hetzelfde artikel dat het niet de keuze is van de vrouwen.

Maar succes met je vrouwenhaat en zo.
Welke vrouwenhaat? Jij stelt onterecht dat vrouwen het vaak prima zelfstandig redden, ik corrigeer die onzin.
pi_176509540
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:24 schreef Grems het volgende:

[..]

Zonder enig probleem.
Dan zou een vrouw dat net zo goed moeten kunnen. Het is niet zo dat vrouwen extra overheidssubsidie krijgen, omdat vrouwen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176509555
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik vind van wel, en om de volgende redenen (ongeacht of het een man of vrouw is):

- krijgen niet alles mee op het werk, dus veel vertellen en/of uitleggen.
- kletsen over hoe het weekend was en wat ze allemaal gaan doen op hun vrije dagen, dus minder productief.
- klagen over dat ze zo druk zijn thuis (hallo, je werkt part-time, tijd genoeg zou je zeggen)
De klacht is niet dat ze part-time werken, maar dat jij onproductieve collega’s hebt die zeiken over het te druk zijn.

En punt twee is wel heel vergezocht :’) Hoeveel tijd zal dat in beslag nemen die extra dag bespreken, een minuut?
pi_176509574
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er staat in hetzelfde artikel dat het niet de keuze is van de vrouwen.

Maar succes met je vrouwenhaat en zo.
Gaan haten wat je niet kunt krijgen, meer zit er niet achter vrees ik
  zondag 14 januari 2018 @ 22:28:00 #65
451005 Grems
Clown World
pi_176509584
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:26 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dan zou een vrouw dat net zo goed moeten kunnen. Het is niet zo dat vrouwen extra overheidssubsidie krijgen, omdat vrouwen.
Dat kan ook, mits ze fulltime gaat werken. Helaas krijgen we de Hollandsche dames met geen mogelijkheid zover.
pi_176509585
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:25 schreef Grems het volgende:

[..]

Welke vrouwenhaat? Jij stelt onterecht dat vrouwen het vaak prima zelfstandig redden, ik corrigeer die onzin.
50% werkt niet part-time, dus die zullen het redden volgens jou. Een deel kan het part-time ook wel rooien. Dus ja, vrouwen redden het vaak zelfstandig prima.
pi_176509620
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

50% werkt niet part-time, dus die zullen het redden volgens jou. Een deel kan het part-time ook wel rooien. Dus ja, vrouwen redden het vaak zelfstandig prima.
Sst, straks heeft hij geen excuus meer om te claimen dat alle vrouwen gewoon golddigers zijn. :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176509622
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe weet je dat het de mééste vrouwen betreft? Omdat je wat verhalen hebt gelezen over scheidingen met golddiggers?
Haha, gelezen zegt ze. Kom op zeg, ben je echt zo naïef? Kijk eens om je heen in je universitaire contreien, 7 vd 10 vrouwen kleden de man uit na een scheiding en neemt de kinderen ook nog mee, kinder- én partneralimentatie erbij en de vrouw zit op rozen.

En helaas heb je daar weinig tegen in te brengen als man zijnde. Gelukkig zijn ze bezig om het eea in de wet aan te passen, zodat het eerlijker wordt.
pi_176509625
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:28 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat kan ook, mits ze fulltime gaat werken. Helaas krijgen we de Hollandsche dames met geen mogelijkheid zover.
Lees je artikel nog een keer. Want ze hebben dus veelal de optie niet in bepaalde (vrouwelijke) bedrijfstakken.
pi_176509649
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, gelezen zegt ze. Kom op zeg, ben je echt zo naïef? Kijk eens om je heen in je universitaire contreien, 7 vd 10 vrouwen kleden de man uit na een scheiding en neemt de kinderen ook nog mee, kinder- én partneralimentatie erbij en de vrouw zit op rozen.

En helaas heb je daar weinig tegen in te brengen als man zijnde. Gelukkig zijn ze bezig om het eea in de wet aan te passen, zodat het eerlijker wordt.
Dat is niet hetzelfde als iemand die trouwt om het geld.
  zondag 14 januari 2018 @ 22:30:14 #71
451005 Grems
Clown World
pi_176509655
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lees je artikel nog een keer. Want ze hebben dus veelal de optie niet in bepaalde (vrouwelijke) bedrijfstakken.
Arme dames toch, zwaar onderdrukt door het Patriachaat :')
pi_176509698
Ik snap wel dat de mannetjes hier geen vrouwtje kunnen krijgen _O-
pi_176509738
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De klacht is niet dat ze part-time werken, maar dat jij onproductieve collega’s hebt die zeiken over het te druk zijn.

En punt twee is wel heel vergezocht :’) Hoeveel tijd zal dat in beslag nemen die extra dag bespreken, een minuut?
Dat is wél de klacht! Bij meerdere bedrijven dagelijks gezien en meegemaakt, part-timers zijn minder productief (vind ik) en ik heb er totaal niets mee.

Dat jij dat anders ziet, dat mag :).
pi_176509754
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is niet hetzelfde als iemand die trouwt om het geld.
Voordat je kunt gaat scheiden, dien je toch écht eerst te trouwen :s)
  zondag 14 januari 2018 @ 22:34:43 #75
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176509766
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:30 schreef Grems het volgende:

[..]

Arme dames toch, zwaar onderdrukt door het Patriachaat :')
Grems, werkelijk, jij belichaamt een hoop wat ik niet aantrekkelijk vind in een man, zie de TT. Wat een gemiep zeg. Het is niet goed of het deugt niet bij vrouwen :N
pi_176509785
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:31 schreef Kwadraad het volgende:
Ik snap wel dat de mannetjes hier geen vrouwtje kunnen krijgen _O-
Mannetjes en vrouwtje(s), komt wel erg denigrerend over, vind je ook niet? :o.
pi_176509804
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat is wél de klacht! Bij meerdere bedrijven dagelijks gezien en meegemaakt, part-timers zijn minder productief (vind ik) en ik heb er totaal niets mee.

Dat jij dat anders ziet, dat mag :).
Misschien weet je het even niet meer.........maar part timers zijn vaak vele malen productiever als 't mannetje dat zijn 40 uur aan het volmaken is
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 22:36:29 #78
236264 crew  capricia
pi_176509807
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat is wél de klacht! Bij meerdere bedrijven dagelijks gezien en meegemaakt, part-timers zijn minder productief (vind ik) en ik heb er totaal niets mee.

Dat jij dat anders ziet, dat mag :).
Ik lach om mannelijke collega’s die zich een slag in de rondte werken en iedere maand met minder thuis komen dan ik, die parttime werkt. :D
Definitely not CIA
  zondag 14 januari 2018 @ 22:36:43 #79
451005 Grems
Clown World
pi_176509815
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Grems, werkelijk, jij belichaamt een hoop wat ik niet aantrekkelijk vind in een man, zie de TT. Wat een gemiep zeg. Het is niet goed of het deugt niet bij vrouwen :N
Welk gemiep? Ik corrigeer enkele onwaarheden.
pi_176509833
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mannetjes en vrouwtje(s), komt wel erg denigrerend over, vind je ook niet? :o.
Valt wel mee vergeleken met jouw vrouwenhaat
  zondag 14 januari 2018 @ 22:38:31 #81
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176509871
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:36 schreef Grems het volgende:

[..]

Welk gemiep? Ik corrigeer enkele onwaarheden.
Ik mis alleen je klaagmuur nog.
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 22:38:50 #82
236264 crew  capricia
pi_176509878
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Voordat je kunt gaat scheiden, dien je toch écht eerst te trouwen :s)
En wel een aantal jaren zelfs.. 5 of 6 of zo? Voordat er sprake kan zijn van partneralimentatie.
Definitely not CIA
pi_176509888
quote:
En het feit dat je gelijk hebt betekent dat de vrouwen aan je voeten horen te liggen natuurlijk. :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176509903
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:37 schreef Kwadraad het volgende:

[..]

Valt wel mee vergeleken met jouw vrouwenhaat
Waar dan? Dat jij dat zo interpreteert zegt meer over jou dan over mij.

Maar hier op fok zijn vrouwen heilig, je mag er geen woord over zeggen, want er zou maar eens waarheid in kunnen zitten..

Hoezo naïef?!
pi_176509922
Pfttt wat een kansloze kerels zijn er toch, valt me mee dat er nog vrouwen zijn die achter piem aan vangen _O-
  zondag 14 januari 2018 @ 22:40:37 #86
451005 Grems
Clown World
pi_176509926
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:39 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

En het feit dat je gelijk hebt betekent dat de vrouwen aan je voeten horen te liggen natuurlijk. :')
Nee hoor, alleen dat het een fabel is dat ze het prima zelfstandig redden.

Een beetje afgeven op golddiggers terwijl je zelf, via een omweg, afhankelijk bent van de euro's van mannen :') :') _O-
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 22:41:14 #87
236264 crew  capricia
pi_176509945
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:40 schreef Grems het volgende:

[..]

Nee hoor, alleen dat het een fabel is dat ze het prima zelfstandig redden.

Een beetje afgeven op golddiggers terwijl je zelf, via een omweg, afhankelijk bent van de euro's van mannen :') :') _O-
Huh? Alleen mannen betalen belasting?
Graag verhuis ik naar dat land.
Definitely not CIA
  zondag 14 januari 2018 @ 22:43:28 #88
451005 Grems
Clown World
pi_176510007
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Huh? Alleen mannen betalen belasting?
https://www.nu.nl/carrier(...)ens-van-miljoen.html

De bijdrage van mannen aan de pot is significant groter dan die van vrouwen.
  zondag 14 januari 2018 @ 22:45:37 #89
451005 Grems
Clown World
pi_176510066
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik mis alleen je klaagmuur nog.
Dat maak jij ervan, ik geef wat tegenwicht aan het zweverige "werk aan je innerlijk" gelul.
pi_176510560
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:27 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Misschien een spoiler alert in de OP vanwege de spoiler over the matrix?
_O- :')
Ja doei.
pi_176510731
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:11 schreef potjecreme het volgende:

Een voorbeeld met wat we bedoelen dat uiterlijk ook niet alles is.

Ja uiterlijk telt natuurlijk wel. Het is het eerste wat je ziet. Een mooie man zal meer vrouwen aantrekken. Maar als het gaat om een relatie wil het niet zeggen dat een mooie man daarin ook succesvol is. Als voorbeeld neem ik boer Marc van bzv. Hij werd gezien als de mooie boer. Hij had dan inderdaad ook de meeste reacties.

[ afbeelding ]
Alleen bleek tijdens de afleveringen dat het een saaie man was. Die niet veel lijkt te bieden ondanks zijn eigen bedrijf. Zijn aantrekkelijkheid werd steeds minder. Men snapte waarom deze boer nog alleen was. Als je naast je mooieid niks te bieden hebt, zijn vrouwen ook snel weg. Daarom het antwoord dat uiterlijk niet het belangrijkste is.

Nog iets om over na te denken. Met het ouder worden gaat de schoonheid ook weg. Dan is het wel prettig om een partner te hebben waar je het fijn mee hebt, waar je mee kan lachen, waar je jezelf bij kan zijn ipv van een mooie klootzak die ook nog eens "lelijk" is geworden.
Goed voorbeeld. Ook in de persoonlijkheid kun je een handicap hebben die soms even groot is als obstakel in het uiterlijk voor anderen.

quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:28 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat kan ook, mits ze fulltime gaat werken. Helaas krijgen we de Hollandsche dames met geen mogelijkheid zover.
Eerst werkte ik 60 uur of meer, waaronder 's nachts, was helaas laagbetaald... Inmiddels parttime, maar zodra ik genoeg tijd heb kunnen besteden aan mijn hobby en sociale contacten (ja, dat bestaat ook nog voor sommige mensen) ga ik mss weer meer werken.

[ Bericht 14% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 14-01-2018 23:25:44 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 14 januari 2018 @ 23:08:51 #92
451005 Grems
Clown World
pi_176510782
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Eerst werkte ik 60-70 uur, waaronder 's nachts, nog laagbetaald ook... Inmiddels parttime, maar zodra ik genoeg tijd heb kunnen besteden aan mijn hobby en sociale contacten (ja, dat bestaat ook nog voor sommige mensen) ga ik mss weer meer werken.
Het is geen kritiek, enkel een constatering.

Ik vind het prima dat mensen bijvoorbeeld parttime gaan werken of ervoor kiezen om in een sector zoals de kinderopvang te werken. Zolang ze daarna niet zeuren dat die kwaadaardige mannelijke CEO's zoveel meer verdienen.
pi_176510829
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:43 schreef Grems het volgende:

[..]

https://www.nu.nl/carrier(...)ens-van-miljoen.html

De bijdrage van mannen aan de pot is significant groter dan die van vrouwen.
En jij denkt dat dit komt omdat alle vrouwen golddiggers zijn en maar vinden dat de man het geld moet verdienen of ook gedeeltlijk dat de mentaliteit in Nederland is dat de vrouw minder gaat werken en de man fulltime blijft werken bij het krijgen van kinderen? Of dat in sommige posities mannen de voorkeur hebben omdat die niet zwanger kunnen worden? Ik zeg niet dat dat altijd onterecht is btw (hele andere discussie). Het ligt er echt niet altijd aan dat we niet willen...
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 14 januari 2018 @ 23:11:53 #94
451005 Grems
Clown World
pi_176510863
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:10 schreef Californium het volgende:

[..]

En jij denkt dat dit komt omdat alle vrouwen golddiggers zijn en maar vinden dat de man het geld moet verdienen of ook gedeeltlijk dat de mentaliteit in Nederland is dat de vrouw minder gaat werken en de man fulltime blijft werken bij het krijgen van kinderen? Of dat in sommige posities mannen de voorkeur hebben omdat die niet zwanger kunnen worden? Ik zeg niet dat dat altijd onterecht is btw (hele andere discussie). Het ligt er echt niet altijd aan dat we niet willen...
Vaak wel en groot gelijk hebben ze, nogmaals het is geen kritiek. Als ik een vrouw zou treffen die graag fulltime wil werken terwijl ik lekker met de kinderen in het park kan lopen teken ik daar onmiddellijk voor.
pi_176510922
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:11 schreef Grems het volgende:

[..]

Vaak wel en groot gelijk hebben ze, nogmaals het is geen kritiek. Als ik een vrouw zou treffen die graag fulltime wil werken terwijl ik lekker met de kinderen in het park kan lopen teken ik daar onmiddellijk voor.
Ik denk juist dat een kind papa en mama nodig hebben. Waarom niet beiden 4 dagen ipv 3 & 5.

Ik zie dit iig bij ons gebeuren dat alle mensrn met kinderen 4 dagen werken (man/ vrouw). Maar het is de hele mentaliteit in NL dat dit niet als dusdanig normaal wordt bestempeld.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 14 januari 2018 @ 23:16:18 #96
451005 Grems
Clown World
pi_176510948
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:14 schreef Californium het volgende:

[..]

Ik denk juist dat een kind papa en mama nodig hebben. Waarom niet beiden 4 dagen ipv 3 & 5.

Ik zie dit iig bij ons gebeuren dat alle mensrn met kinderen 4 dagen werken (man/ vrouw). Maar het is de hele mentaliteit in NL dat dit niet als dusdanig normaal wordt bestempeld.
^O^
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 23:16:29 #97
236264 crew  capricia
pi_176510952
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:14 schreef Californium het volgende:

[..]

Ik denk juist dat een kind papa en mama nodig hebben. Waarom niet beiden 4 dagen ipv 3 & 5.

Ik zie dit iig bij ons gebeuren dat alle mensrn met kinderen 4 dagen werken (man/ vrouw). Maar het is de hele mentaliteit in NL dat dit niet als dusdanig normaal wordt bestempeld.
Hear hear!
Definitely not CIA
pi_176511084
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Hear hear!
Dat gaat alleen nooit gebeuren, want dat zou betekenen dat de huizenprijzen moeten kelderen. En dat gaan de bestaande huizenbezitters nooit goed vinden, dus iedereen blijft 40 uur werken zodat ze die dure tweeverdienershypotheek kunnen blijven betalen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 14 januari 2018 @ 23:22:40 #99
451005 Grems
Clown World
pi_176511123
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:21 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat gaat alleen nooit gebeuren, want dat zou betekenen dat de huizenprijzen moeten kelderen. En dat gaan de bestaande huizenbezitters nooit goed vinden, dus iedereen blijft 40 uur werken zodat ze die dure tweeverdienershypotheek kunnen blijven betalen.
Zoveel mensen met een afbetaald huis zijn er niet.
  zondag 14 januari 2018 @ 23:24:38 #100
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176511165
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:22 schreef Grems het volgende:

[..]

Zoveel mensen met een afbetaald huis zijn er niet.
Nee, en precies daarom wil niemand zijn huis goedkoop verkopen voor de volgende generatie (die <32 uur in de week werkt), want dan zit je weer met een restschuld.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176511281
Niets behalve de titel gelezen, ik weet alleen dit;

Een goed uiterlijk zonder zelfvertrouwen leid niet tot het hebben van seks/relatie.

Een goed uiterlijk leid tot (flirt)ervaringen die zelfvertrouwen scheppen (al dan niet temporeel), en dus seks/relatie.

Zelfvertrouwen zonder een goed uiterlijk kan leiden tot seks/relatie.

Geen zelfvertrouwen en geen goed uiterlijk leid niet tot seks/relatie tenzij er op een dag tegen een soortgelijk wanhopig hoopje aangelopen wordt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2018 23:33:57 ]
  zondag 14 januari 2018 @ 23:31:13 #102
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176511298
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:31 schreef Kwadraad het volgende:
Ik snap wel dat de mannetjes hier geen vrouwtje kunnen krijgen _O-
Het is in dit topic ook wel bar en boos hoor. Kneuzen centraal hier.
  maandag 15 januari 2018 @ 00:16:15 #103
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176511886
De parttime discussie gaat wel wat beetje off-topic. Kijk en vraag eens in je eigen kennissenkring en in je eigen omgeving. Dan heb je je antwoord. Vrouwen willen niet full-time veelal omdat ze een partner hebben die al genoeg verdient voor twee.

Ik ben nogsteeds van mening dat de twee videos het bij 't rechte eind hebben. Al die mooie innerlijke kwaliteiten die vrouwen dénken waar te nemen bij mannen. En waar zij zeggen mee naar bed te willen of als partner te willen. Vloeien alleen voort uit een pruimbaar tot goed fysiek uiterlijk. Niet andersom.

Is er rook zonder vuur. ik ben niet de enige hierin die zo denkt. Het idee komt ergens vandaan. Namelijk de vrouwelijke gedragingen zelf. Wat al veel eerder objectief door vele mannen is bestudeerd. En waarom zouden alleen mannen opervlakkig kijken naar vrouwen. Maar omgedraaid totaal niet meer relevant?

Vrouwen leren pas op latere leeftijd smoesjes te verzinnen. Om hun eigen oppervlakkighied te camoufleren. Met sociaal maatschappelijk gewenste antwoorden. Antwoorden die niet waar zijn.

En zelfs al ben je een vrouw die op zoek is naar een betrouwbaardere vaste partner. Dus niet zelf gaat voor de knapste. Als die knapperd wel langskomt op je pad en je aandacht geeft. Zeg je dan zeker nee. Nee zou totaal onlogisch zijn zo oportuun als wij mensen zijn.

Kijk eens in r&p naar al die vrouwen-topics en comments dat ze onbetrouwbare types daten. Maar (vast) omdat ze knap zijn BLIJVEN de dames volharden.

De waarheid is bruut.

[ Bericht 27% gewijzigd door Sadcopter op 15-01-2018 00:43:12 ]
pi_176512590
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 00:16 schreef Sadcopter het volgende:
De parttime discussie gaat wel wat beetje off-topic. Kijk en vraag eens in je eigen kennissenkring en in je eigen omgeving. Dan heb je je antwoord. Vrouwen willen niet full-time veelal omdat ze een partner hebben die al genoeg verdient voor twee.
Ik zie inderdaad veel vrouwen in mijn kennissenkring die part-time werken met een full-time werkende partner. Maar die werken allemaal part-time omdat ze 1 of meer kinderen thuis hebben. Als ze een dag extra werken staat dat gelijk aan een dag extra kinderopvang, en dan is het geld dat ze die dag verdiend hebben er gelijk weer doorheen. Dat schiet niet op natuurlijk. Maar part-time werken omdat de partner toch al genoeg verdient? Dat ben ik nog niet tegengekomen, maar zelfs al is het zo, waarom zouden ze full-time moeten gaan werken als er toch al genoeg geld binnenkomt? Een relatie is precies dat: een relatie. Je ondersteunt elkaar, en er zijn meer manieren om elkaar te ondersteunen dan via de portemonnee.

quote:
Ik ben nogsteeds van mening dat de twee videos het bij 't rechte eind hebben. Al die mooie innerlijke kwaliteiten die vrouwen dénken waar te nemen bij mannen. En waar zij zeggen mee naar bed te willen of als partner te willen. Vloeien alleen voort uit een pruimbaar tot goed fysiek uiterlijk. Niet andersom.
Je gooit hier 2 onderscheidingen op 1 hoop: mannen met wie vrouwen in bed willen duiken en mannen met wie vrouwen een relatie willen aangaan. Daar zit nogal een verschil tussen. Als het puur gaat om de seks, dan ja, dan speelt het uiterlijk absoluut een veel grotere rol dan gebruikelijk. Casual seks is lichamelijk, dus het lijkt me niet heel vreemd dat daar een hele sterke fysieke aantrekkingskracht voor nodig is.

Voor een relatie ligt het iets anders. Ik had het in een eerder deel al gezegd, er zijn 3 dingen die mannen gewild maken bij vrouwen:

Op willekeurige volgorde:
1. Uiterlijk.
2. Persoonlijkheid.
3. Vermogen (financiëel).

Er moet een balans zijn tussen die 3 punten. Laten we zeggen dat elk punt een score kan krijgen tussen de 0 en de 10, waarbij een 5 gemiddeld is. De gemiddelde man heeft dus 5 punten in elk gebied, of 15 punten totaal. Als je lelijk bent en maar 3 punten hebt in je uiterlijk, zal je dat moeten compenseren met een bovengemiddelde persoonlijkheid of/en een bovengemiddeld vermogen. Als je heel lelijk bent moet je dat nog meer compenseren. En als ik zeg bovengemiddeld, dan bedoel ik dat ook, en dan zal je op feestjes echt het middelpunt van de aandacht moeten zijn met je charmante houding en grappige verhalen. Een gemiddelde persoonlijkheid is niet genoeg. "Ik kan een redelijk leuk gesprek voeren met de andere sekse en maak wel eens grappen waar ze om moeten lachen en ik maak best makkelijk vrienden, we gaan vaak uit", nee, dat is niet genoeg als je fcking lelijk bent. Je moet het middelpunt zijn. Als je de aandacht hebt van alle mannen in de kamer dan merken de vrouwen dat echt wel op. Dan zie je de radartjes draaien: "Oh, hij is populair, maar waarom? Hij ziet er niet uit. Even erbij staan. Oh wat kan hij goed verhalen vertellen en wat is hij grappig!" Reken maar dat je dan alsnog vrouwen kan krijgen.

"Maar MrAero, wees nou eens reëel, dat zie je toch bijna nooit?" Nee, inderdaad. Lelijke mensen zijn namelijk vaak zo veel gepest en/of afgewezen dat die persoonlijkheid nu flink te wensen overlaat. Het is slechts een enkeling die er hard genoeg aan werkt om ècht charismatisch te worden, ondanks een lelijke kop. Daarom zie je dat niet vaak. Niet omdat wat ik zeg niet klopt, maar omdat het heel moeilijk is om jaren van pesterijen en afwijzingen te vergeten. Heel moeilijk, maar zeker niet onmogelijk. Ik kan natuurlijk geen voorbeelden geven van lelijke mensen met een top persoonlijkheid die jullie ook kennen, want dan zijn ze dus BN'ers of beroemd in het buitenland en dan spelen de financiën meteen ook een rol, maar ik heb vaak genoeg meegemaakt dat een heel lelijk persoon naar huis gaat met een mooie dame nadat hij de 'life of the party' was geweest. Vrouwen vallen nou eenmaal ook op populaire mannen, en reken maar dat je populair bent als mensen je keer op keer opnieuw uitnodigen voor feestjes omdat het niet hetzelfde is zonder jouw lelijke maar enorm grappige kop erbij.

quote:
Is er rook zonder vuur. ik ben niet de enige hierin die zo denkt. Het idee komt ergens vandaan. Namelijk de vrouwelijke gedragingen zelf.
Je verbindt de verkeerde conclusies aan de vrouwelijke gedragingen die je meent te observeren. Je ziet een vrouw in een relatie met een knappe man die haar mishandelt en denkt "waarom kies je nou niet voor een aardige man zoals ik wiens uiterlijk misschien wat minder is?".

Dan keren we weer terug naar die 3 punten. Die mooie man die vrouwen mishandelt?

Uiterlijk: 10
Persoonlijkheid: 1
Vermogen: 5

Voor een totaal van 16 punten.

Dan kijken we naar jou:

Uiterlijk: 1
Persoonlijkheid: 5 (en dat is gemiddeld, dus waarschijnlijk zelfs nog wat optimistisch als ik sommige reacties van je lees :+)
Vermogen: 5 (ga ik maar even vanuit, net als hierboven.

Totaal: 11 punten. Daarom kiezen ze voor die mooie badboys in plaats van voor jou. Zelfs met die kutpersoonlijkheid van ze hebben ze een hogere rating dan jij hebt.

quote:
Vrouwen leren pas op latere leeftijd smoesjes te verzinnen. Om hun eigen oppervlakkighied te camoufleren. Met sociaal maatschappelijk gewenste antwoorden. Antwoorden die niet waar zijn.
Tja, ik zie inderdaad veel vrouwen die beweren dat het uiterlijk er niet toe doet en dat geloof ik ook niet. Maar een beetje stabiel persoon kan tussen de lijnen lezen en zien dat ze gewoon vriendelijk willen zijn. Je kan ze er dan vriendelijk voor bedanken en verder hopen op een echte, gemeende reactie van iemand anders, of je kan boos worden en ze allemaal uitmaken voor leugenaars, om vervolgens allemaal topics te openen om vrouwen toe te laten geven dat uiterlijk er wel degelijk toe doet, zodat je lekker je gelijk kan krijgen. In het beste geval krijg je eindelijk je gelijk, en wat ben je er dan mee opgeschoten? Geen ene moer. Je bent nog steeds lelijk. Vrouwen moeten je nog steeds niet. Gefeliciteerd met je gelijk.

quote:
En zelfs al ben je een vrouw die op zoek is naar een betrouwbaardere vaste partner. Dus niet zelf gaat voor de knapste. Als die knapperd wel langskomt op je pad en je aandacht geeft. Zeg je dan zeker nee. Nee zou totaal onlogisch zijn zo oportuun als wij mensen zijn.
Dit is natuurlijk wel pure onzin. Er is letterlijk altijd wel iemand die mooier is dan je partner. Dat kan niet anders met miljarden mensen op aarde. Ik denk dat de meeste stelletjes er wel van uit kunnen gaan dat hun partner ze niet ineens gaat verlaten als er iets mooiers opduikt tijdens het winkelen in Amsterdam.

quote:
Kijk eens in r&p naar al die vrouwen-topics en comments dat ze onbetrouwbare types daten. Maar (vast) omdat ze knap zijn BLIJVEN de dames volharden.
Inderdaad. Want zoals je zag zijn zelfs mooie mannen met een kutpersoonlijkheid (16 punten) net iets beter voor vrouwen dan een puur gemiddelde man (15 punten).

quote:
De waarheid is bruut.
Klopt ook! De waarheid is dat je wat aan je eenzame bestaan kan doen. Je kan tot op zekere hoogte werken aan je uiterlijk d.m.v. persoonlijke verzorging, de kleding die je draagt, de manier waarop je loopt, staat, je lichaamstaal en gebaren. En zelfs als je daar alles aan hebt gedaan wat er valt te doen, dan kan je je score opkrikken door keihard te gaan werken om je persoonlijkheid aan te passen. Wordt iemand die mensen aantrekt met een vlotte babbel. Leer hoe je grappen moet vertellen. Charmant zijn, zelfvertrouwen uitstralen. En bovengemiddeld dus! Niet gemiddeld, dat is niet genoeg. Hetzelfde geldt voor je salaris. Als gemiddeld gelijk staat aan een gezin kunnen onderhouden, dan is dat niet genoeg! Je portemonnee moet uitpuilen wil je je lelijke kop compenseren.

En de brute waarheid is dat dat allemaal mogelijk voor je is. De brute waarheid is dat je dat tot nu toe allemaal nog niet hebt gedaan. De brute waarheid is dat de situatie waar je je nu in bevindt helemaal je eigen schuld is, hoe graag je ook met je vinger wijst naar vrouwen en/of je eigen genen. Dat is de brute waarheid in dit verhaal...

[ Bericht 1% gewijzigd door MrAero op 15-01-2018 02:51:23 ]
  maandag 15 januari 2018 @ 06:20:25 #105
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176512913
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:26 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dan zou een vrouw dat net zo goed moeten kunnen. Het is niet zo dat vrouwen extra overheidssubsidie krijgen, omdat vrouwen.
Nee, het is in die gevallen zo dat vrouwen overheidssubsidie krijgen omdat ze parttimen zonder noodzaak. En dat is belachelijk, Die toeslagen zijn bedoeld voor mensen die het tijdelijk niet redden, niet mensen die ervoor KIEZEN om niet fulltime te werken terwijl ze dat wel kunnen.

Let wel, ik heb het dus niet over mensen die met parttimen genoeg verdienen, die niet kunnen werken of niet fulltime kunnen werken, of die kinderen hebben of andere complicaties waardoor ze niet fulltime kunnen werken, of die een partner hebben waarmee ze deze rolverdeling hebben en waarmee ze rondkomen.
pi_176512933
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 06:20 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nee, het is in die gevallen zo dat vrouwen overheidssubsidie krijgen omdat ze parttimen zonder noodzaak. En dat is belachelijk, Die toeslagen zijn bedoeld voor mensen die het tijdelijk niet redden, niet mensen die ervoor KIEZEN om niet fulltime te werken terwijl ze dat wel kunnen.

Let wel, ik heb het dus niet over mensen die met parttimen genoeg verdienen, die niet kunnen werken of niet fulltime kunnen werken, of die kinderen hebben of andere complicaties waardoor ze niet fulltime kunnen werken, of die een partner hebben waarmee ze deze rolverdeling hebben en waarmee ze rondkomen.
Mooi omschreven ^O^
pi_176513244
Ah, het topic is verlopen van "ik haat vrouwen want ze willen geen seks met me" naar "ik kijk op vrouwen neer want ze werken niet genoeg"
pi_176513299
Ook belangrijk.
Ja doei.
  maandag 15 januari 2018 @ 08:11:30 #109
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176513413
Ok. Dus vrouwen zijn stom, gemeen, naar, oppervlakkig en lui. En nu?
Veel plezier met jullie selfforfilling prophecy, want ik vermoed zo dat 9 van de 10 vrouwen hetzelfde daarop reageert als ik doe. Met de mededeling dat ik nog wel een leuke boom weet voor je waar je tegen aan mag gaan blaffen, want ik heb niet zo'n zin om om te gaan en laat staan seks te hebben met iemand die zo over me denkt omdat ik een vagina heb.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176513493
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:30 schreef LelijKnap het volgende:
Niets behalve de titel gelezen, ik weet alleen dit;

Een goed uiterlijk zonder zelfvertrouwen leid niet tot het hebben van seks/relatie.

Een goed uiterlijk leid tot (flirt)ervaringen die zelfvertrouwen scheppen (al dan niet temporeel), en dus seks/relatie.

Zelfvertrouwen zonder een goed uiterlijk kan leiden tot seks/relatie.

Geen zelfvertrouwen en geen goed uiterlijk leid niet tot seks/relatie tenzij er op een dag tegen een soortgelijk wanhopig hoopje aangelopen wordt.
Goede samenvatting.
  maandag 15 januari 2018 @ 09:19:18 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176513895
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 08:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ok. Dus vrouwen zijn stom, gemeen, naar, oppervlakkig en lui. En nu?
Veel plezier met jullie selfforfilling prophecy, want ik vermoed zo dat 9 van de 10 vrouwen hetzelfde daarop reageert als ik doe. Met de mededeling dat ik nog wel een leuke boom weet voor je waar je tegen aan mag gaan blaffen, want ik heb niet zo'n zin om om te gaan en laat staan seks te hebben met iemand die zo over me denkt omdat ik een vagina heb.
Mocht blaffen niks oplossen, heb ik nog wel een touw.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176513916
quote:
10s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:19 schreef Copycat het volgende:

Mocht blaffen niks oplossen, heb ik nog wel een touw.
Nee hij is boos op vrouwen, niet op zichzelf
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 15 januari 2018 @ 09:23:26 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176513931
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:21 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Nee hij is boos op vrouwen, niet op zichzelf
Hij heeft het probleem, niet vrouwen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176513953
3,7 miljard vrouwen de schuld geven van je eigen onvermogen er daar eentje van haar hart te veroveren, makes no sense at all
pi_176513985
Frustratietopics van mannen die hun eigen gang gaan (maar ondertussen wel non-stop bezig zijn met hoe stom vrouwen wel niet zijn) _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 09:40:47 #116
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176514100
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 00:16 schreef Sadcopter het volgende:

De waarheid is bruut.
Correct. Vrouwen willen jou niet en dat kun je niet hebben.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 15 januari 2018 @ 09:57:37 #117
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176514322
Ik ben dat gehaat op vrouwen hier behoorlijk zat :{. Ga dat lekker in je dagboekje ventileren.

Goddomme tig topics (hier en andere topics) vol over hoe kut en naar en shit vrouwen wel niet zijn. Het is afgelopen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')