abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 januari 2018 @ 18:47:31 #126
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176503627
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:44 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nooit meegemaakt dat je een foto ziet en denkt: leuk!, tot iemand z'n mond opendoet en je denkt: wegwezennnnnnn....?
Oh zeker. Maarrr heb ook weleens dat iemand een accent bleek te hebben waar ik normaal een hekel aan heb, maar dat ie dan zo leuk is dat ik het ineens woest aantrekkelijk vind. Als ie heel onvolwassen overkomt is er geen redden aan ook al is het keurig ABN.
pi_176503633
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Stel, het zijn 'zesjes' in jouw termen. Maar die zesjes zijn wel gek op mekaar. Hoe kan dat nou? Omdat ze allebei zesjes zijn? Ik snap je redenatie niet. Ze kunnen dus buitengewoon verliefd zijn op een ander. Jij dus ook, als zesje, zeventje, weet ik veel.
Hoe is dit tegenstrijdig met wat ik zeg? Het is niet bedoeld als klacht hoor, ik vind het juist een mooi iets. Ik vind het heerlijk dat ik ongeveer weet voor welke vrouwen ik moet gaan als ik een club binnenstap, scheelt een hoop getwijfel, en blijkt in de praktijk ook beter te werken.
  zondag 14 januari 2018 @ 18:48:35 #128
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176503653
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:39 schreef JimmyDean het volgende:
Maar eerlijk, wie kent er hier een lelijke kerel die een objectief hele mooie vrouw heeft, omdat het zo'n aardige jongen is met humor?

Volgens mij komt dit vrijwel niet voor namelijk.
En nu andersom: wie kent hele lelijke vrouwen met een lekker ding aan de arm? Dat zie ik namelijk persoonlijk een stuk minder...
pi_176503667
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:47 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Hoe is dit tegenstrijdig met wat ik zeg? Het is niet bedoeld als klacht hoor, ik vind het juist een mooi iets. Ik vind het heerlijk dat ik ongeveer weet voor welke vrouwen ik moet gaan als ik een club binnenstap, scheelt een hoop getwijfel, en blijkt in de praktijk ook beter te werken.
Lig je daar Brenda van de sjoelclub aan te duwen terwijl je eigenlijk met je hoofd bij xhamster zit :N
pi_176503674
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:48 schreef Qarrad het volgende:

[..]

En nu andersom: wie kent hele lelijke vrouwen met een lekker ding aan de arm? Dat zie ik namelijk persoonlijk een stuk minder...
Dat zou inderdaad ook tegenstrijdig zijn met mijn theorie, het mes snijdt aan twee kanten, alleen geven mannen eerder toe dat ze uiterlijk heel belangrijk vinden.
  zondag 14 januari 2018 @ 18:49:33 #131
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176503679
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:49 schreef Kwadraad het volgende:

[..]

Lig je daar Brenda van de sjoelclub aan te duwen terwijl je eigenlijk met je hoofd bij xhamster zit :N
Betrapt. _O-
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176503703
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:49 schreef Kwadraad het volgende:

[..]

Lig je daar Brenda van de sjoelclub aan te duwen terwijl je eigenlijk met je hoofd bij xhamster zit :N
Als Brenda een schattig gezichtje heeft kan het me niet schelen dat ze van de sjoelclub is.
pi_176503704
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:46 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Nou ja, uitzondering die de regel bevestigt denk ik dan maar.
Je komt het bijna niet tegen, omdat lelijke mensen vaak ook geen zelfvertrouwen hebben. Ook best logisch, want dat zijn de mensen die het vaakst zijn gepest. De persoonlijkheid lijdt daaronder. Maar als je als lelijk persoon daarbovenuit kan stijgen en werkt aan je sociale vaardigheden tot deze ruim bovengemiddeld zijn, dan ja, dan ga je zeker naar huis met mooie vrouwen. Maar ja, het komt niet vaak voor, want werken aan je persoonlijkheid is geen makkie.
  zondag 14 januari 2018 @ 18:50:45 #134
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176503707
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:49 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad ook tegenstrijdig zijn met mijn theorie, het mes snijdt aan twee kanten, alleen geven mannen eerder toe dat ze uiterlijk heel belangrijk vinden.
Jimmy, heb je mijn kleine verhaaltje over mijn niet-zo-mooie vlammen van vroeger gelezen? Inspireert je dat of denk je: het zal wel? Ik was verrekte knap vroeger overigens.
pi_176503721
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:50 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Jimmy, heb je mijn kleine verhaaltje over mijn niet-zo-mooie vlammen van vroeger gelezen? Inspireert je dat of denk je: het zal wel? Ik was verrekte knap vroeger overigens.
Ik heb het gemist denk ik.
pi_176503738
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:50 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Als Brenda een schattig gezichtje heeft kan het me niet schelen dat ze van de sjoelclub is.
Nou dan, waar maak je nou een probleem van, iedereen gelukkig *O*
  zondag 14 januari 2018 @ 18:52:24 #137
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176503747
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:51 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ik heb het gemist denk ik.
Speciaal voor jou:

Mijn eerste vlam (met dat 'plastic gezicht'): als ik alleen maar op de oprit liep van zijn ouderlijk huis, knikten mijn knieën al. Ik beschouwde het als bijzondere grond. Mijn vlam met de bloemkooloren en het gezette lichaam, ik smolt als ik 'm al zag. Het waren zesjes om in jullie termen te praten, maar ik zweefde als ik bij ze was. En dát is wat Borrelnootje bedoelt. Het gevoel dat ze me gaven/wat ik kreeg. Niet te koop, niet af te dwingen.
  zondag 14 januari 2018 @ 18:53:37 #138
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176503785
Het eerste deel ging hard vandaag. Ik heb hem even vluchtig doorgelezen. Maar ik heb sterk het idee dat NIEMAND de filmpjes in de OP ook maar even aandachtig bekijkt (2x 12 minuten ongeveer is alles wat nodig is). Alvorens een mening te geven (en velen om te etteren). En alleen vanuit de eigen ideeën alleen op de topictitel reageren. Dit was niet de bedoeling. Er staan erg veel argumenten in de filmpjes. En ik zou graag willen dat mensen op die argumenten ingaan.

Aan de volwassen etters: Jullie zijn godverdomde toch geen kleuters meer joh. Echte kleuters hebben zelfs meer fatsoen.

Te-veel gevraagd?
pi_176503786
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:52 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Speciaal voor jou:

Mijn eerste vlam (met dat 'plastic gezicht'): als ik alleen maar op de oprit liep van zijn ouderlijk huis, knikten mijn knieën al. Ik beschouwde het als bijzondere grond. Mijn vlam met de bloemkooloren en het gezette lichaam, ik smolt als ik 'm al zag. Het waren zesjes om in jullie termen te praten, maar ik zweefde als ik bij ze was. En dát is wat Borrelnootje bedoelt. Het gevoel dat ze me gaven/wat ik kreeg. Niet te koop, niet af te dwingen.
Hij zal wel andere kwaliteiten hebben gehad die zijn lelijkheid goed maakten.
  zondag 14 januari 2018 @ 18:53:49 #140
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176503792
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:49 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad ook tegenstrijdig zijn met mijn theorie, het mes snijdt aan twee kanten, alleen geven mannen eerder toe dat ze uiterlijk heel belangrijk vinden.
Voor mij zit het hem in andere dingen. Ik heb als zesje misschien ook geleerd om naar andere dingen te kijken, kip of het ei verhaal misschien? Ik kan alleen oprecht zeggen dat ik werkelijk 0,0 kriebels voel bij sixpacks of wat andere mensen als een mooi gezicht bestempelen.

Brad Pitt, George Clooney of David Beckham gebruik ik vaak als voorbeeld van wat in het algemeen als een mooie man beschouwd wordt, maar ik zou zonder aarzelen voor Ron Perlman of zo'n type gaan in plaats van hen.
  zondag 14 januari 2018 @ 18:54:35 #141
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176503813
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:53 schreef Sadcopter het volgende:
Het eerste deel ging hard vandaag. Ik heb hem even vluchtig doorgelezen. Maar ik heb sterk het idee dat NIEMAND de filmpjes in de OP ook maar even aandachtig bekijkt (2x 12 minuten ongeveer is alles wat nodig is). Alvorens een mening te geven (en velen ook etteren). En alleen vanuit de eigen ideeen alleen op de topictitel reageren. Dit was niet de bedoeling. Er staan erg veel argumenten in de filmpjes. En ik zou graag willen dat mensen op die argumenten ingaan.

Aan de volwassen etters: Jullie zijn godverdomde toch geen kleuters meer joh. Kleuters hebben zelfs meer fatsoen.

Te-veel gevraagd?
Och gut. Meneer krijgt geen gelijk en begint iedereen meteen voor kleuters uit te maken.

Kusjekroel hoor. :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2018 @ 18:54:44 #142
460494 naoomx
pi_176503817
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:47 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Hoe is dit tegenstrijdig met wat ik zeg? Het is niet bedoeld als klacht hoor, ik vind het juist een mooi iets. Ik vind het heerlijk dat ik ongeveer weet voor welke vrouwen ik moet gaan als ik een club binnenstap, scheelt een hoop getwijfel, en blijkt in de praktijk ook beter te werken.
Helemaal mee eens.

Ik heb me nooit zorgen hoeven maken over een Mr Player die maar niet voor me verandert. Ik weet namelijk toch al dat dat in 99% van de gevallen bij mijzelf niet zou gebeuren, en bij die 1% merk ik dat vanzelf. :D
Kan ik lekker chillen ipv hopeloos achter de besten, die me wat aandacht geven, aangaan. _O_

quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:48 schreef Qarrad het volgende:

[..]

En nu andersom: wie kent hele lelijke vrouwen met een lekker ding aan de arm? Dat zie ik namelijk persoonlijk een stuk minder...
Toevallig ken (? geen van hun echt goed ofzo hoor) ik juist wel een paar van die alfatypes die juist op een beetje een 5'je (gemiddeld uiterlijk, behalve dan dat ze mollig is) vallen, terwijl ze zelf een 9 zijn ofzo.

Ik snap hun opzich wel. Ze willen graag shinen en werken de hele dag aan zichzelf om dit voor mekaar te krijgen, dan is het wel chill als je een relaxed vriendinnetje hebt met een chille persoonlijkheid ipv zo'n high class lekker wijf.
pi_176503820
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:52 schreef Kwadraad het volgende:

[..]

Nou dan, waar maak je nou een probleem van, iedereen gelukkig *O*
Ik heb helemaal geen probleem... lees je mijn posts wel? Ik ben niet van het team van de originele TS.

quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:52 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Speciaal voor jou:

Mijn eerste vlam (met dat 'plastic gezicht'): als ik alleen maar op de oprit liep van zijn ouderlijk huis, knikten mijn knieën al. Ik beschouwde het als bijzondere grond. Mijn vlam met de bloemkooloren en het gezette lichaam, ik smolt als ik 'm al zag. Het waren zesjes om in jullie termen te praten, maar ik zweefde als ik bij ze was. En dát is wat Borrelnootje bedoelt. Het gevoel dat ze me gaven/wat ik kreeg. Niet te koop, niet af te dwingen.
Dat is lief, maar ik neem toch aan dat jij ze wel aantrekkelijk vond?
pi_176503840
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:53 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Voor mij zit het hem in andere dingen. Ik heb als zesje misschien ook geleerd om naar andere dingen te kijken, kip of het ei verhaal misschien? Ik kan alleen oprecht zeggen dat ik werkelijk 0,0 kriebels voel bij sixpacks of wat andere mensen als een mooi gezicht bestempelen.

Brad Pitt, George Clooney of David Beckham gebruik ik vaak als voorbeeld van wat in het algemeen als een mooie man beschouwd wordt, maar ik zou zonder aarzelen voor Ron Perlman of zo'n type gaan in plaats van hem.
Ja ik zou zeggen dat je eerste zin waarschijnlijk waar is. Is toch ook niet erg? Eerder een soort natuurlijk fenomeen.
  zondag 14 januari 2018 @ 18:55:50 #145
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176503845
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:54 schreef JimmyDean het volgende:

Dat is lief, maar ik neem toch aan dat jij ze wel aantrekkelijk vond?
Ontzettend ja. Dus het kan gewoon... dat is wat ik probeer te zeggen.
pi_176503848
Dus.. waar vallen vrouwen op:
- uiterlijk
- status
- zelfvertrouwen
- humor
- intelligentie
Whatever...
  zondag 14 januari 2018 @ 18:56:19 #147
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176503851
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:53 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Hij zal wel andere kwaliteiten hebben gehad die zijn lelijkheid goed maakten.
In die hoek moet je het niet zoeken. :')
pi_176503855
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:55 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ontzettend ja. Dus het kan gewoon... dat is wat ik probeer te zeggen.
Maar qua uiterlijk vond je ze ook aantrekkelijk?
  zondag 14 januari 2018 @ 18:56:34 #149
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176503857
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:54 schreef naoomx het volgende:
...

Toevallig ken (? geen van hun echt goed ofzo hoor) ik juist wel een paar van die alfatypes die juist op een beetje een 5'je (gemiddeld uiterlijk, behalve dan dat ze mollig is) vallen, terwijl ze zelf een 9 zijn ofzo.

Ik snap hun opzich wel. Ze willen graag shinen en werken de hele dag aan zichzelf om dit voor mekaar te krijgen, dan is het wel chill als je een relaxed vriendinnetje hebt met een chille persoonlijkheid ipv zo'n high class lekker wijf.
Ha, op zich is dat nog vrij rationeel. Low maintenance en er zelf naast gaan staan shinen.
pi_176503859
Aantrekkelijkheid zit hem in zoveel meer dingen dan slechts een mooi gezichtje of een stel mooie borsten, ook al helpt het wel natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')