Ik kijk in 2 hoofdsectoren, autogerelateerd en muziekgerelateerd.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Weer koerieren of nu naar iets anders kijken?
Ben live.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:21 schreef praadje het volgende:
Braad, ga live. Die video's kun je verwijderen. Dit blijft allemaal tot in den treure staan. Gewoon even een tip ook al weet ik dat je niet op advies van wie dan ook zit te wachten.
Interne logistiek niks dan?quote:Op zondag 14 januari 2018 23:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kijk in 2 hoofdsectoren, autogerelateerd en muziekgerelateerd.
Daar gaan we (Jobcoach en ik) naar kijken wat de mogelijkheden zijn, en mocht dat niks worden dan ga ik wat breder kijken!
Dit is oud joh!quote:
Sowieso, maar toch...quote:
waren gouden tijden.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:43 schreef Voszje het volgende:
[..]
Sowieso, maar toch...Ik sta er wel in met m'n donatie, was ik er toch een beetje bij.
5 euries toch nog!quote:Op zondag 14 januari 2018 23:43 schreef Voszje het volgende:
[..]
Sowieso, maar toch...Ik sta er wel in met m'n donatie, was ik er toch een beetje bij.
Dit.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:45 schreef isax het volgende:
[..]
waren gouden tijden.
ging je even plassen en hoppa, 10 legendarische momenten gemist.
quote:Op zondag 14 januari 2018 23:45 schreef Geelman het volgende:
[..]
5 euries toch nog!En mijn pizza werd toen ook nog in dank afgenomen.
Die van mij was veel kleiner en gezonder.quote:
Wat was jouw bestelling?quote:Op zondag 14 januari 2018 23:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die van mij was veel kleiner en gezonder.
Een of andere kip-pizza!quote:
was dat die met een shitload aan kaas?quote:Op zondag 14 januari 2018 23:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die van mij was veel kleiner en gezonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |