Interne logistiek niks dan?quote:Op zondag 14 januari 2018 23:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kijk in 2 hoofdsectoren, autogerelateerd en muziekgerelateerd.
Daar gaan we (Jobcoach en ik) naar kijken wat de mogelijkheden zijn, en mocht dat niks worden dan ga ik wat breder kijken!
Dit is oud joh!quote:
Sowieso, maar toch...quote:
waren gouden tijden.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:43 schreef Voszje het volgende:
[..]
Sowieso, maar toch...Ik sta er wel in met m'n donatie, was ik er toch een beetje bij.
5 euries toch nog!quote:Op zondag 14 januari 2018 23:43 schreef Voszje het volgende:
[..]
Sowieso, maar toch...Ik sta er wel in met m'n donatie, was ik er toch een beetje bij.
Dit.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:45 schreef isax het volgende:
[..]
waren gouden tijden.
ging je even plassen en hoppa, 10 legendarische momenten gemist.
quote:Op zondag 14 januari 2018 23:45 schreef Geelman het volgende:
[..]
5 euries toch nog!En mijn pizza werd toen ook nog in dank afgenomen.
Die van mij was veel kleiner en gezonder.quote:
Wat was jouw bestelling?quote:Op zondag 14 januari 2018 23:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die van mij was veel kleiner en gezonder.
Een of andere kip-pizza!quote:
was dat die met een shitload aan kaas?quote:Op zondag 14 januari 2018 23:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die van mij was veel kleiner en gezonder.
Toen moest ik wel even hard lachen. Maar kwam meer omdat de helft naast de prullenbak ging.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je moet ook geen vijgen op je pizza doen
Maar@ hele pizza wegflikkeren
Pas jij eigenlijk in een prullenbak?quote:Op zondag 14 januari 2018 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen moest ik wel even hard lachen. Maar kwam meer omdat de helft naast de prullenbak ging.![]()
Weer een echte Twingo!quote:Op zondag 14 januari 2018 23:50 schreef Voszje het volgende:
Kijken voor een nieuwe Bradmobiel, alles.
Bouwcontainer moet lukken.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Pas jij eigenlijk in een prullenbak?
Werd snel naar binnen gesmikkeld, dus hij was wel lekker blijkbaar.quote:
Corrie moet het toch nog even volhouden.quote:
Ja, die wordt nog wel even gefikst want brad weet nu wat hij heeft. Want Corrie start altijd en daar gaat het toch om?quote:Op zondag 14 januari 2018 23:53 schreef Voszje het volgende:
[..]
Corrie moet het toch nog even volhouden.
In het legendarische schuurtje ook nog, boh!quote:
Precies, starten en lopen die Corrie.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, die wordt nog wel even gefikst want brad weet nu wat hij heeft. Want Corrie start altijd en daar gaat het toch om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |