Terug in de tijd met Slagharen, babyblauwe Bas en Adriaan.quote:
Hoe hoog mag het percentage posts over Braddie max zijn voor het beschouwd wordt als een Braddietopic?quote:Op maandag 22 januari 2018 10:22 schreef murp het volgende:
Jongens, dit is geen braddie SC. Anders gaat deze ook gewoon dicht
Maar het gaat toch puur over zijn vlogs? Eerder gaf hij aan niet meer te gaan vloggen, en nu gaat hij dan toch zijn content aanpassen. Dat is louter goed nieuws en moet gedeeld worden in het vloggentopic.quote:Op maandag 22 januari 2018 10:22 schreef murp het volgende:
Jongens, dit is geen braddie SC. Anders gaat deze ook gewoon dicht
Zoek een leven, waar je uiteindelijk goeie gezinnetje kan bouwen.quote:Op maandag 22 januari 2018 10:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Oke, gooien we er af en toe ook wat andere vlogs tussen.
34,6%quote:Op maandag 22 januari 2018 10:24 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hoe hoog mag het percentage posts over Braddie max zijn voor het beschouwd wordt als een Braddietopic?
Leiderschap is vooruit zien.quote:Op maandag 22 januari 2018 11:46 schreef leolinedance het volgende:
Dan moeten we efficiënt zijn met Braddieposts. Dus Bradge, ik heb wat vragen voor je:
- Hoe gaat het met afvallen?
- Rijdt Corrie nog altijd lekker?
- Wanneer moet je je huis uit en waar ga je dan wonen?
- Ben je nog aan het solliciteren?
Dit zou je kunnen zien als de pijlers van BradgeEntertainmentTubequote:Op maandag 22 januari 2018 11:46 schreef leolinedance het volgende:
Dan moeten we efficiënt zijn met Braddieposts. Dus Bradge, ik heb wat vragen voor je:
Wat is zijn fok account?quote:
- goedquote:Op maandag 22 januari 2018 11:46 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op maandag 22 januari 2018 12:39 schreef NoSense1 het volgende:
Dat kan, maar een beetje crowdfunding runnen is een hoop werk. Gaat Braddie dat doen dan?
Nee?quote:Laten we doneren? https://www.paypal.me/BradgeMusicTube
quote:Op maandag 22 januari 2018 12:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leiderschap is vooruit zien.
Ik nomineer bij deze leolinedance als speciaal Braddie-gezant om onze vragen, opmerkingen en klachten te richten aan Braddie.
Mooi! Redelijk leuk filmpje van die Willem trouwens.quote:Op maandag 22 januari 2018 13:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
- goed
- lekker is een groot woord
- binnenkort, ga ik niet bekend maken
- nee
Lekker wijf maar zet het geluid maar uit.quote:Op maandag 22 januari 2018 12:20 schreef Ingolstadt het volgende:
Maar even iets andere dan Bradge, er is immers meer op deze wereld.
Even gezocht op vlog en meteen een leuke meid gevonden.
Ik vind dat filmpje van die Willem eigenlijk een beetje vreemdquote:Op maandag 22 januari 2018 13:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
Mooi! Redelijk leuk filmpje van die Willem trouwens.
Ik denk dat het een persiflage voor moet stellen.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind dat filmpje van die Willem eigenlijk een beetje vreemd![]()
Want waarom ga je zo`n filmpje opnemen ? Een Jaguar van een paar ruggen vergelijken met een Opel Corsa van 125 euroWat wil je dan bereiken..
Mwa, vond z`n vorige persiflage leuker dan, met die Golfquote:Op maandag 22 januari 2018 16:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat het een persiflage voor moet stellen.
Hij wil even patsen dat hij met 2 jaar jonger zo'n slurper rijdt.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want waarom ga je zo`n filmpje opnemen ? Een Jaguar van een paar ruggen vergelijken met een Opel Corsa van 125 euroWat wil je dan bereiken..
Altijd al willen weten hoeveel vakjes een Jaguar heeft.quote:
Niet zo bashen Brad.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Stoer manquote:Op maandag 22 januari 2018 16:13 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hij wil even patsen dat hij met 2 jaar jonger zo'n slurper rijdt.
Maar zijn onderhouds/benzine/wegenbelasting noem het maar op, -kosten zijn een veelvoud van die van jou
En de kans dat zijn auto niet start is ook nogal wat groter
Hij is 2 jaar jonger dan Brad?quote:Op maandag 22 januari 2018 16:13 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hij wil even patsen dat hij met 2 jaar jonger zo'n slurper rijdt.
Als ik de videobeschrijving mag geloven wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |