om die dan gezamenlijk in een slowchat af te zeiken?quote:Op maandag 22 januari 2018 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weet ik veel, volgens mij kijken de meeste alleen maar naar verstandelijk beperkten of zo.
Daar lijkt het wel op ja, af te zeiken en op te naaien.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:06 schreef murp het volgende:
[..]
om die dan gezamenlijk in een slowchat af te zeiken?
Diëten met Possetjequote:Op maandag 22 januari 2018 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha en hij had ook een paar video's over zelf drank maken, die zijn nog best chill.
Maar vind het een grappige kerel, verder weinig last van en doet verder ook niet kut of vals of zo tegen mensen.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2018 19:06 schreef murp het volgende:
[..]
Weet ik niet, was laatst nog in het dodetopic zijn muziek aan het posten, misschien daar druk mee bezig nu; wens hem het beste toe iig.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:06 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Diëten met Possetje![]()
Heb hem al een tijd niet meer zien posten trouwens, zou jij zichzelf weer een fokverbod opgelegd hebben?
En dan zelf wel de vlogs van possetje bekijken..quote:Op maandag 22 januari 2018 19:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar dit is jullie hobby of zo? Naar beperkten kijken?
Jij snapt het echt nog steeds niet hequote:Op maandag 22 januari 2018 19:06 schreef murp het volgende:
[..]
Die maakt voluit reclame in het dodetopic ja, dan wil ik die beste man zijn filmpje wel even bekijken en zeggen dat het leuk is.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:08 schreef Voszje het volgende:
[..]
En dan zelf wel de vlogs van possetje bekijken..
Nou, vooruit. Te goed voor deze wereld, jij.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die maakt voluit reclame in het dodetopic ja, dan wil ik die beste man zijn filmpje wel even bekijken en zeggen dat het leuk is.
Aaah, okee, dat kan. Vind zijn muziek niet eens zo slecht.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weet ik niet, was laatst nog in het dodetopic zijn muziek aan het posten, misschien daar druk mee bezig nu; wens hem het beste toe iig.
Zeker wel, plaatst zat voor nog een veer hoor.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:10 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Te goed voor deze wereld, jij.
misschien wil je moeite doen om jet mij uit te leggen? Misschien via DM?quote:Op maandag 22 januari 2018 19:08 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Jij snapt het echt nog steeds niet he
Nee precies die soort electro of zo is best prima, niet zo mijn ding maar lijkt wel ergens op.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:10 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Aaah, okee, dat kan. Vind zijn muziek niet eens zo slecht.
Je bent een fijne millennial.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zeker wel, plaatst zat voor nog een veer hoor.
quote:
NIET BASHENquote:Op maandag 22 januari 2018 18:57 schreef murp het volgende:
[..]
negatief vind ik ok. Moet alleen geen afzeiken zijn. Daarnaast haat ik vloggers
Hadden we WEB nog maar, had ik het daar heen kunnen tiefen
Murp kan het niet handelen en reageert het daarom maar op zijn users af. Geen wonder dat ONZ niet meer loopt.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:22 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
EWAAAAAAA BOISSSSSSSSSSSSSSa
3 daagjes ban vanwege braddie bashmaar dez boi is weer terug
mogen hier alle vlogs gepost worden of is het een braddie only topic?
Er mag van alles gepost worden maar de nadruk ligt natuurlijk op BradgeTV.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:22 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
EWAAAAAAA BOISSSSSSSSSSSSSSa
3 daagjes ban vanwege braddie bashmaar dez boi is weer terug
Maar het mag niet enkel over Brad gaan, want dan gaat het topic weer op slot.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:35 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Er mag van alles gepost worden maar de nadruk ligt natuurlijk op BradgeTV.
Inderdaad.quote:Op maandag 22 januari 2018 19:36 schreef Voszje het volgende:
[..]
Maar het mag niet enkel over Brad gaan, want dan gaat het topic weer op slot.
Alle vlogs !quote:Op maandag 22 januari 2018 19:22 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
Maar dat ga je toch juist wel weer doen, zo nu en dan?quote:
Ja, maar dat is zo sporadisch..quote:Op maandag 22 januari 2018 20:48 schreef Voszje het volgende:
[..]
Maar dat ga je toch juist wel weer doen, zo nu en dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |