Hij had zijn sleutels ingeleverd in de hoop dat zijn baas hem dan zou bellen om dingen uit te praten. Hij kreeg echter een bevestiging van zijn ingediende ontslag en dat was niet zijn intentie/had ie verwacht.quote:
WTFquote:Op zondag 14 januari 2018 13:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij had zijn sleutels ingeleverd in de hoop dat zijn baas hem dan zou bellen om dingen uit te praten. Hij kreeg echter een bevestiging van zijn ingediende ontslag en dat was niet zijn intentie/had ie verwacht.
1,5 maand. Zijn proeftijd zou verkort eindigen omdat 't zo goed ging. Tot het misging dan.quote:Op zondag 14 januari 2018 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
2,5 maand gewerkt BAM zeker niet slecht voor een Fokker
Wat voor werk?quote:Op zondag 14 januari 2018 13:56 schreef tailfox het volgende:
Hee Brad zoek je nog werk? Serieus aanbod.
Hij wilde in het nieuwe jaar werk zoeken maar hij is tot nu eigenlijk ziek geweest en wsl nog wel ff en daarna verhuisstress dus wordt ergens in maart pas weer dat hij kan werken.quote:Op zondag 14 januari 2018 13:56 schreef tailfox het volgende:
Hee Brad zoek je nog werk? Serieus aanbod.
Klopt, record is 1 jaar en 4 maanden.quote:Op zondag 14 januari 2018 09:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Record is iets van anderhalf jaar met de Twingo, toch?
Wil je zelf nog gokken?quote:Op zondag 14 januari 2018 14:09 schreef Braddie het volgende:
Oh enne een poll openen voor mijn eventuele rage![]()
Niet gemeen bedoeld, maar ik ken je inmiddels al een paar jaar en ik weet hoe lang jouw gemiddelde fok-verblijf is.quote:
Daar heb je zeker een goed puntquote:Op zondag 14 januari 2018 14:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet gemeen bedoeld, maar ik ken je inmiddels al een paar jaar en ik weet hoe lang jouw gemiddelde fok-verblijf is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |