Knettersgrote pizza...quote:
24 februari 21:00 uur.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De wanneer stopt Braddie met FOK! voorspellingswedstrijd
In zijn woede neemt Braddie wel vaker beslissingen die financieel niet zo handig zijn.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bradley gooit in zijn woede altijd het eten weg.
Oja, dat was ik alweer bijna vergeten!quote:Op zondag 14 januari 2018 16:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In zijn woede neemt Braddie wel vaker beslissingen die financieel niet zo handig zijn.
Zonder driftbui had de Brolo misschien nu nog wel geleefd...
Zonder weer in specifieke adressen te treden: er is sprake van dat Braddie wellicht bij een vriend gaat intrekken, welke plaats woont die? Hilversum?quote:Op zondag 14 januari 2018 15:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat gifje is ouder, toen vlogde braddie nog vanuit het schuurtje te H.
Ik weet het niet, maar het zal vast en zeker daar ergens in de buurt zijn.quote:Op zondag 14 januari 2018 16:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zonder weer in specifieke adressen te treden: er is sprake van dat Braddie wellicht bij een vriend gaat intrekken, welke plaats woont die? Hilversum?
hij kon vgm in eerste instantie bij een kennis intrekken, maar toen had de moeder van die kennis gezegd dat ze dat toch niet wildequote:Op zondag 14 januari 2018 16:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zonder weer in specifieke adressen te treden: er is sprake van dat Braddie wellicht bij een vriend gaat intrekken, welke plaats woont die? Hilversum?
Dus jouw inzet is 26 jan?quote:Op zondag 14 januari 2018 16:11 schreef tailfox het volgende:
Braddy komt tot en met 26 Jan terug maar hij gaat pas na die datum langer weg zijn door een ban wegens piemels plaatsen
Goh wat zonde.quote:
maar jij probeert dan ook niet af te vallenquote:Op zondag 14 januari 2018 16:19 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Goh wat zonde.
Ik had die pizza gewoon opgegeten. Hoef je niet te koken en zo.
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 14 januari 2018 16:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hij kon vgm in eerste instantie bij een kennis intrekken, maar toen had de moeder van die kennis gezegd dat ze dat toch niet wilde
of zoiets
Mits die kennis bij z'n moeder woont is het hele idee natuurlijk nogal bizar. Als de kennis op zichzelf woont heeft mams er echter niet zoveel mee te maken, lijkt me.quote:Op zondag 14 januari 2018 16:23 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Wel een goed plan trouwens om bij een thuiswonende kennis te willen intrekken.
Ook in het tweede geval kan ik me voorstellen dat moeders negatief adviseert.quote:Op zondag 14 januari 2018 16:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Mits die kennis bij z'n moeder woont is het hele idee natuurlijk nogal bizar. Als de kennis op zichzelf woont heeft mams er echter niet zoveel mee te maken, lijkt me.
Enige wat ik weet is dat het huis van die vriend is (heeft ie geërfd van zijn vader) en die jongen kan zijn moeder op straat zetten wanneer hij wil, aangezien het huis zijn eigendom is. Dus Braddie wilde daar intrekken en gokte erop dat hij geen huur hoefde te betalen (huis is inmiddels afgelost) en dat ze de boodschappen gewoon zouden splitten (dus lekker goedkoop leven).quote:Op zondag 14 januari 2018 16:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
mozy weet meer van bovenstaand verhaal
Oh, absoluut. Alleen is het eindoordeel dan natuurlijk niet aan haar.quote:Op zondag 14 januari 2018 16:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ook in het tweede geval kan ik me voorstellen dat moeders negatief adviseert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |