abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 januari 2018 @ 16:07:54 #126
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_176500616
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:33 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
In zulke topics komen er altijd vrouwen even melden dat ze toch echt wél speciaal zijn _O-
En als ik dan aan ze vraag om bij mij langs te komen om het te bewijzen dan haken ze af. :')

Wat een fakers.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 14 januari 2018 @ 16:27:00 #127
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_176500898
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

En als ik dan aan ze vraag om bij mij langs te komen om het te bewijzen dan haken ze af. :')

Wat een fakers.
Het vaste deel in dat scenario dat ben jij, het ligt aan jou.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_176501743
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:33 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
In zulke topics komen er altijd vrouwen even melden dat ze toch echt wél speciaal zijn _O-
Hahah idd. Frustratie met frustratie bestrijden ;( _O- :')
*popcorn pakt*
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 14 januari 2018 @ 17:51:56 #129
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176502397
Wat vrouwen saai maakt is dat ze bijna nooit hobby's hebben.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_176502439
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 17:51 schreef SeLang het volgende:
Wat vrouwen saai maakt is dat ze bijna nooit hobby's hebben.
Hapjes en drankjes doen met vriendinnen toch.
pi_176502462
TS je hebt gelijk, vrouwen zijn zeikerds, maar niet saai. Mannen zijn saai, die willen alleen maar tv kijken en sex dus blijf ik maar alleen :)
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 14 januari 2018 @ 18:00:32 #132
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176502590
Dit is best wel een kwaliteitstopic geworden met 3000 views.
Mag van KLB naar R&P
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 14 januari 2018 @ 18:59:51 #133
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_176503942
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:00 schreef SeLang het volgende:
Dit is best wel een kwaliteitstopic geworden met 3000 views.
Mag van KLB naar R&P
Ben er erg trots op.

Nu heb ik tenminste iets bereikt in mijn leven. :D
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_176504117
Goed punt
  zondag 14 januari 2018 @ 19:06:42 #135
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_176504118
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ben er erg trots op.

Nu heb ik tenminste iets bereikt in mijn leven. :D
Kan je mooi in je Tinderprofiel zetten
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_176504148
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:06 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Kan je mooi in je Tinderprofiel zetten
Hij kan er beter inzetten dat ik reageerde op een topic van hem
pi_176504498
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:38 schreef naoomx het volgende:

[..]


[..]

Haha ik heb gewoon zelfkennis en ben niet schijnheilig. Maar dat weten jullie niet, omdat jullie me niet kennen. :D

Ik zie "relatief speciaal" zijn trouwens wel als een neutrale eigenschap hoor.
Ja, het heeft z'n goede kanten, maar ook zat (waarschijnlijk nog wel meer) slechte... Ik voel me op veel vlakken inferieur aan de gemiddelde vrouw iig.
Even eerder werd de opmerking gemaakt dat het bijzonder is dat een dame zichzelf psychologisch kan ontleden. Het is niet alleen bijzonder voor een dame, maar überhaupt voor welk persoon dan ook. Heel knap dat je dat kan! Daar ga je later veel aan hebben.
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2018 @ 19:23:23 #138
460494 naoomx
pi_176504601
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:20 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Even eerder werd de opmerking gemaakt dat het bijzonder is dat een dame zichzelf psychologisch kan ontleden. Het is niet alleen bijzonder voor een dame, maar überhaupt voor welk persoon dan ook. Heel knap dat je dat kan! Daar ga je later veel aan hebben.
Dank. :)
Ik merk nu al dat ik er veel aan heb.
pi_176513173
Ik heb mijn vriendin gedumpt na het lezen van dit topic, bedankt voor het openen van mijn ogen TS. Vrouwen :r
pi_176514410
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:38 schreef naoomx het volgende:

[..]

Iemand, die bij de top 20% in zijn omgeving (in dit geval: Nederland als geheel) hoort als het gaat om illegale zaken en/of iemand, die bij de top 20% hoort als het gaat om ontrouw gedrag vertonen in romantische en/of seksuele relaties.

Percentages kunnen verschillen per persoon (het ligt er maar net aan waar je de lat legt...), maar zo klopt het ongeveer, denk ik.
Heb er niet echt over nagedacht tho, dus er kunnen wat gaten inzitten en alles.
Top 20% illegale zaken is wel ernstig hoor. Ik vraag me af of je daar daadwerkelijk mee om kan gaan. Dan begin je in het vaarwater te komen van regelmatige diefstallen, overvalletje hier en daar, zo nu en dan weekendje brommen vanwege vechten in het uitgaan, misschien een keertje een meisje achter de ramen (of in een hotelkamer) gezet etc. Doet dat het voor je?
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2018 @ 10:47:11 #141
460494 naoomx
pi_176515267
quote:
10s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:03 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Top 20% illegale zaken is wel ernstig hoor. Ik vraag me af of je daar daadwerkelijk mee om kan gaan. Dan begin je in het vaarwater te komen van regelmatige diefstallen, overvalletje hier en daar, zo nu en dan weekendje brommen vanwege vechten in het uitgaan, misschien een keertje een meisje achter de ramen (of in een hotelkamer) gezet etc. Doet dat het voor je?
Haha ik stel hoge eisen aan dit soort dingen... :@ Ik noem niet zomaar iemand een bad guy.

Ach, ik zie mezelf nog best wel met zo'n iemand omgaan of in bepaalde gevallen zelfs daten hoor, zolang hij mij en z'n laatste paar ex-vriendinnen wel redelijk behandeld heeft iig (en nooit erg mishandeld) dan.
Heb ook wel een paar van zulke erge types ontmoet (neem aan dat crack en/of heroïne doen hier ook onder valt?) en het kunnen wel gewoon normale types zijn voor de rest hoor. Zelfs lief en gevoelig voor positieve sociale hiërarchie komt voor...

Maar oké, misschien is top 30% voor illegale zaken en 20% voor ontrouw gedrag wel beter. ;)
pi_176516491
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 10:47 schreef naoomx het volgende:

[..]

Haha ik stel hoge eisen aan dit soort dingen... :@ Ik noem niet zomaar iemand een bad guy.

Ach, ik zie mezelf nog best wel met zo'n iemand omgaan of in bepaalde gevallen zelfs daten hoor, zolang hij mij en z'n laatste paar ex-vriendinnen wel redelijk behandeld heeft iig (en nooit erg mishandeld) dan.
Heb ook wel een paar van zulke erge types ontmoet (neem aan dat crack en/of heroïne doen hier ook onder valt?) en het kunnen wel gewoon normale types zijn voor de rest hoor. Zelfs lief en gevoelig voor positieve sociale hiërarchie komt voor...

Maar oké, misschien is top 30% voor illegale zaken en 20% voor ontrouw gedrag wel beter. ;)
Ik vind heroine of crack gebruiken niet echt bad, omdat ik daarbij eerder denk aan zaken die maatschappelijk niet geaccepteerd zijn, maar een element van stoerheid of gewiekstheid in zich hebben. Drugs gebruiken kan iedereen.

Mensen kunnen van alles doen en verder nog steeds heel lief en gevoelig zijn richting hun parter en/of directe omgeving inderdaad. Wat beschouw je zoal als ontrouw gedrag?
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2018 @ 12:53:01 #143
460494 naoomx
pi_176517377
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:02 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik vind heroine of crack gebruiken niet echt bad, omdat ik daarbij eerder denk aan zaken die maatschappelijk niet geaccepteerd zijn, maar een element van stoerheid of gewiekstheid in zich hebben. Drugs gebruiken kan iedereen.
Nja, op die manier is het inderdaad niet echt bad. :P
Maar aan welke drugs je kunt komen, zegt dan natuurlijk wel weer iets over in welke omgeving je zit en hoe experimenteel je bent.
Ikzelf heb wel veel interesse in drugs maar heb niet echt de juiste vrienden op het moment om ermee te experimenteren, dus ben ik er wel nog vrij onervaren in. Daarom vind ik het wel altijd interessant wanneer iemand met veel drugs geëxperimenteerd heeft. :)

quote:
Mensen kunnen van alles doen en verder nog steeds heel lief en gevoelig zijn richting hun parter en/of directe omgeving inderdaad. Wat beschouw je zoal als ontrouw gedrag?
- Vreemdgaan
- Iemand echt aan het lijntje houden (denk aan: "ik ga mijn partner wel verlaten voor je", "zodra ik er klaar voor ben, beginnen we een relatie" etc)
- Dusdanig liegen tegen je partner, dat die geen goed beeld heeft over jou (bvb verbergen dat je tot recent een uitgebreid crimineel verleden gehad hebt)
- Je partner lang niet goed genoeg als prioriteit behandelen (terwijl het wel echt een serieuze relatie is)
- Je partner lang niet liefdevol genoeg behandelen
- Etc

Ik snap dat "ontrouw gedrag" eigenlijk niet de juiste term is om het ermee te omschrijven. Het is meer dat je een afstandelijke klootzak bent in je relatie. :P
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 13:09:15 #144
441859 crew  Lenny77
pi_176517699
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:23 schreef naoomx het volgende:

[..]

Dank. :)
Ik merk nu al dat ik er veel aan heb.
Ojee... Ik zou toch beginnen met vooral te leren om heeeeel ver weg te blijven van die jongens en mannen. Wacht maar tot je de verkeerde tegenkomt.
Alleen -jonge, onervaren, kijk mij wild en vrij en onbevreesd genieten van het leven zoals het niet hoort te zijn- meisjes praten zo :{.

*ja ik herken het*
Dus mijn raad aan jou: stop daarmee!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2018 @ 13:33:59 #145
460494 naoomx
pi_176518223
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ojee... Ik zou toch beginnen met vooral te leren om heeeeel ver weg te blijven van die jongens en mannen. Wacht maar tot je de verkeerde tegenkomt.
Alleen -jonge, onervaren, kijk mij wild en vrij en onbevreesd genieten van het leven zoals het niet hoort te zijn- meisjes praten zo :{.

*ja ik herken het*
Dus mijn raad aan jou: stop daarmee!
Ik snap dat je je zorgen maakt en ik loop inderdaad wel wat risico, maar echt niet zoveel als je denkt, denk ik.

Om je even wat meer gerust te stellen:
- De labels ASS, ADHD, INFJ, emotioneel masochisme en nonconformisme zijn op me geplakt en ik herken mezelf ook in al die labels (in nonconformisme trouwens omdat ik nog nóóit een meeloopfase gehad heb..). Ondanks dat ben ik qua sociale groep toch een typical white girl.
Ik heb dus wel echt mijn redenen om mezelf "relatief speciaal" te noemen...
- Ik val oprecht op aardige en oprechte types. Serieus. Ik knap af op jongens/mannen die dat niet zijn (op mijn 12de al... en ja, ondanks m'n emotionele masochisme).
- Ik ben vanaf m'n 12de al als "onversierbaar" bestempeld. En dat ben ik ook wel redelijk inderdaad. Als ik je leuk vind, vind ik je leuk, en meer indruk op me maken hoeft helemaal niet en is (bijna) onmogelijk.
- Ik heb echt wel al best wel wat bijzondere ervaringen opgedaan en bijzondere mensen ontmoet (eigenlijk zit mijn omgeving zo vol met bijzondere mensen dat ik het juist leuk vind om normale mensen te ontmoeten :D )
- Ik ben zelf nog nooit geplayed. Playen, doe ik zelf echter wel. Ik heb al een paar bad guys in mijn leven op een bepaalde manier gemanipuleerd (wel voor redenen altijd...), en hoefde er in geen enkel geval m'n hand voor om te draaien.
Toegegeven: ik ben wel vrij onervaren en heb moeite met mezelf emotioneel openstellen.
- Ik wil gewoon een vriendje met wie ik lekker kan chillen. De spanning en dergelijke zoek ik zelf al genoeg op...
Aka: hij mag ook gewoon normaal zijn. Bad guy (geweest) zijn (in de zin van relatief veel illegale dingen doen) mag voor mij best, maar is nauwelijks (niet helemaal niet nee :@ ) een pluspunt.

Natuurlijk loop ik risico, maar ik ben ook weer geen meisje, die bijna gegarandeerd in de val komt wanneer ze het foute wilt opzoeken..
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2018 @ 13:34:45 #146
460494 naoomx
pi_176518238
Tering, je merkt trouwens wel aan dit topic dat ik wel een beetje narcistische trekjes heb. :')

Ik werk eraan hoor mensen!
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 14:16:01 #147
441859 crew  Lenny77
pi_176518936
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:34 schreef naoomx het volgende:
Tering, je merkt trouwens wel aan dit topic dat ik wel een beetje narcistische trekjes heb. :')

Ik werk eraan hoor mensen!
Narcisme zie ik er niet in.
Maar toch zal ik wat ongerust over je blijven en hoop ik dat de rust wat in je geest en lichaam komt O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176518978
Dat kan ook omdat jij zo saai bent dat het voor hun te slaapverwekkend wordt. Dan kunnen ze saai overkomen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2018 @ 14:37:36 #149
460494 naoomx
pi_176519263
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 14:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Narcisme zie ik er niet in.
Maar toch zal ik wat ongerust over je blijven en hoop ik dat de rust wat in je geest en lichaam komt O+
Ach, ik vind het wel lief. :* O+
pi_176519271
Ja dan begin je lekker aan de man, als je na 2 dates alle vrouwen over 1 kam wilt scheren. Prima toch? *O*
just give a second thought
what if we don't get caught...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')