abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176489790
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:12 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Oh :)
Ik vind veel mannen voorspelbaar. Sorry. Dacht dat ik duidelijk was.
Hahaha. Eens tho. :D
Moet ook zeggen dat ik persoonlijk bad boys vooral spannend genoeg vind, omdat ik vaak juist val op mannen die conformistischer zijn dan ikzelf (nu val ik overigens wel altijd op nice guys als het echt gaat om crushes, dus als het ook nog eens een bad guy is, is dat secundair aan die aardigheid, maar dat terzijde) en omdat ze lekker (emotioneel) sadistisch en vrouwen-als-vleesbehandelend kunnen zijn. ;)

Geeft niet hoor! Ik hoor heel vaak hier dat ik niet duidelijk ben, dus ik weet er alles van. :')
pi_176489939
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:24 schreef naoomx het volgende:

[..]

Moet ook zeggen dat ik persoonlijk bad boys vooral spannend genoeg vind, omdat ik juist val op mannen die conformistischer zijn dan ikzelf (nu val ik overigens wel altijd op nice guys als het echt gaat om crushes, dus als het ook nog eens een bad guy is, is dat secundair aan die aardigheid, maar dat terzijde) en omdat ze lekker (emotioneel) sadistisch en vrouwen-als-vleesbehandelend kunnen zijn. ;)

Geeft niet hoor! Ik hoor heel vaak hier dat ik niet duidelijk ben, dus ik weet er alles van. :')
Serieus? Als dat het enige is wat ze elke keer aanhalen?
Ik hou van Prince hoor, enorm, met z'n lyrics en shine-through pants, maar als dat het enige zou zijn waarom ik van Prince hou. Ik zou snel uitgekeken zijn. Zo shallow.
pi_176489954
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:24 schreef naoomx het volgende:

[..]

Moet ook zeggen dat ik persoonlijk bad boys vooral spannend genoeg vind, omdat ik vaak juist val op mannen die conformistischer zijn dan ikzelf (nu val ik overigens wel altijd op nice guys als het echt gaat om crushes, dus als het ook nog eens een bad guy is, is dat secundair aan die aardigheid, maar dat terzijde) en omdat ze lekker (emotioneel) sadistisch en vrouwen-als-vleesbehandelend kunnen zijn. ;)

define bad guy
pi_176489992
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:08 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds op zoek naar een aflevering ooit van Oprah Winfrey. Iets met dates met mannen uit allerlei landen. International dates of iets dergelijks (ik weet de naam niet meer precies, en die afleveringen van Oprah kan ik nergens meer vinden).
Lang verhaal kort. Een ex van mij vertegenwoordigde Nederland. Daarom wil ik die aflevering nog een keertje zien. Nederland kwam er minder goed vanaf trouwens qua dates . Kan ook aan m'n ex liggen (mooie jongen inderdaad, maar niet het wat USA zo mooi vind, biceps ;) )
ff een up, kan iemand deze aflevering vinden? :)
pi_176490104
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:29 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Serieus? Als dat het enige is wat ze elke keer aanhalen?
Ik hou van Prince hoor, enorm, met z'n lyrics en shine-through pants, maar als dat het enige zou zijn waarom ik van Prince hou. Ik zou snel uitgekeken zijn. Zo shallow.
Ik ben het totaal niet gewend.

Overal waar ik kom, word ik gezien als een (best) knap (niet "lekker", want nauwelijks rondingen) meisje, maar vooral ook intelligent en speciaal enzo. Weliswaar niet per se het type met wie je gaat daten, maar die wanneer je dit wl doet ook wel gelijk ziet als wifey material en echt iemand die je niet moet laten gaan want bijzonder enzo.

Dat heeft er ook wel mee te maken met waarom ik op conformistischer val dan ikzelf.
Voor mij is "speciaal" niet zo spannend, want ik ben zelf speciaal. Ik wil gewoon eens lekker chillen en een vaste sociale groep om me heen hebben.

Voor mij heeft zo'n "bad boy" op die manier dus toegevoegde waarde. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176490187
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:35 schreef naoomx het volgende:

[..]

Overal waar ik kom, word ik gezien als een (best) knap (niet "lekker", want nauwelijks rondingen) meisje, maar vooral ook intelligent en speciaal enzo. Weliswaar niet per se het type met wie je gaat daten, maar die wanneer je dit wl doet ook wel gelijk ziet als wifey material en echt iemand die je niet moet laten gaan want bijzonder enzo.

Dat heeft er ook wel mee te maken met waarom ik op conformistischer val dan ikzelf.
Voor mij is "speciaal" niet zo spannend, want ik ben zelf speciaal. Ik wil gewoon eens lekker chillen en een vaste sociale groep om me heen hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm. Jong nog?
pi_176490188
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:30 schreef Drug het volgende:

[..]

define bad guy
Iemand, die bij de top 20% in zijn omgeving (in dit geval: Nederland als geheel) hoort als het gaat om illegale zaken en/of iemand, die bij de top 20% hoort als het gaat om ontrouw gedrag vertonen in romantische en/of seksuele relaties.

Percentages kunnen verschillen per persoon (het ligt er maar net aan waar je de lat legt...), maar zo klopt het ongeveer, denk ik.
Heb er niet echt over nagedacht tho, dus er kunnen wat gaten inzitten en alles.
pi_176490213
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:38 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Hmmm. Jong nog?
19.
Hoezo?

Ik wil overigens met klootzakken alleen scharrelen, niet daten, dat je dat even weet.
pi_176490215
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:38 schreef naoomx het volgende:

[..]

Iemand, die bij de top 20% in zijn omgeving (in dit geval: Nederland als geheel) hoort als het gaat om illegale zaken en/of iemand, die bij de top 20% hoort als het gaat om ontrouw gedrag vertonen in romantische en/of seksuele relaties.

Percentages kunnen verschillen per persoon (het ligt er maar net aan waar je de lat legt...), maar zo klopt het ongeveer, denk ik.
Serieus?
pi_176490231
Of bedoel je de mensen die online bedriegen en liegen?
pi_176490242
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:39 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Serieus?
Wat is er mis mee?

Ik bedoel overigens ontrouw gedrag in het algemeen en niet alleen maar vreemdgaan. Maar wist niet hoe ik dat anders moest neerzetten dan zo.

Ik maak overigens wel een onderscheid tussen bad guys en klootzakken ja.
Bad guys zijn foute mannen, maar ze hoeven niet per se onaardig te zijn. Sommige jongens & mannen zijn namelijk fout, maar alsnog prima datemateriaal, omdat ze wel hun vrouwtje goed behandelen.
Ohja, ik maak dus eigenlijk onderscheid tussen twee soorten bad guys. Woops.

[ Bericht 11% gewijzigd door naoomx op 14-01-2018 00:50:27 ]
pi_176490311
Wat is er niet mis mee.
pi_176490335
Maar goed ik ben weer weg hier ^^
pi_176490819
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:38 schreef naoomx het volgende:

[..]

ah ja, ik snap de aantrekkingskracht
  zondag 14 januari 2018 @ 01:48:55 #115
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176491460
Bruut. Een meid van 19 ontleed zichzelf psychologisch.

NAWALT? It's a Trap?
pi_176491469
Hoerugh forza hoerrruhb
Sazssa wokki toppa ahhhh
  zondag 14 januari 2018 @ 02:05:07 #117
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176491634
ok, waleki asalam (ofzo)
pi_176493716
Ts is duidelijk niet de alfa.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176493820
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ts is duidelijk niet de alfa.
Bta is in dit geval ook goed.
Zonder wrijving geen glans
pi_176498580
Ts is de zoveelste FOK!maagd die z'n frustraties even kwijt moet.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:26:10 #121
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_176498644
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:35 schreef naoomx het volgende:

[..]

SPOILER
Oh lord :')
pi_176498780
In zulke topics komen er altijd vrouwen even melden dat ze toch echt wl speciaal zijn _O-
pi_176498889
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:26 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Oh lord :')
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:33 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
In zulke topics komen er altijd vrouwen even melden dat ze toch echt wl speciaal zijn _O-
Haha ik heb gewoon zelfkennis en ben niet schijnheilig. Maar dat weten jullie niet, omdat jullie me niet kennen. :D

Ik zie "relatief speciaal" zijn trouwens wel als een neutrale eigenschap hoor.
Ja, het heeft z'n goede kanten, maar ook zat (waarschijnlijk nog wel meer) slechte... Ik voel me op veel vlakken inferieur aan de gemiddelde vrouw iig.
pi_176499540
Je moet leukere vrouwen zoeken en zelf iets bieden. Of kiezen voor een homo-leven. O+
  zondag 14 januari 2018 @ 15:17:37 #125
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_176499695
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:09 schreef vera166 het volgende:
Je moet leukere vrouwen zoeken en zelf iets bieden. Of kiezen voor een homo-leven. O+
TS is een in closeth gay.
God doesn't help stupid!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')