Lijkt wel op je profielen van die datingsites.quote:
Ja, bij die slager van mij wel. Hij heeft hele schappen vol. Hij heeft een inblikmachine. Zo'n blik kun je vijf jaar bewaren. Ik denk dat hij vlees inblikt dat hij op zaterdag overheeft of zo. Handige oplossing!quote:Op zaterdag 13 januari 2018 19:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Op zich is een blik soep best lekker! Niks mis met blik op zich. Maar je kan blikken vlees bij de slager krijgen?
Vlees weet ik niet maar wel blikken ham in de supermarkt of blikjes Smac,of lunchworst of soepballetjesquote:Op zaterdag 13 januari 2018 19:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Op zich is een blik soep best lekker! Niks mis met blik op zich. Maar je kan blikken vlees bij de slager krijgen?
Ja die heb ook allemaal. Maar die hamblikken zijn verradelijk. Dat zijn die platte blikken. Moet je enorm mee oppassen. Was er eentje over tijd en ik dacht, ik maak een voorraad macaroni van. Het openen was verschrikkelijk, resultaat: een enorme snee in mijn hand.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 19:55 schreef geevee het volgende:
[..]
Vlees weet ik niet maar wel blikken ham in de supermarkt of blikjes Smac,of lunchworst of soepballetjes
Ok en dat was toch de bedoeling nietwaar?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 20:03 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja die heb ook allemaal. Maar die hamblikken zijn verradelijk. Dat zijn die platte blikken. Moet je enorm mee oppassen. Was er eentje over tijd en ik dacht, ik maak een voorraad macaroni van. Het openen was verschrikkelijk, resultaat: een enorme snee in mijn hand.
Maar de macaroni was wel gelukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |