abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 januari 2018 @ 19:46:34 #51
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_176481080
quote:
Lijkt wel op je profielen van die datingsites.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_176481163
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:35 schreef Argo het volgende:

[..]

Op zich is een blik soep best lekker! Niks mis met blik op zich. Maar je kan blikken vlees bij de slager krijgen?
Ja, bij die slager van mij wel. Hij heeft hele schappen vol. Hij heeft een inblikmachine. Zo'n blik kun je vijf jaar bewaren. Ik denk dat hij vlees inblikt dat hij op zaterdag overheeft of zo. Handige oplossing!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176481288
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:35 schreef Argo het volgende:

[..]

Op zich is een blik soep best lekker! Niks mis met blik op zich. Maar je kan blikken vlees bij de slager krijgen?
Vlees weet ik niet maar wel blikken ham in de supermarkt of blikjes Smac,of lunchworst of soepballetjes
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_176481537
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 19:55 schreef geevee het volgende:

[..]

Vlees weet ik niet maar wel blikken ham in de supermarkt of blikjes Smac,of lunchworst of soepballetjes
Ja die heb ook allemaal. Maar die hamblikken zijn verradelijk. Dat zijn die platte blikken. Moet je enorm mee oppassen. Was er eentje over tijd en ik dacht, ik maak een voorraad macaroni van. Het openen was verschrikkelijk, resultaat: een enorme snee in mijn hand.
Maar de macaroni was wel gelukt.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176499600
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:03 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ja die heb ook allemaal. Maar die hamblikken zijn verradelijk. Dat zijn die platte blikken. Moet je enorm mee oppassen. Was er eentje over tijd en ik dacht, ik maak een voorraad macaroni van. Het openen was verschrikkelijk, resultaat: een enorme snee in mijn hand.
Maar de macaroni was wel gelukt.
Ok en dat was toch de bedoeling nietwaar?
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')