abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf vrijdag 12 januari 2018 @ 23:17:52 #101
842 Zorro
Z
pi_176465598
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Yep, als ik ongeschoren met een kapotte spijkerbroek op de fiets naar de Mercedes-dealer ga, dan word ik ook anders behandeld dan een gladjakker in een net pak...zo werkt het gewoon.
Ja, dan kom je in een F1 auto van ze terecht.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 12 januari 2018 @ 23:19:15 #102
168739 Red_85
'echt wel'
pi_176465631
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Daar zijn ze weer, die ultralange tenen.
Sjw's, unite!!!

Waarschijnlijk heeft ah gewoon de data die deze voorbeelden onderbouwen, maar de waarheid mag je natuurlijk niet laten zien...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_176465730
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:15 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Huh!? Maar iedereen kan toch pakken bij AH wat ie wil? Het maakt toch helemaal geen ene flikker uit hoe de klant eruit ziet, je gooit het in het karretje en rekent af, daar valt vor Ah weinig aan te plannen dunkt me!

Dus wie moet er dan wat met deze info? De kassameisjes? De vakkenvullers? De manager die in het kantoortje automatisch kan zien hoeveel pakken zeep en koffie worden verkocht?

Ik heb meelij met iedereen die deze soort shitty useless info moet leren!
Wellicht voor jou eens interessant om je te verdiepen in de psychologie achter marketing.

Je kunt beginnen met Buyer Personas en hoe dat tot stand komt.

[ Bericht 3% gewijzigd door ThePlaneteer op 12-01-2018 23:30:11 ]
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_176465871
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:10 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat je niet kritisch mag zijn en geen vragen mag stellen.
Jouw geneuzel over "ik mag er niet komen van ze" is echter je reinste nonsens.

"Slecht" en "goed" is subjectief. Ik vind dat ik goed ben. Anderen kunnen en mogen daar een ander idee over hebben.
Slecht en goed is theologie, daar ben ik niet van. Ik ben niet van de religie, of de sekten, cultussen weet ik veel etc,. alleen van de empirie. En dan zeg ik dit dingetje is gewoon zo dom. Ik weet niet wie dat verzint en goedkeurt.
I´m back.
pi_176465878
Ophef om niks.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_176465916
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:31 schreef superniger het volgende:
Ophef om niks.
Een Kaas, Koos, Remlos-argument is ook een drogredenering.
I´m back.
pi_176465926
Zie hier het resultaat van de bonuskaart. Het is heel simpel. Na zoveel jaar bonuskaart heeft de Albert Heijn via de postcode gebieden gekoppeld aan de inwoners ( naam )en soort boodschappen een plaatje kunnen schetsen hoe hun klanten eruit zien. Immers meneer de Vries zal er anders uit zien dan mevrouw Pinas.

Niet alleen Albert Heijn doet dit maar elk bedrijf wat een klantenkaart heeft of waar jij je als klant volledig registreert. No rocketscience.....
pi_176465930
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:24 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wellicht voor jou eens interessant om je te verdiepen in de psychologie achter marketing.

Je kunt beginnen met Buyer Personas en hoe dat tot stand komt.
Ja ik weet het, daarom heb ik ook zo'n pasje niet, ik koop trouwens niks bij AH. AH' s zitten in de grote steden in ouwerwetse winkelstraten waar je niet kunt parkeren, ik rij wel naar de Jumbo of de Plus.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_176465979
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, op een kut manier die uiteindelijk stigmatiserend werkt idd. En die veranderen ze nu dan ook terstond. Straks gaan ze je schedel nog na meten daar bij die grutters.

Alles wat de markt doet is goed dus?
Ja, echt niet.
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:15 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Huh!? Maar iedereen kan toch pakken bij AH wat ie wil? Het maakt toch helemaal geen ene flikker uit hoe de klant eruit ziet, je gooit het in het karretje en rekent af, daar valt vor Ah weinig aan te plannen dunkt me!

Dus wie moet er dan wat met deze info? De kassameisjes? De vakkenvullers? De manager die in het kantoortje automatisch kan zien hoeveel pakken zeep en koffie worden verkocht?

Ik heb meelij met iedereen die deze soort shitty useless info moet leren!
Helemaal mee eens. Dat hele programma slaat kant nog wal, maar ja, dat is niet hoe de marketing managers dat op school leren. De laatste jaren word je te pas en te onpas met nieuwe kreten en onbegrijpelijk jargon getorpedeerd omdat dat 'vernieuwend' en nog winstgevender dan de kreten van gisteren zou zijn. In werkelijkheid zijn de managers en top van het bedrijfsleven het contact en de realiteit met wat de klant daadwerkelijk wil totaal verloren. Men omgeeft zich en circuleert nog alleen maar in het walhalla van vernieuwende termen onderwijl het geld grissen waar men kan. Ondertussen heeft men niet in de gaten dat zelfs de grootste onbenul die zich normaal gesproken laat ringeloren zich steeds meer achter de oren krabt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_176465994
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:24 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wellicht voor jou eens interessant om je te verdiepen in de psychologie achter marketing.

Je kunt beginnen met Buyer Personas en hoe dat tot stand komt.
I rest my case.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_176465997
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:44 schreef Spanky78 het volgende:
Lachen. Totdat je erachter komt dat veel allochtonen inderdaad een lager inkomen hebben en daadwerkelijk meer op budget winkelen.

Kun je stigmatiserend noemen. Maar voorlopig zijn er meer allochtonen werkloos, arm, crimineel en streng religieus. Een bedrijf doet niet aan discriminatie, ja op geld.

Maargoed, ze hadden een ander plaatje kunnen kiezen. Scheelt hoop gejank.
Ahold heeft dit gewoon op basis van verkoopdata opgezet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176466000
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:34 schreef thekolere het volgende:
Zie hier het resultaat van de bonuskaart. Het is heel simpel. Na zoveel jaar bonuskaart heeft de Albert Heijn via de postcode gebieden gekoppeld aan de inwoners ( naam )en soort boodschappen een plaatje kunnen schetsen hoe hun klanten eruit zien. Immers meneer de Vries zal er anders uit zien dan mevrouw Pinas.

Niet alleen Albert Heijn doet dit maar elk bedrijf wat een klantenkaart heeft of waar jij je als klant volledig registreert. No rocketscience.....
Dat is nu dus een beetje het item dat het geen rocketscience is.
I´m back.
pi_176466034
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ahold heeft dit gewoon op basis van verkoopdata opgezet.
bron?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_176466063
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:39 schreef Montagui het volgende:

[..]

bron?
Bonuskaart, waar de mensen hun privacy voor opgeven voor korting.
pi_176466137
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:39 schreef Montagui het volgende:

[..]

bron?
Het assortiment van AH in paterswolde is anders dan van de AH in Amsterdam Zuid Oost.
pi_176466163
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:41 schreef thekolere het volgende:

[..]

Bonuskaart, waar de mensen hun privacy voor opgeven voor korting.
Top!

En dan nu het bewijs van de connectie van die bonuskaart met het instructiefilmpje?

Lijkt me lastig, want dan zal je over informatie moeten beschikken wat alleen binnen het AH concern bekend is.

Ik bedoel. ALS de bonuskaart de info van het instructiefilmpje bevestigd, dan is er wat mij betreft geen intrinsieke sprake van stigmatisering maar een effectieve instructie over hoe om te gaan met bepaalde klanten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_176466200
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:15 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Huh!? Maar iedereen kan toch pakken bij AH wat ie wil? Het maakt toch helemaal geen ene flikker uit hoe de klant eruit ziet, je gooit het in het karretje en rekent af, daar valt vor Ah weinig aan te plannen dunkt me!

Dus wie moet er dan wat met deze info? De kassameisjes? De vakkenvullers? De manager die in het kantoortje automatisch kan zien hoeveel pakken zeep en koffie worden verkocht?

Ik heb meelij met iedereen die deze soort shitty useless info moet leren!
In de Achterhoek verkoopt AH meer Grolsch dan Amstelbier. Kan je leuke acties meedoen.
pi_176466264
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:47 schreef thekolere het volgende:

[..]

In de Achterhoek verkoopt AH meer Grolsch dan Amstelbier. Kan je leuke acties meedoen.
Exact. Het is geen rocketscience.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_176466287
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:45 schreef Montagui het volgende:

[..]

Top!

En dan nu het bewijs van de connectie van die bonuskaart met het instructiefilmpje?

Lijkt me lastig, want dan zal je over informatie moeten beschikken wat alleen binnen het AH concern bekend is.

Ik bedoel. ALS de bonuskaart de info van het instructiefilmpje bevestigd, dan is er wat mij betreft geen intrinsieke sprake van stigmatisering maar een effectieve instructie over hoe om te gaan met bepaalde klanten.
Naam, postcode, leeftijd, soort artikelen. AH kan per bonuskaart zien wat er gekocht is. Mevrouw Jansen ( 1965 )uit Doorn koopt al 10 jaar oa biefstuk van de haas. Mevrouw Pinas ( 1995 )uit Kanaleneiland koop sinds een jaar budgetluiers, maïskolf en watermeloen.
pi_176466292
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:41 schreef thekolere het volgende:

[..]

Bonuskaart, waar de mensen hun privacy voor opgeven voor korting.
Privacy ja?

Jij durft je boodschappen niet op de band te leggen omdat je bang bent dat men ziet wat je koopt? :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_176466347
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:50 schreef thekolere het volgende:

[..]

Naam, postcode, leeftijd, soort artikelen. AH kan per bonuskaart zien wat er gekocht is. Mevrouw Jansen ( 1965 )uit Doorn koopt al 10 jaar oa biefstuk van de haas. Mevrouw Pinas ( 1995 )uit Kanaleneiland koop sinds een jaar budgetluiers, maïskolf en watermeloen.
Dan is het instructiefilmpje toch geen stigmatisering, maar marketing?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 12 januari 2018 @ 23:54:03 #122
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176466348
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:41 schreef thekolere het volgende:

[..]

Bonuskaart, waar de mensen hun privacy voor opgeven voor korting.
:? Ik heb een anonieme bonuskaart. Het is niet verplicht om je te registreren.
pi_176466363
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:51 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Privacy ja?

Jij durft je boodschappen niet op de band te leggen omdat je bang bent dat men ziet wat je koopt? :D
Bonuskaart registreert alles. Per bonuskaart kan AH zien wat er ooit wat en wanneer gekocht is.
pi_176466386
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:54 schreef thekolere het volgende:

[..]

Bonuskaart registreert alles. Per bonuskaart kan AH zien wat er ooit wat en wanneer gekocht is.
En dan?
pi_176466400
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:55 schreef Kaas- het volgende:

[..]

En dan?
En dan krijg je instructies voor de personeelsleden.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')