abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176471299
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Achterlijke landen bestaan niet. Een land is niks meer dan een stuk grond met een virtuele lijn erom. Er zijn wel landen met een achteriljke bevolking.
Volgens deze logica bestaan landen dan ook niet, alleen stukken grond waar een virtuele lijn staat waarbij sommige lijnen gebieden vormen waar achterlijke mensen wonen. Wanneer is iets achterlijk, ook dat is cultuur gebonden. Ik vind het nogal achterlijk dat een president van zo'n relatief groot gebied denkt alles en iedereen op de wereld maar te moeten schofferen. :D
  zaterdag 13 januari 2018 @ 10:32:49 #242
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_176471485
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Er is niets racistisch aan om kansarmen uit die desbetreffende landen te weren als ze hier geen toegevoerde waarde hebben, buiten een opgestoken hand of een crimineel vooruitzicht.

Iedereen met een beetje gezonde dosis verstand zou hier volkomen achter staan. Maar linkse idealisten die met hun beperkte verstand voor zichzelf een idealistische leugen hebben gecreëerd denken dat al die kansarmen zich hier gaan ontwikkelen tot goed sprekende Nederlanders met een chirurgische opleiding. Ze weigeren de harde werkelijkheid in te zien. Invoer kost de Nederlandse belastingbetaler bakken met geld en de daarbij horende overlast.

Hun tekort aan gezond verstand en hun overvloed aan idealisme laat ze slechts een eigen opgewekte illusie zien. Kansen in plaats van kansarmen. Volkomen bizar.

Trump heeft voor de volle 100% gelijk en meer wereldleiders zouden dit standpunt moeten innemen. Zeker met de komende tsunami aan kansarmen uit Afrika die nu richting Europa afstevent.

Maar om nu voor de honderd duizendste maal weer verongelijkt de racistenkaart te gaan trekken.Zoals ik al opschreef, wat een beperkte en simplistische manier van denken. Een koker-visie waar men het totale plaatje niet wil bezien.
Klopt helemaal. Gelukkig sta ik dus niet alleen met mijn mening. Immigratie uit Afrika en islamitische immigratie wordt door linkse moraliserende gedachtes zwaar onderschat. Deze mensen zijn opgegroeid en laag geschoold in een cultuur die haaks staat op de onze. Dit is een garantie voor een mislukte integratie. De gedachte dat een minimaal Nederlands taalniveau het succes is van een succesvolle integratie is complete politieke onzin. Russisch nepnieuws is geloofwaardiger. Negentig procent van deze immigranten zal hun leven lang afhankelijk zijn van uitkeringen, toeslagen en extra medische zorg. Hun kinderen zijn het volgende probleem in wording. Iedereen die anders beweert verkoopt pertinente onzin.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_176471562
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Volgens deze logica bestaan landen dan ook niet, alleen stukken grond waar een virtuele lijn staat waarbij sommige lijnen gebieden vormen waar achterlijke mensen wonen. Wanneer is iets achterlijk, ook dat is cultuur gebonden. Ik vind het nogal achterlijk dat een president van zo'n relatief groot gebied denkt alles en iedereen op de wereld maar te moeten schofferen. :D
Dus volgens jouw maatstaven zijn landen als Haïti en Soedan gelijkwaardig aan onze samenleving.

Wat een flauwekul. Dat zijn ze in de verste verte niet.

Stop met de idealistische leugen dat culturen gelijkwaardig aan elkaar zouden zijn. Dat zijn ze simpelweg niet. De een is verder door ontwikkeld terwijl de andere blijft steken op een achterliggend niveau.

Er is niets racistisch aan deze werkelijkheid te benoemen zoals die is.
pi_176471632
Onze Jozef Luns noemde dat soort landen Apelanden :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_176471656
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:58 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Hij eet wel fastfood, maar heeft schijnbaar nog nooit geroken of gedronken.

Zijn vader werd 93, en zijn moeder 88, veel succes :W
Iemand moet de traditie doorbreken ;)
pi_176471662
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:32 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Gelukkig sta ik dus niet alleen met mijn mening. Immigratie uit Afrika en islamitische immigratie wordt door linkse moraliserende gedachtes zwaar onderschat. Deze mensen zijn opgegroeid en laag geschoold in een cultuur die haaks staat op de onze. Dit is een garantie voor een mislukte integratie. De gedachte dat een minimaal Nederlands taalniveau het succes is van een succesvolle integratie is complete politieke onzin. Russisch nepnieuws is geloofwaardiger. Negentig procent van deze immigranten zal hun leven lang afhankelijk zijn van uitkeringen, toeslagen en extra medische zorg. Hun kinderen zijn het volgende probleem in wording. Iedereen die anders beweert verkoopt pertinente onzin.
Eens. Massa immigratie kost Nederland zeker netto 30 miljard per jaar. Elk jaar weer dus. Weet je ook waarom er steeds bezuinigd moet worden. Komt bovenop polarisatie, terrorisme dreiging, salafisme, groei van extreem rechts
  zaterdag 13 januari 2018 @ 10:43:40 #247
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_176471696
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Er is niets racistisch aan om kansarmen uit die desbetreffende landen te weren als ze hier geen toegevoerde waarde hebben, buiten een opgestoken hand of een crimineel vooruitzicht.

Iedereen met een beetje gezonde dosis verstand zou hier volkomen achter staan. Maar linkse idealisten die met hun beperkte verstand voor zichzelf een idealistische leugen hebben gecreëerd denken dat al die kansarmen zich hier gaan ontwikkelen tot goed sprekende Nederlanders met een chirurgische opleiding. Ze weigeren de harde werkelijkheid in te zien. Invoer kost de Nederlandse belastingbetaler bakken met geld en de daarbij horende overlast.

Hun tekort aan gezond verstand en hun overvloed aan idealisme laat ze slechts een eigen opgewekte illusie zien. Kansen in plaats van kansarmen. Volkomen bizar.

Trump heeft voor de volle 100% gelijk en meer wereldleiders zouden dit standpunt moeten innemen. Zeker met de komende tsunami aan kansarmen uit Afrika die nu richting Europa afstevent.

Maar om nu voor de honderd duizendste maal weer verongelijkt de racistenkaart te gaan trekken.Zoals ik al opschreef, wat een beperkte en simplistische manier van denken. Een koker-visie waar men het totale plaatje niet wil bezien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:32 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Gelukkig sta ik dus niet alleen met mijn mening. Immigratie uit Afrika en islamitische immigratie wordt door linkse moraliserende gedachtes zwaar onderschat. Deze mensen zijn opgegroeid en laag geschoold in een cultuur die haaks staat op de onze. Dit is een garantie voor een mislukte integratie. De gedachte dat een minimaal Nederlands taalniveau het succes is van een succesvolle integratie is complete politieke onzin. Russisch nepnieuws is geloofwaardiger. Negentig procent van deze immigranten zal hun leven lang afhankelijk zijn van uitkeringen, toeslagen en extra medische zorg. Hun kinderen zijn het volgende probleem in wording. Iedereen die anders beweert verkoopt pertinente onzin.
Het probleem is nu juist dat hij het niet heeft over KANSARMEN maar dat hij meteen iedereen in die "shithole landen" over 1 kam scheert

Volgens zijn standpunt heeft hij liever kansarme Noren dan succesvolle Afrikanen...

Zijn opmerking slaat ook nergens op als je kijkt naar de realiteit in de VS, waar Afrikanen het qua opleiding zelfs beter doen dan Afro-Americans, blanken EN Aziaten.

Trump is gewoon triest bezig met zijn negatieve campagne. Hij zou het bijvoorbeeld ook kunnen prijzen dat Afrikaanse immigranten in de VS het zo goed doen en dat dit alleen komt door het strenge selectiebeleid. En dat dit een reden is om het strenge selectiebeleid aan te houden...

Vergelijkbare boodschap, met als verschil dat je niet bevolkingsgroepen op 1 negatieve hoop gooit.
Krekker is de bom!
pi_176471709
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Waarom zijn die shithole-countries dan zulke shithole-countries als de inwoners daarvan superieur zijn aan het Westen :?
Ja goede vraag! Tijd voor onderzoek beste Braindead2000 ipv een beetje rond zitten te dwalen op een forum. :D
pi_176471751
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dus volgens jouw maatstaven zijn landen als Haïti en Soedan gelijkwaardig aan onze samenleving.

Wat een flauwekul. Dat zijn ze in de verste verte niet.

Stop met de idealistische leugen dat culturen gelijkwaardig aan elkaar zouden zijn. Dat zijn ze simpelweg niet. De een is verder door ontwikkeld terwijl de andere blijft steken op een achterliggend niveau.

Er is niets racistisch aan deze werkelijkheid te benoemen zoals die is.
Of je vindt dat Trump wel of niet gelijk heeft, is juist het minst relevante aspect van deze discussie. De landen die hij noemt zijn armer en minder ontwikkeld en vanuit een bepaald oogpunt zou je ze derhalve 'achterlijk' kunnen noemen.

Maar het is diplomatiek gezien weer een gigantische flater. Het is niet handig.

Je hebt soms ook collega's die fucking dom zijn. Dat zeg je echter niet hardop, want daar bereik je niets mee. Dit is net zoiets.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176471860
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Of je vindt dat Trump wel of niet gelijk heeft, is juist het minst relevante aspect van deze discussie. De landen die hij noemt zijn armer en minder ontwikkeld en vanuit een bepaald oogpunt zou je ze derhalve 'achterlijk' kunnen noemen.

Maar het is diplomatiek gezien weer een gigantische flater. Het is niet handig.

Je hebt soms ook collega's die fucking dom zijn. Dat zeg je echter niet hardop, want daar bereik je niets mee. Dit is net zoiets.
Het is maar net welke pet je hierbij wilt opzetten.

In het geval van Trump gewoon zeggen waar het op staat of de boel weer gaan ontkennen terwijl je weet dat het waar is.

Bovendien beweert een Democratische senator zonder verifieerbaar bewijs dat Trump die woorden heeft gebruikt. Trump twittert zelf dat hij weliswaar harde woorden heeft gebruikt maar niet de woorden die deze Democraat beweert.

Liegen en bedriegen is inmiddels als een vaststaand gegeven binnen de genetische aard van een Democraat. Deze inmiddels tandeloze partij zonder leider voert buiten het verzinnen van hun eigen verzonnen leugentjes tegen Trump nauwelijks nog oppositie. Ik kan deze hysterie nauwelijks nog serieus nemen. Laat staan die continue rits aan zelfvernedering.
pi_176471863
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dus volgens jouw maatstaven zijn landen als Haïti en Soedan gelijkwaardig aan onze samenleving.

Wat een flauwekul. Dat zijn ze in de verste verte niet.

Stop met de idealistische leugen dat culturen gelijkwaardig aan elkaar zouden zijn. Dat zijn ze simpelweg niet. De een is verder door ontwikkeld terwijl de andere blijft steken op een achterliggend niveau.

Er is niets racistisch aan deze werkelijkheid te benoemen zoals die is.
flauwekul, ja idd zelf projecties maken van mijn maatstaven, dat is idd complete flauwekul, het rest van het verhaal er achter hoeven we dan ook niet meer serieus te nemen. :W
pi_176471877
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]

flauwekul, ja idd zelf projecties maken van mijn maatstaven, dat is idd complete flauwekul, het rest van het verhaal er achter hoeven we dan ook niet meer serieus te nemen. :W
Je weet dat ik stiekem gelijk heb. :)
pi_176471933
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:54 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is maar net welke pet je hierbij wilt opzetten.

In het geval van Trump gewoon zeggen waar het op staat of de boel weer gaan ontkennen terwijl je weet dat het waar is.

Bovendien beweert een Democratische senator zonder verifieerbaar bewijs dat Trump die woorden heeft gebruikt. Trump twittert zelf dat hij weliswaar harde woorden heeft gebruikt maar niet de woorden die deze Democraat beweert.

Liegen en bedriegen is inmiddels als een vaststaand gegeven binnen de genetische aard van een Democraat. Deze inmiddels tandeloze partij zonder leider voert buiten het verzinnen van hun eigen verzonnen leugentjes tegen Trump nauwelijks nog oppositie. Ik kan deze hysterie nauwelijks nog serieus nemen. Laat staan die continue rits aan zelfvernedering.
Je weet dat Trump sinds zijn aantreden meer dan 2000 geverifieerde leugens op z'n naam heeft staan?

Verder doet het allemaal niet terzake. Op het wereldtoneel moet je onderhandelen en wil je als grootmacht dingen gedaan krijgen. Daarom moet je dit soort uitlatingen niet doen als POTUS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:03:23 #254
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_176472035
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Trump heeft voor de volle 100% gelijk en meer wereldleiders zouden dit standpunt moeten innemen. Zeker met de komende tsunami aan kansarmen uit Afrika die nu richting Europa afstevent.

Welke tsunami?



Heb je last van waanbeelden :?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_176472059
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:54 schreef Elzies het volgende:

Liegen en bedriegen is inmiddels als een vaststaand gegeven binnen de genetische aard van een Democraat.
_O-

Braindead en Elzies waanbeelden-topics O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176472067
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je weet dat Trump sinds zijn aantreden meer dan 2000 geverifieerde leugens op z'n naam heeft staan?

Verder doet het allemaal niet terzake. Op het wereldtoneel moet je onderhandelen en wil je als grootmacht dingen gedaan krijgen. Daarom moet je dit soort uitlatingen niet doen als POTUS.
Ach die zelf gefabriceerde fake onzin over Trump neem ik niet meer serieus.

De bestaande polarisatie is een gegeven feit. Twee groepen van tegenover elkaar staande burgers die allebei een verschillend realiteitsbesef kennen en van elkaar beweren dat ze notaire leugenaars zijn.

In Amerika heb je al twee gescheiden media's. Eigen nieuwszenders gericht op de eigen doelgroep.

Dus het blijven claimen van een eigen waarheid met de illusie de ander te kunnen overtuigen is een zinloze missie. Ideologische verschillen zijn onoverbrugbaar geworden. Er is geen midden meer. Noem het de wederopstanding van de verzuiling zoals we die vroeger hebben gekend. Dat is de koers waarop Amerika, maar ook onze eigen samenleving op afstevent.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:07:14 #257
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_176472085
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:54 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is maar net welke pet je hierbij wilt opzetten.

In het geval van Trump gewoon zeggen waar het op staat of de boel weer gaan ontkennen terwijl je weet dat het waar is.

Bovendien beweert een Democratische senator zonder verifieerbaar bewijs dat Trump die woorden heeft gebruikt. Trump twittert zelf dat hij weliswaar harde woorden heeft gebruikt maar niet de woorden die deze Democraat beweert.

Liegen en bedriegen is inmiddels als een vaststaand gegeven binnen de genetische aard van een Democraat. Deze inmiddels tandeloze partij zonder leider voert buiten het verzinnen van hun eigen verzonnen leugentjes tegen Trump nauwelijks nog oppositie. Ik kan deze hysterie nauwelijks nog serieus nemen. Laat staan die continue rits aan zelfvernedering.
Wel het nieuws blijven volgen Henkie.

De Republikeinse senator Graham bevestigt dat Trump idiote opmerkingen heeft geuit en heeft Trump gereprimandeerd na die opmerkingen

Zie: https://www.cnbc.com/2018(...)gration-meeting.html
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_176472097
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:06 schreef Elzies het volgende:

Dus het blijven claimen van een eigen waarheid met de illusie de ander te kunnen overtuigen is een zinloze missie.
Waarom blijf je het doen dan?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176472169
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarom blijf je het doen dan?
Ik zit echt niet achter het toetsenbord met de illusie jou te overtuigen.

Schrijven ontspant me nu eenmaal. :)
pi_176472189
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:11 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik zit echt niet achter het toetsenbord met de illusie jou te overtuigen.

Schrijven ontspant me nu eenmaal. :)
In dat geval raad ik je aan om in plaats van te Fok!ken kinderboeken te gaan schrijven. Misschien ben je de nieuwe JK Rowling.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:13:33 #261
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176472209
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:11 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik zit echt niet achter het toetsenbord met de illusie jou te overtuigen.

Schrijven ontspant me nu eenmaal. :)
Ja, ik denk dat er hooguit zo'n 200 mensen in NWS komen en de mening van 95% daarvan staat al vast en verandert niet meer. Doe het voor je eigen plezier of niet.
Daarom ben ik ook blij met links-naievelingen. Zonder hen kon je hier niks.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176472237
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

In dat geval raad ik je aan om in plaats van te Fok!ken kinderboeken te gaan schrijven. Misschien ben je de nieuwe JK Rowling.
Het zou me in ieder geval meer centjes opleveren.

Misschien ga ik jou wel in het verhaal verwerken. Trollen doen het immers goed binnen dat genre. :')
pi_176472241
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:11 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik zit echt niet achter het toetsenbord met de illusie jou te overtuigen.

Schrijven ontspant me nu eenmaal. :)
Dan kun je beter een andere ontspanning gaan zoeken dan een malloot willen blijven verdedigen en je precies zoals diezelfde malloot te gedragen door niet serieus op onderbouwde stukken in te gaan. Of wordt je gesponsord door trump bv om aan damage controle te doen in NL. :D
pi_176472280
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:06 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ach die zelf gefabriceerde fake onzin over Trump neem ik niet meer serieus.

De bestaande polarisatie is een gegeven feit. Twee groepen van tegenover elkaar staande burgers die allebei een verschillend realiteitsbesef kennen en van elkaar beweren dat ze notaire leugenaars zijn.

In Amerika heb je al twee gescheiden media's. Eigen nieuwszenders gericht op de eigen doelgroep.

Dus het blijven claimen van een eigen waarheid met de illusie de ander te kunnen overtuigen is een zinloze missie. Ideologische verschillen zijn onoverbrugbaar geworden. Er is geen midden meer. Noem het de wederopstanding van de verzuiling zoals we die vroeger hebben gekend. Dat is de koers waarop Amerika, maar ook onze eigen samenleving op afstevent.
Goed verhaal. Feit blijft dat dergelijke uitspraken niet handig zijn voor een wereldleider om te doen. Waarom denk je dat Poetin en Xi zich nooit laatdunkend uitlaten over derde wereldlanden?

En zijn leugens zijn gewoon na te trekken, Willempie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:19:16 #265
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176472311
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Goed verhaal. Feit blijft dat dergelijke uitspraken niet handig zijn voor een wereldleider om te doen. Waarom denk je dat Poetin en Xi zich nooit laatdunkend uitlaten over derde wereldlanden?

En zijn leugens zijn gewoon na te trekken, Willempie.
Wij van de Trump-adepten spreken liever over 'alternative truths'
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176472345
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:14 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het zou me in ieder geval meer centjes opleveren.

Misschien ga ik jou wel in het verhaal verwerken. Trollen doen het immers goed binnen dat genre. :')
So edgy. Ik zou me bijna vereerd gaan voelen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:21:34 #267
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_176472352
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:54 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is maar net welke pet je hierbij wilt opzetten.

In het geval van Trump gewoon zeggen waar het op staat of de boel weer gaan ontkennen terwijl je weet dat het waar is.

Bovendien beweert een Democratische senator zonder verifieerbaar bewijs dat Trump die woorden heeft gebruikt. Trump twittert zelf dat hij weliswaar harde woorden heeft gebruikt maar niet de woorden die deze Democraat beweert.

Liegen en bedriegen is inmiddels als een vaststaand gegeven binnen de genetische aard van een Democraat. Deze inmiddels tandeloze partij zonder leider voert buiten het verzinnen van hun eigen verzonnen leugentjes tegen Trump nauwelijks nog oppositie. Ik kan deze hysterie nauwelijks nog serieus nemen. Laat staan die continue rits aan zelfvernedering.
Klopt. Waar blijft het bewijs dat Trump heult met de Russen? Allemaal leugens, allemaal gelul van linkse mensen die willen dat het Westen wordt overspoeld door kansarme Afrikanen en moslims.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_176472382
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:21 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Klopt. Waar blijft het bewijs dat Trump heult met de Russen? Allemaal leugens, allemaal gelul van linkse mensen die willen dat het Westen wordt overspoeld door kansarme Afrikanen en moslims.
Sorry, maar het Mueller-onderzoek is door Trumps eigen regering in gang gezet. Daar had 'links' verder niets mee van doen, want de Democraten gingen daar helemaal niet over.

Of er strafbare feiten zijn gepleegd, weten we niet. Dat wordt nu onderzocht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:25:31 #269
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_176472407
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sorry, maar het Mueller-onderzoek is door Trumps eigen regering in gang gezet. Daar had 'links' verder niets mee van doen, want de Democraten gingen daar helemaal niet over.

Of er strafbare feiten zijn gepleegd, weten we niet. Dat wordt nu onderzocht.
Waar blijft het bewijs - na ruim een jaar van indianenverhalen in de pers?
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_176472436
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan kun je beter een andere ontspanning gaan zoeken dan een malloot willen blijven verdedigen en je precies zoals diezelfde malloot te gedragen door niet serieus op onderbouwde stukken in te gaan. Of wordt je gesponsord door trump bv om aan damage controle te doen in NL. :D
Maar het blijft een democratisch gekozen malloot die favoriet Hillary Clinton heeft verslagen.

Dus heel wat Amerikaantjes hebben op deze malloot gestemd.

Ik blijf het malloot (en stiekem ook wel amusant) vinden dat er zoveel malloten bestaan die maar niet deze verkiezingsuitslag kunnen accepteren. Elke dag een soort van zelfvernedering ondergaan door te gaan schelden en lasteren tegen deze man. Het is een opmerkelijk psychologisch fenomeen te noemen. Een soort van massahysterie.

Toch eigenlijk compleet bizar dat één gekozen president zoiets bij mensen kan oproepen? Hilarisch gewoon. Ik moet er tevens ook wel om lachen, hoor.

Maar ik ben tegelijkertijd ook realistisch. Amerikaanse presidenten zitten niet voor eeuwig en ik verwacht onder Trump geen WOIII. Alleen maar reacties van boze mensen die elke dag aan Trumps lippen hangen om te horen wat hij vandaag weer voor uitspraak doet.

Men, the show must go on! Geniet ervan! ^O^
pi_176472439
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:25 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Waar blijft het bewijs - na ruim een jaar van indianenverhalen in de pers?
Het onderzoek loopt nog. Wellicht is er inderdaad niets gebeurd, maar dat weten we pas als Mueller de zaak heeft afgerond.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:31:04 #272
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_176472501
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het onderzoek loopt nog. Wellicht is er inderdaad niets gebeurd, maar dat weten we pas als Mueller de zaak heeft afgerond.
Waar blijft het bewijs?
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_176472542
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:31 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Waar blijft het bewijs?
:')

Vraag het aan Mueller?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176472563
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:31 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Waar blijft het bewijs?
Of we bewijs is, weten we pas als het onderzoek is afgerond.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176474706
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176475892
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:58 schreef Baghdaddy het volgende:
Noorwegen staat er veel beter voor dan de VS, waarom zouden zij naar een shithole als de VS willen? :P
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_176476059
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 04:09 schreef Stabiel het volgende:
Shithole-immigranten:

[ afbeelding ]
Maar ik ben benieuwd: is dit het gemiddelde inkomen per persoon of het gemiddelde per huishouden.

Want het kan zomaar zijn dat veel huishoudens van personen die oorspronkelijk buiten de US komen groter zijn dan veel "witte" Amerikanen?

Als dat zo is {gemiddelde per huishouden en niet per persoon), dan is deze statistiek opeens niet eens zo heel vreemd meer te noemen.

Overigens, in de US en ook landen als Canada, Australie en Nieuw-Zeeland (en de EU blijkbaar?) is het wel zo dat je moet kunnen aantonen dat je ook echt iets te bieden hebt als je naar die landen wilt immigreren. Dus op zich logisch dat juist de beter opgeleiden of mensen met een betere baan, of mensen die in ieder geval de intentie hebben om zich goed te scholen, naar genoemde landen verkassen en daardoor het gemiddelde inkomen per persoon/huishouden ook hoger wordt. Toch?

EDIT:
En ik lees in dit topic dat er mensen zijn die Trump verdedigen en de EU racistisch noemen. Het verschil lijkt me toch dat Trump daadwerkelijk uitspreekt[ dat er shithole countries zijn en dat andere landen en personen uit andere landen dat dus nooit doen.

Dit valt toch never nooit niet goed te praten jongens. Doe is normaal. :D
Trump is een freak, die de US meer kwaad dan goed doet. Dat het volk in de US daar nog steeds niet genoeg achter is gekomen dat ze hem nog steeds niet hebben weggejaagd met een impeachment o.i.d., zegt dat iets over de bevolking van de US?
Iets met achter....? :+ :s)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_176476194
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_176477103
De VS kent natuurlijk geen shitholes. Dat is fakenews.
Allah Al Watan Al Malik
pi_176478637
Mij valt een ding op: Trump zoekt continu de publiciteit. Daar zal een reden achter zitten.
pi_176478869
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:11 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Oprah heeft zich toch maar mooi aan haar eigen haren uit dat moeras getrokken.
Laat Oprah 2020 je niet foolen. Wees niet naïef.

quote:
In this climate of stress and uncertainty, Oprah tells us the stories of her life to help us understand our feelings, cope with difficulty and improve our lives. She presents her personal journey and metamorphosis from poor little girl in rural Mississippi to billionaire prophet as a model for overcoming adversity and finding “a sweet life”.

A stream of self-help gurus have spent time on Oprah’s stage over the past decade and a half, all with the same message. You have choices in life. External conditions don’t determine your life. You do. It ’s all inside you, in your head, in your wishes and desires. Thoughts are destiny, so thinking positive thoughts will enable positive things to happen.

When bad things happen to us, it’s because we’re drawing them toward us with unhealthy thinking and behaviors. “Don’t complain about what you don’t have. Use what you’ve got. To do less than your best is a sin. Every single one of us has the power for greatness because greatness is determined by service—to yourself and others.” If we listen to that quiet “whisper” and fine-tune our “internal, moral, emotional GPS”, we too can learn the secret of success.

Oprah’s enterprise reinforces the neoliberal focus on the self: Oprah’s “enterprise [is] an ensemble of ideological practices that help legitimize a world of growing inequality and shrinking possibilities by promoting and embodying a configuration of self compatible with that world.”

Oprah recognizes the pervasiveness of anxiety and alienation in our society. But instead of examining the economic or political basis of these feelings, she advises us to turn our gaze inward and reconfigure ourselves to become more adaptable to the vagaries and stresses of the neoliberal moment.

The US, in a sample of 13 wealthy countries, ranks highest in inequality and lowest in intergenerational earnings mobility. Wealth isn’t earned fresh in each new generation by plucky go-getters. It is passed down, preserved, and expanded through generous tax laws and the assiduous transmission of social and cultural capital.

The way Oprah tells us to get through it all and realize our dreams is always to adapt ourselves to the changing world, not to change the world we live in. We demand little or nothing from the system, from the collective apparatus of powerful people and institutions. We only make demands of ourselves.
https://www.theguardian.c(...)-capitalist-thinkers
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 13 januari 2018 @ 18:03:59 #282
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176479176
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 17:45 schreef alilami het volgende:

[..]

Laat Oprah 2020 je niet foolen. Wees niet naïef.

[..]

https://www.theguardian.c(...)-capitalist-thinkers
oh boe. Iemand die geprobeerd heeft iets te maken van haar leven en niet bij voorbaat de omgeving de schuld geeft van haar falen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176479225
I´m back.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 19:19:28 #284
28033 Pek
je moet wat
pi_176480517
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:24 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Alle Noorse gevangenen en Veroordeelden naar Amerika?
Die willen niet, zitten thuis beter :P

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_176480695
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:24 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Trump heeft natuurlijk geen gelijk. :D
Er zijn waarschijnlijk zat achterlijke Noren die hij ook niet zou willen.
Alle Noorse gevangenen en Veroordeelden naar Amerika?
Anders Breivik zou dan vermoedelijk meteen gratie verleend worden door Trump
pi_176487467
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:03 schreef Falco het volgende:
Welke tsunami?
afbeelding ]

Heb je last van waanbeelden :?
Kijk eens aan.
Ook na de grote golf van 2015/2016 dus nog steeds 20/30.000 illegale kansloze economische immigranten uit Afrika en het MiddenOosten per maand die naar Europa komen.
Dat is dus een tsunami, bedankt voor de bevestiging _O_
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
Goed verhaal. Feit blijft dat dergelijke uitspraken niet handig zijn voor een wereldleider om te doen. Waarom denk je dat Poetin en Xi zich nooit laatdunkend uitlaten over derde wereldlanden?
Ben je nu zo dom, of doe jij je alleen maar dom ?
Hoeveel krijgen immigranten uit shithole country`s aan gratis geld/welfare in China of Rusland ?
En worden ze uberhaupt toegelaten, is het dus wel een issue in die landen ?
quote:
Ah, ze ontkennen dus allemaal dat het shithole country`s zijn ?
Hoeveel ontwikkelingshulp gaat er naar die landen ?
Hoe is die welvaart in die landen ?

Hebben de presentatoren van die programma`s al een vakantie geboekt naar die landen ?
  zaterdag 13 januari 2018 @ 23:18:11 #287
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_176487746
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:09 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Kijk eens aan.
Ook na de grote golf van 2015/2016 dus nog steeds 20/30.000 illegale kansloze economische immigranten uit Afrika en het MiddenOosten per maand die naar Europa komen.
Dat is dus een tsunami, bedankt voor de bevestiging _O_
25.000 vluchtelingen/migranten op een Europese bevolking van om en nabij de 500 miljoen. Dat is 0,005% erbij per maand... Wat een tsunami :').
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_176487833
300,000 per jaar die veelal naar een paar landen in NoordWest Europa willen trekken, en geen enkele meerwaarde hebben.
Tsunami dus :W
  zaterdag 13 januari 2018 @ 23:41:27 #289
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_176488512
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:09 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

[..]

Ben je nu zo dom, of doe jij je alleen maar dom ?
Hoeveel krijgen immigranten uit shithole country`s aan gratis geld/welfare in China of Rusland ?
En worden ze uberhaupt toegelaten, is het dus wel een issue in die landen ?

[..]

Is het dan een issue in de VS? Want Afrikanen doen het daar dus beter dan alle andere immigranten en ook beter dan veel zwarte en blanke Amerikanen.
Krekker is de bom!
  zaterdag 13 januari 2018 @ 23:56:57 #290
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_176488898
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:20 schreef bluemoon23 het volgende:
300,000 per jaar die veelal naar een paar landen in NoordWest Europa willen trekken, en geen enkele meerwaarde hebben.
Tsunami dus :W
Weet je eigenlijk wel wat een tsunami is?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_176489366
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:41 schreef KreKkeR het volgende:
Want Afrikanen doen het daar dus beter dan alle andere immigranten en ook beter dan veel zwarte en blanke Amerikanen.
Goh, de zoveelste die dit zegt :O
Jij snapt dat voor die Afrikaanse immigranten strenge eisen gelden en dat ze met een veterstrik diploma de VS niet eens binnen komen ?

Ja raar dat ze dan goed scoren in de statistieken he 8)7

En hebben ze in Afrika een aan een fatsoenlijke universiteit opleiding genoten of aan een "university" ? http://www.universityworl(...)ry=20140612062302715
quote:
The recent findings of the Inter-University Council for East Africa regarding the quality of graduates in Burundi, Kenya, Rwanda, Tanzania and Uganda must be considered a wake-up call for African higher education. Between 51% and 63% of graduates from these countries were found to be ‘half-baked’ according to the employers. This is, to put it mildly, alarming.
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:56 schreef Falco het volgende:
Weet je eigenlijk wel wat een tsunami is?
Voor jij is zeker het pas een tsunami als je jezelf afvraagt "he, wat een hoge golf ?"
"ik heb wel altijd waarschuwingen gehoord, maar ik luisterde nooit, ik was altijd bezig met mensen belachelijk maken :{w "
  zondag 14 januari 2018 @ 00:15:39 #292
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_176489468
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:12 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Goh, de zoveelste die dit zegt :O
Jij snapt dat voor die Afrikaanse immigranten strenge eisen gelden en dat ze met een veterstrik diploma de VS niet eens binnen komen ?

Ja raar dat ze dan goed scoren in de statistieken he 8)7

En hebben ze in Afrika een aan een fatsoenlijke universiteit opleiding genoten of aan een "university" ? http://www.universityworl(...)ry=20140612062302715

[..]

Niet in Afrika, maar in de VS.

Maar volgens mij mis jij het hele punt dat velen proberen te maken.

Trump stelt dat ELKE Afrikaan per definitie trash/shit/slecht is en dat je liever dus liever per definitie iemand uit Noorwegen kan hebben (alsof daar geen kanslozen wonen).

Zie ook:

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:43 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]

Het probleem is nu juist dat hij het niet heeft over KANSARMEN maar dat hij meteen iedereen in die "shithole landen" over 1 kam scheert

Volgens zijn standpunt heeft hij liever kansarme Noren dan succesvolle Afrikanen...

Zijn opmerking slaat ook nergens op als je kijkt naar de realiteit in de VS, waar Afrikanen het qua opleiding zelfs beter doen dan Afro-Americans, blanken EN Aziaten.

Trump is gewoon triest bezig met zijn negatieve campagne. Hij zou het bijvoorbeeld ook kunnen prijzen dat Afrikaanse immigranten in de VS het zo goed doen en dat dit alleen komt door het strenge selectiebeleid. En dat dit een reden is om het strenge selectiebeleid aan te houden...

Vergelijkbare boodschap, met als verschil dat je niet bevolkingsgroepen op 1 negatieve hoop gooit.
Krekker is de bom!
pi_176489522
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:15 schreef KreKkeR het volgende:
Trump stelt dat ELKE Afrikaan per definitie trash/shit/slecht is en dat je liever dus liever per definitie iemand uit Noorwegen kan hebben (alsof daar geen kanslozen wonen).
Nee, dat stelt hij helemaal niet.
Dat is wat jij denkt dat hij zegt, dat is heel wat anders.....
  zondag 14 januari 2018 @ 00:18:21 #294
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_176489566
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:12 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

En hebben ze in Afrika een aan een fatsoenlijke universiteit opleiding genoten of aan een "university" ? http://www.universityworl(...)ry=20140612062302715
Zie ook:

quote:
Perhaps most surprising is that, by many measures, the most-educated immigrant group in the U.S. isn't East Asians. It's Africans.

According to Census data, more than 43 percent of African immigrants hold a bachelor's degree or higher -- slightly more than immigrants from East Asia. Nigerian immigrants are especially educated, with almost two-thirds holding college degrees -- a significantly higher percentage even than Chinese or South Korean immigrants. African immigrants are also very likely to hold advanced degrees, many of which are earned at U.S. universities. By many measures, African immigrants are as far ahead of American whites in the educational achievement as whites are ahead of African-Americans.

That education translates into higher household income. Nigerian-Americans, for instance, have a median household income well above the American average, and above the average of many white and Asian groups, such as those of Dutch or Korean descent.

https://www.bloomberg.com(...)ho-excel-in-the-u-s-
quote:
African immigrants to the US are among the most educated groups in the United States. Some 48.9 percent of all African immigrants hold a college diploma. This is more than double the rate of native-born white Americans, and nearly four times the rate of native-born African Americans.[23] According to the 2000 Census, the rate of college diploma acquisition is highest among Egyptian Americans at 59.7 percent, followed closely by Nigerian Americans at 58.6 percent.[24][25]

In 1997, 19.4 percent of all adult African immigrants in the United States held a graduate degree, compared to 8.1 percent of adult white Americans and 3.8 percent of adult black Americans in the United States, respectively.[26] According to the 2000 Census, the percentage of Africans with a graduate degree is highest among Nigerian Americans at 28.3 percent, followed by Egyptian Americans at 23.8 percent.[24][25]

Of the African-born population in the US age 25 and older, 87.9% reported having a high school degree or higher,[27] compared with 78.8% of Asian-born immigrants and 76.8% of European-born immigrants, respectively.[28] Africans from Kenya (90.8 percent), Nigeria (89.1 percent), Ghana (85.9 percent), Botswana (84.7 percent), and Malawi (83 percent) were the most likely to report having a high school degree or higher.

Those born in Cape Verde (44.8 percent) and Mauritania (60.8 percent) were the least likely to report having completed a high school education.[29]

https://en.wikipedia.org/(...)to_the_United_States
Krekker is de bom!
pi_176491153
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan zou ik plagiaat plegen.
je doet je zelf echt te kort. Zo'n tekst zou ik uitermate vinden passen bij jouw serieuze kant. Naast de ontzettend leuke humor heb je ook een hele intellectuele, diepgaande kant. Jij kunt hele moeilijke zaken altijd samenvatting met een rijmpje of een vaak grappige one-liner. Je bent voor mij echt de fok persoonlijkheid van dit jaar!
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_176492566
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:29 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Iraniërs zijn zowel in de VS als Nederland hoger opgeleid dan blanke autochtonen.

De Perzische cultuur is bovendien een decennia-oude cultuur die alom geprezen wordt om zijn rijkheid en historische bijdrages.

Verdiep je eens in zaken waar je je zo stellig over uitlaat.
_O- Pokemon ook.
pi_176493051
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 17:30 schreef Loekie1 het volgende:
Mij valt een ding op: Trump zoekt continu de publiciteit. Daar zal een reden achter zitten.
Is het niet eerder andersom?

Iedereen zoekt publiciteit via de persoon Trump. Een dag zonder Trump is een dag......wacht eens even! Er is geen dag meer zonder Trump!

Dit is uitgemond in een psychologische massahysterie.

Iets anders kun je het niet meer noemen.
  zondag 14 januari 2018 @ 09:24:32 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176493128
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:24 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

je doet je zelf echt te kort. Zo'n tekst zou ik uitermate vinden passen bij jouw serieuze kant.
Ik snap je bewondering. Je legt het nu echter bij de verkeerde neer. Mijn fout, ik dacht dat je het woord plagiaat wel zou begrijpen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176495869
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:41 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Is het dan een issue in de VS? Want Afrikanen doen het daar dus beter dan alle andere immigranten en ook beter dan veel zwarte en blanke Amerikanen.
Vind je het gek met die strenge immigratie eisen. Want daar gaat het om. Dat er shithole countries zijn is irrelevant, zolang je maar strenge immigratie eisen hanteert. Ook uit shithole countries wil je graag de hardwerkende brainiacs halen. De brain drain is triest voor die shithole countries. Overigens heeft de Clinton familie Haiti geplunderd, daar hoor je weinig over.
pi_176496008
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:02 schreef Homey het volgende:

[..]

Vind je het gek met die strenge immigratie eisen. Want daar gaat het om. Dat er shithole countries zijn is irrelevant, zolang je maar strenge immigratie eisen hanteert. Ook uit shithole countries wil je graag de hardwerkende brainiacs halen. De brain drain is triest voor die shithole countries. Overigens heeft de Clinton familie Haiti geplunderd, daar hoor je weinig over.
Deze politiek van strenge immigratie eisen heeft ook Denemarken ingevoerd, zelfs voor erkende asielzoekers. Alleen migranten en asielzoekers die hun eigen broek langdurig hebben bewezen op te kunnen houden krijgen een deens paspoort. Een migrant of asielzoeker met bijstandsuitkering kan geen aanspraak meer maken op een deens paspoort. Denemarken zou wel eens de naald kunnen zijn die de multiculturele bubble kan doen uiteenspatten als met het verloop van de tijd zou blijken dat ze i.p.v. migratielasten zoals bij andere EU-lidstaten zij toenemende migratiebaten hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Digi2 op 14-01-2018 12:21:27 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')