abonnement Unibet Coolblue
pi_176472068
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:01 schreef RobinOok het volgende:
Wat is er achterbaks aan een toko sluiten die gemeenschapsgeld opmaakt en dat niet normaal kan verantwoorden? En die dan laten fuseren met een toko een dorp verderop die zijn zaken wel op orde heeft?
Dat kunnen we wel. Het enige waar het op af ketste was iets wat al jaren bekend was, waar de gemeente zelfs jaren lang mee akkoord gegaan is.

De wethouder is op dit moment alles cultuur aan het kapotmaken omdat er in maart verkiezingen zijn en hij beloftes heeft gedaan die hij niet na kan komen. Zo heeft hij de grond verkocht waar de bieb op staat, maar de bieb heeft nog geen nieuw pand...
Zijn plannen kunnen juridisch helemaal niet .Er is niet over nagedacht, alles is onduidelik en niemand weet waar ie aan toe is.

https://3voor12.vpro.nl/a(...)or-Atak-te-laat.html
Dit is een prima stuk.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176472110
En fuseren is prima. Dat is eerlijk en dat was al tijden de bedoeling. Maar dat is niet wat er gebeurd (is).
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 11:10:02 #278
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_176472139
Een weekje niet klussen is ook wel fijn. Wauw gevoel bij binnenkomst en een plan van aanpak werd direct duidelijk. Nog zeker twee weekenden klussen en dan kan het inrichten beginnen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:23:32 #279
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176472380
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat kunnen we wel. Het enige waar het op af ketste was iets wat al jaren bekend was, waar de gemeente zelfs jaren lang mee akkoord gegaan is.

De wethouder is op dit moment alles cultuur aan het kapotmaken omdat er in maart verkiezingen zijn en hij beloftes heeft gedaan die hij niet na kan komen. Zo heeft hij de grond verkocht waar de bieb op staat, maar de bieb heeft nog geen nieuw pand...
Zijn plannen kunnen juridisch helemaal niet .Er is niet over nagedacht, alles is onduidelik en niemand weet waar ie aan toe is.

https://3voor12.vpro.nl/a(...)or-Atak-te-laat.html
Dit is een prima stuk.
Ik lees in dat prima stuk over een subsdiespons die ondanks de subsidies niet haar broek op kan houden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_176472634
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik lees in dat prima stuk over een subsdiespons die ondanks de subsidies niet haar broek op kan houden.
Dat is niet helemaal waar en ongenuanceerd.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:45:58 #281
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176472677
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar en ongenuanceerd.
Jouw uitspraken over de wethouder die cultuur kapot wil maken zijn het toppunt van genuanceerde en waarheidsgetrouwe uitspraken?
Feit is dat er veel subsidie in een “pop” podium is gegaan maar dat het nog steeds niet genoeg is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_176472697
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jouw uitspraken over de wethouder die cultuur kapot wil maken zijn het toppunt van genuanceerde en waarheidsgetrouwe uitspraken?
Feit is dat er veel subsidie in een “pop” podium is gegaan maar dat het nog steeds niet genoeg is.
En dat ligt aan de constructies die er in de politiek gemaakt en bedacht worden. We zijn een marionet, meer niet.

De uitspraak over de wethouder is helaas wel waar.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:48:17 #283
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176472709
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar en ongenuanceerd.
Maar bij Metropool, die zich na dat vernietigende rapport terugtrok uit de fusie zitten toch geen hoge politieke heren? Lijkt me dat dat een beetje de basis onder alle plannen uit trok. En ik kan het ze niet kwalijk nemen dat ze niet willen fuseren/samenwerken met een toko die niet weet hoe je een toko moet voeren. Of zoiets.
pi_176472804
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:48 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Maar bij Metropool, die zich na dat vernietigende rapport terugtrok uit de fusie zitten toch geen hoge politieke heren? Lijkt me dat dat een beetje de basis onder alle plannen uit trok. En ik kan het ze niet kwalijk nemen dat ze niet willen fuseren/samenwerken met een toko die niet weet hoe je een toko moet voeren. Of zoiets.
Er is achter gesloten deuren een afspraak gemaakt tussen de wethouder en Metropool. Om ons op te geven en te ruilen voor het theater.

En dat er fouten gemaakt zijn binnen de bedrijfsvoering is correct. Het lullige is dat de enkeling die daar verantwoordelijk voor was, niet verantwoordelijk gehouden kan worden en inmiddels weg is. Ook was dat allemaal al lang duidelijk, voor dat de Hengelose accountant dit 'ineens' constateerde.

In april is er een plaatsvervangend directeur gekomen, hebben we het roer omgegooid en geprobeerd te lijmen wat er kapot was. Dat ging best goed. Omzet ging omhoog, bezoekersaantallen liepen op. Maar dat heeft de accountant niet meegenomen in zijn berekening, alleen maar de gegevens tot aan september 2017. Die laatste maanden hebben we enorme klappers gemaakt. Roer omgooien kost namelijk tijd en in de zomer zijn we grotendeels gesloten.

Dat er iets moest gebeuren was ook voor iedereen duidelijk, en prima. Er wordt al jaren over fusie gepraat. Iedereen is al jaren op de hoogte van hoe het liep binnen Atak. En dan ineens, 'poef'?

Zelfs de beloftes die gemaakt zijn na het rapport, na het niet doorgaan van de fusie worden niet nagekomen. Er wordt niks nagekomen en niemand weet waar ie aan toe is.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176472823
Daar waar het ook botst is dat Atak geen commercieel bedrijf is, we zijn een maatschappelijke stichting. Metropool is alleen maar een commercieel bedrijf.

Dat gat is heel groot, en daar is best een middenweg in te vinden, maar dat kan dus niet meer in de huidige situatie. Er gaat daardoor zoveel verloren.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:13:13 #286
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176473023
Er zitten altijd meerdere kanten aan zo'n verhaal, maar ik vind het zwak om de verantwoordelijkheid van een jarenlange slechte bedrijfsvoering in de schoenen van een enkeling te schuiven. En als geconstateerd wordt dat het ondanks 280.000 euro extra geld niet beter gaat en er zelfs een nieuwe huurachterstand is opgebouwd klinkt het vanaf hier allemaal best logisch en zelfs dapper dat mensen er alsnog de stop uittrekken. Sorry, ik snap dat het er vanaf jouw kant anders uitziet.
pi_176473132
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:13 schreef RobinOok het volgende:
Er zitten altijd meerdere kanten aan zo'n verhaal, maar ik vind het zwak om de verantwoordelijkheid van een jarenlange slechte bedrijfsvoering in de schoenen van een enkeling te schuiven. En als geconstateerd wordt dat het ondanks 280.000 euro extra geld niet beter gaat en er zelfs een nieuwe huurachterstand is opgebouwd klinkt het vanaf hier allemaal best logisch en zelfs dapper dat mensen er alsnog de stop uittrekken. Sorry, ik snap dat het er vanaf jouw kant anders uitziet.
Robin, ik heb een heel konijn gekocht gisteren in België. Wat moet ik er mee maken?
pi_176473178
Tukkerland is ook gewoon een marginaal kutgebied als je kijkt naar het podiumcircuit. Het was niks, is niks en het wordt niks daar, dan doen ze het in Zwolle een stuk beter.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:25:14 #289
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176473205
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:57 schreef Lonaa het volgende:
Daar waar het ook botst is dat Atak geen commercieel bedrijf is, we zijn een maatschappelijke stichting. Metropool is alleen maar een commercieel bedrijf.

Dat gat is heel groot, en daar is best een middenweg in te vinden, maar dat kan dus niet meer in de huidige situatie. Er gaat daardoor zoveel verloren.
Moet daarom maar geld bijgepompt worden?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_176473313
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:20 schreef Pietverdriet het volgende:

Ze vertelde me dat het na de eigenlijke bevalling zo heerlijk rustig voelde en begreep niet waarom iedereen in paniek raakte. Dat dit door het bloedverlies kwam kreeg ze niet mee.
Rare gewaarwording achteraf ja.
Ik had precies hetzelfde, alsof alles in slowmotion gaat en je in een (hele slechte) film zit en jezelf ziet liggen... daarna kreeg ik torenhoge koorts van de transfusie waardoor je ook niet veel meekrijgt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:34 schreef Goitske het volgende:


ik was ook nogal zen na de bevalling. Ach ik moest naar de gynaecoloog om die placenta er uit te halen, prima.
Bij de laatste poging zei ze neem maar even afscheid van je man en zoon. Als dit mis gaat ga je direct naar de OK. Toen dacht ik even okeeeee. Gelukkig liet hij zelf uiteindelijk los en belde ze het OK team af die blijkbaar al op de OK klaar stond omdat ze bang waren dat hij zou scheuren :@
Doordat ik zo in een roes zat heb ik dat helemaal niet zo door gehad, wel dat het niet goed was maar zo acuut. Ze proberen natuurlijk ook je zo rustig mogelijk te houden.
Ik heb nog wel een tijd last gehad van het behoorlijke bloedverlies
Heftig joh.
Het is een levensgevaarlijke complicatie bij een bevalling als er iets met de placenta is.
pi_176473378
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:10 schreef borisz het volgende:
Een weekje niet klussen is ook wel fijn. Wauw gevoel bij binnenkomst en een plan van aanpak werd direct duidelijk. Nog zeker twee weekenden klussen en dan kan het inrichten beginnen.
Best veel werk nog al met al!
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:37:13 #292
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:39:27 #293
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176473424
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:21 schreef MCH het volgende:

[..]

Robin, ik heb een heel konijn gekocht gisteren in België. Wat moet ik er mee maken?
Ik heb eigenlijk maar 1 recept voor konijn. Omdat ik niet vaak eet en deze bevalt :
https://www.flickr.com/photos/fotoosvanrobin/2292837420/

Heb ook Sichuan gerecht, koud, maar daarbij moet je dat vlees in plukjes trekken. Is handiger als je bouten hebt.
pi_176473443
quote:
Lang wachten tot eind mei :(
(al heb ik in maart wel een weekie vrij)
  zaterdag 13 januari 2018 @ 12:53:31 #295
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176473648
Ik heb berehonger maar krijg niet bedacht wat ik wil eten.
pi_176473812
He
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Klinkt goed! :D Doe mij ook zo'n baan.

Ik voel me op mijn eigen kantoor niet lekker, nou werk ik natuurlijk veel vanuit huis, maar ik mis een fijne kantooromgeving wel. Nu ik enkele dagen in de week bij een klant in Veghel zit, voel ik me daar wel helemaal thuis. Echt een superfijn kantoor, leuke mensen, fijne sfeer. Maarja, naar Veghel blijven rijden is ook geen optie. :')

Het is ook nog eens belachelijk dichtbij :@


Bedankt allemaal :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176473868
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:23 schreef MCH het volgende:
Tukkerland is ook gewoon een marginaal kutgebied als je kijkt naar het podiumcircuit. Het was niks, is niks en het wordt niks daar, dan doen ze het in Zwolle een stuk beter.
Ha! Bullshit. Ben nog nooit in Zwolle naar een concert geweest. Metropool heel vaak. Dus.

N=1 :Y ;)
pi_176474120
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ha! Bullshit. Ben nog nooit in Zwolle naar een concert geweest. Metropool heel vaak. Dus.

N=1 :Y ;)
randstad woonde ik altijd en ja metropool wel eens geweest...atak nooit.... Zwolle? ik zou de zaal daar niet eens kunnen noemen eerlijk gezegd....

pi_176474137
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:24 schreef liedetector het volgende:

[..]

randstad woonde ik altijd en ja metropool wel eens geweest...atak nooit.... Zwolle? ik zou de zaal daar niet eens kunnen noemen eerlijk gezegd....

Atak 1 keer met Loon. Leuke zaal :Y Tav kwam er vroeger wel regelmatig geloof ik, toen het nog een obscuur jeugdhonk was.
pi_176474180
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ha! Bullshit. Ben nog nooit in Zwolle naar een concert geweest. Metropool heel vaak. Dus.

N=1 :Y ;)
randstad woonde ik altijd en ja metropool wel eens geweest...atak nooit.... Zwolle? ik zou de zaal daar niet eens kunnen noemen eerlijk gezegd....

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=B4i63M8tHkI[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2420238/12/25#p176474137]zaterdag 13 januari 2018 13:25[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/135199]Sunnythesun[/url] het volgende:[/b]

[..]

Atak 1 keer met Loon. Leuke zaal :Y Tav kwam er vroeger wel regelmatig geloof ik, toen het nog een obscuur jeugdhonk was.
[/quote]
[/youtube]
ik het het wel eens overwogen, weet niet meer met wat, maar besloot dat het te ver en te afgelegen was om even snel te doen, maar de naam ken ik zeker, zwolle weet ik echt geen naam van een zaal zelfs niet als ik hard nadenk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')