abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:17:47 #1
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_176442043
Omdat mijn HP Probook 4530s na een aantal trouwe jaren steeds ernstigere kuren begint te vertonen, zit ik te kijken naar een nieuwe laptop. Ik heb daar echter weinig verstand van. Als iemand mij een duwtje in de juiste richting kan geven, graag. Daarbij denk ik aan wat voor processor, werkgeheugen etc voor mij aan te raden zijn.

- Accu die toch zeker een uur of vijf mee kan
- 15/15.6" scherm
- Ik handel in crypto, waardoor ik in Chrome meerdere vensters open heb staan met grafieken etc die continu worden bijgewerkt. Ik weet niet waarvan dit afhankelijk is (werkgeheugen, processor, geen idee), maar dat moet de laptop zeker aankunnen. Eigenlijk sowieso meerdere programma's tegelijk zonder enige problemen, Outlook, Word, Excel etc op de achtergrond, misschien een download
- Ik geef niet zo veel om het scherm zelf, maar ik wil wel Netflix etc kunnen kijken met mooi beeld (720p, evt 1080p)
- SSD is vereiste (al dan niet zelf erin te zetten, die heb ik nog namelijk), en heb niet veel geheugen nodig (rond de 250 is voldoende)
- Geluid mag je volgens mij niet te veel van verwachten, maar een beetje fatsoenlijk geluid lijkt me wel wat
- Moet zeker een flink aantal jaren mee kunnen
- Merk geen specifieke voorkeur, HP is goed bevallen maar mag van mij ook een ander merk zijn

Budget? Laten we zeggen rond de ¤1200 ofzo, ben bereid te betalen voor kwaliteit. Als er goedkopere laptops zijn die geschikt zijn vind ik het ook best :D

Alvast bedankt :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Heeinz op 11-01-2018 22:30:57 ]
pi_176443058
hp probook 450
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')