SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende drie rijders rijden de individuele afstanden:
Mannen: Sjinkie Knegt, Daan Breeuwsma en Itzhak de Laat
Vrouwen: Suzanne Schulting, Yara van Kerkhof en Lara van Ruijven
Voor de relay zijn de volgende rijders geselecteerd:
Mannen: Sjinkie Knegt, Daan Breeuwsma, Itzhak de Laat, Dylan Hoogerwerf en Dennis Visser.
Vrouwen: Suzanne Schulting, Yara van Kerkhof, Lara van Ruijven, Jorien ter Mors en Rianne de Vries
De podia de laatste jaren
2015 Dordrecht Netherlands Sjinkie Knegt Russia Viktor Ahn Russia Semion Elistratov
2016 Sochi Russia Semion Elistratov Hungary Sándor Liu Shaolin France Vincent Jeanne
2017 Turin Russia Semion Elistratov Hungary Sándor Liu Shaolin Netherlands Sjinkie Knegt
2015 Dordrecht United Kingdom Elise Christie Russia Sofia Prosvirnova Poland Patrycja Maliszewska
2016 Sochi United Kingdom Elise Christie United Kingdom Charlotte Gilmartin Netherlands Suzanne Schulting
2017 Turin Italy Arianna Fontana Russia Sofia Prosvirnova Russia Ekaterina Konstantinova
http://shorttrack.sportresult.com/
Zaterdag en zondag bij de NOS.
Game On.
[ Bericht 4% gewijzigd door borisz op 12-01-2018 09:28:35 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Jup, Joris vertelde dat de NOS de rechten al heel vroeg had gekocht, maar dat de ISU later de starttijd een uur vervroegd heeft. Toen kon de NOS het niet meer aanpassen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 09:01 schreef borisz het volgende:
De 1500 en 500 vanaf 13.00u.
De NOS is er op TV pas bij vanaf 13.50u
Bij de NOS nietquote:Op zaterdag 13 januari 2018 13:55 schreef Max23 het volgende:
Zijn ze niet al weer begonnen trouwens?
De Eurovision stream doet het niet bij mij, dus dat kan ik niet zien.
Tijd zegt :13:51 beginnen
Ja, idd.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 14:39 schreef franklop het volgende:
Jezus Schulting, blijf er dan gewoon achter
Hadden ze net er ook al over. Eerst wel regels, maar nu toch gewoon puur op ranking in de reeksen/heats/quote:Op zaterdag 13 januari 2018 14:43 schreef Felagund het volgende:
3 Nederlanders in dezelfde heat.Vreemd dat er daar geen regels voor zijn.
quote:
Gewoon de Pool netjes uitgeschakeld.quote:
BarneyGodquote:Op zaterdag 13 januari 2018 15:51 schreef Szura het volgende:
Schulting kan het alleen van kop af
Zie nu pas de sponsor, Tonzon
quote:
Hopelijk maakt Schulting ook zo’n ontwikkeling doorquote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:07 schreef Felagund het volgende:
Sjinkie.
Een stuk rustiger geworden t.o.v. een paar jaar geleden.
Soort van Sjinkie paar jaartjes terug.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:36 schreef Remzz het volgende:
Schulting heeft wel vaak iets of ligt dat aan mij
Ik vond haar al zo debiel toen ze live mocht voor TeamNL met de teampresentatie. Je hebt echt niks aan zo een.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:36 schreef Remzz het volgende:
Schulting heeft wel vaak iets of ligt dat aan mij
Wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 16:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vond haar al zo debiel toen ze live mocht voor TeamNL met de teampresentatie. Je hebt echt niks aan zo een.
Beetje ongeïnteresseerd, beetje ouwehoeren met Verweij en Breeuwsma geloof ik. Ik dacht nu krijgen we wat te zien van hoe dat achter de schermen gaat maar ze zat wat te gapen enzovoortsquote:
Waar zie je dat zo snelquote:Op zondag 14 januari 2018 13:13 schreef Aguero het volgende:
Schulting wint haar kwartfinale voor Seidel.
Je hebt daar ook een live-pagina.quote:Op zondag 14 januari 2018 13:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waar zie je dat zo snel
Zie het nog niet op shorttrackresults
ahquote:Op zondag 14 januari 2018 13:14 schreef Aguero het volgende:
[..]
Je hebt daar ook een live-pagine.
http://shorttrack.sportresult.com/Live.aspx?evt=11213100000051
quote:Op zondag 14 januari 2018 13:35 schreef franklop het volgende:
Knegt hoeft al bijna niet meer te schaatsen voor de titel
Klopt, die is zo goed dat die laatste werd in de kwartfinale en niet door ging.quote:Op zondag 14 januari 2018 14:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent maakt het niet uit. Zie Victor Aan.
quote:Op zondag 14 januari 2018 14:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Klopt, die is zo goed dat die laatste werd in de kwartfinale en niet door ging.
Chutecepinaquote:
Slecht/matig van onsquote:
Goed YouTube kanaal is datquote:
Ze zijn beiden wel erg met hun voorkomen bezig, getuige hun Instagram.quote:
Die lijkt op de Nadine Visserquote:Op zondag 14 januari 2018 14:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat hadden wel bijna zusjes kunnen zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand zou goed zorg moeten dragen voor al die mooie filmpjes en gifjes.quote:Op zondag 14 januari 2018 14:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie dat hij nu ook Sondrals fameuze interval 5km erop heeft gezet
StomphorstGodquote:Op zondag 14 januari 2018 14:57 schreef Aguero het volgende:
Jeroen is echt stompzinnig, misschien nog erger dan Dione.
Volgens Joris toch echt Lepape, scheelt maar 9 puntenquote:
Hongaren lijken mij favoriet.quote:Op zondag 14 januari 2018 15:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens Stompie zeker goud voor Nederland. Ik vraag het me sterk af. Zelfs zonder gekke dingen.
Hongarijequote:Op zondag 14 januari 2018 15:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens Stompie zeker goud voor Nederland. Ik vraag het me sterk af. Zelfs zonder gekke dingen.
quote:Op zondag 14 januari 2018 14:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie dat hij nu ook Sondrals fameuze interval 5km erop heeft gezet
Betekent dat ook dat Elise Christie dit jaar goud gaat halen?quote:Op zondag 14 januari 2018 21:31 schreef borisz het volgende:
Suzanne gaat drie straffen krijgen op de Spelen om over vier jaar goud mee naar husi te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |