abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 december 2002 @ 19:15:48 #101
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7483585
quote:
Op zondag 22 december 2002 18:47 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

[..]

Dank je wel Ik merk het zelf ook wel hoor , ben minder opgefokt als voorheen en huisje voelt eindelijk als mijn huisje .


Hartstikke goed zeg, dat je eindelijk jezelf gewoon thuis kunt voelen.
Als je die rust hebt gaat het met de rest ook steeds beter!
pi_7483875
Ja dat merk ik nu ook al .
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 22 december 2002 @ 19:41:10 #103
30052 SteaN
ik ben gek :|
pi_7484125
hoe ik me nu voel?

lonely., zegt genoeg denk ik

  zondag 22 december 2002 @ 20:41:56 #104
42789 Caligula
Maior Schachtorum
pi_7485530
i'm so exited, i just can't hide, i don't wanna loze controll but i think i like it!
"ergo bibamus"
  zondag 22 december 2002 @ 21:44:56 #105
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_7487059
Ik voel me heerlijk. Lekker vakantie, wat rustiger aan met huiswerk. Vanmiddag na een jaar eindelijk weer eens een goede vriendin van me gezien. Door omstandigheden konden we steeds niets samen doen en vanmiddag lekker samen heel de middag de stad in geweest . Daarna nog even samen naar mijn beste vriendin geweest (ook een vriendin van haar). Heerlijke dag. En morgen met mijn beste vriendin via haar werk lekker naar het kerstcircus .

Meissie als je dit leest .
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  zondag 22 december 2002 @ 21:53:13 #106
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_7487305
Ik vind jou ook heel liev
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
  zondag 22 december 2002 @ 21:54:59 #107
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_7487369
quote:
Op zondag 22 december 2002 21:53 schreef Buttercup het volgende:
Ik vind jou ook heel liev
Ik ben vandaag helemaal blij .
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  zondag 22 december 2002 @ 22:05:42 #108
34839 4br4x4s
Enjoy the silence
pi_7487661
quote:
Op zondag 22 december 2002 17:41 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Jeetje dat klinkt hartstikke goed!

Veel (eet)plezier


Thankx. M'n vrienden zijn net weg en 't is allemaal prima verlopen; alles smaakte lekker, timing goed, vrienden blij, ik ook blij en moe en voldaan. Ga vanaf nu weer eens wat meer koken: het is leuk om te doen en leuk om te zien dat mensen genieten. Eigenlijk voel ik me nu dus heel goed.
pi_7487745
b-tje in de war gebracht door iemand...
Doei.
  zondag 22 december 2002 @ 22:19:24 #110
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_7488052
Moe!
Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
pi_7488168
quote:
Op zondag 22 december 2002 22:19 schreef Mayhem het volgende:
Moe!
Idem

Wolkje

pi_7488484
neutraal, ben Fightclub aant kijken (BBC2) zonder ondertiteling, dus ik ga niet automatisch m'n aandacht aan de subtitels besteden en ik kan dus tegelijk verder werken aan m'n Quake 3 level...

Het is vakantie, ik heb voorlopig geen plannen, kerstmis word saai, vakantie word saai.

Na de vakantie weer naar school, ik zit met 2 leuke meiden in de klas, allebei vind ik ze leuk, eentje heeft een vriend, ik vond haar het eerste leuk, ben geprobeerd eroverheen te groeien, wil nog niet echt lukken.
De tweede heeft het net uitgemaakt met d'r vriend, maar ze zal binnen no time een nieuwe hebben, en mij dus niet.
Probeer ik nu dus ook overheen te groeien.

Ik heb op het schoolfeest wel een tijd met d'r gedanst, dus echt kansloos ben ik niet.
Ik heb nooit echt een vriendin gehad, ben maar een paar keer echt verlieft geweest.
Ik ben vroeger veel gepest, geen contact gehad met meiden, op een paar na, die ik bijna nooit zag (familie uitgezonderd)

Al met al dus heel neutraal, als de wereld nu zou vergaan zou ik het niet eens erg vinden denk ik...

And that... Is the story of my life.

Zoals een groot man ooit zei: "Are you really that insensitive, or just abusing the fact that I don't hit women?"
pi_7488571
Fijne dag, lekker geslapen, lekker ontbeten, lekker met mijn mannetje rustig de dag door gebracht en stoofpeertjes gemaakt! Huiselijk! Maar fijn.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7489551
Ik voel me ok, en dat te bedenken dat ik vanmorgen nog kei ziek was...
pi_7489654
quote:
Ik heb op het schoolfeest wel een tijd met d'r gedanst, dus echt kansloos ben ik niet.
Ik heb nooit echt een vriendin gehad, ben maar een paar keer echt verlieft geweest.
Ik ben vroeger veel gepest, geen contact gehad met meiden, op een paar na, die ik bijna nooit zag (familie uitgezonderd)
komt wel goed man! Ik spreek uit ervaring
pi_7490620
quote:
Op zondag 22 december 2002 18:10 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Rustig lui dagje , wat gerommeld in huis . Mijn glassticker Winnie de Poeh af en op slaapkamerraam geplakt en nu bij mijn ouders op visite .
Ik hou me zelf goed aan wat ik heb voorgenomen qua goed voor mezelf zorgen en merk dat het ook beter werkt . Ik word minder afhankelijk van anderen en kan mezelf goed vermaken .
Ik zie heel goed dat jij zo snel vooruit gaat en daar ben ik blij om

Overigens ben ik erg benieuwd naar die glasstickers, ik heb je er al meerdere malen over zien schrijven. Heb je er mss een foto van?

#geen
pi_7490677
quote:
Op zondag 22 december 2002 18:49 schreef Wolkje het volgende:
Vertederd.. door dit:

[afbeelding]

Vinnem zo lief

Wolkje


Die ís ook
#geen
pi_7490694
quote:
Op zondag 22 december 2002 22:05 schreef 4br4x4s het volgende:

[..]

Thankx. M'n vrienden zijn net weg en 't is allemaal prima verlopen; alles smaakte lekker, timing goed, vrienden blij, ik ook blij en moe en voldaan. Ga vanaf nu weer eens wat meer koken: het is leuk om te doen en leuk om te zien dat mensen genieten. Eigenlijk voel ik me nu dus heel goed.


Goed gedaan
#geen
pi_7490724
quote:
Op zondag 22 december 2002 22:42 schreef DarkElf het volgende:
Fijne dag, lekker geslapen, lekker ontbeten, lekker met mijn mannetje rustig de dag door gebracht en stoofpeertjes gemaakt! Huiselijk! Maar fijn.
Mooi zo
#geen
  maandag 23 december 2002 @ 00:22:01 #120
22259 Fogerty
slapende account
pi_7491226
Ik moet heel erg mijn best doen om mijzelf te vertellen dat de wereld niet alleen maar bestaat uit vervelende mensen die mij de grond in willen boren en dat het straks weer beter wordt als ik na kerst de meiden weer zie en na de jaarwisseling toneel weer begint.
Ik heb nu teveel te maken met mensen die niet goed voor mij zijn en ben blijkbaar nog te labiel om daar zomaar tegen te kunnen. Ik probeer heel hard om aan de meiden te denken en aan de mensen van toneel.

Nog even en dan wordt alles beter

Hieperdepiep hoera!
pi_7491349
blaatschaap
"Jij draait niet om de wereld, de wereld draait om jou"
pi_7493425
Iedereen die op me gereageerd heeft in het vorige topic: bedankt
Ik voel me een stuk beter, heb toen 's nachts nog mijn beste vriendin gebeld, die heeft me moed ingesproken en dat heeft me echt goed gedaan. Laten we zeggen dat ik weer steeds meer de oude begin te worden
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  maandag 23 december 2002 @ 04:01:48 #123
30083 IP
Same thing we do every night
pi_7494239
Ongeloofelijk zwaar kut
They're Pinky & the brain, yes Pinky & the Brain
One is a genius, the other's insane
  maandag 23 december 2002 @ 07:14:38 #124
42523 LaVacheQuiRit
Lacht niet meer zoveel
pi_7494487
Kut met een hoofletter K.

Weer eens niet, maar dan ook echt niet geslapen vannacht. Ik was zo kwaad op mezelf dat ik kennelijk noch te lomp ben om gewoon te slapen. Ben om 6:30 maar opgestaan, ik dacht nou dan slaap je toch lekker niet.

What doesn't Kill you makes you stronger, dacht ik
  maandag 23 december 2002 @ 07:59:42 #125
22259 Fogerty
slapende account
pi_7494517
quote:
Op maandag 23 december 2002 00:22 schreef Fogerty het volgende:
Ik moet heel erg mijn best doen om mijzelf te vertellen [blaat]
Moet er achteraf wel een beetje om lachen als ik bedenk hoe kleine aanleidingen het eigenlijk weer waren en hoe weinig voorstellend
Maar goed, ik ben dus ook niet ingestort, en dat is goed.

En misschien hoopgevend voor anderen hier: je kunt dus blijkbaar gaan van "elk klein ding doet je de diepte instorten" naar "bij een paar kleine dingen achter elkaar moet je erge moeite doen om niet de diepte in te storten". Het IS een vooruitgang

Hieperdepiep hoera!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')