Interessant, sinds haar terugkeer uit Hongarije of nog langer?quote:Op zondag 18 februari 2018 15:43 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn vader vertelde me gisteren over dit programma. Mijn ouders kennen Janny al jaren, en ze zijn geschrokken van de uitzendingen over 'de zwarte weduwe'.
Gisteravond heb ik ze ook bekeken en ik kreeg er de rillingen van.
quote:Op zondag 18 februari 2018 15:43 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn vader vertelde me gisteren over dit programma. Mijn ouders kennen Janny al jaren, en ze zijn geschrokken van de uitzendingen over 'de zwarte weduwe'.
Gisteravond heb ik ze ook bekeken en ik kreeg er de rillingen van.
Ja, dat is een goeie vraag...quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:48 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Gaan ze haar nog over de vloer laten komen, of gaan je ouders dit nu afkappen?
Nee toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat is een goeie vraag...
Ze hebben nooit problemen met haar gehad, integendeel. Maar dit kun je ook niet negeren.
Jammer inderdaad. Leuk programma, maar er wordt zelden iemand gepakt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 22:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nou wat een oplossing weer. Zulke mensen horen toch gewoon achter de tralies?
Nee. Ik verwacht ook niet dat dat gaat gebeuren.quote:
jammerquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik verwacht ook niet dat dat gaat gebeuren.
Lekkere kickquote:
en wat denkt je pa? heeft ze het gedaan en al die oude mannen vermoord? 🤔🤔quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lekkere kick![]()
Goed, we zijn twee jaar verder. Mijn vader heeft na die uitzending het contact met Janny verbroken. Hij heeft nog wel contact met haar broer gehad.
Als het tot een vervolging was gekomen had ik dat via via wel vernomen.
Hij vindt het wel aannemelijk. Door die uitzending vielen veel dingen op hun plek.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:25 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
en wat denkt je pa? heeft ze het gedaan en al die oude mannen vermoord? 🤔🤔
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |