In competitive dit seizoen 9u op tank/support, 35 minuten op dps. In QP is dit ongeveer dezelfde ratio. Ik kies mijn heroes uit op basis van waarmee ik verwacht dat onze winstkansen verhogen, dus ik ben vooral alleen maar aan het 'fillen'. En daar heb ik geen problemen mee zolang de comp in balans is. En ja, ik leave matches in qp waarvan ik van te voren al weet dat, zelfs al zou je winnen, er geen enkele speelplezier voor mij is ongeacht welke hero ik kies, en dat wanneer je wint het niet komt omdat de comp zo goed werkt, maar omdat de tegenstander nog een rampzaligere comp heeft.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Maar je speelt zelf ook geen tank en leavet matches als jouw gewenste comp niet gespeeld wordt. Dan ben je toch ook gewoon deel van het probleem.
zoals?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:55 schreef Omega het volgende:
Ik zou willen dat ze eerst eens die flaws uit het spel halen. Het blijft echt dramatisch
Ik volg 'm ook, wel een grappig gastje idd. Alleen streamt hij meestal als ik geen tijd/zin heb om te kijken. Die Overwatch News Bulletins van hem zijn af en toe best vermakelijkquote:Op woensdag 5 september 2018 17:48 schreef Leatherneck het volgende:
Al lees ik zo rond op verschillende fora, mogen veel mensen Dafran niet (wellicht vanwege zijn verleden)?... Vind het een vermakelijke streamer. Mooie Tracer gameplay ook, al speelt hij hier wel in masters als een smurf.
What else is new? ik denk dat veel alleen maar een beetje kunnen spelen als DPS..... En alles wat je hier zegt klopt hoor maar dat is al jaren het geval bij Overwatch.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:30 schreef iPat het volgende:
[..]
Ik zou tekenen voor een 6-3-1 tijdens mijn placements. Heb zojuist OW opgestart om qp te doen, en tegen mezelf gezegd dat ik zou leaven als er geen tank in mijn team zat. Na 6 potjes en 0 minuten gespeeld te hebben besloot ik maar om maar een avondje ontspannen te netflixen.
Het hele argument ‘qp is om andere heroes te oefenen’ vind ik echt bullshit. Qp is bedoeld om te oefenen op samenspel, erachter komen welke comps rendabel zijn en welke heroes optimaal tot hun recht komen met welke mede-heroes. Ik geloof niet dat alle spelers in qp alleen maar support en tanks spelen in comp waardoor ze in qp alleen maar dps kiezen. En hoe valt er te oefenen op dps als er niet voor je getankt wordt en je niet wordt geheald?
Ik denk dat er nu tijdens de vakantie nog teveel kiddo’s aan het spelen zijn. Maar Blizzard zou iets moeten doen aan qp waarmee het behalen van een win beloond wordt. Nu is het gewoon een battle tussen twee achterlijke comps en de minst slechte wint.
Als Kabaji en Dafran zeggen/doen springen, dan is hier niemand die beter is met meer kennis die iets nuttigers kan zeggenquote:Op donderdag 13 september 2018 17:47 schreef Leatherneck het volgende:
Zijn hier nog doorgewinterde Tracer spelers? Ik ben nu volop aan het 'Traceren' en ben ik benieuwd of men aanraadt om te springen tijdens gevechten. Een bekende Tracer als Kabaji raadt bijvoorbeeld af om te springen tijdens het spelen van Tracer in 1 op 1 gevechten, of andere dergelijke situaties. Tegenover heroes als McCree veelal strafen gecombineerd met buk-bewegingen. Als ik Dafran's stream kijk, zie ik hem continu springen, dan wel in gevechten, of andere situaties.
Ben benieuwd naar iemand z'n mening hierover, die voldoende ervaring heeft met Tracer...?
Nou, als Kabaji afraadt om te springen als Tracer, terwijl Dafran continu loopt to springen door die map. Kabaji kreeg laatst de vraag via zijn stream omtrent springen als je Tracer speelt. Hij raadt het af. Dat kan men ook zien aan zijn gameplay.quote:Op donderdag 13 september 2018 17:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als Kabaji en Dafran zeggen/doen springen, dan is hier niemand die beter is met meer kennis die iets nuttigers kan zeggen
Ah, verkeerd gelezenquote:Op donderdag 13 september 2018 18:35 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Nou, als Kabaji afraadt om te springen als Tracer, terwijl Dafran continu loopt to springen door die map. Kabaji kreeg laatst de vraag via zijn stream omtrent springen als je Tracer speelt. Hij raadt het af. Dat kan men ook zien aan zijn gameplay.
Klopt, is ook zoekend naar een contenders / OWL team.quote:Op zaterdag 22 september 2018 15:12 schreef Questular het volgende:
Die vizilty van team NL is best een goede speler
Gegarandeerd. En vermoedelijk een nieuwe modus (competitive of arcade). Geen nieuwe map, maar da's niet erg want dat wordt een 2CP mapquote:Op zondag 28 oktober 2018 18:19 schreef Questular het volgende:
En hopen op een nieuwe hero tijdens blizzcon
Ziet er erg tof uit! Wel meer CC thoughquote:
Zou ook een verhaalelement gekoppeld aan worden, misschien wel de volgende Overwatch Archives.quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:28 schreef iPat het volgende:
En Jeff heeft min of meer ook bevestigd dat Echo een hero wordt, maar nog tijd nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |