abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 januari 2018 @ 13:19:34 #26
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176541135
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 12:25 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]

Ja, misschien heb je wel gelijk. We gaan het zien. Ik heb deze maand zowat alle grote muntenflink zien dalen, behalve Ethereum, waar ik niet op heb gegokt. Vergis je niet in het effect wat een daling van 45% binnen enkele dagen met iemand kan doen (gelukkig niet bij mij gebeurd, maar er zullen zat mensen zijn geweest die wel op de piek van btc gekocht hebben).
De rest van de alts kom ik moeilijk bij, heb nog weinig idee hoe je die makkelijk kunt kopen zonder overal accounts aan te moeten maken en al mijn gegevens af te moeten geven.
Die hack is echt killing voor het moraal, ik vraag me echt af hoe dat gebeurd is, aangezien de pc nauwelijks gebruikt wordt en flink beveiligd is (lijkt blijkbaar). Het doet je afvragen wat schimmig wereldje erachter zit en hoe veilig het eigenlijk wel is.

Naja, ik wil het topic niet kapen en het was meer een rantpost dan wat anders. Blijf het een fascinerend iets vinden, maar mijn enthousiasme is door de omatandigheden wel aardig bekoeld.
Ethereum is een redelijk veilige investering. Is toevallig dik omhoog gegaan de laatste tijd, maar verder redelijk stabiel.

Het kopen van Alts kan met Bitcoin of Ethereum. Dan hoef je geen accounts aan te maken. Wel wallets.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 16 januari 2018 @ 13:24:24 #27
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_176541231
Goede analyse weer, analisten!
  dinsdag 16 januari 2018 @ 13:57:19 #28
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176541781
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:24 schreef hugecooll het volgende:
Goede analyse weer, analisten!
Het zijn toppers :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_176548162
Ik heb net een uur gekocht. Godverdomme wat een daling, ik koop nooit meer waves.
pi_176555962
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:50 schreef Deckard het volgende:
Ik heb net een uur gekocht. Godverdomme wat een daling, ik koop nooit meer waves.
Het maakt vandaag niet uit wat je koopt, alles daalt.
pi_176556135
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:50 schreef Deckard het volgende:
Ik heb net een uur gekocht. Godverdomme wat een daling, ik koop nooit meer waves.
:D

Je had sowieso niet moeten instappen.

Dit soort koersen gaan een keer omlaag. Dit was allemaal sentiment op goud geld in korte tijd.

En goud komt niet uit de hemel vallen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176560022
Goede analyse, inderdaad. Ze hadden schijnbaar geen rekening gehouden met de panic sales met het nieuws uit China.

Analisten spelen slechts roulette met een te complexe hoeveelheid aan factoren in het spel. Soms hebben ze gelijk en dan lijkt het alsof ze heel slim zijn.

[ Bericht 21% gewijzigd door Cockwhale op 17-01-2018 12:08:23 ]
  woensdag 17 januari 2018 @ 09:15:53 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176560176
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:04 schreef Cockwhale het volgende:
Goede analyse, inderdaad. Ze hadden schijnbaar geen rekening gehouden met de panic sales met het nieuws uit China.

Analisten spelen slechts roulette met een te complexe hoeveelheid aan factoren in het spel. Soms hebben ze gelijk en dan lijkt het alsof ze heel slim zijnm
op crypto gebied heb ik analisten nog niet echt vaak houtsnijdende dingen horen zeggen die verder komen dan "je kunt al je geld met Bitcoin verliezen".
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_176561826
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 11:06 schreef Akkerdjie het volgende:
Pfff, ik ben een beetje klaar met crypto's. Ik ben december ingestapt, maar het is me duidelijk dat het grote geld al verdiend is. Crashende websites bij enorme stijgingen, waardoor ik veel te duur heb gekocht vanwege de vertraging in prijs en foutmeldingen bij het afrekenen (coinbase, maar ook andere sites hadden er last van), de onnavolgbare koerswisselingen die ervoor zorgen dat het net lijkt alsof je op racepaarden aan het wedden bent ipv aan het investeren, de hype die eigenlijk nergens op gebaseerd is, de recente gerichte hack op een altcoinwallet op mijn pc waardoor ik opeens een lege map had en een trojan in de plaats hiervan erin had zitten (alles weg), de hoge fees waardoor de marges nog kleiner worden als de boel al wat stijgt, etc.
Ik wacht tot de markt weer wat terugstuitert (ach, voor mijn part stort ie helemaal in, had toch geen geld erin zitten wat ik niet kan missen) en dan stap ik uit. Vind het wel mooi geweest. Heb wel wat mooie lessen geleerd over de menselijke psychologie, dat dan weer wel 👍
Weak hands!


Na een maand al deze conclusie trekken :')

Wat had je verwacht? iedere dag een verdubbeling van je vermogen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:00:46 #35
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_176569701
Motto van vele beurshandelaren:

'Als de gewone man komt beleggen, is het tijd voor de professional om te verkopen.'
Feyenoord!!! * Barça
pi_176584648
quote:
Nou, dit ging echt briljant de afgelopen dagen zeg. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 09:19:44 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176605219
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 11:21 schreef Skv het volgende:

[..]

Nou, dit ging echt briljant de afgelopen dagen zeg. :')
Jonguh, geweldige winsten na even een dipje begin van de week....

:')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_176644773
BTC op 15 januari was echt super ja :')
<a href="http://www.bitconnect-team.com" target="_blank" rel="nofollow">www.bitconnect-team.com</a>
pi_176678080
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:17 schreef FastFlyingJackson het volgende:
BTC op 15 januari was echt super ja :')
Het gaat alleen maar verder berg afwaarts :) *O*

http://nu.nl/economie/509(...)r-harde-klappen.html
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 11:06:42 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176690575
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 18:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het gaat alleen maar verder berg afwaarts :) *O*

http://nu.nl/economie/509(...)r-harde-klappen.html
Blijft grappig dat een hoop mensen het over het onreguleerbare karakter hebben en dat dit een probleem is, terwijl crypto liefhebbers dit juist aandragen als positief iets.

Nu een tijdje omlaag, later weer omhoog. Komt wel weer goed.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_176993930
Beste topic tot nu toe :')
pi_177074318
Was echt een mooie dat voor bitcoin, gevolgd door een fantastische week!
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')