quote:Inderdaad, vlgs mij word dit ook niet afgeschreven of wel
Op zaterdag 21 december 2002 10:49 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dubbele post,...... (niet op Fok dan maar door Play
) Is mij ook overkomen,......gewoon van genieten. Heb je weer een kerstcadeau die je kan weggeven
quote:Nee,.........
Op zaterdag 21 december 2002 10:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Inderdaad, vlgs mij word dit ook niet afgeschreven of wel
quote:Mijn schoonzus had dat ook eens met 2 verschillende cd`s. Die kreeg ze dus allebei 3 keer binnen en het werd maar 1 keer afgeschreven, dus hadden wij 2 cd`s gekregen
Op zaterdag 21 december 2002 10:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Inderdaad, vlgs mij word dit ook niet afgeschreven of wel
quote:Ja mn kuiken houdt niet zo van Goud. En een standaardluchtje zonder wat.. is ook zo standaard. En voor lingerie... ze heeft een moeilijk BH maat, de ene keer past die wel en dan past die niet in die maat.
Op zaterdag 21 december 2002 10:49 schreef Chocobo het volgende:[..]
Thanks vriend,........
quote:Filmpie kopen?
Op zaterdag 21 december 2002 10:52 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,.........
Nu nog iets romantisch..........
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 10:53 schreef Bastard het volgende:[..]
Filmpie kopen?
quote:En die dvd is nog leuk ook, ik heb er zelf nog mee in mn handen gestaan omdat ik het concert op tv heb gezien laatst
Op zaterdag 21 december 2002 10:56 schreef Chocobo het volgende:
Ikke weet een cadeau.........mijn kuikentje is dol op Marco Borsato. Er is geloof ik een dvd uit van hem. Live in de Kuip ofzo...dat vind ze wel leuk. En ik heb haar nog nooit eerder een dvd gegeven.Nu nog iets romantisch..........
quote:Da`s idd erg leuk
Op zaterdag 21 december 2002 10:56 schreef Chocobo het volgende:
Ikke weet een cadeau.........mijn kuikentje is dol op Marco Borsato. Er is geloof ik een dvd uit van hem. Live in de Kuip ofzo...dat vind ze wel leuk. En ik heb haar nog nooit eerder een dvd gegeven.Nu nog iets romantisch..........
quote:De SenseoCrema ? Prima ding,.......kost geloof ik zo'n 60 euro. Die koffie tabs vind je in elke supermarkt wel. Zelfs AH heeft er een eigen merk in, die ik nog lekkerder vind dan de D.E. koffie.
Op zaterdag 21 december 2002 10:55 schreef Bastard het volgende:
Wat kostte dat koffiezetapparaat eigenlijk van je choco? En zit daar ook al koffie bij want vlgs mij heb ik die zakjes nooit zien liggen in de supermarkt?
http://www.senseo.nl/index.asp
quote:Dankje Nuon,......
Op zaterdag 21 december 2002 10:57 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Da`s idd erg leuk
quote:Geen dank hoor
Op zaterdag 21 december 2002 11:02 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dankje Nuon,......
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 10:58 schreef Chocobo het volgende:[..]
Maar dat ze er zelfs een website voor hebben hahaha.
quote:Omdat het een koffiezetapparaat is voor de jongeren. Ik vind het heerlijke koffie.........zijn ook al allerlei smaken te koop. Ik neem voornameljk regular en mocca
Op zaterdag 21 december 2002 11:04 schreef Bastard het volgende:[..]
Maar dat ze er zelfs een website voor hebben hahaha.
quote:Ik denk dat ik die ook even ga ophalen voor mn chickiechick.. en voor mezelf ook een beetje natuurlijk.
Op zaterdag 21 december 2002 11:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
Omdat het een koffiezetapparaat is voor de jongeren. Ik vind het heerlijke koffie.........zijn ook al allerlei smaken te koop. Ik neem voornameljk regular en mocca
quote:Cool Gijs,........neuken?
Op zaterdag 21 december 2002 11:08 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik denk dat ik die ook even ga ophalen voor mn chickiechick.. en voor mezelf ook een beetje natuurlijk.
quote:Ja lekker.
Op zaterdag 21 december 2002 11:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Cool Gijs,........neuken?
Zeg, ik naar het dorp.. winkel in winkel uit.. overal druk met kerst natuurlijk en er is markt dus de stad is vol zal ik maar zeggen.
Ik ploeter mezelf door die winkels heen om op zoek te gaan naar dat gekke koffieapparaat.. nergens.. nergens te krijgen!! Philips schijnt een leveringsprobleem te hebben, nergens is hij meer te krijgen. Dat heb ik weer
Dus.. een luchtje gekocht .. Tresor 50 ml. Dat vind ze vast wel lekker
quote:Ja,........dat ding is al 1 jaar slecht leverbaar(d)
Op zaterdag 21 december 2002 12:19 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja lekker.
Zeg, ik naar het dorp.. winkel in winkel uit.. overal druk met kerst natuurlijk en er is markt dus de stad is vol zal ik maar zeggen.
Ik ploeter mezelf door die winkels heen om op zoek te gaan naar dat gekke koffieapparaat.. nergens.. nergens te krijgen!! Philips schijnt een leveringsprobleem te hebben, nergens is hij meer te krijgen. Dat heb ik weerDus.. een luchtje gekocht .. Tresor 50 ml. Dat vind ze vast wel lekker
quote:*hart sneller bonst*
Op zaterdag 21 december 2002 12:22 schreef Nuongirl het volgende:
Zo, daar ben ik weer
quote:*kijk je wel uit ?
Op zaterdag 21 december 2002 12:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
*hart sneller bonst*
quote:MG Vermogen 1650 Watt.
Op zaterdag 21 december 2002 10:58 schreef Chocobo het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |