abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 januari 2018 @ 19:53:22 #76
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176526406
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:48 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik heb een monogame relatie, maar voor de rest hier precies hetzelfde hoor. Ik zie de relatie zonder de seks niet als een vriendschap. Mijn band met mijn partner gaat echt vele malen verder dan dat. Voor mij is seks slechts een (aangename/bijzondere, daar niet van) bijzaak in wat voor mij de relatie definieert en ik weet dat mijn partner daar ook zo over denkt.
Herkenbaar, ken ook zat 'monogamen' die zo denken. Wilde niet vervallen in het bij een goede relatie is het ook zonder seks meer dan een (goede) vriendschap.
Maar moet toegeven dat ik dat stiekem wel denk (of ik daar goed of fout mee zit laat ik maar in het midden).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176526409
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Van een monogame relatie misschien, waarbij seks exclusief is mbt de relatie.
Maar er zijn vele relatie vormen, ook die waarbij seks niet de basis is om het een relatie te noemen (niet monogaam, a seksueel, wat dan ook).
Het is heel erg simpel: zonder seks is het geen relatie.
Monogaam of niet is daarbij niet van belang. Net zoals het feit dat je ook zonder relatie seks kunt hebben.

quote:
Liefde, het leven willen delen samen. Dat is de basis voor een relatie, dat is wat alle relatie vormen definieert.
Nee, want dan zou je ook een relatie hebben met je moeder, je kind of je kat.
Let wel, we spreken over liefdesrelaties. Niet over vriendschapsrelaties of zakelijke relaties.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_176526523
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Herkenbaar, ken ook zat 'monogamen' die zo denken. Wilde niet vervallen in het bij een goede relatie is het ook zonder seks meer dan een (goede) vriendschap.
Maar moet toegeven dat ik dat stiekem wel denk (of ik daar goed of fout mee zit laat ik maar in het midden).
Als seks geen definiërend kenmerk is, dan moeten er ook heel veel relaties zijn waarbij de partners beslist geen seks met elkaar willen (zoals je met zoveel mensen geen seks wil).
Let wel: vanaf dag 1 van de relatie en verder seksueel actieve mensen (dus wederom geen 100%-aseksuele mensen).
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 15 januari 2018 @ 19:59:53 #79
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176526573
quote:
2s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:53 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Het is heel erg simpel: zonder seks is het geen relatie.
Monogaam of niet is daarbij niet van belang. Net zoals het feit dat je ook zonder relatie seks kunt hebben.

[..]

Nee, want dan zou je ook een relatie hebben met je moeder, je kind of je kat.
Let wel, we spreken over liefdesrelaties. Niet over vriendschapsrelaties of zakelijke relaties.
Sorry, maar dat geld voor jou, niet voor iedereen. Voor mij geld dat seks niet de grote factor is. Dat is niet wat ons bind, wat het anders maakt dan het (zeer goede) contact met anderen.

En ja, met je ouders, kind e.d. heb je ook een relatie. Maar ik hoop voor je dat de relatie met je partner meer inhoud dan dat + seks.
Ik heb echt geen enkele vriend (en ik noem iemand niet snel een echte vriend) die ook maar een beetje in de buurt komt van mijn partner op geestelijk gebied.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 15 januari 2018 @ 20:04:13 #80
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176526695
quote:
2s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:58 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Als seks geen definiërend kenmerk is, dan moeten er ook heel veel relaties zijn waarbij de partners beslist geen seks met elkaar willen (zoals je met zoveel mensen geen seks wil).
Let wel: vanaf dag 1 van de relatie en verder seksueel actieve mensen (dus wederom geen 100%-aseksuele mensen).
Ik wil met zoveel mensen seks (en een goede vriendschap evt). Maar met maar 1 een relatie.
Die seks is echt niet wat het een relatie maakt...

Wat ik voor hem voel gaat ver voorbij seks. Als hij morgen impotent wordt veranderd daar werkelijk niets aan.
Natuurlijk zou ik dan nogsteeds seksuele behoefte hebben en dat ergens kwijt moeten. Maar dat is 'makkelijk'.
Die verbintenis, dat echt thuis voelen bij elkaar, dat niemand anders willen om de dagen mee te delen, dat is niet vervangbaar. Dat is wat de relatie maakt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176526917
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik wil met zoveel mensen seks (en een goede vriendschap evt). Maar met maar 1 een relatie.
Die seks is echt niet wat het een relatie maakt...

Wat ik voor hem voel gaat ver voorbij seks. Als hij morgen impotent wordt veranderd daar werkelijk niets aan.
Natuurlijk zou ik dan nogsteeds seksuele behoefte hebben en dat ergens kwijt moeten. Maar dat is 'makkelijk'.
Die verbintenis, dat echt thuis voelen bij elkaar, dat niemand anders willen om de dagen mee te delen, dat is niet vervangbaar. Dat is wat de relatie maakt.
Draai het nou niet steeds om. Met seks is iets nog niet gelijk een relatie. Dat heb ik ook nooit beweerd.
Echter zonder seks en ook zonder seksuele interesse in elkaar is iets geen relatie. DAT zeg ik (en zo ongeveer de rest van de wereld, want kom op, hoeveel relaties bestaan er zonder seks vanaf dag 1??).
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 15 januari 2018 @ 20:36:02 #82
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176527616
quote:
2s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:10 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Draai het nou niet steeds om. Met seks is iets nog niet gelijk een relatie. Dat heb ik ook nooit beweerd.
Echter zonder seks en ook zonder seksuele interesse in elkaar is iets geen relatie. DAT zeg ik (en zo ongeveer de rest van de wereld, want kom op, hoeveel relaties bestaan er zonder seks vanaf dag 1??).
Ik draai het niet om. Ik zeg dat seks niet de relatie maakt, niet het verschil maakt tussen een vriendschapsrelatie en een liefdesrelatie.
Zonder seks zou mijn (en die van velen) relatie nogsteeds een liefdesrelatie zijn.
Seks kan ik overal en nergens krijgen, de mentale band die we hebben niet, die is zeldzaam en meer dan waardevol. Dat is wat ik koester.

Toevallig vanmiddag nog een brok in de keel momentje gehad door mijn man. Omdat we een instrument in gingen ruilen wat onzin praat over beroemd zijn. Waarop ik zei dat het misschien maar goed was dat dat niet aan de orde was, omdat ik als 40 jarige oude muts niet op zou kunnen tegen een vrijwel oneindige stroom van jong, prachtig, gewillig en leuk.
Zijn reactie was snap je het echt nogsteeds niet? Tuurlijk is dat verleidelijk en heerlijk, tuurlijk zijn er andere vrouwen waarmee ik heel goed zou kunnen. Maar na een een avondje, weekend, of doe eens gek een week, wil ik gewoon naar huis en dat ben jij voor mij.

Damn, wat hou ik van die man. Hij is meestal niet zo subtiel of poetisch, maar soms komt er zomaar ineens zoiets uit.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176528977
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik draai het niet om. Ik zeg dat seks niet de relatie maakt, niet het verschil maakt tussen een vriendschapsrelatie en een liefdesrelatie.
Zonder seks zou mijn (en die van velen) relatie nogsteeds een liefdesrelatie zijn.
Seks kan ik overal en nergens krijgen, de mentale band die we hebben niet, die is zeldzaam en meer dan waardevol. Dat is wat ik koester.

Toevallig vanmiddag nog een brok in de keel momentje gehad door mijn man. Omdat we een instrument in gingen ruilen wat onzin praat over beroemd zijn. Waarop ik zei dat het misschien maar goed was dat dat niet aan de orde was, omdat ik als 40 jarige oude muts niet op zou kunnen tegen een vrijwel oneindige stroom van jong, prachtig, gewillig en leuk.
Zijn reactie was snap je het echt nogsteeds niet? Tuurlijk is dat verleidelijk en heerlijk, tuurlijk zijn er andere vrouwen waarmee ik heel goed zou kunnen. Maar na een een avondje, weekend, of doe eens gek een week, wil ik gewoon naar huis en dat ben jij voor mij.

Damn, wat hou ik van die man. Hij is meestal niet zo subtiel of poetisch, maar soms komt er zomaar ineens zoiets uit.
O+
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 22:18:44 #84
441859 crew  Lenny77
pi_176530880
quote:
2s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:10 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Draai het nou niet steeds om. Met seks is iets nog niet gelijk een relatie. Dat heb ik ook nooit beweerd.
Echter zonder seks en ook zonder seksuele interesse in elkaar is iets geen relatie. DAT zeg ik (en zo ongeveer de rest van de wereld, want kom op, hoeveel relaties bestaan er zonder seks vanaf dag 1??).
Van dag 1 misschien niet maar er zijn genoeg relaties die op de duur toch seksloos zijn, door welke omstandigheden dan ook. En dat zijn nog steeds goede relaties van mensen die heel veel van elkaar houden.
In de verliefdheidsfase is sex misschien een dingetje maar op termijn een bijzaak en ondergeschikt aan een goede band.

Maar ik kan me voorstellen dat mannen daar anders over denken. Puur biologisch gezien begrijp ik dat ook wel!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176531046
TS?
pi_176531138
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 22:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Van dag 1 misschien niet maar er zijn genoeg relaties die op de duur toch seksloos zijn, door welke omstandigheden dan ook. En dat zijn nog steeds goede relaties van mensen die heel veel van elkaar houden.
In de verliefdheidsfase is sex misschien een dingetje maar op termijn een bijzaak en ondergeschikt aan een goede band.

Maar ik kan me voorstellen dat mannen daar anders over denken. Puur biologisch gezien begrijp ik dat ook wel!
Ja, dat snap ik. Daarom heb ik er ook tien keer bijgezet: "vanaf dag 1".

Want dat is mijn punt. Dat er in onze Westerse wereld een relatie zou kunnen onstaan zonder wederzijdse seksuele interesse. Dat gaat er bij mij niet in. Of meer: zo werkt het niet. Dat wordt niet als een relatie gezien.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_176531246
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik draai het niet om. Ik zeg dat seks niet de relatie maakt, niet het verschil maakt tussen een vriendschapsrelatie en een liefdesrelatie.
Zonder seks zou mijn (en die van velen) relatie nogsteeds een liefdesrelatie zijn.
Seks kan ik overal en nergens krijgen, de mentale band die we hebben niet, die is zeldzaam en meer dan waardevol. Dat is wat ik koester.

Toevallig vanmiddag nog een brok in de keel momentje gehad door mijn man. Omdat we een instrument in gingen ruilen wat onzin praat over beroemd zijn. Waarop ik zei dat het misschien maar goed was dat dat niet aan de orde was, omdat ik als 40 jarige oude muts niet op zou kunnen tegen een vrijwel oneindige stroom van jong, prachtig, gewillig en leuk.
Zijn reactie was snap je het echt nogsteeds niet? Tuurlijk is dat verleidelijk en heerlijk, tuurlijk zijn er andere vrouwen waarmee ik heel goed zou kunnen. Maar na een een avondje, weekend, of doe eens gek een week, wil ik gewoon naar huis en dat ben jij voor mij.

Damn, wat hou ik van die man. Hij is meestal niet zo subtiel of poetisch, maar soms komt er zomaar ineens zoiets uit.
Ja, en dat je er vervolgens totaal niet aan moet denken om met die leuke vent naar bed te gaan. Als dat het geval zou zijn, dan zou ik het geen relatie (meer) noemen. Helemaal als je die behoefte nooit voor hem gevoeld zou hebben.

Laat ik het zo zeggen. Ik kan het ook heel goed vinden met een vriendin van me. We doen van alles en nog wat samen, ze brengt me midden in de nacht thuis met de auto, we kunnen uren bellen, maar puur door het feit dat we elkaar seksueel toch niet helemaal zien staan, is het toch geen relatie. En niet alleen in mijn ogen. Bel haar op en vraag of ik haar vriend ben. Dan is het antwoord echt "nee".

[ Bericht 5% gewijzigd door Puntenjager op 15-01-2018 22:40:32 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 07:32:12 #88
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176535374
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 14:52 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Dit komt me heel herkenbaar voor, en ik denk dat het gewoon betekent dat jullie NIET matchen in bed.
Sommige mannen kun je van alles zeggen, wat jij graag wil, lukt ze gewoon niet.

En ja, na een tijdje roept dat irritatie op, omdat je kunt gaan denken dat iemand gewoon z'n best niet wil doen.
Ja, idem als veel vrouwen. Die hebben totaal geen gevoel voor sex, behalve geneukt worden. Daarbuiten bestaat dus voor hen op sexueel gebied weinig tot niets.
Je merkt het in de eerste 2 minuten al. Als ze je ballen aanraken / vastnemen weet ik al genoeg aan de manier hoe en wat. Klopt altijd. Sommigen zijn wat ik noem "natuurtalenten" en anderen "hebben het helaas niet".
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 16 januari 2018 @ 07:39:20 #89
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176535412
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee, niet echt.

In het prille begin ga je echt in elkaar op, vergeet je de wereld zeg maar. 2 a 3 keer per dag, enkel wat tijd voor wat echt, echt moet daarnaast, maar liever niet.
Daarna begint de wereld weer te trekken, is enkel en alleen in elkaar opgaan niet voldoende meer. Dan kom je op 3/4 keer per week.
Dat is een meer realistische hoeveelheid en dat is prima te doen de rest van je leven (nou ja, hoop ik dan, moet de ben bejaard periode nog meemaken).
Kun je dat wetenschappelijk onderbouwen? Of is dat de opinie van de gemiddelde NEDERLANDSE vrouw? Of is dat jouw mening?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 16 januari 2018 @ 07:55:01 #90
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176535547
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik draai het niet om. Ik zeg dat seks niet de relatie maakt, niet het verschil maakt tussen een vriendschapsrelatie en een liefdesrelatie.
Zonder seks zou mijn (en die van velen) relatie nogsteeds een liefdesrelatie zijn.
Seks kan ik overal en nergens krijgen, de mentale band die we hebben niet, die is zeldzaam en meer dan waardevol. Dat is wat ik koester.

Toevallig vanmiddag nog een brok in de keel momentje gehad door mijn man. Omdat we een instrument in gingen ruilen wat onzin praat over beroemd zijn. Waarop ik zei dat het misschien maar goed was dat dat niet aan de orde was, omdat ik als 40 jarige oude muts niet op zou kunnen tegen een vrijwel oneindige stroom van jong, prachtig, gewillig en leuk.
Zijn reactie was snap je het echt nogsteeds niet? Tuurlijk is dat verleidelijk en heerlijk, tuurlijk zijn er andere vrouwen waarmee ik heel goed zou kunnen. Maar na een een avondje, weekend, of doe eens gek een week, wil ik gewoon naar huis en dat ben jij voor mij.

Damn, wat hou ik van die man. Hij is meestal niet zo subtiel of poetisch, maar soms komt er zomaar ineens zoiets uit.
Is dat subtiel en poetisch? Nou, dan ben ik dat ook! Maar als ik dat zeg dan is het drama in mijn relatie. Voor mij is dat dezelfde waarde als dat ik een frietje ga eten, af en toe. En dat ik dan enkele favoriete frituurs of snackbars heb wil toch ook niet zeggen dat ik daar altijd wil gaan eten.
Ben overigens meer van de licht pikante Aziatische "kost" hoewel ik ook eens graag gewoon Hollandse kost, lekker prakken en met veel saus, lust.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 16 januari 2018 @ 09:49:35 #91
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176536854
quote:
2s.gif Op maandag 15 januari 2018 22:31 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, en dat je er vervolgens totaal niet aan moet denken om met die leuke vent naar bed te gaan. Als dat het geval zou zijn, dan zou ik het geen relatie (meer) noemen. Helemaal als je die behoefte nooit voor hem gevoeld zou hebben.

Laat ik het zo zeggen. Ik kan het ook heel goed vinden met een vriendin van me. We doen van alles en nog wat samen, ze brengt me midden in de nacht thuis met de auto, we kunnen uren bellen, maar puur door het feit dat we elkaar seksueel toch niet helemaal zien staan, is het toch geen relatie. En niet alleen in mijn ogen. Bel haar op en vraag of ik haar vriend ben. Dan is het antwoord echt "nee".
Ik heb zulke vrienden ook, ook met wie ik wel seks heb (gehad), maar toch noem ik dat geen relaties. De seks maakt dat verschil niet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 09:58:10 #92
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176536979
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 07:39 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Kun je dat wetenschappelijk onderbouwen? Of is dat de opinie van de gemiddelde NEDERLANDSE vrouw? Of is dat jouw mening?
Ik citeer van startpagina goede vraag:

'Voor het gros van de mensen speelt het seksueel gedrag zich af binnen een vaste relatie. Van de Nederlanders met een vaste relatie heeft een vijfde (19%) nooit of hooguit één keer per maand seks, ongeveer 40% heeft hooguit één keer per week seks, en een even groot percentage heeft meerdere keren per week tot dagelijks seksueel contact.'

Dus een 40% heeft meerdere keren per week tot dagelijks seks. Zo vreemd is dat echt niet.
En het is niet mijn mening, het is mijn praktijk en ook die van een heel aantal anderen die ik Ken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176537188
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik heb echt geen enkele vriend (en ik noem iemand niet snel een echte vriend) die ook maar een beetje in de buurt komt van mijn partner op geestelijk gebied.
Zo zie ik dat ook. Je bent toch veel intiemer dan dat. Qua seks natuurlijk, maar ook gewoon aanraking en verdere inhoud.
pi_176537237
Ik bedoel. Ik zou een vriendin niet heel veel knuffelen, bij haar liggen, enzo. Dat soort dingen. Een liefdesrelatie is veel.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 12:42:30 #95
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176540336
Aantal posts verwijderd. Vrouwonvriendelijk gezever mag in je dagboekje
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 18 januari 2018 @ 10:15:38 #96
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176583218
quote:
2s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:05 schreef Puntenjager het volgende:

[..]


[..]

Dat je seks met elkaar wilt èn hebt (of juist niet1), lijkt me toch wel het definiërende kenmerk van een relatie. Dat je daarnaast ook nog 1000 andere banale en minder banale zaken met elkaar deelt, doet daar niks aan af.

1 Als mensen die niet a-seksueel zijn, geen seks met een elkaar willen, dan is geen sprake van een relatie, lijkt me.
Even een gekke vraag wellicht, maar heb jij ooit een echte relatie gehad? Een relatie is zoveel meer dan puur seks en gaat echt dieper dan dat. Natuurlijk is het een duidelijk signaal als een van beide of beide gewoon helemaal geen seks (meer) willen en dien je daarover met elkaar te praten als een van beide daar anders in staat, maar het is zeker niet zo dat seks een relatie definieert.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 18 januari 2018 @ 10:23:25 #97
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176583380
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik draai het niet om. Ik zeg dat seks niet de relatie maakt, niet het verschil maakt tussen een vriendschapsrelatie en een liefdesrelatie.
Zonder seks zou mijn (en die van velen) relatie nogsteeds een liefdesrelatie zijn.
Seks kan ik overal en nergens krijgen, de mentale band die we hebben niet, die is zeldzaam en meer dan waardevol. Dat is wat ik koester.

Toevallig vanmiddag nog een brok in de keel momentje gehad door mijn man. Omdat we een instrument in gingen ruilen wat onzin praat over beroemd zijn. Waarop ik zei dat het misschien maar goed was dat dat niet aan de orde was, omdat ik als 40 jarige oude muts niet op zou kunnen tegen een vrijwel oneindige stroom van jong, prachtig, gewillig en leuk.
Zijn reactie was snap je het echt nogsteeds niet? Tuurlijk is dat verleidelijk en heerlijk, tuurlijk zijn er andere vrouwen waarmee ik heel goed zou kunnen. Maar na een een avondje, weekend, of doe eens gek een week, wil ik gewoon naar huis en dat ben jij voor mij.

Damn, wat hou ik van die man. Hij is meestal niet zo subtiel of poetisch, maar soms komt er zomaar ineens zoiets uit.
Herkenbaar. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet af en toe dames zie waar mijn hoofd zich nog een paar keer voor omdraait en ik zeker geen nee tegen een leuke avond/nacht zou zeggen. Echter, puur seks gaat vervelen op de langere termijn en er is niemand anders in de wereld waar ik zo graag bij ben als mijn vriendin. Sterker nog, zodra ik haar zie komt er direct een lach op mijn gezicht, zelfs na een kl*tedag qua werk...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_176620435
Ga experimenteren, misschien vind ze vrouwen ook leuk ;)
Interessant he ?
  zaterdag 20 januari 2018 @ 02:54:48 #99
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_176627912
Tijd voor een nieuwe vriendin, jullie zijn duidelijk niet geschikt samen. Vervelend en pijnlijk maar zoek iemand waar je sexueel wel gelukkig mee bent, deze is het duidelijk niet!

Doe jij het niet zoekt zij vanzelf wel een ander die haar wel kan bevredigen en doet het nog meer pijn.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 21 januari 2018 @ 12:28:34 #100
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_176651160
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:16 schreef brightlights08 het volgende:
Dus nogmaals, onze relatie is, buiten de seks om, bijzonder goed.
Je hebt geen relatie meer, je woont alleen nog maar samen :Y

Groot verschil.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')