abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176358570
Hoewel dit een plaatje van de VS is is een groot gedeelte van het spectrum wereldwijd in gebruik, wifi is slechts een minimaal deel van de "straling"



Wifi is qua vermogen zowiezo een van de zwakste op de kaart.
pi_176364488
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 01:07 schreef Digidoos het volgende:
Hoewel dit een plaatje van de VS is is een groot gedeelte van het spectrum wereldwijd in gebruik, wifi is slechts een minimaal deel van de "straling"

[ afbeelding ]

Wifi is qua vermogen zowiezo een van de zwakste op de kaart.
Gelukkig heeft TS de bank bijgedraaid. Als ze nu de wereld ook nog bijdraait, is ze helemaal veilig.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_176444716
Jep, WiFi is het nieuwe roken, wen er maar aan.

Over enkele jaren staan jongeren niet meer met een peuk op het schoolplein, maar met een modem.
pi_176444851
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:45 schreef Sport_Life het volgende:
Jep, WiFi is het nieuwe roken, wen er maar aan.

Over enkele jaren staan jongeren niet meer met een peuk op het schoolplein, maar met een modem.
Doe ik nu al met mijn wifi hotspot

Er lopen ook ergens in Nederland bejaarden rond met wifi hotspots ingebouwd in de rollator?


Die kan TS ook beter niet tegenkomen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_176452613
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:10 schreef daniela_007 het volgende:
Interessante discussie hier.

We hebben voor de zekerheid de bankstel aan de andere kant van de muur gezet.
Dan zit je niet tussen de modem en iPad.
Ook is er draadloos verbinding van de TV met de modem, dan zit je hier ook niet meer tussen.
Ik weet dat de stralingen van alle kanten komen maar voor de zekerheid zitten we 'veilig' aan de andere kant.

Als ik buiten de stad ga lopen, dan zie ik best veel huizen onder de elektriciteitskabel staan.
Is dat ook niet zonder gevaar vanwege elektromagnetische stralingen?

[ afbeelding ]
Heel wijze beslissing hoor. Zo kunnen de golven van de straling je dna niet veranderen of de temperatuur in je hersenen te hoog laten worden waardoor je hoofdpijn krijgt. Zorg in ieder geval dat je bankstel niet in het midden van je kamer staat en dat je ook regelmatig op een andere kant van je bank gaat zitten, anders vang je aan één kant van je lichaam teveel straling en kun je alsnog kanker krijgen.
pi_176453477
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:10 schreef daniela_007 het volgende:
Interessante discussie hier.

We hebben voor de zekerheid de bankstel aan de andere kant van de muur gezet.
Dan zit je niet tussen de modem en iPad.
Ook is er draadloos verbinding van de TV met de modem, dan zit je hier ook niet meer tussen.
Ik weet dat de stralingen van alle kanten komen maar voor de zekerheid zitten we 'veilig' aan de andere kant.

Als ik buiten de stad ga lopen, dan zie ik best veel huizen onder de elektriciteitskabel staan.
Is dat ook niet zonder gevaar vanwege elektromagnetische stralingen?

[ afbeelding ]
Dit meen je toch niet echt, toch....???
pi_176454133
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 14:15 schreef elplato het volgende:
Zorg in ieder geval dat je bankstel niet in het midden van je kamer staat en dat je ook regelmatig op een andere kant van je bank gaat zitten, anders vang je aan één kant van je lichaam teveel straling en kun je alsnog kanker krijgen.
Positie bankstel steeds veranderen zou ook nog kunnen. Of koude kompressen op het hoofd aan de kant van het WiFi punt:



[ Bericht 0% gewijzigd door blomke op 12-01-2018 17:21:44 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_176454784
Ik dacht grappige discussie effe kijken.

Maar volgens mij mag er in een bepaalde straal van een hoogspanningsmast geen bebouwing/ bewoning zijn. Juist vanwege die straling.

In het zeeland zijn ze een nieuw traject aan het bouwen (of plannen ze) en sommige huizen zullen afgebroken moeten worden omdat ze anders te dicht bij de kabels staan.
pi_176456495
Ik pak even de chips erbij hoor.....

Man man, dit ga je toch niet serieus nemen?
pi_176457595
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:10 schreef daniela_007 het volgende:
Ik weet dat de stralingen van alle kanten komen maar voor de zekerheid zitten we 'veilig' aan de andere kant.

Voor welke zekerheid? Voor het geval de wetten van de fysica niet kloppen? Dan zou ik me eerder zorgen maken dat het dak elk moment naar beneden kan komen...
  zondag 14 januari 2018 @ 03:42:01 #61
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_176492423
Volgens mij is er geen praktische oplossing is aangedragen tot nu toe.

Vrijwel elke router heeft twee opties bij de wireless instellingen waarmee je de straling tien tot honderd keer kan verkleinen.

Ten eerste kan de transmit power omlaag van de standaard 100 naar bijvoorbeeld 20 mW. Ten tweede kan de beacon interval omhoog van 100 milliseconden naar 1000 milliseconden.

Die eerste legt zichzelf wel uit, denk ik: je draait de sterkte van het signaal terug. Dat betekent meestal dat je bereik minder wordt, maar dat hoeft in veel huizen geen probleem te zijn. Die tweede, de beacon interval, is als volgt uit te leggen. Je router stuurt continue een kort signaal uit dat zegt "hier ben ik", het beacon. Daarom kan dat netwerk gezien worden door laptops en mobieltjes. Als je die interval omhoog schroeft naar een seconde, dan kan verbinden wat langer duren. Maar waarschijnlijk merk je er niks van.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')