abonnement Unibet Coolblue
pi_176310380
Na het al dagen durende hypocriete gezeik over 'Boef' gooi ik deze er maar even in.

quote:
Deugmens Jeroen Pauw geeft toe: “Ik ben blij dat mijn moeder dood is”

Ze was namelijk wat veeleisend.

De 57-jarige Jeroen Pauw was gisteren te gast bij 5 Jaar Later op RTL 4. Je zou denken: hartstikke leuk natuurlijk. Helaas liet Pauw, die zich normaal gesproken steevast als Deugmens pur sang presenteert, zijn ware aard zien tijdens de uitzending. Hij liet namelijk weten blij te zijn dat z’n moeder, die hem op de wereld heeft gezet en aan wie hij dus alles te danken heeft, dood is.

“Ik ben blij dat ik er bij was toen mijn moeder overleed, maar ik ben ook wel blij dat ze dood is. Ik heb het altijd als een steen ervaren; ik moet nog wel even langs mijn moeder. Ik moet. Ik weet dat het heel onaardig klinkt dat ik blij ben dat ze dood is, maar het is mijn eigen moeder, wat kan mij het schelen wat een ander daar van vindt… Ik kreeg altijd een moeilijk gevoel bij haar. Te weinig aandacht, het was nooit goed. De vrienden die ik had deugden niet, de vriendinnen deugden al helemaal niet.”
http://www.dagelijksestan(...)mijn-moeder-dood-is/

https://www.ad.nl/show/je(...)er-dood-is~a239d50a/

Dit kan wel?, moet Jeroen P niet worden geboycot? Dit is niet vrouwmens onvriendelijk cq respectloos danwel beledigend tov ouderen?

Het kan me persoonlijk geen lor schelen wat zowel Boef als Jeroen Pauw denken of zeggen, dat is hun recht en ik heb er geen enkele last van, maar misschien dat anderen zich hiermee kunnen vermaken of wellicht uitleggen waarom het een voor heel Nederland een issue en reden voor boycots is, en waarom het ander geruisloos voorbij gaat. BVD
  vrijdag 5 januari 2018 @ 20:54:18 #2
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176310448
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:52 schreef Za het volgende:
Het kan me persoonlijk geen lor schelen wat zowel Boef als Jeroen Pauw denken of zeggen
Jawel. Anders had je geen topic gemaakt.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 5 januari 2018 @ 20:54:47 #3
186611 Haags
pi_176310457
Eerlijk en oprecht, ik waardeer dat.
Zonder wrijving geen glans
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 5 januari 2018 @ 21:21:26 #4
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_176311189
-> sho
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_176311404
Ik snap de vergelijking niet zo.
pi_176311411
Waarom deze volksmennerij nou weer?
Hij heeft alle recht om dat zo te voelen.
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 5 januari 2018 @ 21:37:08 #7
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_176311634
Sommige ouders hebben een heel negatieve uitwerking op hun kinderen en kennen niet het begrip emotionele aandacht aan je kinderen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_176311687
Waarom moet hij geboycot worden? Hij heeft geen fijne tijden met zijn moeder beleefd en daarom was er geen band. Dat kan toch?

Ik vind het een oprechte bekentenis en ik denk dat velen hetzelfde voelen.
pi_176311765
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:52 schreef Za het volgende:

Dit is niet vrouwmens onvriendelijk cq respectloos danwel beledigend tov ouderen?

Nee, dit gaat over één specifiek persoon en hoe hij tegen haar aankijkt. NIet over moeders, vrouwen of ouderen in het algemeen.
in a crowd you lose humanity
pi_176311809
Oh, hier staat ie..

Tsja..niet iedereen is blij met zijn/haar ouders. Kan ik me ook wel voorstellen..niet elke ouder is geschikt om kinderen te hebben, ook al willen ze zo graag.

Het is taboe om te zeggen dat je ouder[s] ruk zijn [geweest]. Of over de doden niks dan goed. Bla bla..

Feit is dat er heel wat mensen zijn die hun hele leven lijden als gevolg van hun opvoeding.

Ik heb niks met Pauw maar vind deze eerlijkheid wel bewonderingswaardig.
Het is persoonlijk, privé en niet gericht naar alle moeders..dat scheelt. De vergelijking met Boef is sowieso dan ook ruk. :')
´
pi_176312146
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:43 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nee, dit gaat over één specifiek persoon en hoe hij tegen haar aankijkt. NIet over moeders, vrouwen of ouderen in het algemeen.
Dit is dus het essentiële verschil.
pi_176312468
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:43 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nee, dit gaat over één specifiek persoon en hoe hij tegen haar aankijkt. NIet over moeders, vrouwen of ouderen in het algemeen.
en ook dat
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 5 januari 2018 @ 22:13:16 #13
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_176312520
Wat een idioot uitgangspunt om een uitspraak als deze te vergelijken met een middeleeuwse idioot die drie dames die hem uit de shit helpen en plein public voor hoeren en van alles uit te maken. Mag ik 1 keer raden? Je bent opgevoed met hetzelfde middeleeuwse gedachtegoed als die lowlife crimineel die te veel aandacht krijgt.
pi_176312725
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:28 schreef Symphonic het volgende:
Waarom deze volksmennerij nou weer?
Hij heeft alle recht om dat zo te voelen.
Daar ben ik het mee eens, maar dat geldt ook voor rappers die een mening hebben over vrouwen die laat uit gaan. Waarom is het ene voor velen een issue en het andere niet?
pi_176312752
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:45 schreef Kim-Holland het volgende:

Ik heb niks met Pauw maar vind deze eerlijkheid wel bewonderingswaardig.
En de eerlijkheid van boef niet?
pi_176312769
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:22 schreef Za het volgende:

[..]

En de eerlijkheid van boef niet?
nee, want dat is gewoon een idioot met achterlijke denkbeelden
pi_176312827
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:43 schreef Wombcat het volgende:

Nee, dit gaat over één specifiek persoon en hoe hij tegen haar aankijkt. NIet over moeders, vrouwen of ouderen in het algemeen.
Hoe weet je dat? Waarschijnlijk kijkt hij zo tegen moeders in het algemeen aan, als 'needy' en zeurderig.

Daarbij, er zijn tal van mensen die geclaimd worden door hun ouders en daar moeite mee hebben, het land wordt geregeerd door claimende grijsaards, dan is zo'n uitspraak voor velen misschien wel een gevalletje #metoo.
pi_176312841
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:21 schreef Za het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens, maar dat geldt ook voor rappers die een mening hebben over vrouwen die laat uit gaan. Waarom is het ene voor velen een issue en het andere niet?
iets over je eigen moeder zeggen is heeeeeeel iets anders.
Dat'onderscheid kun je toch wel maken? Boef is een... neh laat mijn mening over that piece of shit maar zitten.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_176312863
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:

nee, want dat is gewoon een idioot met achterlijke denkbeelden
Nu doe je hetzelfde als boef, en dat is je goed recht uiteraard, maar waarom zou je als het je van hem zo stoort?
pi_176312883
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:22 schreef Za het volgende:

[..]

En de eerlijkheid van boef niet?
Jawel. In die zin om voorgoed te weten wat voor pisnicht het is :W

Vooral dat hij schijnbaar zonder pardon misbruik maakt van kwetsbare vrouwen en vervolgens hun huisdier vermoordt [want dat is het]. Vind ik persoonlijk veel erger dan dat stoere geroeptoeterij.
En jij?
´
pi_176312891
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:27 schreef Za het volgende:

[..]

Nu doe je hetzelfde als boef, en dat is je goed recht uiteraard, maar waarom zou je als het je van hem zo stoort?
ik doe nu hetzelfde als Boef? Laat me niet lachen
pi_176312901
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:26 schreef Symphonic het volgende:

iets over je eigen moeder zeggen is heeeeeeel iets anders.
Dat'onderscheid kun je toch wel maken? Boef is een... neh laat mijn mening over that piece of shit maar zitten.
Zoiets over je eigen moeder zeggen zouden velen heel erg vinden, vele malen erger zelfs wanneer de spreker in kwestie bv Ali B zou zijn geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Za op 05-01-2018 22:54:24 ]
pi_176312927
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:25 schreef Za het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Waarschijnlijk kijkt hij zo tegen moeders in het algemeen aan, als 'needy' en zeurderig.
Of je legt hem even wat woorden in de mond die hij niet gezegd heeft.
quote:
Daarbij, er zijn tal van mensen die geclaimd worden door hun ouders en daar moeite mee hebben, het land wordt geregeerd door claimende grijsaards, dan is zo'n uitspraak voor velen misschien wel een gevalletje #metoo.
Er zijn vast tal van mensen die ook zo'n moeder hebben. Er zijn ook tal van mensen die dat niet hebben. Nog steeds zegt hij alleen wat hij voelt over een specifiek persoon. Je kunt dat niet zomaar generaliseren dat hij dat over alle moeders vindt of dat hij stelt dat iedereen dat over zijn moeder moet vinden.
in a crowd you lose humanity
pi_176312929
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:28 schreef Za het volgende:

[..]

Zoiets over je eigen moeder zeggen zouden velen heer erg vinden, vele malen erger zelfs wanneer de spreker in kwestie bv Ali B zou zijn geweest.
ga toch fietsen, je krijgt hier geen medestanders
pi_176312957
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:

ik doe nu hetzelfde als Boef? Laat me niet lachen
Jij noemt iemand een idioot met achterlijke denkbeelden, je uit je mening vrijelijk, net als hij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')