quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:01 schreef Sara82 het volgende:
Dat symbooltje op de 4e rij, 4e van links. Ik zag echt niet wat het was. Een sleutel, toch? Ik dacht eerst een kerkje met een raar wolkje erboven![]()
Hier de supermarkt op 5 minuten lopen (tenzij peuter zelluf loopt. Dan 20.) Kan elke dag even langs. Durf zelfs met twee! Gelukkig gedraagt mr T zich altijd voorbeeldig. Hij gaat vaak gewoon ff chillen in een gangpad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:01 schreef Sara82 het volgende:
Dat symbooltje op de 4e rij, 4e van links. Ik zag echt niet wat het was. Een sleutel, toch? Ik dacht eerst een kerkje met een raar wolkje erboven![]()
Hier de supermarkt op 5 minuten lopen (tenzij peuter zelluf loopt. Dan 20.) Kan elke dag even langs. Durf zelfs met twee! Gelukkig gedraagt mr T zich altijd voorbeeldig. Hij gaat vaak gewoon ff chillen in een gangpad.#depeuterlevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah! Hier gaf ze aan dat ze echt moesten benoemen wat wat was...quote:Op donderdag 11 januari 2018 17:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Je hoeft niet te oefenen. Ze lopen eerst de bovenste rijtjes door om te zien hoe kinderen de plaatjes noemen.
Het was geen probleem dat melba de kat “onderbroek” noemde, en de laars een sok. Ik heb 1 keer geoefend zodat hij niet zou gaan bokken of schrikken dat hij met 1 oog moest kijken.
@Jagar pittig he, klinkt herkenbaar van Melba, die heeft een vrij lange periode zulk gedrag gehadsorry, niet wat je wilt horen denk ik...
hahaquote:Op donderdag 11 januari 2018 21:08 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
In mijn geval: 5 Minuten voordat je de deur uit moet naar die afspraak ()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 12 januari 2018 15:33 schreef Sara82 het volgende:
Meestal "helpt" ie ook hartstikke goed hoor. Rijdt ook tegen niemand aan omdat ie, welopgevoed als ie is, keihard "AAN KAAANT!!!!" blèrt tegen iedereen op zijn route.
Wat een fijne manier gevonden zegquote:Op vrijdag 12 januari 2018 15:30 schreef kwakz0r het volgende:
Wij gaan altijd naar de grote hoogvliet (ok met man erbij) waar strategisch geplaatst groepen dieren die liedjes zingen zijn, en een speeltoestel/klimvrachtwagen. Halverwege lever ik man en melba daar af en dan doe ik de verse spullen in mn eentjefeest joh!
Als melba en ik samen gaan dan helpt hij heel lief met zn kleine kar. Sinds dat kan is t top! Daarvoor veel strijd en gillen...
Hier is het meestal TOEEEEEET!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2018 15:33 schreef Sara82 het volgende:
Meestal "helpt" ie ook hartstikke goed hoor. Rijdt ook tegen niemand aan omdat ie, welopgevoed als ie is, keihard "AAN KAAANT!!!!" blèrt tegen iedereen op zijn route.
quote:Op vrijdag 12 januari 2018 15:33 schreef Sara82 het volgende:
Frans klinkt als een heel begripvolle, rustige peuterquote:Op vrijdag 12 januari 2018 20:47 schreef AwayTL het volgende:
Dat klinkt een stuk zoeter dan hoe het hier er vandaag aan toe ging Selv.
Frans fietst weg terwijl ik stop zei bij de grote weg. Frans krijgt zn gekregen lollie niet meer, Frans roept kutzak, Frans gaat door t lint op zn kamer. Don’t be like Frans..
‘Mama ik heb nagedenkt’ ‘ik zal geen kutzak meer zeggen, solly’ .. *komt terug* ‘Frans doe je de deur dicht? ‘ ‘nee’ ... ‘Frans als je de deur niet dicht doet kan je direct weer terug’.. ‘aaargggggghhh.. kutzak!’
Van mijquote:Op zaterdag 13 januari 2018 21:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Van wie heeft ie dat woord Always?
Ik heb het werkelijkwaar nog nooit eerder gehoordquote:Op zaterdag 13 januari 2018 22:23 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Van mij.
(Van V en de hele basisschool)
Het was echt super om die twee mannetjes zo bezig te zien met elkaar. Dit was de eerste keer ooit dat ik lekker kon gaan zitten en Sjaak mij niet nodig had om te spelenquote:Op zondag 14 januari 2018 20:26 schreef kwakz0r het volgende:
Vandaag hadden Sjaak van mwC en Melba een speeldate, en dat was hartstikke leuk!
Ze hebben na enig snuffelen en voor Melba wennen aan het delen van zijn territorium in goed overleg samen gebouwd en gespeeld
(En ik heb gezellig gekletst met mwC natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zou ik ook niet vrolijk worden van een oppas die alleen op dr telefoon zit
Over zeikmoeders gesproken. Ik heb altijd een slecht gevoel als ik iemand laat oppassen. Dat heb ik altijd gehad. Als ik eenmaal weg ben gaat het wel maar de aanloop en het moment zelf..quote:Op maandag 15 januari 2018 09:56 schreef Crumpette het volgende:
Nou dat idd. Als je eigenlijk je kind niet met een goed gevoel achterlaat, dan is het gewoon niet goed genoeg.
Dit dacht ik ook, ik zou het wel ook even bij haar checken hoe het gegaan is. Ik merk dat de beleving van mijn kleuter inmiddels niet meer helemaal overeenkomt met de werkelijkheidquote:Op maandag 15 januari 2018 09:54 schreef Estrys het volgende:
Heb je het ook aan haar gevraagd? Want als ik onze kinderen vraag wat ze hebben gedaan krijg ik meestal maar een antwoord wat half waar blijkt te zijn‘we hebben de heeeeeele middag dit gedaan.’ En dat blijkt dan een half uur te zijn.
Maar anders zou ik zeggen, als je er geen fijn gevoel bij hebt zou ik haar niet meer laten komen. Geen zeikmoeder hoor, je moet er toch zelf een goed gevoel bij hebben.
COS play to the maxquote:Op zondag 14 januari 2018 23:54 schreef LuDann het volgende:
In dit geval is het vooral omdat ze geen trek meer heeft inderdaad, overduidelijk.Maar ze is de hele dag wel bezig met dit soort fantasie spelletjes, dat is dus ook de reden dat ik vooral nu nadenk over hoe er het beste mee om te gaan (ik ben er normaal gesproken ook niet zo nadrukkelijk mee bezig hoor, dat was meer voor het filmpje). Als ze wakker wordt zit er een krokodil onder het bed, bij omkleden een dinosaurus achter de commode en we moeten vooral snel naar beneden want er komt een tijger aan. Haar bord moet ik snel uit de kast halen want daarna duwt ze met haar gewicht tegen het deurtje aan zodat de dinosaurus niet kan ontsnappen. En dan wil ze haar broodje niet want er zit een slak in.
![]()
Ook zegt ze wel eens dingen die niet waar zijn, zoals dat iemand (vaak papa) haar ´insert random iets´ heeft afgepakt.
De 2 andere peuters van dezelfde leeftijd die ik op regelmatige basis zie doen dit eigenlijk niet, en die praten ook wat meer in volzinnen dus ik dacht misschien komt het verschil doordat ze zich wat beter kunnen uitdrukken. Vandaar de opmerking over het praten, niet dat ik me daar verder zorgen over maak oid.
Wat Franny zegt is wel herkenbaar, ze is vaak heel stellig ermee en kan best een beetje bozig gaan doen als we het tegenovergestelde beweren.
Maar goed, niet teveel aandacht aan schenken dus, en een beetje een middenweg zoeken tussen erin meegaan en er tegenin gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |