abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 januari 2018 @ 11:42:03 #26
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_176341963
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:10 schreef tijdjes1234 het volgende:
Ik ga het proberen.
Thx voor de adviezen
Vergeet vooral de drank niet!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_176342104
quote:
99s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:42 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Vergeet vooral de drank niet!
nogmaals.
Ik ga geen alcohol drinken.
  zondag 7 januari 2018 @ 12:07:45 #28
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176342430
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:48 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

nogmaals.
Ik ga geen alcohol drinken.
En probeer niet te snel te happen. ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176342735
ff alcohol tanken en je gaat als n malle !!!!!!!!
  zondag 7 januari 2018 @ 12:31:15 #30
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_176342795
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:48 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

nogmaals.
Ik ga geen alcohol drinken.
Dan kun je het maar beter gelijk opgeven.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_176344990
https://www.ad.nl/nieuws/(...)ove-sunday~aa7935c2/

Meiden stappen niet op je af zoals in het artikel bestaand. Dus het is aan jou.
Hey
pi_176347689
Kijk naar de dingen die je met haar deelt, of zorg dat je dat in het gesprek ontdekt. Gelijkenissen verbinden, ook emotioneel. Situatie-afhankelijke openingszinnen werken vaak goed, maar dan ben je dus afhankelijk van wat de situatie/omgeving te bieden heeft. Zelfspot en humor wordt gewaardeerd, maar wees geen clown. Het beste is om direct op vrouwen af te stappen als er eenmaal oogcontact is geweest. Hoe langer je wacht hoe meer je kansen afnemen. Kleine aanrakingen op niet-intieme plaatsen en leiding nemen wordt gewaardeerd.
pi_176347709
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:12 schreef tijdjes1234 het volgende:
Na het debakel van mijn vorige topic maar een nieue topic aangemaakt.
Ik ga niet heel vaak uit maar ga a.s zaterdag een keer met een vriend poolen en daarna nog naar een bar ofzo.
Echter drink ik niet dus is het al moeilijker om op meisjes af te stappen. Vrienden van mij kunnen het ook niet zonder alcohol

Maar wanneer doe je zoiets en wat zeg je dan? Je gaat denk ik niet op elke random chick in de bar afstappen waar je even oogcontact mee hebt gehad
waarom is niet drinken gelijk aan moeilijker op meisjes stappen
pi_176347800
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:02 schreef PestPiloot het volgende:

[..]

Laten we beginnen met "er is geen handboek"
Wat zeg je dan ?
Probeer het interessant te laten zijn, maar overdrijf niet
'Vindt jij Ferrari's ook zo mooi ?' als je er niet één hebt, is nogal lastig namelijk.

Maar als je aan een pooltafel staat, of tijdens een gesprek merkt dat iemand vaak naar je kijkt, kan je starten met "hoi"
een paar mogelijkheden die volgen .... hoofd draait weg = geen interesse
glimlach en een hoi terug, is al een opening .... stap 2 is dan misschien vragen of ze wat wil drinken

Mijn vrouw kwam aanwaaien ..... letterlijk en figuurlijk tijdens een storm een kroeg binnenvallen om de telefoon te gebruiken ( voordeel van de jaren '90 )
Haar haren alle kanten op ... een hallo en een lach over en weer, gevolgd door "wat zit je haar leuk!"

20 jaar samen dit jaar ;)
( d'r haren zijn niet leuk meer, kort pittig kapsel ... maar dat mag de pret niet drukken :+ )
Zo snel een drankje aanbieden is het slechtste advies dat er is. Complimenten werken alleen als zij je al (non-verbaal) bevestiging heeft gegeven dat ze je echt leuk vindt.
  zondag 7 januari 2018 @ 16:53:31 #35
470448 Bacardiandcola
Genieten van het leven
pi_176347881
Ook hier weer dat iedereen persoon anders is. Een vrouw denkt wat moet die zuiplap nou en anderen reageerd raar om een reden die ze heeft. Anderen vrouw vind het wel leuk en maakt het niet uit dat persoon bezopen is. Kan een heel lang verhaal zijn maar het is simpel iedereen is anders. Er zijn heel veel verschillen ook mensen die op elkaar lijken ligt aan de persoon
Geniet van het leven. Respect en eer.
pi_176348152
Als je niet wil drinken. Niet doen.

Vind je een meisje dat ook niet drinkt.

Ga gewoon.lol maken en laat de meisjes lekker. Kom je ze tegen maak ook plezier met ze. Zijn net mensen. Dikke kans dat er dan ook wel een is die jou leuk vindt. Maar wees vooral niet wanhopig beschikbaar.
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')