abonnement Unibet Coolblue
pi_176354264
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 21:26 schreef thekolere het volgende:

[..]

Maar voor de rest ben je het met mij eens?
Ja de rest ben ik het met je eens. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_176354347
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 21:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja oké maar ik heb morgen bijvoorbeeld 5x2 op squats dan heb ik wel meer dan 1 minuutje rust nodig.
Maar dat doe je niet met 50kg!
pi_176354364
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 21:29 schreef thekolere het volgende:

[..]

Maar dat doe je niet met 50kg!
Nee dat niet nee. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_176358227
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 20:54 schreef thekolere het volgende:
1) personen die tijdens het trainen selfies maken.
2) personen die 3 à 4 minuten rusten nemen tussen de setjes. Zodat 4 setjes bankdrukken bijna 20 minuten duurt. Joehoe....in 50 minuten kan je een complete workout doen. 1 minuut rust tussen de setjes is genoeg...
3) bellende personen tijdens het sporten.
4) vrienden die tegelijk gaan sporten. Staan ze met 4 à 5 personen om een halterbankje en dan een uur bezet houden. Zitten, lullen en niets doen.
5) Fitnesshandschoentjes. Die heb je echt niet nodig wanneer je 40 kg kan bankdrukken.
6) personen die in de kleedkamer nog geen 30 centimeter van je af zitten en deodorantspray gebruiken. Ga weg met die goedkope rotlucht en gebruik een roller zoals ik zelf doe.
7) Voedingssupplementen....Mensen die voor het eerst van een leven aan krachtraining doen gelijk aan de whey, creatie enz gaan. Nee..,heeft echt geen nut.
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 21:25 schreef thekolere het volgende:

[..]

Je begrijpt wat ik bedoel! Het verschil tussen serieuze sporters en knoeiers.
Onzin.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/26605807/
pi_176358272
quote:
Cool. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_176358289
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')